Kulkijat ja reitit helluntaina 1960 Bodomilla.
Ei sen kummempaa syytä, kuin totuus konstaseni, pelkkä totuus.
Kun katsoo ns. "uhrikuvaa" niin siinä on optinen harha, jolloin polku näyttäisi tulevan sieltä oikeasta reunasta jossa muistaakseni poliisit seisovat, vaan eipä tule.
Siinä kohden, jossa poliisit seisovat, on polun kohtaa edelleenkin sellainen luonnon muovaama levennys, joka harhauttaa katsojaa.
Kun seuraavan kerran käyt konsta niemellä, niin ota uhrikuva käteesi ja mene seisomaan siihen paikkaan, jossa epäilet kuvan otetun, niin tajuat virheesi.
Kun katsoo ns. "uhrikuvaa" niin siinä on optinen harha, jolloin polku näyttäisi tulevan sieltä oikeasta reunasta jossa muistaakseni poliisit seisovat, vaan eipä tule.
Siinä kohden, jossa poliisit seisovat, on polun kohtaa edelleenkin sellainen luonnon muovaama levennys, joka harhauttaa katsojaa.
Kun seuraavan kerran käyt konsta niemellä, niin ota uhrikuva käteesi ja mene seisomaan siihen paikkaan, jossa epäilet kuvan otetun, niin tajuat virheesi.
No ei minun tarvitse. Olen selvittänyt teltan sijainnin jo neljä vuotta sitten. Sinusta tässä ollaan huolissaan. No, turhaan kait, koska eihän sillä todellakaan ole mitään merkitystä, miten sinä asian näet.Hessu52 kirjoitti:Kun seuraavan kerran käyt konsta niemellä, niin ota uhrikuva käteesi ja mene seisomaan siihen paikkaan, jossa epäilet kuvan otetun, niin tajuat virheesi.
Luulenpa, että "kujala" ja "papillon" eri kuvia tutkineina ovat hyvin selvillä onko Hessu tuossa polun kulkusuunnan väitteessään oikeassa vai väärässä. Sanokaapa mielipiteenne!
Minulle asia on kyllä selvä. On sellainen arvio, että Hessu joutuu tarkistamaan kantansa. Noin kartkeasti voidaan sanoa, että koivua vasten olevan moottoripyörän runko ja se polku ovat samansuuntaiset.
Poikittain lähimpänä niemen kärkeä maanneen SB:n jalat ovat kyllä voineet olla jostakin kulmasta katsottuna moottoripyörän ja koivun takana, se on totta. Olihan teltan suuaukko sinne kohti niemen itärantaa ulottuen polun sivuun sinne koivun ja moottoripyörän taakse etelästäpäin katsottuna.
Minulle asia on kyllä selvä. On sellainen arvio, että Hessu joutuu tarkistamaan kantansa. Noin kartkeasti voidaan sanoa, että koivua vasten olevan moottoripyörän runko ja se polku ovat samansuuntaiset.
Poikittain lähimpänä niemen kärkeä maanneen SB:n jalat ovat kyllä voineet olla jostakin kulmasta katsottuna moottoripyörän ja koivun takana, se on totta. Olihan teltan suuaukko sinne kohti niemen itärantaa ulottuen polun sivuun sinne koivun ja moottoripyörän taakse etelästäpäin katsottuna.
Käyhän Sariola itse paikan päällä katsomassa, vaikka se tuskin sinun mielipiteeseesi mitenkään vaikuttaa.
Sinä olet niin renkisi orja, ettei mikään saa päätäsi kääntymään.
Itse olen ollut paikalla lukemattomia kertoja ja vertaillut uhrikuvasta paikkaa ja tiiraillut sitä monesta suunnasta ja tiedän olevani oikeassa.
Sinä olet niin renkisi orja, ettei mikään saa päätäsi kääntymään.
Itse olen ollut paikalla lukemattomia kertoja ja vertaillut uhrikuvasta paikkaa ja tiiraillut sitä monesta suunnasta ja tiedän olevani oikeassa.
Tietysti minä olen muodostanut käsitykseni tuosta polun suunnasta tutkimalla valokuvia. Mielestäni siitä ei jää mitään epäselvyyttä. Ja minusta näyttää siltä, että Hessulla on väärä käsitys asiasta, vaikka on käynyt paikan päälläkin. "Hymm", sanoisi awa.Hessu52 kirjoitti:Käyhän Sariola itse paikan päällä katsomassa, vaikka se tuskin sinun mielipiteeseesi mitenkään vaikuttaa. ....... .......
Tätä alla olevaa kuvaa voi kääntää vasemmalle ja oikealle hiirellä ja mm. tästä asia kyllä selviää...
Teltanpaikka
Jo on ihme, jos tuosta kuvasta Hessu ei vieläkään tajua asian oikeaa laitaa. Sitten ei voi enää mitään!
Vai noin arvelee Hessu! Hessun herneen heilahdusta saakin odotella pitkään!Hessu52 kirjoitti:Ja lässyn lässy, Sariola.
Jalkaudu itse tuolle paikalle, niin se herne saattaa aivojesi paikalla heilahtaa, ja voit saada ahaa elämyksen, jota kuitenkin suuresti epäilen.
Noista kuvista et voi päätellä yhtikäs mitään, jollet ole paikanpäällä käynyt katsomassa ja mittailemassa.
Se nyt vain on absoluuttisen varmasti niin, että tien suunta on täysin selvä, ja Hessu on absoluuttisen varmasti väärässä. Mm. tuosta linkittästäni kuvasta se on havaittavissa erittäin selvästi. Siitä koivun takaa vasemmalle päädytään tämän itäisen niemen itärannalle, siinä on lisäksi jyrkkä alamäki. Ei polku sinne mene. Kannattaa liikutella tuota kuvaa hiirellä oikealle ja vasemmalle. Sieltä löytyy se koivukin, jota vasten se moottoripyörä oli. Siitä vielä pitää pyöräyttää aika reippaasti oikealle, ennenkuin se harjun päällä kulkeva polku näkyy. Tämä kuva osoittaa hyvin selvästi polun suunnan. Ei pitäisi olla vaikeuksia havaita totuus tästä asiasta. Odotellaan, että Hessu yrittää vielä, ja löytää lopultakin totuuden! Siellä jossakin se totuus on! Siellähän se polku kulkee sen harjanteen päällä. Alla linkki tuohon kuvaan!
OHJE. Aseta hiiren nuoli kuvan päälle, paina vasen hiiren nappi pohjaan, ja liikuta hiirtä oikealle ja vasemmalle. Kuva liikkuu. Näin voi tarkkailla vähän eri suuntiin. Ei jää epäilystäkään.
Teltanpaikka
Jahas, kaikesta päätellen Sariola ei ole ikinä käynyt murhaniemessä, joten kanssasi pähkäily on turhaa, kuten niin monen munkin asian kanssa.
Lopultakin selvisi, miksi olet ulkona kuin apinanleipäpuu koko Bodom jutusta, sillä ethän tiedä, missä koko järvi ja niemi ovat, höh.
Älä kuule ala kinaamaan viisaampiesi kanssa polun suunnasta ja Gussen pyörän asennosta, ennen kuin edes kerran käyt niemellä.
Olet itse sanonut, etteivät jotkut osaa kartalta paikallistaa eri maisemakohtia, mutta kyllä AU- koulussa ne asiat tulivat kerralla selväksi meikäläiselle, mutta apukoulussa ei näemmä ole niitä opetettu, kun et maastoa osaa lukea, et edes valokuvista.
Gussen prätkän perä on ollut lähes pulivälissä polkua, eikä siitä ole kahta sanaa, vaikka renki konstakin alkaisi normaalin mäkätyksensä.
Höh ja höh.
Lopultakin selvisi, miksi olet ulkona kuin apinanleipäpuu koko Bodom jutusta, sillä ethän tiedä, missä koko järvi ja niemi ovat, höh.
Älä kuule ala kinaamaan viisaampiesi kanssa polun suunnasta ja Gussen pyörän asennosta, ennen kuin edes kerran käyt niemellä.
Olet itse sanonut, etteivät jotkut osaa kartalta paikallistaa eri maisemakohtia, mutta kyllä AU- koulussa ne asiat tulivat kerralla selväksi meikäläiselle, mutta apukoulussa ei näemmä ole niitä opetettu, kun et maastoa osaa lukea, et edes valokuvista.
Gussen prätkän perä on ollut lähes pulivälissä polkua, eikä siitä ole kahta sanaa, vaikka renki konstakin alkaisi normaalin mäkätyksensä.
Höh ja höh.
"Puliväli" tarkoittanee puoliväliä. Näiden asioiden tajuaminen vaatii yleistä lahjakkuutta. AU-koulun käyminen ei välttämättä muuta henkilön yleisiä kykyjä tällaisten asioiden ymmärtämiseen. Tosin ei siitä ole haittaakaan. "Pulivälin" takaa voi olla vaikea ymmärtää tällaisia asioita. Ehkä tässä on kysymyksessä "visuaalinen lahjakkuus", jota on joskus enemmän tai joskus vähemmän riippuen henkilöstä. Siellä se vain se polku mennä jollottelee harjun päällä omia aikojaan. Ehkä siinä on se "puliväli", joka haittaa havainnointia.Hessu52 kirjoitti: ....... ....... .......
Höh ja höh.
Nyt on jo varmaa, että suuri joukko lukijoita on käynyt katsomassa tuon kuvan ja todennut, että Hessu oli väärässä. Luotan siihen, että suurin osa lukijoista osaa kyllä tulkita tuota kuvaa oikein. On tuolla Hessulla kummallisia päähänpinttymiä. Tämä on vain yksi pieni asia, mutta se osoittaa, että Hessun päättelykykyyn tai hänen esityksiinsä ei ole luottamista. Ne irtoavat erittäin herkästi ja helposti tosiasioista.
Siis tunnustat, ettet ole koskaan käynyt katsomassa niemeä ja sitten julistat, miten polku on mennyt ja missä Gussen prätkä on ollut.
Kun et muuhun kykene, niin sitten otat aseeksesi yhden kirjaimen puuttumisen sanasta ja sen kanssa sitten leivot olematonta leipää.
Voi reppanaa, kyllä tuosta jo kaikki huomaavat, että olet pelkkä marionetti, jolla ei ole Bodomista mitään muuta tietoa kuin se, mitä sinulle joku syöttää, renkipoika.
Mene nyt kerran edes käymään siellä niemellä.
Jos olet kyytiä vailla, niin lupaan heittää sinut niemeen tai oikeastaan voin näyttää sinulle koko alueen ja voidaan olla siellä vaikka koko päivä, kun otetaan eväät mukaan, että pääset kunnolla tutustumaan paikkaan, kenties saat sieltä uusia kiksejä, mitäs sanot?
Kun et muuhun kykene, niin sitten otat aseeksesi yhden kirjaimen puuttumisen sanasta ja sen kanssa sitten leivot olematonta leipää.
Voi reppanaa, kyllä tuosta jo kaikki huomaavat, että olet pelkkä marionetti, jolla ei ole Bodomista mitään muuta tietoa kuin se, mitä sinulle joku syöttää, renkipoika.
Mene nyt kerran edes käymään siellä niemellä.
Jos olet kyytiä vailla, niin lupaan heittää sinut niemeen tai oikeastaan voin näyttää sinulle koko alueen ja voidaan olla siellä vaikka koko päivä, kun otetaan eväät mukaan, että pääset kunnolla tutustumaan paikkaan, kenties saat sieltä uusia kiksejä, mitäs sanot?
Mutta faktatiedot ovat ja pysyvät! Niitä ei voi muuttaa!
" ..... Siellä se vain se polku mennä jollottelee harjun päällä omia aikojaan. Ehkä siinä on se "puliväli", joka haittaa havainnointia.
Nyt on jo varmaa, että suuri joukko lukijoita on käynyt katsomassa tuon kuvan ja todennut, että Hessu oli väärässä. Luotan siihen, että suurin osa lukijoista osaa kyllä tulkita tuota kuvaa oikein. On tuolla Hessulla kummallisia päähänpinttymiä. Tämä on vain yksi pieni asia, mutta se osoittaa, että Hessun päättelykykyyn tai hänen esityksiinsä ei ole luottamista. Ne irtoavat erittäin herkästi ja helposti tosiasioista. ..... "
Polkuasia on nyt selvä kaikille lukutaitoisille.
" ..... Siellä se vain se polku mennä jollottelee harjun päällä omia aikojaan. Ehkä siinä on se "puliväli", joka haittaa havainnointia.
Nyt on jo varmaa, että suuri joukko lukijoita on käynyt katsomassa tuon kuvan ja todennut, että Hessu oli väärässä. Luotan siihen, että suurin osa lukijoista osaa kyllä tulkita tuota kuvaa oikein. On tuolla Hessulla kummallisia päähänpinttymiä. Tämä on vain yksi pieni asia, mutta se osoittaa, että Hessun päättelykykyyn tai hänen esityksiinsä ei ole luottamista. Ne irtoavat erittäin herkästi ja helposti tosiasioista. ..... "
Polkuasia on nyt selvä kaikille lukutaitoisille.
Aivan, selvähän tuo on, kun asiaan on perehtynyt sellainen henkilö, joka ei ole koskaan edes käynyt Bodomilla, saati sitten itse paikanpäällä, heh, heh, heee!
Siinä sitä Sariol koettaa myydä sikaa säkissä.
Mene hyvä ihminen tutustumaan sinne paikan päälle, sillä eivät nuo valokuvista selviä, missä polku on kulkenut, ennen kuin sen käy siellä niemellä toteamassa.
Et sinä voi väittää olevasi oikessa pelkän luulosi ja hyväuskoisuutesi takia, tuon nyt pitäisi aikuisen ihmisen ymmärtää.
Siinä sitä Sariol koettaa myydä sikaa säkissä.
Mene hyvä ihminen tutustumaan sinne paikan päälle, sillä eivät nuo valokuvista selviä, missä polku on kulkenut, ennen kuin sen käy siellä niemellä toteamassa.
Et sinä voi väittää olevasi oikessa pelkän luulosi ja hyväuskoisuutesi takia, tuon nyt pitäisi aikuisen ihmisen ymmärtää.
Kuules puusilmä, sitä telttaa ei enää ole siellä niemellä. Mutta sijainti on helposti nähtävissä kuvista. Mistä johtuu, että olet aionoa, joka ei sitä näe?Hessu52 kirjoitti:Mene hyvä ihminen tutustumaan sinne paikan päälle, sillä eivät nuo valokuvista selviä, missä polku on kulkenut, ennen kuin sen käy siellä niemellä toteamassa.
Parempi puusilmänä, kuin täysin sokeana, kuten taidat itse olla.
Minä olen asioita tarkistellut, enkä uskonut urhona kaikkien konstien sarioloitten teorioita.
Otapa konsta sinäkin valokuvia kätöseesi ja irtaannu edes joskus todellisuuten ja käypäse tutkimassa se paikka oikein syvällisesti, niin huomannet olleesi väärässä.
Ei sitä sinun tänne tarvitse kirjoittaa, mutta etpähän ole aina turpasi levällään aukomassa luulojasi tällä palstalla.
Minä olen asioita tarkistellut, enkä uskonut urhona kaikkien konstien sarioloitten teorioita.
Otapa konsta sinäkin valokuvia kätöseesi ja irtaannu edes joskus todellisuuten ja käypäse tutkimassa se paikka oikein syvällisesti, niin huomannet olleesi väärässä.
Ei sitä sinun tänne tarvitse kirjoittaa, mutta etpähän ole aina turpasi levällään aukomassa luulojasi tällä palstalla.