Kysy mitä tahansa seuraavalta vol.4
Toimialahan on tietysti rikosaiheisen keskustelun mahdollistaminen ja ylläpitäminen sekä siihen kannustaminen.
Marja on kuvitteellinen hahmo vain ja ainoastaan Kukin mielikuvituksessa.
Mutta mitä voitettaisiin mainittujen nikkien kirjoitusoikeuksien lopettamisella?
Marja on kuvitteellinen hahmo vain ja ainoastaan Kukin mielikuvituksessa.
Mutta mitä voitettaisiin mainittujen nikkien kirjoitusoikeuksien lopettamisella?
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
-
Doctor Lecter
- James Bond (Daniel Graig)
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
-
miinushka
- Agentti Scully
Ensiksi lähtisi telkkarin lisäkanavat (tai oikeastaan, on irtisanottu jo!), sitten lehtitilaukset, musiikkikerhon jäsenyys, lasten kirjakerho, toinen auto. Sitten jos vielä tarvitsisi karsia niin ennemmin netti kuin esim. sähköt (netistä kyllä luopuisin pitkin hampain..)
OT:na pitää kommenteerata turjukalle, että mäkin luin ihan alkuunsa että sun nimimerkki oli marja - ei maija..
Sama kyssäri eteenpäin vielä!
OT:na pitää kommenteerata turjukalle, että mäkin luin ihan alkuunsa että sun nimimerkki oli marja - ei maija..
Sama kyssäri eteenpäin vielä!
maija turjukka kirjoitti:Mistä menoerästä tinkisit ensimmäisenä, jos sun pitäisi tulla toimeen kolmasosaa pienemmillä tuloilla?
Quis custodiet ipsos custodes?
-
Meike R.
- Remington Steele
Hmm... Mä en tinkisi mistään, ryöstäisin pankin..
Ei vaan, kyllä se olisi luultavasti sitten ruoka ekana, koska ei mulla oo oikein mitään tingittävää, tai no telkkari tietysti, siis jos maksais ees sen luvan...
Musiikkiin liittyvistä asioista tinkisin viimeiseksi.
Seuraavalle sama..
Ei vaan, kyllä se olisi luultavasti sitten ruoka ekana, koska ei mulla oo oikein mitään tingittävää, tai no telkkari tietysti, siis jos maksais ees sen luvan...
Musiikkiin liittyvistä asioista tinkisin viimeiseksi.
Seuraavalle sama..
"If I hit bottom and everythings gone
In the great Mississippi, please drown me and run
The right words spoken gold,
if I was God you'd sell your soul to...
THE GREAT SOUTHERN TRENDKILL"
In the great Mississippi, please drown me and run
The right words spoken gold,
if I was God you'd sell your soul to...
THE GREAT SOUTHERN TRENDKILL"
ruoasta: perunoilla, makaronilla, kaurapuurolla ja näkkileivällä tulis hyvin toimeen jonkin aikaa. eikä tekis muutenkaan pahaa pudottaa pari kiloa ennen kesää. mitään kiinteää omaisuutta mulla ei ole enkä voisi luopua vedestä tai sähköstä. lemmikkieläimiä joku vois pitää turhana menoeränä mut mulle ne on välttämättömyys.
oletko suunnitellut mitä teet ennen maailman loppua 21.12. 2012?
oletko suunnitellut mitä teet ennen maailman loppua 21.12. 2012?
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
-
MotiivitOn
- Rico Tubbs
Kenen keksimä tämänkertainen maailmanloppu on? Jehovat ovat ainakin keksineet niitä jo vaikka kuinka monta.
Taidan kääntää kylkeä sinä päivänä.
Seuraavalle: Kuinka montaa kieltä osaat puhua?
Ja OT: sori maija turjukalle, se marja jäi jostain toisesta henkilöstä mieleen.
Taidan kääntää kylkeä sinä päivänä.
Seuraavalle: Kuinka montaa kieltä osaat puhua?
Ja OT: sori maija turjukalle, se marja jäi jostain toisesta henkilöstä mieleen.
A man's got to do what a man's got to do.