Tämä ketju on perustettu, jotta esimerkiksi sinä voisit käydä vaikkapa tuollaisia pohdintoja, niiden häiritsemättä jotain muuta ketjua. Olipa hyvä, että perustin!MissHolmes kirjoitti: kun kukaan ei enää jaksa oikein reakoida ikuiseen linkkien ja faktojen pyytelyyn, on pakko 'toimittaa' itse uusi oma topikki, jotta jotenkin edes saa huomiota:
Marsalkkaa sivuavat off-topicit
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
http://www.tietopankki.com/narsismi.htmlMarsalkka kirjoitti:Olipa hyvä, että perustin!
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
^ Juu. Kyllä sinäkin voit tuoda tällaisia itseesi liittyviä asioita tähän ketjuun, jos kovasti haluat. Vartijoilla ei ole varmaan paljon sellaisia paikkoja, jossa purkaa mielensisältöjään, joten ole hyvä vain! Hyvä, että olet tunnistanut ja tunnustanut ongelmasi!
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
^ Olen sen verran avarasydäminen ja suvaitsevainen, että annan kaikkien osallistua.
-
Nylonköysi
- Agentti Scully
IMO, Marsalkka on yksi palstan hauskimpia kirjoittajia.Eppu74 kirjoitti:Eikö tämän ketjun tarkoituksena ollutkaan että Marsalkka kirjoittaa vain tänne eikä sotke muita ketjuja dementoituneine ruikutuksineen?
Pidän hänen tyylistään kirjoittaa. Omaperäisen kirjoitustyylin omaavia netinkäyttäjiä on harvassa, mutta Marsalkka on yksi heistä.
Ennemmin sellaista tekstiä lukee kun vaikkapa ihan itseni kirjoittamaa perussoopaa.
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Mike Manner kirjoitti:http://www.tietopankki.com/narsismi.htmlMarsalkka kirjoitti:Olipa hyvä, että perustin!
Joo, mutta ainahan sitä voi pamputtaa tai potkia jonkun viattoman piruparan jos asiat alkaa patoutumaan. On onni olla vartija.Marsalkka kirjoitti:^ Juu. Kyllä sinäkin voit tuoda tällaisia itseesi liittyviä asioita tähän ketjuun, jos kovasti haluat. Vartijoilla ei ole varmaan paljon sellaisia paikkoja, jossa purkaa mielensisältöjään, joten ole hyvä vain! Hyvä, että olet tunnistanut ja tunnustanut ongelmasi!
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Eräs toinenkin kirjoittaja kertoi minun puolustelevan pedofiileja. Hänkään ei kuitenkaan löytänyt mitään perusteluja väitteelleen.paha tukari kirjoitti:En usko millään, että kaivelit juuri kaikki 3700+ viestiäsi.Marsalkka kirjoitti:Ei tarvitse kaivella muistilokeroita kun voi kaivella viestejä. Ei löydy. Mutta anna tulla vain esimerkkiä, jos löydät. Vaikka kyllähän sinä jo olisit esimerkkiä laittanutkin, jos sellaista löytyisi.paha tukari kirjoitti: Älä nyt hätäile hyvä mies. Saatat muistaa, jos oikein kaivelet muistilokeroitasi.
-
paha tukari
- Remington Steele
Kamoon, jokainen tajuaa, että asia on näin.Marsalkka kirjoitti:Eräs toinenkin kirjoittaja kertoi minun puolustelevan pedofiileja. Hänkään ei kuitenkaan löytänyt mitään perusteluja väitteelleen.paha tukari kirjoitti:En usko millään, että kaivelit juuri kaikki 3700+ viestiäsi.Marsalkka kirjoitti: Ei tarvitse kaivella muistilokeroita kun voi kaivella viestejä. Ei löydy. Mutta anna tulla vain esimerkkiä, jos löydät. Vaikka kyllähän sinä jo olisit esimerkkiä laittanutkin, jos sellaista löytyisi.
Kyllä. Jokainen tajuaa, että niitä ei löydy. Hienoa, että sinäkin oivalsit!paha tukari kirjoitti:
Kamoon, jokainen tajuaa, että asia on näin.
Markjalta peräisin! Ja se on "jokainen tajuaa".joey kirjoitti:Siinä se nyt tuli! Kauan kaivattu "kaikki tajuaa"-perustelu!paha tukari kirjoitti: Kamoon, jokainen tajuaa, että asia on näin.
Minusta on uskomatonta, että aikuiset miehet tuhrivat toisten omaisuutta.lapsus kirjoitti:
Sinulta on tässä langassa jo useaan otteeseen kysytty mikä tapahtuma on traumatisoinut sinut näin kovasti. Voisitko vastata, kiitos jo etukäteen.
Ei siitä paskan hajusta voi erehtyä.paha tukari kirjoitti:Ettei olisi hajuharhoja, kun muitakin harhoja tuntuu sen verran olevan.Marsalkka kirjoitti:Haistan ne.paha tukari kirjoitti: Mutta et kommunistia.