Mikä ärsyttää tänään?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Kokki
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Kokki »

^Sori Paula, en ollut Leopardin ajokunnossa ja siitä oli rengas puhki. :D
A man's got to do what a man's got to do.
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Sain uudet silmälasit ja ne eivät tunnu siltä kuin pitäisi. Viiraa oikean silmän kohdalla. Ärrh! Pakko käydä uudelleen liikkeessä.
Nothing is quite what it seems
esmes-
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja esmes- »

ihme reppana olo ollut jo viikon verran, en tajua mikä itsesäälikausi on menossa.. sit ku tsekkailen sivusilmällä noita ympärillä pyöriviä vammasia (sokeita, kuuroja, jalattomia) ni tulee entistä huonompi fiilis. että "nuokin hymyilee ja syö kahviossa jäätelöä vaikka mä samassa asemassa kävisin maahan makaamaan ja oottaisin vaan kuolemaa" (tai että vittu ku vihloo hampaita, tää on just tätä mun inhokkijäätelöä). huono omatunto tulee niitä katsellessa ja tuntiessa sääliä omasta puolesta. mullahan on näkö ja kuulo ja jalat ja pääkin jotenkuten toimii.

miksen saa rypeä itsesäälissä rauhassa? miks pitää joutua näkemään ilosia ihmisiä joilla on asiat oikeesti huonommin ku mulla? miksi?
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
Howler
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Howler »

En muistanut eilen ottaa jolokia-chili-suklaata kouluun ja tarjota jätkille.
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

Sairaslomahan se ärsyttää. Tai ei niinkään se lomaosuus vaan sairasteluosuus.
Elephant
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Elephant »

Ihminen, joka on vain niin negatiivinen.. Ei ymmärrä kuunnella muita mielipiteitänsä kuin omiaan, luulee tietävänsä kaiken, on aina oikeassa koska keksi jonkun hyvän idean..
JA MINÄ OLIN OIKEASSA!! :twisted:
"Suomalainen rikos on huonosti suunniteltu,
toissijaisista motiiveista tehty ja useimmiten
sekä uhrin että tekijän kannalta lähinnä
vaivaannuttava kokemus."
-Kyösti Pöysti, nuorempi komisario
Annie W
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Annie W »

Tänään ärsyttää minä. Kaikenlaista pitää lähiaikoina saada tehtyä, mutta täällä sitä vaan roikutaan. Mutta kun pitää odotella motivaatiota, ja sitä ei tänään(kään) ole. :? Ensi viikolla tää taas kostautuu...
Misery is almost always the result of thinking.
Howler
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Howler »

Ärsyttää niin, että voisi melkeinpä alkaa hakata tuota viereistä seinää ja ärsyttää, kun tuntuu olo niin saatanan voimattomalta ja ärsyttää kun on liikaa kilometrejä ettei voi halata toista.
WhoIam
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja WhoIam »

Jatko-opinnot, Minua ei oteta erääseen erityiskouluun koska en ole kehitysvammainen ja saman alan tavalliseen kouluun en pääse koska olen sinne liian sairais.
Eiliselle emme voi mitään, Huommisesta me ei tiedetä joten pitää elää päivää.
rapier
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja rapier »

Insomnia, viime yönä nukuin pari tuntia ja koko päivän väsytti, ajattelin että voisin nukkua tänä yönä, mutta uni ei vaan tule. Ei tullut. On jo aamu.
Paskanen tukka
esmes-
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja esmes- »

tuli perjantaina vedettyä viinaa sen verran etten eilen päässyt sängystä ylös ollenkaan, hukkaan meni koko lauantai. tänään ei enää voi juopotella ku huomenna alkaa taas oravanpyörän pyöritys. noh, eipä ole enää krapulaakaan.. viikonlopun saldo +-0.
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
rimma
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja rimma »

Ärsyttää se kun tiedän että tulot tulee tippumaan yli 300€ tuossa parin kuukauden sisällä. Sairasloma on päättynyt ja nyt alkaa opintotuella kitkuttelu. Elikkä se sanoo sitä että rahaa ei jää kaikkiin laskuihin edes. Muutto takaisin yksiöön, netti pois ja hernekkeittoa. Huoh :(
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
Clyde
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Clyde »

Ärsyttävä piirre minkä olen huomannut suomalaisissa on se että porukalla järkätään jotain ja kaikki on innolla mukana - siihen asti kunnes se päivä koittaa että se pidetään ja ketään ei näy saati viitsi ilmoittaa ettei pääse.
Nanika ga tooku matteiru to
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Oman rajallisuuteni huomaaminen. Vedin herneet nenään pikkujutun takia ja kadotin objektiivisuuteni ja yleisen optimismini :evil:

-aikalisän paikka-
Viimeksi muokannut maija turjukka, Su Tammi 25, 2009 8:27 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

EDIT: Ja vielä tuplapostauskin... voihan ...kele :?

OT:Toisaalta kyllä aika koomista huomata se vasta näin jälkikäteen :)
Viimeksi muokannut maija turjukka, Su Tammi 25, 2009 8:29 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Lukittu