Onko PJ juuri äsken luopunut epäilyistä vanhempia kohtaan?MissHolmes kirjoitti:(S) Eikö sekin olisi hieman kummaa, että välittömästi, kun PJ luopuu epäilyistä vanhempia kohtaa, loppuisivat etsinnät??
Madeleinen tapaus ( Ketju 3)
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
No ei sen kummempaa perustetta, mutta eikö Portugalin poliisi sitten olisi löytänyt, jos olisi siellä Portugalissa? Mitäs? Kyllä kai sen verran ammattitaitoa olisi että olisi voitu löytää?debbie kirjoitti:Onko tälle jotain perusteita? Ei varmasti sen enempää kuin sille, että tilastollisesti todennäköisintä on se, että hänet on haudattu melko lähelle katoamispaikkaansa.matkaaja kirjoitti:On todella hyvä uutinen tuo 12 tutkijaa. Ehkä heillä ei ole syytä mennä Portugaliin, koska Madeleinekaan ei ole siellä varmaankaan, eli katsovat asiaa 'laajemmin'. Joo, kyllä minäkin saan tuosta uutisesta juuri sen, että ovat palkanneet etsivät etsimään tytärtään, ei suinkaan itseään vartioimaan. Miten voikaan selväää asiaa katsoa 'noin vääristellysti'?
Minun mielipiteeni on se, että vanhemmat tietävät, missä lapsi on, tai ettei häntä siis enää ole tässä maailmassa. On vaan pakko pitää show käynnissä, kun se kerran on alulle laitettu.
Mihin perustat tuon mielipiteen, että vanhemmat tietäisivät, missä tyttö on? Laita nyt sitten sinä vastaavasti jotain perustetta? Ja kyllä tuo on aivan sanoisinko jo ihmeellistä ajattelua, että pidettäisiin showta yllä muuten vaan; voi voi.
-
Tutkiskelija
- Jane Marple
Sitä mieltä minäkin.Koljo kirjoitti:Tai sitten ovat varmoja ettei lapsi tule ikinä löytymäänmatkaaja kirjoitti:Hyvä että selvensit.MissHolmes kirjoitti:Ei kukaan ole sanonut, että itseään vartioimaan.
Aloitin lauseella 'omien näkemysteni vastainen'.
Eli siis selkeämmin:
jos vanhemmat ovat tyttärensä katoamisen takana, kuinka he uskaltavat laittaa tyttöä etsimään huippuammattilaisia?
Eikö nuo huippuammattilaiset loppujen lopuksi päädy osoittamaan sormellaan heitä itseään?
Eli siis ihan vilpittömästi kyseenalaistin omaa näkemystäni.
Ja varmaankaan he eivät ole tyttärensä katoamisen takana; siksi he 'uskaltavat' laittaa etsijät työhönsä.
-
Tutkiskelija
- Jane Marple
Kyllä syyte voi tulla ilman ruumistakin jos on muita näyttöjä tarpeeksi.Marsalkka kirjoitti:[SPEKULAATIO ALKAA]Mitäpä sitä sitten turhaan käyttäisivät rahaa etsintöihin? Syytettä ei näytä tulevan ilman ruumista. Tällöin olisi turhaa esittää syytöntä järjestämällä etsintäoperaatioitita.[SPEKULAATIO LOPPUU]Koljo kirjoitti:
Tai sitten ovat varmoja ettei lapsi tule ikinä löytymään
-
Tutkiskelija
- Jane Marple
Mistä he voisivat etsiä kun mihinkään muuhun maahan he eivät saa lupaa mennä tutkimaan tai etsimään. Englannistako Madeleineä tullaan etsimään?matkaaja kirjoitti:On todella hyvä uutinen tuo 12 tutkijaa. Ehkä heillä ei ole syytä mennä Portugaliin, koska Madeleinekaan ei ole siellä varmaankaan, eli katsovat asiaa 'laajemmin'. Joo, kyllä minäkin saan tuosta uutisesta juuri sen, että ovat palkanneet etsivät etsimään tytärtään, ei suinkaan itseään vartioimaan. Miten voikaan selväää asiaa katsoa 'noin vääristellysti'?
No sitten ei kyllä syyllisen kannattaisi palkata ketään asiaa tutkimaan.Tutkiskelija kirjoitti:Kyllä syyte voi tulla ilman ruumistakin jos on muita näyttöjä tarpeeksi.Marsalkka kirjoitti:[SPEKULAATIO ALKAA]Mitäpä sitä sitten turhaan käyttäisivät rahaa etsintöihin? Syytettä ei näytä tulevan ilman ruumista. Tällöin olisi turhaa esittää syytöntä järjestämällä etsintäoperaatioitita.[SPEKULAATIO LOPPUU]Koljo kirjoitti:
Tai sitten ovat varmoja ettei lapsi tule ikinä löytymään
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Niin, se onkin tosiasia ettei muihin maihin voi itse mennä etsimään. Mutta tuo ryhmä tekee varmaan sitten sopimuksia ehkä? He ovat tutkijoita, poliiseja, laki-ihmsiä yms. varmaan, joilla on oikeuksia tutkia asiaa laajemmin.Tutkiskelija kirjoitti:Mistä he voisivat etsiä kun mihinkään muuhun maahan he eivät saa lupaa mennä tutkimaan tai etsimään. Englannistako Madeleineä tullaan etsimään?matkaaja kirjoitti:On todella hyvä uutinen tuo 12 tutkijaa. Ehkä heillä ei ole syytä mennä Portugaliin, koska Madeleinekaan ei ole siellä varmaankaan, eli katsovat asiaa 'laajemmin'. Joo, kyllä minäkin saan tuosta uutisesta juuri sen, että ovat palkanneet etsivät etsimään tytärtään, ei suinkaan itseään vartioimaan. Miten voikaan selväää asiaa katsoa 'noin vääristellysti'?
'Maailma on tällä hetkellä' kuin yksi pieni piste; jo pienessä ajassa voit saada tietoa hyvin kaukaa siitä missä itse olet. Tämä on ehkä se toimintaperiaate, mihin ryhmä panostaa. Toimivat toisin kuin esim. Metodo, joka on etsivätoimisto; ei siis saa tietoja aivan samalla tavalla mm. toisten maitten viranomaisilta. Eikös vaan.
No myös Englannista tietenkin, jos aihetta on. Ehkä saattaa olla näinkin asia että on aihetta, ainakin osittain. Sieltä mielestäni tämä katoaminen on saanut alkunsa. Enkä perustele tätä mitenkään tänne foorumille.
Mutta aivan varmaa on että tänne forumille niitä tietoja ei ensimmäiseksi kyllä laiteta. Eikös vaan tämäkin ole näin.
-
MissHolmes
- Ben Matlock
(S) Niillä poliiseilla, juristeilla ja muilla on yhtä paljon 'oikeuksia' tutkia juttua, kuin vaikkapa minulla.
Asiakirjat ovat julkisia ja jos minulla olisi varaa, saattaisin omistaa loppu elämäni Madeleinen etsimiselle.
Edes pariskunta McCann ei voi tällä hetkellä estää sitä, että erotettu ex-poliisi kumppaneineen edelleen tutkii asiaa.
Tietoa saattaa tulla vaikka mustasta aukosta, mutta minun tuntosarvet on siihen liian lyhyet
Asiakirjat ovat julkisia ja jos minulla olisi varaa, saattaisin omistaa loppu elämäni Madeleinen etsimiselle.
Edes pariskunta McCann ei voi tällä hetkellä estää sitä, että erotettu ex-poliisi kumppaneineen edelleen tutkii asiaa.
Tietoa saattaa tulla vaikka mustasta aukosta, mutta minun tuntosarvet on siihen liian lyhyet
Nuotio & Äreät Tiput
Milloinkas se PJ luopui epäilyistä vanhempia kohtaan?Marsalkka kirjoitti:Onko PJ juuri äsken luopunut epäilyistä vanhempia kohtaan?MissHolmes kirjoitti:(S) Eikö sekin olisi hieman kummaa, että välittömästi, kun PJ luopuu epäilyistä vanhempia kohtaa, loppuisivat etsinnät??
-
MissHolmes
- Ben Matlock
(S) EIKOS SE OLISI (S)
Älä ole niin jumittunut tarttumaan joka sanaani, vaan lue kerran ja toisenkin:
EIKÖS SE OLISI hassua, jos marsalkka kuolisi tuon nipoamisen takia vaikka aivoveritulppaan?
Lauseellani ei ollut mitään tekemistä tämän päivän tai todellisuuden kanssa.
Se oli kirjaimen S perässä. Eikös se olisi kamalaa, jos olisin kirjoittanut sen F kirjaimen jälkeen?
Älä ole niin jumittunut tarttumaan joka sanaani, vaan lue kerran ja toisenkin:
EIKÖS SE OLISI hassua, jos marsalkka kuolisi tuon nipoamisen takia vaikka aivoveritulppaan?
Lauseellani ei ollut mitään tekemistä tämän päivän tai todellisuuden kanssa.
Se oli kirjaimen S perässä. Eikös se olisi kamalaa, jos olisin kirjoittanut sen F kirjaimen jälkeen?
Nuotio & Äreät Tiput
MissHolmes kirjoitti: Se oli kirjaimen S perässä.
Tarkoittaako S, että et pysty vastaamaan kysymyksiin koskien S-kirjainta seuraavia mielensisältöjäsi?
Amaralin tutkinnanjohtajuus Madeleinen katoamisasiassa päättyi loka-marraskuussa 2007 - muutama päivä sen jälkeen, kun Portugalissa uutisoitiin lastenkoti Casa Pian pedofiiliskandaalin, johon on sotkeutunut nimekkäitä politikkoja, tutkinnanvaiheista.
Helmikuulta 2008 on Madeleinen katoamisen tutkintapapereissa tieto, että Englannin Interpolin kautta on informoitu Portugalia Madeleinen sieppauksen olleen Belgialaisen pedofiiliringin tilaustyö kuvien perusteella.
Belgia kiistää, että kyseessä olisi ollut heidän pedofiilirinkinsä.
Toukokuussa 2008 Suomen Keskusrikospoliisi kertoo toimittaneensa tietoja suomalaisista pedofiileista Interpolin välityksellä Portugaliin koskien Madeleinen katoamisasiaa.
Heinäkuussa Amaral palauttaa virkamerkkinsä ja -aseensa Portugalin polisiin - eroaa/erotetaan virataan.
Elo-syyskuussa 2008 uutisoidaan kahdesti Suomessa vierailevan englantilaispoliisin tutkintaryhmiä.
Lokakuussa alkaa Portugalissa Amaralia vastaan oikeudenkäynti - samaan aikaan Suomessa suoritetaan pedofiiliringin pidätyksiä.
14.1. Gerry McCann matkustaa portugaliin.
19.1. Suomessa odotetaan alkavaksi pedofiiliringin oikeudenkäynti.
Tämä teksti ei sisällä spekulointia asioiden yhteyksistä, eikä mielipidettä onko sellaista. Kyseessä on tiedotusvälineiden uutisointia.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2008080 ... 4_uu.shtml
Helmikuulta 2008 on Madeleinen katoamisen tutkintapapereissa tieto, että Englannin Interpolin kautta on informoitu Portugalia Madeleinen sieppauksen olleen Belgialaisen pedofiiliringin tilaustyö kuvien perusteella.
Belgia kiistää, että kyseessä olisi ollut heidän pedofiilirinkinsä.
Toukokuussa 2008 Suomen Keskusrikospoliisi kertoo toimittaneensa tietoja suomalaisista pedofiileista Interpolin välityksellä Portugaliin koskien Madeleinen katoamisasiaa.
Heinäkuussa Amaral palauttaa virkamerkkinsä ja -aseensa Portugalin polisiin - eroaa/erotetaan virataan.
Elo-syyskuussa 2008 uutisoidaan kahdesti Suomessa vierailevan englantilaispoliisin tutkintaryhmiä.
Lokakuussa alkaa Portugalissa Amaralia vastaan oikeudenkäynti - samaan aikaan Suomessa suoritetaan pedofiiliringin pidätyksiä.
14.1. Gerry McCann matkustaa portugaliin.
19.1. Suomessa odotetaan alkavaksi pedofiiliringin oikeudenkäynti.
Tämä teksti ei sisällä spekulointia asioiden yhteyksistä, eikä mielipidettä onko sellaista. Kyseessä on tiedotusvälineiden uutisointia.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2008080 ... 4_uu.shtml
Alethes doksa meta logu
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Jos seuraisit tätä (ja muitakin) palstaa muutakin kuin oikolukijana, pystyisit ehkä saamaan kuvan keskustelusta, jossa edellinen viesti jatkuu seuraavassa ja toinen kirjoittaja jatkaa toisen ajatusta.
Se toki on kohdallasi ymmärrettävästi mahdotonta, koska et itse koskaan keskustele, vaan keskeytät keskustelua.
Et näe keskustelua, koska työnnät itsesi keskustelun edelle ja unohdat jälleen kerran palstan tarkoituksen.
On taas viisainta siirtyä jatkamaan juttua Madeleinestä niille saiteille, jonne sinä et onneksi eksy.
Se toki on kohdallasi ymmärrettävästi mahdotonta, koska et itse koskaan keskustele, vaan keskeytät keskustelua.
Et näe keskustelua, koska työnnät itsesi keskustelun edelle ja unohdat jälleen kerran palstan tarkoituksen.
On taas viisainta siirtyä jatkamaan juttua Madeleinestä niille saiteille, jonne sinä et onneksi eksy.
Nuotio & Äreät Tiput
Ihmettelin vain tätä kommenttiasi:MissHolmes kirjoitti:Jos seuraisit tätä (ja muitakin) palstaa muutakin kuin oikolukijana, pystyisit ehkä saamaan kuvan keskustelusta, jossa edellinen viesti jatkuu seuraavassa ja toinen kirjoittaja jatkaa toisen ajatusta.
Vai kuinka monen vuoden päästä voisi lopettaa etsinnät ilman, että se vaikuttaisi epäilyttävältä?(S) Eikö sekin olisi hieman kummaa, että välittömästi, kun PJ luopuu epäilyistä vanhempia kohtaa, loppuisivat etsinnät??
Mutta ehkä kysymykseni oli vain liian vaikea...
Tähän yksi hymiö. Sellainen silmää iskevä.
Voi hitsi, mutta kannustan, jos etsitte Madeleinea, mutta jos vaan haette syyllisiä, niin siitä ei ole mitään hyötyä kyllä teille kummallekkaan. Ihmetellä täytyy Amaralin innokkuutta; jäisi jo suosiolla eläkkeelle hänkin.MissHolmes kirjoitti:(S)