Minä käyn kyllä paikalla aivan omia aikojani, jos katson sen aiheelliseksi. Siihen ei oppaita tarvita. Varsinkaan huonoja.Hessu52 kirjoitti: .......
Voisit tutkia siellä kantoja, ja missä niitä on, sillä yli neljässäkymmenessä vuodessa on jo muutama puu kaadettu ja pari on tainnut jo itsestään kuollakin.
Olen ihan aidosti tarjoamassa sinulle tätä mahdollisuutta, niin jäisi meiltä nämä turhat veetuilut vähemmälle, no mitä mieltä olet?
Näyttää kyllä olevan niin, että muutamat paikalla käyneet ovat vain taantuneet, tai sitten muuten hoksottimet eivät yleensä oikein pelaa, ovat luonnostaan sitä mitä ovat. Ei se ole autuaaksi tekevä asia, onko käynyt paikalla vai ei. Vielä senkin jälkeen pitäisi kunnioittaa tosiasioita ja totuutta yleensä. Valokuvat eivät valehtele, eikä paikalla käyminen oikeuta hylkäämään tosiasioita.
Tämä viimeksi esittämäni kuva kertoo paljon, etenkin kun vertaa sitä vanhaan tunnettuun "uhrikuvaan". Luulen kyllä, että esim. papillon tajuaa tämän kuvan kertoman, mutta on mahdollista, että Hessu ei vieläkään ymmärrä asian oikeaa laitaa. Se on kyllä kumma juttu. Ei pitäisi olla ylivoimaista kenellekään.