Mä en kyllä eläissäni ole tavannut hymyilevää lääkäriäSurku kirjoitti:^!
Lisäksi uskon, että koska vanhemmat ovat lääkäreitä, niin heille on jotenkin jäänyt päälle se, että kun uusia ihmisiä kätellään, niin silloin hymyillään. .
Madeleinen tapaus ( Ketju 1)
-
blackwidow
[quote="blackwidow"]vielä vähän infoa:
http://www.expressen.se/nyheter/1.79119 ... hon-ar-dod
[quote]
Aftonbladetissa oli juttua, että portugalilaisten turismielinkeino alkaa olla kriisissä Madeleinen katoamisen aiheuttaman negatiivisen "kuuluisuuden "vuoksi ja että nyt tytön vanhempia yritetään karkoittaa maasta.
[quote]
Aftonbladetissa oli juttua, että portugalilaisten turismielinkeino alkaa olla kriisissä Madeleinen katoamisen aiheuttaman negatiivisen "kuuluisuuden "vuoksi ja että nyt tytön vanhempia yritetään karkoittaa maasta.
-
blackwidow
-
Kalessin
- Adrian Monk
mä en kyllä ikinä jättäisi omia lapsiani noin, vaikka olisivat kuinka lähellä, jo se, että olisin viereisessä rakennuksessa olisi jo liikaa. ihan kipeetä ja jos halutaan illastaa ilman lapsia, täytyy hankkia lapsenvahti...
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
-
EuroJR
- Jessica Fletcher
Hieman asian liepeiltä. Olen jutellut englantilaisten (muutama tuttu asiakas) kanssa asiasta aina silloin tällöin. Alussa olivat kovastikin vanhempien puolella. Tällä hetkellä kaikki huutelevat kovaan ääneen kysymyksiä tyyliin "Nyt ne sanoo käyneensä siellä 15 minuutin välein...", "ovi oli auki.... joopa joo...bollocks...", "paljonkohan ne oikein on tienannut tolla rahaa"....Kaikki puhuvat siitä, että vanhemmat salaavat asioita ja valehtelevat. Julkisuudessa ainakin näyttää nyt jotain menneen vikaan ja pahasti...
Tuo Bobby Äikiän tapaus oli kyllä jotenkin erityisen kamala...tai ainakin mä sen koin jotenkin poikkeuksellisen vihastuttavana, kaikkien lapsisurmien joukossablackwidow kirjoitti:vielä vähän infoa:
(Ruotsissa oli samanlainen tapaus muutama vuosi sitten - pikku Bobbin case, jolloin vanhemmat ilmoittivat lapsensa kadonneeksi, mutta olivatkin tappaneet hänet)[/i]
Portugalin median mukaan taas Kate'n ja Gerry'n kertomukset katoamisillan tapahtumista olisivat poikenneet toisistaan suuresti. Myös pariskunnan auto on ollut viime päivinä poliisin tutkittavana. Ja hotellihuone siis tutkittiin uudemman kerran myös brittipoliisin voimin UV-tekniikalla(eli silloin löytyi myös tämä verijälki).
Toivon että McCannit on oikealla asialla, kai tämä selviää pian kun poliisit kuulemma työskentelevät tämän parissa 24/7.
10v sairas lapsi sidotaan tuoliin ja paiskataan pihalle lumihankeen kuolemaan tukehtumalla omaan oksennukseensa ja vanhemmat saa 10v vankeutta kuolemantuottamuksesta=(
Poikaa oli vielä toistuvasti pahoinpidelty ja kidutettu jo pidemmän aikaa.
Mistä sitä tietää mitä tuossa Madeleinenkin tapauksesa vielä selviää ja voidaanko ketä/keitä nyt sitten epäilläänkin tai vangitaan koskaan saada osoitettua syyllisiksi.
siinä lapsi-missi jutussakin toiset puolusti vanhempia, toiset epäili.
Tytön suuta peittävässä teipissä oli äidin vaatteiden kuituja etc...monenlaista outoa ja vähintäänki vanhempia voi epäillä, ketään ei ole saatu kuitenkaan tuomiolle asti.
En mä ihmettele että suurin osa alkaa oleen kääntänyt kelkkaansa team-McCannia vastaan, mä tein sen heti kun mediasirkus pyörähti käyntiin, tai jo oikeastaan ennemmin, silloin kun ensimmäisiä haastatteluja tuli..."juttu haisi" niinkuin sanoin...eikä se ainakaan raikastunut siitään ole.
-
Patricia C. Itämaa
- Javier Pena
Tähän on pakko vain sanoa,että jos katoamisesta on kulunut vain muutama kk tai kun oli kulunut vain muutama päivä. Miten vanhemmat pystyivät aloittamaan tämän kamalan mediasirkuksen. Toki ymmärrän,että jos he nyt sitten kuitenkin olisivat syyttömiä(kunnes toisin todistetaan),niin halu löytää lapsi olisi tähän ajanut. Mutta vieläkin äitinä sanon,EI OLE olemassa sellaista meikkiä joka peittäisi vastaavassa tilanteessa minun punaisena maksana olevat itketyt silmäni tai valvottujen öiden jälkeiset pussit silmien alla. NYT tullaan siihen,että vanhemmat ovat lääkäreitä,he ovat nähneet kaikkea ja paljon. Isä oli muistaakseni kirurgi,joten ei luulis veren näkeminen paljon hetkauttavan heitä,toisin kuin meitä "tavallisia pulliaisia" kuten joku tuossa mainitsi tällaisen nimityksen,jota nimitystä en voi muuten sietää. Eivät lääkärit ole mitään yli-ihmisiä,ihan tavallisia pulliaisia he ovat.Merope kirjoitti:Ei sinäänsä, yhtään perheenäitien vaistoja väheksymättä uskoisin, että jossain vaiheessa elämää on vain jatkettava sen hysteerisen itkun tuolle puolen. Jos ei muuten, niin kahden vielä elossa olevan lapsen takia. En nyt todellakaan väitä, että kadonnut lapsi pitäisi unohtaa eikä hänen peräänsä saisi itkeä, kaivata ja surra, totta kai oma lapsi pysyy mielessä 24/7 ja suru ja tuska siellä taustalla myös. En nyt myöskään tuomitsisi vanhempia siitä, että he kenties useiden tuskallisten viikkojen jälkeen uskaltavat hymyillä taas. Kuten sanottua, ompa sopivasti valittuja kuvia. Näistä ihmisistä on otettu varmasti jo tuhansia kuvia, itse kyllä ihmettelisin, jos kyyneleet jatkuisivat aina vaan, päiväkävelylläkin.
Ihmettelen myös sitä,kun vanhemmat ovat monta kertaa toistelleet sitä,että he eivät ole kaksosille kertoneet tytön kadonneen vaan sanovat,että Madeleine on vain jossain nurkantakana käymässä.Häh,miksi lapsille pitää valehdella. Tuonikäiset pystyvät käsittelemään asioita jo todella hyvin,jopa paremmin kuin aikuiset.
Totuus on tarua ihmeellisempää
-
Kyllikki S
- Adrian Monk
Tuollainen julkisuudessa mesoaminen ON pidemmän päälle ärsyttävää. Julkkisten vetoomukset ja rahankeruut kääntää asian lopulta vanhempia itseään vastaan. Ja alusta saakka monia ihmisiä on tuntunut aivan ylettömästi ärsyttävän, että varakkaalla lääkäripariskunnalla on varaa ja mahdollisuus kierrellä maailman kivoissa paikoissa muistuttelemassa kadonneesta lapsestaan. Onhan se nyt vähintäänkin epäilyttävää. Kun nyt muistaa, että maailmassa sentään katoaa monia lapsia joka päivä eikä niiden perään ole kukaan huutelemassa.
Kuten joku jo mainitsikin niin eri ihmiset surevat eri tavoin. Joku saattaa vaihtaa vaatteita monta kertaa päivässä vain, koska on koko ajan tehtävä ja toimittava. Vastaavasti toinen jää sänkyyn haisemaan lopuksi ikäänsä.
Hassua vetää syyllisyysjohtopäätöksiä siitä, että Maddyn äiti hymyilee kuvassa. Hymy kun loppujen lopuksi voi olla kaikkea muuta kuin aito. Hänen tapauksessaan hymy ei varmaan enää ikinä tule olemaan samanlainen kuin ennen lapsen katoamista, mutta kovalla yrityksellä sellaisenkin pystyy varmaan naamalleen rakentamaan ihan vaan vaikka pienempiä lapsia varten.
Hyvä etteivät kerro kaksosille Madeleinen todellisesta kohtalosta ainakaan vielä. Kaksoset ovat vielä lähes vauvoja eikä heidän ole mitään syytä joutua miettimään vielä niin pahoja ja outoja juttuja. Tärkeintä on, että he voivat tuntea olevansa turvassa. Asia selviää heille kyllä aikanaan joka tapauksessa.
Lapsien ei tosiaankaan tarvitse tietää kaikkea!
Kuten joku jo mainitsikin niin eri ihmiset surevat eri tavoin. Joku saattaa vaihtaa vaatteita monta kertaa päivässä vain, koska on koko ajan tehtävä ja toimittava. Vastaavasti toinen jää sänkyyn haisemaan lopuksi ikäänsä.
Hassua vetää syyllisyysjohtopäätöksiä siitä, että Maddyn äiti hymyilee kuvassa. Hymy kun loppujen lopuksi voi olla kaikkea muuta kuin aito. Hänen tapauksessaan hymy ei varmaan enää ikinä tule olemaan samanlainen kuin ennen lapsen katoamista, mutta kovalla yrityksellä sellaisenkin pystyy varmaan naamalleen rakentamaan ihan vaan vaikka pienempiä lapsia varten.
Hyvä etteivät kerro kaksosille Madeleinen todellisesta kohtalosta ainakaan vielä. Kaksoset ovat vielä lähes vauvoja eikä heidän ole mitään syytä joutua miettimään vielä niin pahoja ja outoja juttuja. Tärkeintä on, että he voivat tuntea olevansa turvassa. Asia selviää heille kyllä aikanaan joka tapauksessa.
Lapsien ei tosiaankaan tarvitse tietää kaikkea!
-
Patricia C. Itämaa
- Javier Pena
Totta,lasten ei tarvitse tietää kaikkea,mutta jotain on kuitenkin hyvä kertoa ajoissa.Itse olen opettanut jo 2 vuotiaalle, että ei lähde kenenkään tuntemattoman mukaan eikä saa ottaa mitään karkkia tms keneltäkään jota ei tunne,niin kivaa ei olekkaan. Ja olen sanonut syyn,KOSKA KAIKKI AIKUISET eivät ole kilttejä,on myös tuhmia setiä ja tätejä,jotka voivat viedä mukanaan. Lapset ovat viisaampia kuin arvaammekaan.Kyllikki S kirjoitti: Lapsien ei tosiaankaan tarvitse tietää kaikkea!
Minusta on paras opettaa lapset varomaan aikanaan,kun näitä hörhöjä näkyy olevan maat ja mannut täynnä.
Totuus on tarua ihmeellisempää
-
hupilainen
- Jack Taylor
mun ajatus asiasta:
että äiti olis tehny madeleinelle jotain vihastuksissaan ja tapahtunu jotain peruuttamatonta... sitten isä ollu sitä mieltä että keksitään tarina...
ja sitten peittää oman syyllisyytensä sillä että on julkisuudessa ja oikeen on otsikoissa että kuin paljon ny kaivataan ja ettitään... eikä sitten pysty enää kertomaan totuutta ku näin pitkälle menty....
tai sitten äiti ollu mustasukkanen jos isä on tykänny maddesta niin paljon että äiti jääny kakkoseksi.. ja sitten tehny jotain ja hävittäny ruumiin jotenki.. niinkuin olen sitä mieltä siitä lapsi missi jutustakin että äiti on syyllinen... että isä kans vaan tykänny siittä tytöstä ja äiti ollu mustis...
kyllä niitä kaikkii hulluja maailmalla liikkuu, että ei mikään mahdottomuus että näin olisi käynyt....
että äiti olis tehny madeleinelle jotain vihastuksissaan ja tapahtunu jotain peruuttamatonta... sitten isä ollu sitä mieltä että keksitään tarina...
ja sitten peittää oman syyllisyytensä sillä että on julkisuudessa ja oikeen on otsikoissa että kuin paljon ny kaivataan ja ettitään... eikä sitten pysty enää kertomaan totuutta ku näin pitkälle menty....
tai sitten äiti ollu mustasukkanen jos isä on tykänny maddesta niin paljon että äiti jääny kakkoseksi.. ja sitten tehny jotain ja hävittäny ruumiin jotenki.. niinkuin olen sitä mieltä siitä lapsi missi jutustakin että äiti on syyllinen... että isä kans vaan tykänny siittä tytöstä ja äiti ollu mustis...
kyllä niitä kaikkii hulluja maailmalla liikkuu, että ei mikään mahdottomuus että näin olisi käynyt....
-
Surku
-
Violet57
- Alibin satunnaislukija
Pitääpä pistää lusikkani soppaan...
Tuntuu, että kaikki mahdollinen on tässä pitkässä ketjussa tullut esiin.
Minä en vaan voi olla ihmettelemättä tuota vanhempien "juhlimista".
Jos lasten saaminenkin on ollut niin vaikeaa, niin miten ihmeessä se juhliminen eli pitkät illalliset ovat vieneet voiton rauhallisista perheilloista edes lomalla?
Eikö olisi voinut käydä alkuillasta syömässä lapset mukana ja palata hotellille viettämään iltaa? Voihan sitä terassilla istua ja ottaa vähän viiniä...
Ja toinen asia (en todella jaksanut kaikkia viestejä lukea):
Eikö noilla paremmissa hotellialueilla ole valvontakameroita? Ehkä nyt ilta-aikaan ei hyvää kuvaa edes saa, mutta tuli mieleen...
Ja lopuksi-> minuakin suorastaan ällötti tuo kuva missä vanhemmat + madde t-paitis. Hymyilevät naamat, tzeezus.
Minä en vaan voi olla ihmettelemättä tuota vanhempien "juhlimista".
Jos lasten saaminenkin on ollut niin vaikeaa, niin miten ihmeessä se juhliminen eli pitkät illalliset ovat vieneet voiton rauhallisista perheilloista edes lomalla?
Eikö olisi voinut käydä alkuillasta syömässä lapset mukana ja palata hotellille viettämään iltaa? Voihan sitä terassilla istua ja ottaa vähän viiniä...
Ja toinen asia (en todella jaksanut kaikkia viestejä lukea):
Eikö noilla paremmissa hotellialueilla ole valvontakameroita? Ehkä nyt ilta-aikaan ei hyvää kuvaa edes saa, mutta tuli mieleen...
Ja lopuksi-> minuakin suorastaan ällötti tuo kuva missä vanhemmat + madde t-paitis. Hymyilevät naamat, tzeezus.