Kysy mitä tahansa seuraavalta vol.4
-
specialhousingunit
- Neuvoja-Jack
-
MotiivitOn
- Rico Tubbs
Jos niitä yli kymmenen hallista tulee ulos, uteliaisuuteni on herännyt, koska paikkakuntani palolaitoksella ei ole niin monta yksikköä.
Tosin silloinkaan en lähde seuraamaan. Inhoan onnettomuuspaikalla pyöriviä kärpäsiä, joten en liity siihen klaaniin milloinkaan.
Jos asia koskisi minua, siitä minulle ilmoitettaisiin.
Samalla kysymyksellä eteenpäin
Tosin silloinkaan en lähde seuraamaan. Inhoan onnettomuuspaikalla pyöriviä kärpäsiä, joten en liity siihen klaaniin milloinkaan.
Jos asia koskisi minua, siitä minulle ilmoitettaisiin.
Samalla kysymyksellä eteenpäin
"Remember, the faint-hearted never fucked a pig!" -Brigadier Graeme Lamb (DSF)-
En monennenkaan. Vähän väliähän noita täällä menee. Sitä paitsi jos olisin parkissa jossakin, olisin siellä jostain syystä ja jonkun kanssa, en odottelemassa hälyjä.
Vähän mukaillen: Minkälainen onnettomuus herättäisi mielenkiintosi niin, että hakeutuisit paikan päälle katsomaan?
Vähän mukaillen: Minkälainen onnettomuus herättäisi mielenkiintosi niin, että hakeutuisit paikan päälle katsomaan?
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
-
R.aven
-
Meike R.
- Remington Steele
Kyllä.
Aika valitettavankin usein.
Kerran katottiin voimattomina vierestä kun pari nuorta poikaa paloi bemarin takapenkille. Sitte tässä taannoin katselin ku rekka oli vetänyt suojatiellä pyöräilijän hengiltä, tosin tässä vedettiin jo lakanaa päälle.
Ikäviä juttuja, ikäviä juttuja.
Onko sinusta kolmannen asteen opiskelu turhaa?
Aika valitettavankin usein.
Kerran katottiin voimattomina vierestä kun pari nuorta poikaa paloi bemarin takapenkille. Sitte tässä taannoin katselin ku rekka oli vetänyt suojatiellä pyöräilijän hengiltä, tosin tässä vedettiin jo lakanaa päälle.
Ikäviä juttuja, ikäviä juttuja.
Onko sinusta kolmannen asteen opiskelu turhaa?
"If I hit bottom and everythings gone
In the great Mississippi, please drown me and run
The right words spoken gold,
if I was God you'd sell your soul to...
THE GREAT SOUTHERN TRENDKILL"
In the great Mississippi, please drown me and run
The right words spoken gold,
if I was God you'd sell your soul to...
THE GREAT SOUTHERN TRENDKILL"
OT/ Mutta hyi kamala noita Meiken kokemuksia
Varmasti kauheeta nähdä joku noinkin pahassa pulassa eikä voi auttaa ja mahdollisesti toisten vielä sieltä takapenkiltä huutaessakin..
Itse en onneksi, onneksi ole vielä kolaripaikalle sattunut. EA-kortti on mutta myöskin helposti sokkiin menevä pää
Itse en onneksi, onneksi ole vielä kolaripaikalle sattunut. EA-kortti on mutta myöskin helposti sokkiin menevä pää
Nanika ga tooku matteiru to
On ja ei oo,kaksipiippuinen juttu,eli riippuu alasta ja jos ei oo töitä niin mielummin sitä kai opiskelee ja kehittää itseänsä kuin makaa kotona sohvaperunana,olettaisin...Meike R. kirjoitti: Onko sinusta kolmannen asteen opiskelu turhaa?
Mitä uutta asiaa kaipaisit elämääsi?
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
- Juliet Jones
- Axel Foley
Meinasin ensin vastata, että 1880-luvulla Lontoossa, mutta sitten aloin miettimään, että en ehkä olisi sopeutunut moiseen aikakauteen (olettaen että ajattelisin ja toimisin kuten nyt). Mutta jos unohdamme moisen seikan, niin tuo vuosiluku Lontoo tai antiikin Kreikka tai sitten Eqyptissä faaraoiden ja pyramidien aikaan, koska ne kyseiset aikakaudet ovat aina kiehtoneet minua ja historiantunneilla haaveilin, että olisin elänyt silloin.Loka kirjoitti:Millä vuosisadalla/aikakaudella olisit halunnut elää ja miksi?
Sama seuraavalle, kiva kysymys!
1920-luvulle kuuntelemaan klubeille jazzia ja polttelemaan röökiä pitkästä mustasta holkista polkkatukka liehuen tai sit 1960-luvun san franciscoon.. 1800-luvun loppu kiinnostaisi vaatetuksen puolesta: hienoja ne naisten isot hameet ja korsetista tursuavat tissit ja miesten tummat puvut ja silinterit.
jos kirjoittaisit kirjan ni mitä genreä se edustaisi?
jos kirjoittaisit kirjan ni mitä genreä se edustaisi?
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei