Poliisi tutkii koiranpaskaa!
-
Donhothiel
- Susikoski
- Viesti:
OT:ksi menee taas..Pinkkis kirjoitti:Joo toi vuokratakuu on hyvä juttu tällasten varalle, mutta esim. näissä yleisissä kaupungin vuokrataloissa jotkut perii takuun jotku ei. Ja jos ei peri ja sä teet tollasen sotkun, siihen palkataan ammatti siivooja joka ottaa 25-30eur tunnilta ja se lasku valitettavasti tulee vuokralaiselle joka on asunnon sotkenut. Siivooja siis laskuttaa asukasta suoraan ja nämä laskut sattuu olemaan ulosotto kelpoisia joten ei edes perintään mene vaan suoraan ulosottoon.
nimimerkillä, mun mutsi on siivooja ammatiltaan.
Ei tuo 25-30e riitä muuhun kuin normaalisiivoukseen tunnilta. Kaikki ulosteet/eritteet/muu pasce maksaa erikseen, eikä kaikki siivousfirmat/yksityiset siivousfirmat edes suostu putsaamaan kaikkea mahdollista. Kuolinpesiä (joissa on tapahtunut esim.rikos minkä seurauksena verta tms) varten on ihan omat välineensä ja luvatkin moiseen hommaan pitää olla. Jonkinlainen koulutuskin siihen taisi olla, jos oikein muistan.
Näillä "yleisimmillä" siivousfirmoilla (jotka harvoin kotisiivouksia tekevät, muuttosiivouksia nimenomaan enemmänkin) lähtee nuo liksat kuitenkin siitä 50e jos asunnossa todetaan olevan muutakin kuin normaalista poikkeavaa.
nimimerkillä, mun mutsilla on siivousfirma jossa ite tekee kaikki siivousduunit.
Hoping, praying that I'll find a way to turn back time. Can I turn back time?
Niistä lisistä en tiedä. Mut perus siivouksen tuntipalkka on 25-30eur/h. Mun mutsilla oli myös oma yhden naisen yritys. Ja tietty noissa on ne kaupunki kohtaiset maksut. Mutsi Mikkelissä yritystä pyöritti vajaa vuosi sitten lopetti. Eli voisin joo kuvitella ulostelisän nostavan palkkiota huimasti. Itellä ulostelisä oli (kun olin siivoojana) 9,95€/uloste. Yksityisen siivousfirmathan pystyy pyytämään mitä vaan, ei siinä ole mitään rajaa jos sä haluut pyytää 100eur/h ni jos sen joku maksaa ni hyvä.
On vain yksi ja oikea Dead Unicorn Queen ja se olen minä
-
Donhothiel
- Susikoski
- Viesti:
Sitä vähän niinkun yritin sanoakin (ilmeisen epäselvästi, kirjoituksellinen ulosanti ei oo mun parhaimpia puolia..), että perussiivouksen tuntiliksa on toi 25-30 mut jos mietitään tätäkin tapausta, niin luulis siivoojaan tarjoavan tyyliin 50e/h, ihan vaan niiden paskalisien takia.Pinkkis kirjoitti:Niistä lisistä en tiedä. Mut perus siivouksen tuntipalkka on 25-30eur/h. Mun mutsilla oli myös oma yhden naisen yritys. Ja tietty noissa on ne kaupunki kohtaiset maksut. Mutsi Mikkelissä yritystä pyöritti vajaa vuosi sitten lopetti. Eli voisin joo kuvitella ulostelisän nostavan palkkiota huimasti. Itellä ulostelisä oli (kun olin siivoojana) 9,95€/uloste. Yksityisen siivousfirmathan pystyy pyytämään mitä vaan, ei siinä ole mitään rajaa jos sä haluut pyytää 100eur/h ni jos sen joku maksaa ni hyvä.
Ja nimenomaan, tyhmä ei oo se joka pyytää vaan se joka maksaa.
Tällä hetkellä mietin, että minkä ihmeen takia lähin vääntämään jostain hel..tin siivousasiasta, kun se nyt ei ehkä ole se oleellisin asia tässä hommassa
Hoping, praying that I'll find a way to turn back time. Can I turn back time?
Ei herra isä sentää. Aivan kauheissa oloissa on reppanat joutunu elämään (tarkotan koiria). Ihmisistä viis, musta meitä ihmisiä on täällä maanpäällä ihan liikaa muutenkii. Mut viattomat eläin reppanat jotka joutuu elämään meidän armoilla annetaan kärsiä tollasessa läävässä. Hirteen jokainen eläinrääkkääjä!
On vain yksi ja oikea Dead Unicorn Queen ja se olen minä
Tuo näkymä tuolla asunnossa on kyllä aivan uskomaton. Itse mietin sitä, että kuinka pahasti kyseisellä ihmisellä on päässä hihna vinkunut. Onko se syönyt tuolla?
Ja kävellyt sukkasillaan, tai parhaassa tapauksessa paljain jaloin.
Miltähän ne muut huoneet näyttää?
Minkäs sille voi jos päässä ei kaikki pyörät pyöri samaan tahtiin.
Hieman OTna, Hyvinkäällä asui aikanaan eräs tyyppi, joka ei kaiketi koskaan poistunut asunnostaan. Sillä ei saamieni tietojen mukaan ollut muita huonekaluja kuin sänky.
Ruoka tuotiin kaupasta suoraan ovelle ja roskat se nakkasi ikkunasta takapihalle.
Kaikenlaisia.
Toivottavasti nämä koirat ovat päässeet hyvään kotiin, tai mahdollisesti ainakin pois kärsimyksestään.
Ja kävellyt sukkasillaan, tai parhaassa tapauksessa paljain jaloin.
Miltähän ne muut huoneet näyttää?
Minkäs sille voi jos päässä ei kaikki pyörät pyöri samaan tahtiin.
Hieman OTna, Hyvinkäällä asui aikanaan eräs tyyppi, joka ei kaiketi koskaan poistunut asunnostaan. Sillä ei saamieni tietojen mukaan ollut muita huonekaluja kuin sänky.
Ruoka tuotiin kaupasta suoraan ovelle ja roskat se nakkasi ikkunasta takapihalle.
Kaikenlaisia.
Toivottavasti nämä koirat ovat päässeet hyvään kotiin, tai mahdollisesti ainakin pois kärsimyksestään.
Mä voin tehdä mitä vaan, mitä haluan mä saan, mitä haluan mä voin.