Pub Prison **AVATTU**
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
^^Kyllipäs oli kiva video. Ekaks aattelin, että toi Tarzan-boy muistuttaa David Bowieta, mutta sitten jotenkin mielsin kaverin Cottoniksi, joka yrittää esittää objektia
Ei. Ailar, en mä vie naispuolisia työkavereitani mihinkään komeroihin ja miespuolisia siellä ei valitettavasti olekaan.
Ei. Ailar, en mä vie naispuolisia työkavereitani mihinkään komeroihin ja miespuolisia siellä ei valitettavasti olekaan.
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
-
MotiivitOn
- Rico Tubbs
Kiitos fisusta! Keskityin niin ihan muihin juttuihin, että en lainkaan huomannut sinua täällä!
Otetaan oluet tähän väliin ja niiden perään laitetaan jääkärit, että mahakin on tyytyväinen! Koko baarille, koska meitä on niin vähän!
Otetaan oluet tähän väliin ja niiden perään laitetaan jääkärit, että mahakin on tyytyväinen! Koko baarille, koska meitä on niin vähän!
"Remember, the faint-hearted never fucked a pig!" -Brigadier Graeme Lamb (DSF)-
-
MotiivitOn
- Rico Tubbs
Kiitos! Nyt sinun on Clyde pelattava korttisi hyvin varovaisesti, tästä kehkeytyy muuten vanhan ajan kaksintaistelu, jossa säilä on enemmän kuin esissä!
Lisää viinaa, laitetaan Dullamore Dewit, koska minussa asuu pieni irkku!
Lisää viinaa, laitetaan Dullamore Dewit, koska minussa asuu pieni irkku!
-
MotiivitOn
- Rico Tubbs
-
Tuulitukka84
- Poliisikoira Rex
-
MotiivitOn
- Rico Tubbs
^^Kiitos tiedosta, vilpittömästi. Joskus olen saanut ymmärtää että rapier on suomennettuna säilä, mutta tämä tieto johtaa minua taas pikkuhiljaa syvemmälle aseistuksen historiaan.
Ja mitä tulee Clyden kommenttiin sylkemisestä, miehet yleensä pitävät naisista jotka eivät sylje... edes lasiin...!
Ja mitä tulee Clyden kommenttiin sylkemisestä, miehet yleensä pitävät naisista jotka eivät sylje... edes lasiin...!