Madeleinen tapaus ( Ketju 3)

Ulkomailla kadoksissa olevat henkilöt
Sirpa
James Bond (George Lazenby)

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Myös tässä tekstissä pohditaan Duarte Levyä.

http://www.thesargeants.net/dblog/artic ... ticolo=185
Alethes doksa meta logu
Sirpa

En edes yritä tunkea tätä tekstiä käännöskoneeseen, Miss Holmes, ettei tule vaarallisia tulkintoja, joten kertoisitko sinä meille mitä tekstissä lukee?
Alethes doksa meta logu
Sirpa

Edellisestä linkistä vielä: Miss Holmes kiltti, en tätäkään lausetta lähde itse tulkitsemaan, vaikka sanat ymmärränkin. Mitä tarkoittaa?

"Finland European Office (keep your heads down)..."
Alethes doksa meta logu
Tutkiskelija
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Tutkiskelija »

Sirpa kirjoitti:Edellisestä linkistä vielä: Miss Holmes kiltti, en tätäkään lausetta lähde itse tulkitsemaan, vaikka sanat ymmärränkin. Mitä tarkoittaa?

"Finland European Office (keep your heads down)..."
Etkä sinä huomaa että kyseessä on täysin sekopään kirjoitukset. Kaverihan on heitetty ulos 3 Arguidos keskutelufoorumilta. Lueskelin kerran aikaisemmin noita kirjoituksia. Hän on todella nähnyt vaivaa -ihan tyhjästä. Onnistunut yhdistelemään melkein koko maalman henkilöt kytköksiin keskenään. Siinä meillä vasta "tutkiskeija" onkin :lol:.
matkaaja
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja matkaaja »

http://www.thesargeants.net/dblog/artic ... ticolo=177

Miksi tässä (kts.linkkiä ja kuvaa) nuo Reis'in kasvot ovat peitetyt? En ymmärrä.
Sirpa

Matkaaja: En tiedä.

Tutkiskelija: Meidän tutkiskelija onnistui yhdistämään Gerry McCannin kirjoittamisen gerrymccann.blogiin, joten se siitä yhdistelystä, heh.

Ei paljon kannata arvostella muita - tai on tietysti mahdollista, että et vieläkään ymmärtänyt tätä juttua, niinkö?

Mikäli näin on - olet erittäin jäävi arvostelemaan muiden yhdistelemisiä.
Alethes doksa meta logu
Sirpa

Onko kenelläkään laittaa sellaista kuvaa Paulo Reisistä, jossa kasvoja ei olisi peitetty - kiinnostaisi myös kuva tästä herra Levystä.
Alethes doksa meta logu
Sirpa

Tutkiskelija, onko tämä mielestäsi merkki "sekopäisyydestä", mielestäni tilanne voi olla päinvastoinkin.

Kirjoitat näin: "Etkä sinä huomaa että kyseessä on täysin sekopään kirjoitukset. Kaverihan on heitetty ulos 3 Arguidos keskutelufoorumilta."

Jos kaveri kertoili siellä liikaa totuuksia?
Alethes doksa meta logu
matkaaja
Christopher Lorenzo

Sirpa kirjoitti:Onko kenelläkään laittaa sellaista kuvaa Paulo Reisistä, jossa kasvoja ei olisi peitetty - kiinnostaisi myös kuva tästä herra Levystä.
Samaa kyselen Reisistä. Reis'in kasvot on ilm. bloginsa sivulla, mutta taaskin tummat lasit peittää silmät mm.

Tässä vaan sitä, että monia kasvoja myös tässä Mad. asiassa tulee nähdyksi, siis näkyinä (enkä häpeile lainkaan tätä), ja mm. syksyllä 2007 oli eräs hyvin mielenkiiintoinen kasvo esillä. Taisi olla Reis.

Mielenkiintoinen on myös Reis'in oleminen kaiken kaikkiaan tässä Madeleien katoamisessa.

Olisi mukava jos vaikka engl. otetaisiin yhteyttä, sillä mitäänhän ei voi enää laittaa menemään sähköpostilla, sillä aikaisematkin viestit ovat ehkä menneet kai 'hukkaan'. En halua että Madeleinelle tapahtuu vielä jotain pahempaa. Tännehän voi kirjautua kuka vaan? Mutta mistä tunnistaa 'oikein etsijän'?

Näin sanon, enkä tosiaan häpeile.
Tutkiskelija
Jane Marple

Sirpa kirjoitti:Matkaaja: En tiedä.

Tutkiskelija: Meidän tutkiskelija onnistui yhdistämään Gerry McCannin kirjoittamisen gerrymccann.blogiin, joten se siitä yhdistelystä, heh.

Ei paljon kannata arvostella muita - tai on tietysti mahdollista, että et vieläkään ymmärtänyt tätä juttua, niinkö?

Mikäli näin on - olet erittäin jäävi arvostelemaan muiden yhdistelemisiä.
Kyllä ne päiväkirjakirjoitukset ovat Gerryn, usko pois. Ehkä et ole niitä lukenut. Jos luet niin huomaat että ei kukaan voi kirjoittaa niin subjektiivisesti päiväkirjaa toisen nimellä. Mahdottomuus. Ja samat päiväkirjakirjoitukset löytyy myös findmadeleinesta. Kuvitteles jos joku uskaltaisi kirjoittaa päiväkirjaa Gerryn nimissä, hän saisi maksaa siitä suuret sakot. Philomenahan se käski Katen ja Gerryn kirjoittaa päiväkirjaa. Kate teki sen käsin kynällä paperille ja Gerry laptopissaan.

Itse olen rakentanut omat teoriani Gerryn päiväkirjan perusteella. Siihen sitten olen saanut tukea myöhemmin monelta taholta ja vielä Amaralin kirja viimeisenä tukee omaa teoriaani aiankin siltä osin mitä tulee vuokra-autosta löydettyhin näytteisiin ja koirien haistamisiin.

Ihmettelen että jopa gerrymccannsivut saavat sinut niin takajaloilleen. Vai etkö luota McCanneihin enää.

Sokea pitää olla jos ei nää tuon kyseisen hepun sekapäisyyttä.
Sirpa

"Itse olen rakentanut omat teoriani Gerryn päiväkirjan perusteella. Siihen sitten olen saanut tukea myöhemmin monelta taholta ja vielä Amaralin kirja viimeisenä tukee omaa teoriaani aiankin siltä osin mitä tulee vuokra-autosta löydettyhin näytteisiin ja koirien haistamisiin. "

Että sillä lailla, heh.

En ole uskovainen, olen ateisti, totesi tutkiskelija muutama sivu sitten - ja niin totean minäkin.
Alethes doksa meta logu
Tutkiskelija
Jane Marple

Sirpa kirjoitti:Onko kenelläkään laittaa sellaista kuvaa Paulo Reisistä, jossa kasvoja ei olisi peitetty - kiinnostaisi myös kuva tästä herra Levystä.
No tässä se ja samallahan sinä voit lueskella mitä siellä sanotaan :wink:

http://gazetadigitalmadeleinecase.blogspot.com/

http://2.bp.blogspot.com/_mXbRBcSh0gs/S ... l_Levy.jpg

Duarte kuvassa alhaalla oikealla.

Kuvia löytyy myös gerrymccannblogista heeheee :D .
matkaaja
Christopher Lorenzo

Kukas se tuo Duarte onkaan?
Sirpa

Tämä kuva, jossa on Paulo Reis, kyseessä luultavasti se kuva, josta matkaaja puhui, koska on aurinkolasit. Ilmeisesti hän ei halua näyttää koko kasvojaan silmien kera? Duarte Levy näkyykin selvästi!

Kiitos kovasti näistä linkityksistä!
Alethes doksa meta logu
matkaaja
Christopher Lorenzo

Sirpa kirjoitti:Tämä kuva, jossa on Paulo Reis, kyseessä luultavasti se kuva, josta matkaaja puhui, koska on aurinkolasit. Ilmeisesti hän ei halua näyttää koko kasvojaan silmien kera? Duarte Levy näkyykin selvästi!

Kiitos kovasti näistä linkityksistä!
Joo, kiitos vaan minultakin, mutta harmittaa ettei parempaa kuvaa ole Reis'istä, missä tosiaan näkyisi silmätkin. Silmät ovat sielun peili, joten ne on tärkeät, uskoo ken tahtoo, mutta minulle.
Lukittu