Madeleinen tapaus ( Ketju 3)
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Niin matkaaja. En pyytänyt sinua lukemaan mitään, vaan katsomaan niitä haastatteluja/videoita/youtubeja, joissa näet aivan omilla silmillä ja kuulet aivan omilla korvilla miltä nämä vanhemmat näyttävät ja kuullostavat elämänsä suurimmassa hädässä.
Voin etsiä sinulle vertailukohdaksi muutamia muita haastatteluja, joita on tehty kadonneen lapsen vanhemmille.
Voin etsiä sinulle vertailukohdaksi muutamia muita haastatteluja, joita on tehty kadonneen lapsen vanhemmille.
Nuotio & Äreät Tiput
^ Tarkoitatko nyt sellaisia asioita, joita he ovat oikeasti sanoneet vai sellaisia keksittyjä kuten ''löytäkää ruumis ja todistakaa, että me teimme sen." Tällaisia valheitahan jotkut täälläkin levittävät.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
-
MissHolmes
- Ben Matlock
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Etsiessäni haastattelua matkaajalle törmäsin taas siihen ikävään tosiasiaan, että esim. jenkkien missingkids -sivustolla viimeisen kahden vuoden aikana kadonneista 32:sta 3-6 vuotiaasta tyttölapsesta kaikki olivat ns. perhesieppauksia. (oma äiti, isä, äitipuoli, isäpuoli, huoltaja, se jolta huoltajuus viety jne.)
Vain yhdessä tapauksessa kyseessä oli joku muu ja sekin todennäköisesti sukulainen.
Tässä linkki tuonne sivutolle, jos kiinnostaa:
http://www.missingkids.com/missingkids/ ... rchServlet
Vain yhdessä tapauksessa kyseessä oli joku muu ja sekin todennäköisesti sukulainen.
Nuotio & Äreät Tiput
Ahaa! Epäiletkö tässäkin asiassa perhesieppausta? Kukahan perheenjäsen voisi olla kyseessä? Jokin vähän kaukaisempi sukulainen?MissHolmes kirjoitti:Etsiessäni haastattelua matkaajalle törmäsin taas siihen ikävään tosiasiaan, että esim. jenkkien missingkids -sivustolla viimeisen kahden vuoden aikana kadonneista 32:sta 3-6 vuotiaasta tyttölapsesta kaikki olivat ns. perhesieppauksia. (oma äiti, isä, äitipuoli, isäpuoli, huoltaja, se jolta huoltajuus viety jne.)
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Kyse on Miss Holmes tulkinnasta, ja juuri sinun tulkinnastasi. Ei totuudesta. Kyseessä on hyvin tunnepohjainen tulkinta, jonka perustelet vielä tunteella. Se ei johda mihinkään, eikä ole johtanut - vaan sama levy jauhaa paikallaan - on jauhanut jo puolitoista vuotta.
Nämä blogit haluavat jostain syystä pitää yllä tätä teidän tunnepohjaista tulkintaanne johtajansa (ja entisen Madeleine-tutkinnanjohtajan, nyt syytteisiin asetetun) Amaralin johdolla.
Minut tilanne laittaisi mietityttämään jo tässä vaiheessa, jos levyn neula on kaiken aikaa vain samalla kohdalla, mutta mitään ei tapahdu, Miss Holmes.
Kalmanhajutkin olivat todellisuudessa verijälkiä.
Nämä blogit haluavat jostain syystä pitää yllä tätä teidän tunnepohjaista tulkintaanne johtajansa (ja entisen Madeleine-tutkinnanjohtajan, nyt syytteisiin asetetun) Amaralin johdolla.
Minut tilanne laittaisi mietityttämään jo tässä vaiheessa, jos levyn neula on kaiken aikaa vain samalla kohdalla, mutta mitään ei tapahdu, Miss Holmes.
Kalmanhajutkin olivat todellisuudessa verijälkiä.
Alethes doksa meta logu
^ Minua alkoi nyt kyllä kovasti kiinnostamaan, että pitääkö MissHolmes tosiaan Madeleinen katoamista perhesieppauksena.
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Anteeksi.
Unohdin lisätä tuohon OT.
Törmäsin siihen etsiessäni muuta.
Ja tarkoitukseni oli sillä vain tuoda esiin sitä, että lähes aina kyseessä on perheen sisäinen sieppaus.
Tuollaiset Madeleine kaltaiset tapaukset ovat siis harvinaisia. Erittäin harvinaisia.
Jos siis kyseessä on ulkopuolinen sieppaaja, niin kuin meille nyt asia on esitetty.
Ja tarkoitukseni oli sillä vain tuoda esiin sitä, että lähes aina kyseessä on perheen sisäinen sieppaus.
Tuollaiset Madeleine kaltaiset tapaukset ovat siis harvinaisia. Erittäin harvinaisia.
Jos siis kyseessä on ulkopuolinen sieppaaja, niin kuin meille nyt asia on esitetty.
Nuotio & Äreät Tiput
Eli kallistutko perheen sisäiseen sieppaukseen?MissHolmes kirjoitti:Anteeksi.
Kiitos, tutkiskelija, tuosta tiedosta, että PJ:n kätyrin videon oli kuvannut Levy. Ja oli tehty jo noin vuosi sitten.
Kyselemäni irkkutyttö on hänelle antanut tuon haastattelun SOS Madeleineen, jonka piti todistaa, ettei Jane Tanner voinut nähdä mitään sieppaajaa, koska hänkään ei nähnyt - ehkä tytön kertomus on myös videoitu.
Näin tytöstä tulisi aito, eikä olisi vain kaupunkilegendaa, kuten cicero muinoin arveli.
Kyselemäni irkkutyttö on hänelle antanut tuon haastattelun SOS Madeleineen, jonka piti todistaa, ettei Jane Tanner voinut nähdä mitään sieppaajaa, koska hänkään ei nähnyt - ehkä tytön kertomus on myös videoitu.
Näin tytöstä tulisi aito, eikä olisi vain kaupunkilegendaa, kuten cicero muinoin arveli.
Alethes doksa meta logu
MissHolmes. Minä olen erittäin vaikeasti aivopestävä ihminen, ja minä olen kaikki nuo videot katsonut, ja se mitä minä niissä näen, näen sen, mitä he sanovat ja kertovat. Eli minä en tee niistä videoista mitään muuta johtopäätöstä, esim. että tuo ja tuo ilme saattaiskin merkitä aivan muuta kuin mitä se on, ja ehkä juuri sitä, mitä alan kuvittelemaan heidän tehneen lapselleen.MissHolmes kirjoitti:Niin matkaaja. En pyytänyt sinua lukemaan mitään, vaan katsomaan niitä haastatteluja/videoita/youtubeja, joissa näet aivan omilla silmillä ja kuulet aivan omilla korvilla miltä nämä vanhemmat näyttävät ja kuullostavat elämänsä suurimmassa hädässä.
Eli älä suotta vaivaudu esittämään mitään. 'Elämme eri maailmoissa', näköjään, ja minulla on vain yksi hyvin tärkeä tavoite; löytää Madeleine. Minä en varmaan kykene löytämään syyllisiä; ainakaan kaikkia, enkä oikein haluakaan, ja se tehtävä kuuluukin varsinaisesti poliisille, otaksun.
Viimeksi muokannut matkaaja, To Tammi 29, 2009 11:48 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
On tässä varmaan mm. MissHolmesilla, ja ehkä jollain muullakin tapahtunut jonkin asteista kehitystä, eli tytön katoaminen on muuttunut sieppaukseksi. Tappo on siis nyt unohdettu?
Kuka perheenjäsen todella olisi sieppaaja, ellei ole ulkopuolinen sieppaaja. Kaikki nuo ihmiset, vanhemmat ja Tapas-porukakin olivat siellä baarissa, välillä kävivät katsomassa lapsiaan, eli ehtikö joku todella sitten sieppaus-hommaan vielä?
Sitten olisi pitänyt olla joku sukulainen siellä lomalla myös, josta kukaan ei tiennyt mitään?
Ei, kyllä siellä tapahtui sieppaus, sen joku jostain tilasi, ja käytti siihen joitakin muita ihmisiä, kuin sukua. Keitä, siitä emme vielä kovin paljoa tiedä, ja asia sai vaan sitten toiset puitteet. Puitteita olemme saaneet seurata tähän päivään saakka. Joillakin on 'maa alkanut polttaa', jotkut lyövät ' hanskat tiskiin', ja jotkut saavat maksaa korvauksia tämän tästä. Mitähän vielä saammekaan kokea, jos seuraamme tarkoin?
Katselempa taas...
Kuka perheenjäsen todella olisi sieppaaja, ellei ole ulkopuolinen sieppaaja. Kaikki nuo ihmiset, vanhemmat ja Tapas-porukakin olivat siellä baarissa, välillä kävivät katsomassa lapsiaan, eli ehtikö joku todella sitten sieppaus-hommaan vielä?
Sitten olisi pitänyt olla joku sukulainen siellä lomalla myös, josta kukaan ei tiennyt mitään?
Ei, kyllä siellä tapahtui sieppaus, sen joku jostain tilasi, ja käytti siihen joitakin muita ihmisiä, kuin sukua. Keitä, siitä emme vielä kovin paljoa tiedä, ja asia sai vaan sitten toiset puitteet. Puitteita olemme saaneet seurata tähän päivään saakka. Joillakin on 'maa alkanut polttaa', jotkut lyövät ' hanskat tiskiin', ja jotkut saavat maksaa korvauksia tämän tästä. Mitähän vielä saammekaan kokea, jos seuraamme tarkoin?
Katselempa taas...
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Minä en ole missään vaiheessa uskonut sieppaukseen.
Enkä usko edelleenkään. En perheen sisäiseen enkä mihinkään muuhunkaan.
Tuomalla esiin tuon totuuden sieppauksista yleensä, halusin vain kertoa, että teillekin totuutena uponnut sieppaus on lähestulkoon ainutlaatuinen maailmassa.
Vanhempia lapsia kyllä siepataan, mutta tuon ikäisiä ei käytännössä lähes koskaan. PAITSI PERHEEN SISÄISESTI.
Enkä usko edelleenkään. En perheen sisäiseen enkä mihinkään muuhunkaan.
Tuomalla esiin tuon totuuden sieppauksista yleensä, halusin vain kertoa, että teillekin totuutena uponnut sieppaus on lähestulkoon ainutlaatuinen maailmassa.
Vanhempia lapsia kyllä siepataan, mutta tuon ikäisiä ei käytännössä lähes koskaan. PAITSI PERHEEN SISÄISESTI.
Nuotio & Äreät Tiput
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Kysymys ei ole uskosta.
Vanhemmat sanovat, että lapsi siepattiin.
Te tunnutte uskovan siihen.
Kuitenkaan oikeastaan mitään tuota teoriaa tukevaa ei ole.
Ainoastaan Jane Tannerin moneen kertaan muuttunut lausunto. That's it.
Tuota jos jotain minä kutsun uskoksi. Uskoa toisen sanaan. (sokeasti)
Minä perustan käsitykseni illan tapahtumista niille tosiasioille joita on tiedossa. Ja osittain myös tilastolliselle totuudelle.
Tosiasioita on mm. se, että lapset jätettiin ilta toisensa jälkeen 'huolimattomasti' yksin asuntoon.
Tosiasia on, että kukaan ulkopuolinen ei ole nähnyt Madeleineä tuona iltana/iltapäivänä.
Tosiasia on, että sekä ruumiskoira että verikoira reagoi niin pariskunnan autossa kuin asunnossakin.
Tosiasia on se, ettei asuntoon oltu murtauduttu ikkunan kautta.
Tosiasian on, ettei ainakaan kadulla Gerryn kanssa seissyt mr. Jenkins nähnyt yhtään ketään vaikka Jane Tannerin tarinan mukaan sieppaajan olisi pitänyt osua myös heidän silmiinsä.
Tosiasia on, että on äärimmäisen harvinaista, että tuon ikäisen lapsen sieppaisi joku ulkopuolinen. Ja on vielä harvinaisempaa, että se tapahtuisi asunnon sisäpuolelta.
Tosiasia on sekin, että vanhemmat toimivat julkisuusasiassa vastoin poliisin toivetta ja vastoin yleistä ammattilaisten ohjetta sieppaustapauksissa.
Ja tosiassa saivat asian paisutettua vielä ennen kuulumattomiin mittasuhteisiin.
Kertokaa minulle yksikin tosiasia joka tukee sitä, että tyttö todellakin siepattiin jonkun perheen ulkopuolisen toimesta ja juuri tuona kerrottuna ajankohtana?
(eli niinkuin vanhemmat asian väittävät olevan)
Vanhemmat sanovat, että lapsi siepattiin.
Te tunnutte uskovan siihen.
Kuitenkaan oikeastaan mitään tuota teoriaa tukevaa ei ole.
Ainoastaan Jane Tannerin moneen kertaan muuttunut lausunto. That's it.
Tuota jos jotain minä kutsun uskoksi. Uskoa toisen sanaan. (sokeasti)
Minä perustan käsitykseni illan tapahtumista niille tosiasioille joita on tiedossa. Ja osittain myös tilastolliselle totuudelle.
Tosiasioita on mm. se, että lapset jätettiin ilta toisensa jälkeen 'huolimattomasti' yksin asuntoon.
Tosiasia on, että kukaan ulkopuolinen ei ole nähnyt Madeleineä tuona iltana/iltapäivänä.
Tosiasia on, että sekä ruumiskoira että verikoira reagoi niin pariskunnan autossa kuin asunnossakin.
Tosiasia on se, ettei asuntoon oltu murtauduttu ikkunan kautta.
Tosiasian on, ettei ainakaan kadulla Gerryn kanssa seissyt mr. Jenkins nähnyt yhtään ketään vaikka Jane Tannerin tarinan mukaan sieppaajan olisi pitänyt osua myös heidän silmiinsä.
Tosiasia on, että on äärimmäisen harvinaista, että tuon ikäisen lapsen sieppaisi joku ulkopuolinen. Ja on vielä harvinaisempaa, että se tapahtuisi asunnon sisäpuolelta.
Tosiasia on sekin, että vanhemmat toimivat julkisuusasiassa vastoin poliisin toivetta ja vastoin yleistä ammattilaisten ohjetta sieppaustapauksissa.
Ja tosiassa saivat asian paisutettua vielä ennen kuulumattomiin mittasuhteisiin.
Kertokaa minulle yksikin tosiasia joka tukee sitä, että tyttö todellakin siepattiin jonkun perheen ulkopuolisen toimesta ja juuri tuona kerrottuna ajankohtana?
(eli niinkuin vanhemmat asian väittävät olevan)
Viimeksi muokannut MissHolmes, To Tammi 29, 2009 12:47 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nuotio & Äreät Tiput