Vaikka esittämäsi todennäköisyydet viittaavat siihen, että katoamistapauksissa syy on usein perheensisäinen sieppaus?MissHolmes kirjoitti:Minä en ole missään vaiheessa uskonut sieppaukseen.
Enkä usko edelleenkään. En perheen sisäiseen enkä mihinkään muuhunkaan.
Madeleinen tapaus ( Ketju 3)
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Marsalkka. Tiedät varsin hyvin, että minusta tuo koko tarina yöllisestä sieppaajasta hipoo tarinaa raumalaisesta huppumiehestä!
On naurettavaa, että nusaat taas pilkkua, vaikka olen jo moneen kertaan kertonut olevani sitä mieltä, että vanhemmat valehtelevat.
He ovat keksineet peitetarinan omalle töppäykselleen.
Ja olivat sen verran yksinkertaisia/kännissä/hädissään, etteivät huomanneet keksiä parempaa, uskottavampaa ja mahdollisempaa.
Kiitos ja kuulemiin taas tällä erää.
On naurettavaa, että nusaat taas pilkkua, vaikka olen jo moneen kertaan kertonut olevani sitä mieltä, että vanhemmat valehtelevat.
He ovat keksineet peitetarinan omalle töppäykselleen.
Ja olivat sen verran yksinkertaisia/kännissä/hädissään, etteivät huomanneet keksiä parempaa, uskottavampaa ja mahdollisempaa.
Kiitos ja kuulemiin taas tällä erää.
Nuotio & Äreät Tiput
Miss Holmes tuossa hyvin kuvailikin katoamisillan tilanteen, ja sen miten ensiarvoisen tärkeää olisi saada tietää, että mitä irkkutyttö näki - hänen todistuksensa tuolta illalta olisi merkittävä.
Portugaliin asti sanotaan hänen päässeen, kovasti on meetingiä siellä pidetty edellä linkitettyjen artikkelien mukaan - oliko se peräti parikymmentä poliisia kokoontunut, johon kokoukseen pyysi Amaralkin saada osallistua.
McCannit oltiin juuri naulaamassa ristiin varmoina lapsen tappajina - sitten rysähti koko paletti niskaan. Tuli tieto, että hätiköitiin heidän nimittämisessä arguidoiksi, sanottiin, että Portugalin poliisilla on enemmänkin ongelmia kuin yhden pikkutytön etsiminen.
Tästä se sirkus sitten onkin jatkunut aivan eri tavalla kuin ennen tuon irkkutytön ilmestymistä.
Portugaliin asti sanotaan hänen päässeen, kovasti on meetingiä siellä pidetty edellä linkitettyjen artikkelien mukaan - oliko se peräti parikymmentä poliisia kokoontunut, johon kokoukseen pyysi Amaralkin saada osallistua.
McCannit oltiin juuri naulaamassa ristiin varmoina lapsen tappajina - sitten rysähti koko paletti niskaan. Tuli tieto, että hätiköitiin heidän nimittämisessä arguidoiksi, sanottiin, että Portugalin poliisilla on enemmänkin ongelmia kuin yhden pikkutytön etsiminen.
Tästä se sirkus sitten onkin jatkunut aivan eri tavalla kuin ennen tuon irkkutytön ilmestymistä.
Alethes doksa meta logu
Tutkiskelija tuossa aikaisemmin mainitsikin, että mahdollisesti tytön henkilöllisyyttä suojataan mahdollisena todistajana.
Entäpä jos tyttö näkikin sieppaajaan, ja lehdissä on tarkoituksellisesti ollut pöytytekstiä? Mutta entä Levy ja SOS Madeleine - sieltähän se teksti alunperin alkoi. Olisiko hänkin valehdellut, mutta videolla olisi totuus?
Mielenkiintoista.
Entäpä jos tyttö näkikin sieppaajaan, ja lehdissä on tarkoituksellisesti ollut pöytytekstiä? Mutta entä Levy ja SOS Madeleine - sieltähän se teksti alunperin alkoi. Olisiko hänkin valehdellut, mutta videolla olisi totuus?
Mielenkiintoista.
Alethes doksa meta logu
Ymmärrättekö? Tekstin sisältö viittaa aivan toisenlaisiin seurauksiin kuin mitä todella tapahtui.
Portugalin poliisit lähtivät tammikuussa 2008 Englantiin - sanottiin, että kuulustelemaan. Oletetulla kuulusteltavien listalla oli merkillisiä nimiä, joiden yhteyttä kuulusteluihin ei tässäkään ketjussa ymmärretty.
Sitten hämmästeltiin, kun McCannit itse olivat tuolloin Belgiassa, eikä heitä haluttu edes kuulla ollenkaan.
Tuolloin tällä ketjussa jälleen hehkutettin tyylillä "että kohta rävähtää".
Ettekö te edes jälkeen päin ihmettele näitä, tai laita palapelin palasia kohdalleen päässänne - ihmettelen minä.
Portugalin poliisit lähtivät tammikuussa 2008 Englantiin - sanottiin, että kuulustelemaan. Oletetulla kuulusteltavien listalla oli merkillisiä nimiä, joiden yhteyttä kuulusteluihin ei tässäkään ketjussa ymmärretty.
Sitten hämmästeltiin, kun McCannit itse olivat tuolloin Belgiassa, eikä heitä haluttu edes kuulla ollenkaan.
Tuolloin tällä ketjussa jälleen hehkutettin tyylillä "että kohta rävähtää".
Ettekö te edes jälkeen päin ihmettele näitä, tai laita palapelin palasia kohdalleen päässänne - ihmettelen minä.
Alethes doksa meta logu
Tämä onkin mielenkiintoista. Ehkä Levy ei tiennyt tuossa vaiheessa vielä totuutta?Sirpa kirjoitti:Tutkiskelija tuossa aikaisemmin mainitsikin, että mahdollisesti tytön henkilöllisyyttä suojataan mahdollisena todistajana.
Mielenkiintoista.
Onko tuo SOS Madeleine tämän Levy'n omistuksessa?
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Kysyin ja kysyn edelleen: missä on todisteet sieppaukselle?
Mikä tukee uskoanne sieppaukseen? Mikä muu kuin usko johonkin mahdolliseen näkijään, jota ei ole tiedossa, mutta uskotte sen olevan.
Jos todiste sieppauksesta on todella on olemassa, eikä kyseessä sittenkin ole vain sinun uskosi, olisi varmasti niin poliisi kuin mäkkäritkin siitä kiinnostuneita.
Kerro minulle edes yksi ainut fakta, joka todistaa, että tyttö siepattiin tuona yönä asunnosta!
Mikä tukee uskoanne sieppaukseen? Mikä muu kuin usko johonkin mahdolliseen näkijään, jota ei ole tiedossa, mutta uskotte sen olevan.
Jos todiste sieppauksesta on todella on olemassa, eikä kyseessä sittenkin ole vain sinun uskosi, olisi varmasti niin poliisi kuin mäkkäritkin siitä kiinnostuneita.
Kerro minulle edes yksi ainut fakta, joka todistaa, että tyttö siepattiin tuona yönä asunnosta!
Nuotio & Äreät Tiput
Se Sos Madeleine on tämän Levyn (en tiedä onko Reiskin takana) blogi, jonka nimeksi minä olisin arvellut paremmin sopivaksi eelikeeliblogi tuossa edellä. Blogissa ylläpidetään ja ruokitaan edelleen kuvitelmaa näistä "kalmanhajuista".
Matkaaja kirjoittaa: "Ehkä Levy ei tiennyt tuossa vaiheessa vielä totuutta?"
Nyt päästään tuohon PJ:n kätyrin videointiin, jonka Levy on tehnyt - on syytä olettaa, että hän on myös nauhoittanut tämän tytön videon?
Siispä mikä on totuus, ja mitä on tuolla videolla?
Matkaaja kirjoittaa: "Ehkä Levy ei tiennyt tuossa vaiheessa vielä totuutta?"
Nyt päästään tuohon PJ:n kätyrin videointiin, jonka Levy on tehnyt - on syytä olettaa, että hän on myös nauhoittanut tämän tytön videon?
Siispä mikä on totuus, ja mitä on tuolla videolla?
Alethes doksa meta logu
Todisteet
Minä en ole löytänyt ainoaakaan faktaa, mikä tukisi sieppausteoriaa. Sieppauksenahan juttua aluksi tutkittiin. Ei vain löytynyt mitään, mikä olisi tukenut sitä.MissHolmes kirjoitti:Kysymys ei ole uskosta.
Vanhemmat sanovat, että lapsi siepattiin.
Te tunnutte uskovan siihen.
Kuitenkaan oikeastaan mitään tuota teoriaa tukevaa ei ole.
Ainoastaan Jane Tannerin moneen kertaan muuttunut lausunto. That's it.
Tuota jos jotain minä kutsun uskoksi. Uskoa toisen sanaan. (sokeasti)
Sitten Englannin poliisi neuvoi PJ:tä kokeilemaan ruumiskoiria, löytäisivätkö ne jotain. Erikoiskoulutetut koirat tuotiin Englannista. Nehän löysivät - mutta ihan muualta kuin oli odotettu: McCannien käyttämästä asunnosta, rouvan vaatteista, unilelusta, heidän käyttämänsä auton tavaratilasta.
Nyt vain on niin, ettei Portugalin laki tunne koirien käyttöä eikä niiden todistuksella ole minkäänlaista todistusarvoa Portugalin oikeudessa. Monessa muussa maassa näyttö kelpaisi.
Kun puhuu totta, ei tarvitse muistaa niin paljon.
MissHolmes. Tässä vaiheesa täytyy vielä sanoa, että se usko mikä tukee sieppausta on se, että ei ole mitään todistetta taposta. Siis tämä on sieppaus. Juuri tuo Levy'n video 'eeligeelistä' osoittaa, että on vaan hyvin selvästi yritetty sitä asiaa manipuloida totuudeksi, ja myös sinä olet sen uskonut, eikö niin? Etkä voi katsoa asiaa siten, että tosiaan niitä jälkiä ei ole mitä on sanottu olevan.
Voisin sinulla antaa tässä erilaisia asioita, mitkä minä tiedän, että kyseessä on sieppaus, mutta sinä et niihin usko kuitenkaan, joten jätän laittamatta.
Levy on myös ollut minulla hyvin vaikuttava 'hahmo', hymyilevä, itseriittoinen 'enkeli'. Mutta minkä-asteinen, sitä en nyt sano.
Voisin sinulla antaa tässä erilaisia asioita, mitkä minä tiedän, että kyseessä on sieppaus, mutta sinä et niihin usko kuitenkaan, joten jätän laittamatta.
Levy on myös ollut minulla hyvin vaikuttava 'hahmo', hymyilevä, itseriittoinen 'enkeli'. Mutta minkä-asteinen, sitä en nyt sano.
Viimeksi muokannut matkaaja, To Tammi 29, 2009 1:45 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Sirpa, hoet itse kokoajan, että muille tämä on uskon asia, mutta ei sinulle.
Minä perustan käsitykseni tosiasioihin. Sinä perustat USKOOSI.
Minä näen asiat omalla tavallani ja sinä saat uskollasi yhdistettyä vaikka suomalaisen papin sukupuolenvaihdosleikkauksen ja tämän jutun.
Minulla ei ole minkäänlaista halua eksyä tuohon kerhoon.
Mutta kysyn edelleen: kerro se fakta, joka tukee sieppausteoriaa!
Kuka tahansa muukin voi sen kertoa, jos sellaisen löytää.
Siihen saakka suosittelen hakeutumaan paikkaan, josta löydät yleisöä tuolle totuutena levitettävälle skenaariollesi.
Minä perustan käsitykseni tosiasioihin. Sinä perustat USKOOSI.
Minä näen asiat omalla tavallani ja sinä saat uskollasi yhdistettyä vaikka suomalaisen papin sukupuolenvaihdosleikkauksen ja tämän jutun.
Minulla ei ole minkäänlaista halua eksyä tuohon kerhoon.
Mutta kysyn edelleen: kerro se fakta, joka tukee sieppausteoriaa!
Kuka tahansa muukin voi sen kertoa, jos sellaisen löytää.
Siihen saakka suosittelen hakeutumaan paikkaan, josta löydät yleisöä tuolle totuutena levitettävälle skenaariollesi.
Nuotio & Äreät Tiput