Mallinnusketju

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
yövuoro
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja yövuoro »

Vakavasti ottaen en tiedä mutta vaikka poissulku mielessä;
sormenjälkien ottovälineistön pussukka, jauherasia.
Röökiaski.
Puuterirasia.
Mittakela.

Uhrikuvassa myös joku narulenkki?
Mysteereitä ei ole. Ainakaan mun tietääkseni.
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

Mitä väliä on lavastuksissa esiintyvillä objekteilla? Meillä on kuitenkin tiedossa matkalaisten romut ja muuta sieltä ei löytynyt.

Itse en usko, että teltan todellinen paikka oli noin lähellä moottoripyöriä ja puita. Uskon että paikka on ollut hieman etäänpänä kuten Jermon kirjassa olevat tapitkin näyttäisivät. Telttaa on voitu raahata hiukan. Eipä silti, että sillä sijannilla nyt mitään väliä edes olisi ellei siihen törmännyt jotain. Mahdollinen Raahaajahan on kateissa.
Sariola
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Sariola »

Hessu52 kirjoitti:Väärin Sariola, sinä et voi todeta valokuvistasi yhtään mitään, kun et tiedä niemestä todellisia mittakaavoja.

Nuo sinun puitten varjot ja kellonaikojen selityksetkin ovat suoraan sanottuna perseestä, sillä muutaman asteen heitto varjossa, saattaa merkitä jo paljonkin, mutta ethän sinä armeijaa käymättömänä voikaan sitä tietää.

Et ole tässä asiassa oikeassa, mutta voithan sinä toitottaa tuota väärää totuutta niille, jotka sinua haluavat kuunnella.

Tulee jotenkin mieleen Mao Tse Tung, joka oli kova uimari ja teki Gofissakin monta holaria peräjälkeen, sellaisia nuo sinun juttusi Sariola ovat, samaa tasoa.
Oikaistaan nyt jälleen pari virhetietoa, joita Hessu mielellään levittelee (Hessu näyttää valehtelevan hyvin mielellään) täällä internetissä!

Mittakaavat niemestä ovat hyvin selvillä, sillä olen tarkastellut aluetta tarkoista kartoista, joihin on merkitty mittakaavat. Lisäksi olen harrastanut kilpasuunnistusta, joten kartat ja niiden tulkinta ovat tuttuja asioita.

Olen suorittanut varusmiespalveluksen vieläpä vapaaehtoisena jo ennen virallista ikää ja olen käynyt aliupseerikoulun ja ollut arvoltani alikersantti.

Noista valheellisisita tiedoista Hessua ei taida saada vastuuseen mitenkään! Tuskin hän edes älyää hävetä? Kukin tavallaan!
Hessu52
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Sinun kanssasi Sariola kenenkään ei tarvitse hävetä mitään.

Nuo sinun naurettavat trollausyrityksesi ja minun leimaamiseni valehtelijaksi kyllä ihmetyttävät.

Sinulla on siis tietty syy, miksi yrität leimata minusta valehtelijaa, jollainen itse tunnut olevan.

Et sinä pysty päättelemään mitään Bodomin niemistä, henkilöiden sijainneista, murhapaikasta, kulkureiteistä, etkä muustakaan, koska et ole käynyt niemellä, jonne ilman opasta tuskin itseksesi osaisitkaan.

Se on vaan kumma, ettet tuota tajua, että kameroilla on otettu erilaisilla kauko-objektiiveilla kuvia, jolloin etäisyydet vääristyvät.

Se närekin, minkä väität kasvaneen, tai siis ei kasvaneen, vaan olleen yli neljäkymmentä vuotta ihan muuttumattomana polunvieressä, josta lintupojat muka tarkkailivat telttaa, ei ole läheskään niin lähellä kuviteltua telttaa, että siitä jotain olisi tarkkaan nähnyt.

Siitä ei olisi kunnolla nähnyt "auringon ottajaa", "murhaniemen hahmoa", eikä muutakaan, koska prätkä ja koivu olisivat vieneet karhun osan näköalasta.

Suunnistele sinä mielikuvituksiesi kera valokuvinesi ja millimetripapereinesi vaikka hevon perseessä, mutta älä tule selittämään sellaisia asioita ihmisille, jotka ovat mittailleet asioita ihan oikean paikan päällä.
Sariola
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Sariola »

Hessu52 kirjoitti:Sinun kanssasi Sariola kenenkään ei tarvitse hävetä mitään. .......
Miten sinä, Hessu52, kehtaat esittää tuollaisen väitteen, kuten: ethän sinä armeijaa käymättömänä voikaan sitä tietää.

Tuo väite on perätön! Kyllä kai minä tunnen tuon asian paremmin! Tuonkin väitteen esittäessään Hessu52 valehtelee! Niin, Hessu valehtelee!

Vai "ei kenenkään tarvitse hävetä mitään!". Luulisi hävettävän aikuista miestä? Kehtaa esittää tuollaisia perättömiä väitteitä ja moraalittomia ajatuksia. Moraali on liuennut johonkin, sitä ei ole enää olemassa.

Kyllä ainakin tavalliselle suomalaiselle totuudessa pysymisessä pitäisi olla jotakin merkitystä! Ja vielä nykyaikanakin. :x
Moderaattorit
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Moderaattorit »

Tämänkaltaisella kirjoittelulla päätyy helposti tuomioistuimen käsittelyyn. Tällä kertaa sinne lähtivät nimimerkit Hessu52 ja Sariola.
Wagner
Adrian Monk
Viesti:

Sariola tuomioistuimeen ?????????????????????????????????

Viesti Kirjoittaja Wagner »

*poistettu lautamiestekstiä. Keskustelut ylläpidosta lautamiehiin kiitos*tm

KRP:n viimeinen rehellinen Bodom-tutkija, tätini Saga Engman, kuoli viime viikolla 88-vuotiaana.

Hautajaiset ovat Vihdin vanhalla hautausmaalla 14.2.09 kello 10:00.
Loka
Alibin Kestotilaaja

^Osanotto sitten vain.

Sanoit aikoinaan, että Saga ei avautunut aiheesta sitten yhtään ja koki vaitiolovelvollisuutta. Onko tilanne edelleen sama?
konsta
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja konsta »

Osanottoni, Wagner.
teemu
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja teemu »

Osanottoni Saga Engmanin poismenon johdosta.
kukkuu
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja kukkuu »

Osanottoni.
Oulunmies
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Oulunmies »

Osanottoni Wagner. Jos jaksat ja viitsit niin voisitko valaista meille likvorkorvaisille tätisi suhdetta Bodomiin. ? Keskimmäisen tyttäreni nimi on muuten Saga. :wink:
Loka
Alibin Kestotilaaja

^Tässäpä. Eli hakutulokset Bodomin osiosta hakusanalla "Engman." Lukuhetket tarjoaa Loka.

http://www.murha.info/phpbb2/search.php?mode=results
Wagner
Adrian Monk
Viesti:

Saga

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Oulunmies kirjoitti:Osanottoni Wagner. Jos jaksat ja viitsit niin voisitko valaista meille likvorkorvaisille tätisi suhdetta Bodomiin. ? Keskimmäisen tyttäreni nimi on muuten Saga. :wink:
Toimi KRP:ssä ja oli sen ensimmäisiä paikalle tulleita tahoja.
Tiesi, ettei Gustafsson voinut olla syyllinen.
Tiesi myös muuta kolmoissurmaan liittyvää, mitä ei saanut kertoa.
Laati tutkimusraportit Bodomin murhien tutkinnasta, nimikirjaimet SE.
groot
Andy Sipowich NYPD

Re: Saga

Viesti Kirjoittaja groot »

Wagner kirjoitti:[
Tiesi, ettei Gustafsson voinut olla syyllinen.
Vai niin. Tietäväistä sorttia. :roll:
---------
Allekirjoitus.
Vastaa Viestiin