Humalaisten oma keskustelu. (vain kännissä olevat)

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Kotipeikko
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Kotipeikko »

Tänään on kivaa, mutta huomenna on varmaan morkkis, nimittäin kuuntelin Cottonin ja Kyllin biisit ja pidin niistä. :shock:
Anteeksi että elän. En tee sitä toista kertaa.
Kosminen
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Kosminen »

Harvinaisen vaisua touhua häppää nauttivilta :D Vai chatissäkö sitä ollaan :wink:
Kukaan ei ole hyödytön. Aina voi olla huonona esimerkkinä.
*Pygmi*
Coyote
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja Coyote »

Piti noutaa lava halpaa olutta kaupasta& juhlistaa huomista lomapäivää... Mamma kävi nukkumaan ja itse nautishkelen karjalaa. Humalatila jo lupaavassa nousussa... No jospa se ilta sujuisi Rajuilmaa kuunnellen ja noushuhumalaa odotellessa. Niin, ja koiraa rapsutellessa.
esmes-
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja esmes- »

^vai että nyt jo alotellaan viikonloppua?! missä moraali? missä housut ja jumala? itse joutuu vielä kitkuttelemaan toimistolla neljään mut sit samantien kaupan kautta kotiin ja korkki auki! anna dantelle pari rapsutusta munkin puolesta :wink:
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
Coyote
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja Coyote »

Moraali tais jäädä työmaalle. Housut unohtui sohvalle ja jumala oli ainakin vielä eilen linkkipysäkillä matkalla Keltinmäkeen. Meno jatkuu, mamma duunissa ja itse känishä... Ja juu, rapsuttelin Dantea.
tammy
Jack Taylor

Viesti Kirjoittaja tammy »

Eikö kukaan muu ole ottana miestä väkevämpää? :shock:
Kelju K. Kojootti
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja Kelju K. Kojootti »

Hopsista, lievähkö humalatila yllätti. Kohta mahdollisesti humalatila voimistuu.
Sahtidus
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Sahtidus »

Iltaa, karhun salkkua olen tuhonnut tässä päivän mittan. Nyt olen hieman humalassa.

enää en yritä kirjoittaa asiallisesti :lol:
esmes-
Javier Pena

noniih, nyt päästy asiaan! duuniviikko takana ja eilen tuli sit liehuttua baarissa. just heräsin ja vasin ekan aamubissen. ei oo maailmassa parempaa ku aamuolut. joka muuta väittää ei tiedä mistään mitään.
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
Nanne
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja Nanne »

esmes- kirjoitti: ei oo maailmassa parempaa ku aamuolut. joka muuta väittää ei tiedä mistään mitään.
Mielipiteistä ei voi kuin kinata, joten kyllä se on aamun eka siideri :lol:
Elä elämäsi niin kuin voit, ellet voi elää sitä niin kuin haluat!
esmes-
Javier Pena

saatana.. korkkaan viimesen oluen. tätä se on ku ajoissa alottaa, olin lauantai-iltana kotona jo ennen yhdeksää. just heräsin. ilonen yllätys oli ku olin näköjään ostanu sipsejä ja suklaata ennen kotiin tuloa.. harmi etten limsaa muistanu ostaa. vai kukahan nää on ostanu? puhelimeen tullu miljoona puhelua sen jälkeen ku oon nukahtanu. huomenta suomi! ja vittu maanantaina töihin.. sunnuntai aikaa löhöillä ja katsella dokkareita.
esmes-
Javier Pena

heheh, piti tsekata tää topikki ja olin näköjään itse viimesen viestinki kirjottanu :D
piti sunnuntaina laittaa korkki kii mut nyt on taas viikko paiskottu töitä ja perjantai-ilta eessä. tulin täs apollon luona pyörähtää ennen baariin lähtöä. aika hyvissä nousuissa molemmat. ollaan muisteltu miten menee 1/4 komppi ja mä oon edelleen sitä mieltä et basari tulee ykkösellä ja isku kolmannella, vai miten se meni.. rumpaleita paikalla?
Bleddyn
Neuvoja-Jack

Re:

Viesti Kirjoittaja Bleddyn »

esmes- kirjoitti:ollaan muisteltu miten menee 1/4 komppi ja mä oon edelleen sitä mieltä et basari tulee ykkösellä ja isku kolmannella, vai miten se meni.. rumpaleita paikalla?
Kyllä mä muistelen myös, että juuri noin se menee.
Cotton
Martin Beck

Re: Humalaisten oma keskustelu. (vain kännissä olevat)

Viesti Kirjoittaja Cotton »

Musiikkivajakkina: Eikö toi ole 4/4 kuitenkin ja noin se menee?!

Jos ois vähemmän bisseissä niin ehkä tajuaisin...
Alussa on rakkaus, lopussa on naru. (K. Palsa)
Solmu
Adrian Monk

Re: Humalaisten oma keskustelu. (vain kännissä olevat)

Viesti Kirjoittaja Solmu »

^ Kompeista tai muista en mitään tiedä.. en oo soittanut muuta kuin trumpettia kansalaisopistossa 80luvulla.
Mutta noist iskuista... Joka saumassa koitan iskeä.. oli sävel tai tyyli mikö tahansa.
"Yöperho on koteloitunut"
Lukittu