Eläinrääkkäjien tuomiot

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

^ Vaikka itsekkään en pidä turhistarhauksesta niin minusta on kyllä väärin myös mennä spreijaa satunnaisia ihmisiä, mistä ihmeestä 70vee Hilma (ainakaan en täällä päin ole nähny turkkeja kenenkään muun kuin 50-80vee mummeleiden) joka on saanu 60-luvulta jo kuolleelta mieheltään turkiksen voisi tietää mitään niiden kärsimyksistä?
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

yhdyn edelliseen, jos se turkki on saatu häälahjaksi joskus silloin ammoisina aikoina, niin olisi synti olla käyttämättä sitä, sitä vartenhan on jo lahdatta useita eläimiä, että se turkki on ylipäätään saatu. mutta nykyaikana on turhamaisuuden huippu ostaa turkkia, koska se edustaa ainakin minulle kärsimystä ja tuskaa, ylimielisyyttä ja kopeutta sekä valtavaa mainosasetta eläinsuojelujärjestöille.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

Kalessin
Adrian Monk

*yökkäiliö* en pystynyt katsomaan edes kokonaista minuuttia...mikähän mahtoi olla syynä tälle tappamiselle?
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Herkkis
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Herkkis »

Hm Japanilaiset kalastaa merinisäkkäitä. HEille se on varmasti vaan kala muiden joukossa. Toki rikkovat kansainvälisiä lakeja ja voisivat tappaa ne delfiinit heti kun ne on saatu laivaan.

Mutta kukapa sitä pilkillä tappaa saamansa ahvenen heti? Se kuolee sinne muovipussiin muiden kalojen sekaan tukehtumalla.
I am an African!
Siru
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Siru »

Herkkis kirjoitti:Mutta kukapa sitä pilkillä tappaa saamansa ahvenen heti?
MINÄ!! *heiluttaa vimmatusti kättänsä*
Isäni kertoi, että en suostunut edes pienenä lähtemään hänen mukaansa kalaan, jos hän ei ensin antanut mulle kirjallisena suostumusta, että kalat nuijitaan heti onkimisen jälkeen hengiltä ennen muovipussiin joutumista. :wink:
Herkkis
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Herkkis »

:)
I am an African!
Kalessin
Adrian Monk

mä olen kyllä syyllistynyt tähän pitkittämiseen itse nuorena, meillä oli aina ämpäri, jossa sitten vettä niin, että fisut sai polskia viimeisen hetkensä siellä...jälkeen päin ajateltuna oksettavaa....
Violet57
Alibin satunnaislukija

Tippa linssissä

Viesti Kirjoittaja Violet57 »

Taas aamulla katselin Anemal Planet kanavaa.
Aivan uskomattomia juttuja. NO Jenkeissä nyt sentään saattaa saada kunnon tuomiot. Yhdestä eläimestä vuosi + sakot päälle.

Alkoi niin aamulla yököttää, että oli pakko lähteä vähäksi aikaa haukkaan happea.Oli hevosia, koiria, lehmiä jne... Kamalia tapauksia. Kyllä niitä Suomestakin löytyy, valitettavasti. :cry: :cry: :cry:
CCC
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja CCC »

Jenkkilässä kerran joku mummeli oli HUOM: yrittänyt myrkyttää naapurin kissan ja sai 3v EHDOTONTA! Tätä ihailen Jenkkilässä.

Natsithan osittain perusteli romanien ja juutalaisten joukkotuhontaa, koska nämä ryhmät käsittelevät eläimiä huonosti. Tässä asiassa olen täysin Aatun messissä!
Ammun ensin ja kysyn vasta sitten ;)

Ammattiväittelijän toteuttama kylmänviileä ja nopea perusneuvostoliittolainen pikakyykytys: http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php?p=276372#p276372

"Onnistuu usein, kun vastassa amatööriräksyttäjä"
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

CCC kirjoitti:
Natsithan osittain perusteli romanien ja juutalaisten joukkotuhontaa, koska nämä ryhmät käsittelevät eläimiä huonosti. Tässä asiassa olen täysin Aatun messissä!
Liekköhän noi oikeita syitä vai Aatun tekosyitä? :)
Vastaa Viestiin