Kysy mitä tahansa seuraavalta vol.4

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Bleddyn
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Bleddyn »

Pitkät hiukset miehellä olisivat erittäin hyvä homma. Partakin on tietyissä tapauksissa ihan jees.

Olen laiska, sama eteenpäin.
Kiikun kaakun rajalla
Puolimielet hajalla
esmes-
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja esmes- »

mun mielestä karvoja saa olla. karvattomista tulee assosiaatio lapsiin ja esiteineihin. lisäks en pidä turhamaisista miehistä, rintakarvojen ajelu on mielestäni turhamaista. en itsekään jaksa sääriä sheivailla talvisin joka viikko, ni olis se kummalllista ku äijä sit sheivailis enempi ku minä (parranajoa ei nyt lasketa tähän). ja hiukset pitää olla päässä, miehelläkin. kaljuista miehistä tulee mieleen a)skinit b)vauvat

miksi aamukännit on joidenkin mielestä tuomittavampia ku iltakännit?
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
Retku
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja Retku »

ABC kirjoitti:Muuten ihan sama, mutta pelkät viikset ilman partaa tekevät miehestä retkun näköisen. En myöskään pidä erityisemmin siitä, että miehen korvista ja nenästä tunkee karvoja kuten koirilla.
Anteeksi vain, mutta en omista viiksiä. :wink:
paha tukari
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja paha tukari »

esmes- kirjoitti:miksi aamukännit on joidenkin mielestä tuomittavampia ku iltakännit?
Koska aamulla kaikki kunnolliset kansalaiset menevät kiltisti töihin kello 8. Jos olet aamulla jurrissa, olet todennäköisesti monivammainen yhteiskunnan ulkopuolella elävä hylkiö. Tähän yksi hymiö, arvaa mikä.

Jatketaan samalla, olen tylsä.
esmes-
Javier Pena

entäs viikonloppuna? lauantai aamuna? ei kai se ole keskellä viikkoa suotavaa olla kauheassa jurrissa illallakaan jos aamulla pitää ponkaista duuniin.
ite huomannu monesti et kun lauantai aamuna korkkaan ekan oluen jo joskus klo 11 ni joku aina älähtää että "kauhea juoppo", samaltahan se känni ja darra tuntuu oli sit aamu tai ilta. aamulla kun alottaa ni pääsee jo ajoissa nukkumaankin :wink:
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
paha tukari
Remington Steele

esmes- kirjoitti:entäs viikonloppuna? lauantai aamuna?
Siinä tapauksessa olet todennäköisesti niin viinanhimoinen vanha alkkis, ettet vain pysty odottamaan iltaan asti, jolloin kaikki normaalit ihmiset alkavat juomaan.
esmes-
Javier Pena

^olen jo kiltisti nukkumassa kun muut alottaa ja herään seuraavana aamuna aikasin ja lähden lenkille siihen aikaan ku muut makaa vielä krapulassa :)
paha tukari
Remington Steele

esmes- kirjoitti:^olen jo kiltisti nukkumassa kun muut alottaa ja herään seuraavana aamuna aikasin ja lähden lenkille siihen aikaan ku muut makaa vielä krapulassa :)
Niinpä. Mutta tuollalailla monet ihmiset tuntuvat ajattelevan. Tuntuu ainakin, että silloin kun on itse vetänyt päiväkännin ja vetänyt katkokävelyä ihmisten ilmoilla, jengi katsoo korostetun paheksuvasti. Voi tietysti olla, ettei se johdu humalatilasta, mutta silti :)
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Oliskos nyt aika palata ketjun alkuperäiseen malliin.... Kuka keksii seuraavan kysymyksen? (kerrankin pääset vastaamaan: minä 8) )
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Chopper
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Chopper »

maija turjukka kirjoitti:Oliskos nyt aika palata ketjun alkuperäiseen malliin.... Kuka keksii seuraavan kysymyksen? (kerrankin pääset vastaamaan: minä 8) )
Ööö,liian vaikee kysymys ;)

Kenet Suomalaisen (elossa olevan) rikollisen haluaisit tavata ja miksi?
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Meike R.
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Meike R. »

Late Johanssonin. Haluaisin nähdä onko se oikeasti ihan sekaisin. :)

Onko Testament hyvä bändi?
"If I hit bottom and everythings gone
In the great Mississippi, please drown me and run

The right words spoken gold,
if I was God you'd sell your soul to...

THE GREAT SOUTHERN TRENDKILL"
Scythe

Viesti Kirjoittaja Scythe »

Menettelee. Tuli enemmän 80-90-luvun vaihteessa kuunneltua.

Jatketaan musiikilla. Suosikkibändisi?
Chopper
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Scythe kirjoitti:
Jatketaan musiikilla. Suosikkibändisi?
Yksi parhaista Lynyrd Skynyrd (muitakin löytyy,ei pysty laittaa vain yhtä parhaaksi)

Päivän paras uutinen?
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Kokki
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Kokki »

Chopper kirjoitti:
Päivän paras uutinen?
Otsikkonsa puolesta ehdottomasti tämä: http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotim ... id=1641811
"Hillomies vangittiin miljoonapetoksesta"

Onko tänään Oton päivä?
A man's got to do what a man's got to do.
Meike R.
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Meike R. »

Ei.

Harrastitko vaakamamboa viikonloppuna?
"If I hit bottom and everythings gone
In the great Mississippi, please drown me and run

The right words spoken gold,
if I was God you'd sell your soul to...

THE GREAT SOUTHERN TRENDKILL"
Lukittu