Saako toisesta kirjoittajasta esittää perättömiä tietoja?

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Ainoska
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja Ainoska »

Mä kyllä olen ymmärtänyt niin että itsemurha on rikos... Ei täällä Suomen maassa ole käsittääkseni oikeutta murhata ketään, ei edes itseään...
vandt
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja vandt »

Ainoska kirjoitti:Mä kyllä olen ymmärtänyt niin että itsemurha on rikos... Ei täällä Suomen maassa ole käsittääkseni oikeutta murhata ketään, ei edes itseään...
Miksei itseMURHAYRITYKSESTÄ saa sitten tuomiota?
Ainoska
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja Ainoska »

Pikaisesti nettiä selattuna itsemurha ei ole rikos, on joskus ollut niinkuin itsemurhan yrityskin...

Jotenkin vaan ymmärsin eri tavoin asian kun sukulainen päätyi tekemään itsemurhan. Mut kai se poliisitutkinta tehdään ns. varoiksi, JOS vaikka ei olekkaan itsemurha vaan jotain muuta.
Nylonköysi
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Nylonköysi »

Ainoska kirjoitti: Mut kai se poliisitutkinta tehdään ns. varoiksi, JOS vaikka ei olekkaan itsemurha vaan jotain muuta.
Ymmärtääkseni myös onnettomuudet tutkitaan. Käytännössä kaikki ns. epäilyttävät kuolemat.
vandt
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja vandt »

Ainoska kirjoitti:Jotenkin vaan ymmärsin eri tavoin asian kun sukulainen päätyi tekemään itsemurhan. Mut kai se poliisitutkinta tehdään ns. varoiksi, JOS vaikka ei olekkaan itsemurha vaan jotain muuta.
Olen ehkä huono ihminen ja niin edelleen, mutta minusta on äärimmäisen viihdyttävää, että joku luulee, että itsemurhaa on tutkittu siksi, että se olisi rikos :lol:

No, ainakin murhaaja olisi helppo jäljittää, mutta hankala saada tunnustamaan...
Ihraponnari
Frank Drebin

Viesti Kirjoittaja Ihraponnari »

Sariola kirjoitti:

" IHRAPONNARI on tosiaan valinnut itselleen hyvin sopivan nimimerkin. Siinä ihra hyllyy ja hiki ja pÅska haisevat... Kun kurkistaa sinne läävään sisään, ei tarvitse ihmetellä, miksi ajatuksen tasokin on sitä mitä on - sontaa, sontaa ja taas sontaa. Ja virtsan haju leijuu ilmassa. Tuleepa mieleen se Juicen laulama laulu, "... sika, ja lapset laulaa joulun Tähti meillä on verraton..." . Ja lisäksi nuotin vierestä kun itse pääasiaa ei voi kiistää. Toinen konsti on sitten se, että "nimimerkkiä ei voi loukata". Sika, joka rypee koko ajan loassa, keksii tällaisia verukkeita, koska hän elää pÅskassa ja tonkii sitä ja se haisee ... sian virtsalle... "

Nimimerkkini kunniaa on loukattu. Teen rikosilmoituksen virtuaalipoliisille.
markja
Adrian Monk
Viesti:

Viesti Kirjoittaja markja »

Chopper kirjoitti:Tänään vituttaa siihen tahtiin kaikki asiat että pakkoa sanoa sullekki Markja et mee sinne omaan ketjuus itkee naurettavia tasa-arvoa koskevia asioitas äläkä sekoita niitä tähän ketjuun.
Onko sulla taas "se" aika kuusta?
Kotisivu: http://www.markusjansson.net
Blogi: http://markusjansson.blogspot.com
PGP: 6E9E375EC50A27FDB9DA1672A78C27BF735ADADA
PGP2: 9966C10DDC7F0DEDEC480A75FE952445F24D55DD
markja
Adrian Monk
Viesti:

Viesti Kirjoittaja markja »

Sariola kirjoitti:Tuossa joku kirjoittaja kirjoitti, että voi vapaasti haistatella vaikkapa "påskaa" toiselle kirjoittajalle, joka toimii nimimerkin suojissa. Tämän säännön mukaan niin ei voi tehdä!
Et sitten tajua, mitä eroa on sillä, kun puhutaan siitä, mitä Suomen laki sanoo asiasta ja mitä palstan säännöt sanovat asiasta? LOL.
Kävin muuten katsomassa nimimerkin "markja" kotisivun. Sieltä ilmeni hänen mielipiteitään eräisiin asioihin. Tuumasin mielessäni, että eipä taida olla nämä sivut hyvää mainosta kokoomukselle! Mitähän Katainen noista tuumaisi? Tällaisia ajatuksia tuli mieleen.
Oooh. Hui. Kamalaa. Älä vaan kerro sille mitään. Ihan pelottaa. LOL. Olet sä hupaisa tyyppi.
Kotisivu: http://www.markusjansson.net
Blogi: http://markusjansson.blogspot.com
PGP: 6E9E375EC50A27FDB9DA1672A78C27BF735ADADA
PGP2: 9966C10DDC7F0DEDEC480A75FE952445F24D55DD
Chopper
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Chopper »

markja kirjoitti: Onko sulla taas "se" aika kuusta?
Ei
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
turakainen
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja turakainen »

Ainoska kirjoitti:Pikaisesti nettiä selattuna itsemurha ei ole rikos, on joskus ollut niinkuin itsemurhan yrityskin...

Jotenkin vaan ymmärsin eri tavoin asian kun sukulainen päätyi tekemään itsemurhan. Mut kai se poliisitutkinta tehdään ns. varoiksi, JOS vaikka ei olekkaan itsemurha vaan jotain muuta.

Äkillisessä yllättävässä kuolemantapauksessa poliisi avaa tutkinnan kuoleman syyn selvitys nimellä ja pitää juttua auki niin kauan kun ruumiinavaus ym muut lausunnot selvittää kuoleman syyn.Valtaosa jutuista sulkeutuu ruumiinavaksen jälkeen.
turakainen
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja turakainen »

markja kirjoitti:
Sariola kirjoitti:Tuossa joku kirjoittaja kirjoitti, että voi vapaasti haistatella vaikkapa "påskaa" toiselle kirjoittajalle, joka toimii nimimerkin suojissa. Tämän säännön mukaan niin ei voi tehdä!
Et sitten tajua, mitä eroa on sillä, kun puhutaan siitä, mitä Suomen laki sanoo asiasta ja mitä palstan säännöt sanovat asiasta? LOL.
Kävin muuten katsomassa nimimerkin "markja" kotisivun. Sieltä ilmeni hänen mielipiteitään eräisiin asioihin. Tuumasin mielessäni, että eipä taida olla nämä sivut hyvää mainosta kokoomukselle! Mitähän Katainen noista tuumaisi? Tällaisia ajatuksia tuli mieleen.
Oooh. Hui. Kamalaa. Älä vaan kerro sille mitään. Ihan pelottaa. LOL. Olet sä hupaisa tyyppi.
Niin mutta jos mennään käräjille niin luetaanko lakia silloin palstan sääntöjen vai suomen lain mukaan? :roll:
Sariola
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Sariola »

Ihraponnari kirjoitti:
Sariola kirjoitti:

" IHRAPONNARI on tosiaan valinnut itselleen hyvin sopivan nimimerkin. Siinä ihra hyllyy ja hiki ja pÅska haisevat... Kun kurkistaa sinne läävään sisään, ei tarvitse ihmetellä, miksi ajatuksen tasokin on sitä mitä on - sontaa, sontaa ja taas sontaa. Ja virtsan haju leijuu ilmassa. Tuleepa mieleen se Juicen laulama laulu, "... sika, ja lapset laulaa joulun Tähti meillä on verraton..." . Ja lisäksi nuotin vierestä kun itse pääasiaa ei voi kiistää. Toinen konsti on sitten se, että "nimimerkkiä ei voi loukata". Sika, joka rypee koko ajan loassa, keksii tällaisia verukkeita, koska hän elää pÅskassa ja tonkii sitä ja se haisee ... sian virtsalle... "

Nimimerkkini kunniaa on loukattu. Teen rikosilmoituksen virtuaalipoliisille.
TOSIKKO!
Hessu52
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Vai on se hienohelma Sariola oikein vedellyt pykäliä hanuristaan, jotta meikäläisen kirjoituksia kiellettäisiin, jollei peräti ikuista bannia määrättäisi.

Kun olen tänne melkein Murhainfon alkuajoista lähtien kirjoitellut ja henkilönikin on useimpien tiedossa, niin voinen sanoa sen, että tämä neiti Sariola oli se, joka alkoi ensimmäisenä muita kirjoittajia mollaamaan tietämättömiksi ja ties miksi, kun ei pärjännyt keskusteluissaan kenenkään kanssa.

Se on aivan sama, mitä minusta ajatellaan, mutta tuollaiset Sariolan olemattomat "lehmän henkäykset" , eivät millään muotoa häiritse minua, vaikka pikkaisen tuon tietyn kirjoittajan suunnaton typeryys ärsyttääkin, mutta onhan luojan pitänyt luoda tyhmiäkin, että viisaammat voivat tyhmile elvistellä tiedoillaan.

Yö uniani en ole menettänyt, enkä ole joutunut millekään rauhoittavien aineiden lääkekuurille Sariolan takia, saati sitten sitä, että häpeäisin mitään Sariolasta kirjoittamaani, koska hänestä kirjoittamani asiat ovat näemmä mitä suurimalla todennäköisyydellä totta.

Eipä tässä sitten muuta.
Sariola
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Sariola »

Hessu52 kirjoitti:Vai on se hienohelma Sariola oikein vedellyt pykäliä hanuristaan, jotta meikäläisen kirjoituksia kiellettäisiin, jollei peräti ikuista bannia määrättäisi.

Kun olen tänne melkein Murhainfon alkuajoista lähtien kirjoitellut ja henkilönikin on useimpien tiedossa, niin voinen sanoa sen, että tämä neiti Sariola oli se, joka alkoi ensimmäisenä muita kirjoittajia mollaamaan tietämättömiksi ja ties miksi, kun ei pärjännyt keskusteluissaan kenenkään kanssa.

Se on aivan sama, mitä minusta ajatellaan, mutta tuollaiset Sariolan olemattomat "lehmän henkäykset" , eivät millään muotoa häiritse minua, vaikka pikkaisen tuon tietyn kirjoittajan suunnaton typeryys ärsyttääkin, mutta onhan luojan pitänyt luoda tyhmiäkin, että viisaammat voivat tyhmile elvistellä tiedoillaan.

Yö uniani en ole menettänyt, enkä ole joutunut millekään rauhoittavien aineiden lääkekuurille Sariolan takia, saati sitten sitä, että häpeäisin mitään Sariolasta kirjoittamaani, koska hänestä kirjoittamani asiat ovat näemmä mitä suurimalla todennäköisyydellä totta.

Eipä tässä sitten muuta.
Minä uskon, että asialliset keskustelijat ovat todenneet asian oikean laidan, eikä ole jäänyt epäselvyyttä.

Jotta voidaan osoittaa Hessu52:n esittävän täysin perätöntä tietoa toisesta keskustelijasta, niin otetaan tähän esimerkin vuoksi yksi lainaus Hessu52:n tekstistä:

La Tam 31 2009 1:55 am
"..... , mutta ethän sinä armeijaa käymättömänä voikaan siitä tietää... "

Olen käynyt armeijan, eli suorittanut asevelvollisuuteni, ja sotilaspassi on edelleen tallessa. Tarvittaessa voin esittää sotilaspassini esim. ylläpidolle. Olen ollut sotilasarvoltani alikersantti. Tämä on fakta.

Nyt siis ylläpitokin tietää, että Hessu52 esittää perättömiä tietoja toisista keskustelijoista. Myös tämä asia on fakta. Todisteet löytyvät tarvittaessa.

Kai ylläpito varmaan huomasi myös , että Hessu52 käytti tuossa edellä sopimattomasti allekirjoittaneesta nimitystä "neiti Sariola". Se on sopimaton ilmaus. Jotakin ohjetta vastaan lienee tuokin nimittely. Tietysti minäkin voisin lähteä samalle linjalle ja nimittää Hessu52:ta vaikkapa "auttamaton torvelo tämä Hessu52", mutta se on mielestäni väärin. Tuollainen nimittely on halpamaista, suoraan sanottuna akkamaista. Pyrin sitä välttämään. Seurataan nyt, jatkuuko tämä tällainen nimittely ja perättömien tietojen esittäminen toisesta kirjoittajasta, jota Hessu52 on esittänyt.
Viimeksi muokannut Sariola, Ke Helmi 11, 2009 6:15 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hessu52
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Älä sinä Sariola vääristele.

Käytät sanontaa "toisista keskustelijoista", kun olen kirjoittanut sinusta, yksinomaan sinusta, joten onko teitä montakin Sariola nimimerkin takse kätkeytynyttä, "pöljät"?
Vastaa Viestiin