Mutta hyvä kun mitään rikosta ei asiaan liittyne. No, joka kerran keksitään, sitä aina epäillään.
Toivottavasti heppu kuitenkin nyt viimeistään tietää ja ymmärtää mihin ei pidä ryhtyä.
Mitä me odotellaan? Että poliisi muuttaa kantansa? Vai onko HS keksinyt koko jutun itse? Tuskin...Zodiac kirjoitti:Odotellaanpa nyt. Uutisoija kun on HS niin voi odottaa mitä tahansa.
Luulenpa Zodiacin tarkoittaneen sitä tosiasiaa, että HS:n uutisointipolitiikka koskien rikosuutisia - eritoten sellaisia, joissa mukana on ollut ns. etnisiä vähemmistöjä - on ollut pitkän aikaa ensinnäkin varsin niukkasanaista, ja toiseksi sikäli jopa harhaanjohtavaa, että tiettyjä asioita tai näkökantoja ei ole löytynyt kuin rivien välistä, jos sieltäkään.Marsalkka kirjoitti:Mitä me odotellaan? Että poliisi muuttaa kantansa? Vai onko HS keksinyt koko jutun itse? Tuskin...Zodiac kirjoitti:Odotellaanpa nyt. Uutisoija kun on HS niin voi odottaa mitä tahansa.
Olen tietoinen tästä. Minun on silti vaikea uskoa, että Vantaan poliisi muuttaisi kantaansa kovin äkkiä asiassa. Tai että HS olisi vääristellyt Vantaan poliisin kannan. Kysyn siis uudelleen. Mitä me odotellaan?Musta Nuoli kirjoitti:
Luulenpa Zodiacin tarkoittaneen sitä tosiasiaa, että HS:n uutisointipolitiikka koskien rikosuutisia - eritoten sellaisia, joissa mukana on ollut ns. etnisiä vähemmistöjä - on ollut pitkän aikaa ensinnäkin varsin niukkasanaista, ja toiseksi sikäli jopa harhaanjohtavaa, että tiettyjä asioita tai näkökantoja ei ole löytynyt kuin rivien välistä, jos sieltäkään.
Niin no, niin no - miten ns jyvät erotetaan ns akanoista? Esim toi tälläkin saitilla lainattu ex-Lastenkodin johtajan juttu - millä tosta vaalimainoksesta voisi uskoa, että kyseessä on henkilö, joka on myöhemmin tuomittu pedofiiliksikahvitar kirjoitti:Tällainen maahanmuuttajaroskasakki pilaa muiden kunnollisten maahanmuuttajien maineen. Eli olisiko jo kaikkien kannalta parempi alkaa soveltaa sitä tiukempaa maahanmuuttopolitiikkaa?
Laillistaako sosiaalihuolto jotain asioita Suomessa? Antavatko kuntien sosiaalityöntekijät toimeentulotuen lisäksi romaninaisille rahaa hameita varten? Onko tästä faktaa?rakejo kirjoitti:Ihme ettei sosiaalihuolto laillista sitkin, niin kuin mustalaishameiden ostoa verovaroilla. Valkonamoille ei edes anneta ruokarahaa.. Kulttuurilliset syyt kun ovat etusijalla..