Lisäksi on todettava että asuminen-toimeentuleminen-kulkeminen on kaikki kohta epävarmaa. Perkele.
Mikä ärsyttää tänään?
Teille ehkä hyvä uutinen: tietsikka pamahti silmille perjantaina. Nyt ei kotona pääse nettiin
Lisäksi on todettava että asuminen-toimeentuleminen-kulkeminen on kaikki kohta epävarmaa. Perkele.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
-
Tuulitukka84
- Poliisikoira Rex
näin exää perjantaina, se on muuttamassa tähän lähelle missä asun jonkun 16v.(!) tytön kanssa. että silleen. pakkailin sen tavaroita jätesäkkiin, pistin palasiksi yhden vinyylin ja pari dvd leffaa, revin sen madventures-kirjasta sivut. huhhuh, tuli hetkeksi hyvä mieli. olispa nyt kissa ni sen kusta vois kipata tonne vaatekassiin. en ole ollenkaan katkera.
ei ollut mitään fiiliksiä lähtee ystävänpäivätansseihin. peruin lauantain lounaankin intialaisessa. istuin päivällä pubissa kaatamassa shotteja paikallisen tenun kanssa. soitettiin jukeboxista depeche modea ja puhuttiin kaikista existä paskaa. että silleen meni ystävänpäivä tänä vuonna, päin persettä eikä yhtään niinku olin suunnitellu ja mihin olin valmistautunu.
edit: aloin tsekkailla tarkemmin ton hajonneen vinyylin kansia, niissä lukee "limited edition of 1000 copies", tais olla joku keräilykappale..
ei ollut mitään fiiliksiä lähtee ystävänpäivätansseihin. peruin lauantain lounaankin intialaisessa. istuin päivällä pubissa kaatamassa shotteja paikallisen tenun kanssa. soitettiin jukeboxista depeche modea ja puhuttiin kaikista existä paskaa. että silleen meni ystävänpäivä tänä vuonna, päin persettä eikä yhtään niinku olin suunnitellu ja mihin olin valmistautunu.
edit: aloin tsekkailla tarkemmin ton hajonneen vinyylin kansia, niissä lukee "limited edition of 1000 copies", tais olla joku keräilykappale..
Viimeksi muokannut esmes-, Su Helmi 15, 2009 12:39 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
oon aiemminkin näitä exän kamoja pakkaillu niinku varmaan muistatte.. ne tavarat tuli sen edellisen tyttöystävän ullakolta, nyt ne siirtyy mun ullakon kautta jonkun 16v. tytön ullakolle. mitä sitä omaa kämppää hankkimaan ku näköjään voi muutella kamppeitaan asunnosta toiseen noinkin sujuvasti
sit sen jälkeen kun se oli kertonu muuttavansa yhteen jonkun kans tähän lähelle ni se kysy et voiko tulla mun luo kuitenkin yöksi. sillon meinasin lyödä.
sit sen jälkeen kun se oli kertonu muuttavansa yhteen jonkun kans tähän lähelle ni se kysy et voiko tulla mun luo kuitenkin yöksi. sillon meinasin lyödä.
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
tän on pakko kompensoida jotenkin mun elämässä sitä ku exää edeltävä exä tapas mun jälkeen 47-vuotiaan naisen ja meni sen kans kihloihin. nyt viimenen exä muuttaa yhteen 16-vuotiaan kanssa. ja nää molemmat miehet on siis about mun ikäsiä, 26v. oiskohan mun tuleva exä sit sellanen joka ois kiinnostunu omanikäisistään? saapa nähdä, ehkä ois pidettävä vähän taukoa ennenku sekaantuu seuraavaan reikäpäähän. mielenterveys ollu välillä vähän koetuksella.
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
^Justjust, melko mielenkiintoisia kuvioita noilla sun exilläsi
Ihan pakko heittää tähän väliin laskukaavio yleisesti hyväksyttynä pidetyistä ikäeroista seurustelevien kesken. (luin tään muistaaksen Seura-lehdestä)
Vanhemman osapuolen ikä jaetaan kahdella ja saatuun lukuun lisätään seitsemän vuotta. Eli jos tuo edellisen exäsi uuden kumppanin ikä (47) jaetaan kahdella ja sitten lisätään seitsemän, niin sovelias nuorempi kumppani hänelle olisi nuorimmillaan 30 ja risat
Jos taas lasketaan tälle viimeisimmälle exällesi sattuvaa nuorempaa kumppania, niin samalla kaavalla tuleekin 26/2 + 7 = 20
Johtopäätös näistä edellisistä laskelmistani: Tosiaankin kuvaava sana tuo käyttämäsi "reikäpää" näistä molemmista existäsi

Vanhemman osapuolen ikä jaetaan kahdella ja saatuun lukuun lisätään seitsemän vuotta. Eli jos tuo edellisen exäsi uuden kumppanin ikä (47) jaetaan kahdella ja sitten lisätään seitsemän, niin sovelias nuorempi kumppani hänelle olisi nuorimmillaan 30 ja risat
Jos taas lasketaan tälle viimeisimmälle exällesi sattuvaa nuorempaa kumppania, niin samalla kaavalla tuleekin 26/2 + 7 = 20
Johtopäätös näistä edellisistä laskelmistani: Tosiaankin kuvaava sana tuo käyttämäsi "reikäpää" näistä molemmista existäsi
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
esmes- kirjoitti:oon aiemminkin näitä exän kamoja pakkaillu niinku varmaan muistatte.. ne tavarat tuli sen edellisen tyttöystävän ullakolta, nyt ne siirtyy mun ullakon kautta jonkun 16v. tytön ullakolle. mitä sitä omaa kämppää hankkimaan ku näköjään voi muutella kamppeitaan asunnosta toiseen noinkin sujuvasti![]()
Siis kuinka tyhmänä se sua oikein piti?
Voi sitä tyttörukkaa joka hänen kanssaan yhteen muuttaa.
Ja miten voi vanhemmat ylipäätään laskea 16v. tyttären muuttamaan yhteen jonkun puolituntemattoman jätkän kanssa?
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !