groot kirjoitti:
Ressukka poimit juttuja mutu-pohjalta. Milloin viittaat ilta sanomiin, milloin mihinkin. Ensin iltasanomat on luotettava lähde, sitten se ei olekaan jos se on mutua vastaan.
Eheeh. Tuo Heikkilän juttuhan oli iltasanomissa?
Kerro sinä minulle, miksi NG:n epäilyllä pitää historiaa ja taustaa? Miksi sinulle on äärettömän tärkeää todistaa, että NG on ollut aikaisemminkin epäiltynä, vaikkei ole olemssa yhtään mitään, mikä viittaisi asiaan? Ei yhtään dokumenttia, ei pidätystä, ei kuulustelupöytäkirjoja, ei yksinkertaisesti yhtään mitään.
No jos minä vastaan, kun sinä kuitenkaan pysty: NG:n lynkaajille olisi äärimmäisen vaikea tunnustaa, että koko epäily perustui yhden/kahden poliisin harharetkeen, se tempaistiin tuulesta, turkin hihahasta, tyhjästä.
Viisivuotta koston ja rangaistuksen kliimaksissa, median läpisyövyttämä pikku lynkkari on ihan hukassa: eikö sitten lopulta ollutkaan mitään?? Onko minua huijattu? Vai kuulunko yksinkertaisesti siihen median helposti kiihotettavaan karjaan, jota voi viedä nenärenkaasta milloin mihinkin?
Ymmärrän tyhjyyden tunteen, kun on ensin antanut kaikkensa, ollut täysillä mukana, jopa nauttinut saadessaan olla virkavallan henkinen apulainen, kansantuomioistuimen ylevä enkös-minä-sanonut-pyöveli, puhtautta ja oikeudenmukaisuutta edustava pyhimys, joka aina tarpeen tullen suuntaa raskaan syyttävän sormensa.