surfergirl kirjoitti:
Mitäpä mieltä tästä yhteiskunnallisesta uudistushankkeesta?
Miksi juuri nuoret naiset, miksei meidän vanhojen kääkkien palvelukset kelpaisi puutteenalaisille? Onneksi olen jo liian vanha

Hiukan ihmettelen tota ehdotusta, että ihmiset voisivat tehdä seksuaalisia ehdotuksia missä ja milloin vain. Eikö niin muka sitten nyt tehdä? Eri asia sitten saako ehdotukset aina vastakaikua.
Hetikohta tuli ainakin yks minfolainen mieleen, joka saattaisi vaikka kannattaa moista ehdotusta, nimittäin markja
Ethän sä mikään vanha ole, surfegirl, jos/kun kerta vielä noita ehdotuksia saat kotioven ulkopuolellakin. Toista se on meikäläisellä ikälopulla, jolle ei aina ehdotella edes kotona... ja sinne varuskuntaankin on ihan liian pitkä matka
EDITTIÄ::: Heehee, mä tiesin tään jo ennenkuin markja itsekään sitä keksi. Katsokaapas, mitä se kirjoitti tuonne lautamiehiin:
markja
Uusi viestiLähetetty: Ke Hel 11, 2009 10:59 pm Viestin aihe:
Pakollinen huorapalvelus naisille saa kannatusta!
Lainaus:
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotim ... id=1643282
Seksin puutteesta kirjan kirjoittanut Timo Hännikäinen, 30, määräisi 18-30-vuotiaat naiset työskentelemään prostituoituina. Hännikäinen ehdottaa, että naisille säädettäisiin asevelvollisuuden kaltainen pakollinen seksipalvelus valtion ylläpitämissä ilotaloissa.
Perkele, se varasti mun ideani!
Very Happy Very Happy Very Happy
Muistakaa, huorapalvelus ei olisi sukupuolisesti syrjivää, koska eihän asevelvollisuuskaan ole(?)...noniin, huorapalvelusta vaan käyttöön! Johan varusmiehillekin nousee hymy huulille kun uusi "saapumiserä" saapuu paikalle...