Hyvä on! Hessu52 siis myöntää, että hän on levittänyt perättömiä tietoja keskustelupalstalla toisesta keskustelijasta. Todisteet siitä löytyvät tarvittaessa. Toivottavasti ylläpitokin lukee tämän. Sehän rikkoo sekä Suomen Lakia että täällä annettuja kirjallisia sääntöjä.Hessu52 kirjoitti:Älä sinä Sariola vääristele.
Käytät sanontaa "toisista keskustelijoista", kun olen kirjoittanut sinusta, yksinomaan sinusta, joten onko teitä montakin Sariola nimimerkin takse kätkeytynyttä, "pöljät"?
Saako toisesta kirjoittajasta esittää perättömiä tietoja?
Lopeta Sariola ruikuttaminen, koska väärien tietojen levittäjänä sinä olet ehdottomasti ylitse muiden. Viimeisin esimerkki on tässä:Sariola kirjoitti:Sehän rikkoo sekä Suomen Lakia että täällä annettuja kirjallisia sääntöjä.
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 810#214810
Sariola ei ymmärrä, että esim. Mariacka fiksuna asiakirjoittajana luopui lopulta keskustelusta Sariolan loputtoman jankkaamisen, valehtelun, vääristelyn ja solvaamisen takia, vaan kuvittelee vieneensä esim. hypnoosikeskustelussa voiton lähinnä Taika Jim -sarjakuvista peräisin olevilla hypnoositiedoillaan.
Todellinen syy sille, että Bodom-keskustelu on nykyään lähinnä Sariolan uskomusten levittämiseen keskittyvä palsta, on sama kuin aina muulloinkin, kun jääräpäinen typerys vie voiton: viisas antaa lopulta periksi.
Jahas ja Sariolasta on tullut mm. hypnoosin, aivovammojen, virtuaalisuunnistuksen ja nyt jo lakiasiain tuntija.
Kyllä on pienellä herkkä hipiä, kun nimimerkin takaa ottaa lärviinsä kaiken mitä kirjoitetaan.
Kuten olen jo sanonut, niin mikään mitä Sariolasta olen kirjoittanut, ei minua kaduta, ainosataan ärsyttää hänen ääretön typeryytensä, jolle ei tunnu löytyvän vertaa.
Haasta oikeuteen, jos haluat ottaa sielläkin turpaasi ja maksaa kaiken päälle oikeudenkäyntikulut.
Tuskin syyttäjä sinun tekemääsi ilmoitusta ottaa edes tosissaan, sillä ei nimimerkin taakse kätkeytyneen haukkuminen ole laissa kielletty, vai voitko osoittaa sellaista lakipykälää, "oikeusneuvos Sariola", käkkääää.
Kyllä on pienellä herkkä hipiä, kun nimimerkin takaa ottaa lärviinsä kaiken mitä kirjoitetaan.
Kuten olen jo sanonut, niin mikään mitä Sariolasta olen kirjoittanut, ei minua kaduta, ainosataan ärsyttää hänen ääretön typeryytensä, jolle ei tunnu löytyvän vertaa.
Haasta oikeuteen, jos haluat ottaa sielläkin turpaasi ja maksaa kaiken päälle oikeudenkäyntikulut.
Tuskin syyttäjä sinun tekemääsi ilmoitusta ottaa edes tosissaan, sillä ei nimimerkin taakse kätkeytyneen haukkuminen ole laissa kielletty, vai voitko osoittaa sellaista lakipykälää, "oikeusneuvos Sariola", käkkääää.
Hessu52 kirjoitti:Jahas ja Sariolasta on tullut mm. hypnoosin, aivovammojen, virtuaalisuunnistuksen ja nyt jo lakiasiain tuntija.
KIRJATAAN TÄHÄN HIEMAN NOITA HESSU52:n "RIKKOMUKSIA"
===========================================
*2 §* Kaikki viestit on kirjoitettava oikealle, niille tarkoitetulle
alueelle.
Hessu52: Lähetetty: To Hel 12, 2009 8:29 am "Hypnoosi"
..... Kyllä nyt pitäisi ylläpidon jo herätä ja passittaa nimimerkki Sariola sinne mistä on tullutkin, koska tuollainen jatkuva provoilu ei ole sääntöjenne mukaista.
Vaikka tämä kuuluisikin "Lautamiehet" osastoon, niin uskallan silti bannia pelkäämättä sanoa, että keskustelun taso paranisi huomattavasti, jos tuo provokaattori saisi täältä lähtöpassit. .....
TÄSSÄ HESSU52 RIKKOO TIETOISESTI TÄTÄ SÄÄNTÖÄ! USKOO, ETTÄ HÄN VOI NIIN VAPAASTI TEHDÄ!
*7 §* Odotamme kaikkien kirjoittajien noudattavan yleistä netikettiä ja
ymmärtävän hyvän maun käsitteen. Mauttomuuksiin syyllistyneitä tullaan
rankaisemaan. Kirosanojen käyttö viesteissä on sallittua; olettaen että
viestissä on muutakin asiaa niiden lisäksi.
Hessu: To Hel 12, 2009 8:19 am "Lautamiehet":
TÄSSÄ HESSU52 RIKKOO TÄTÄ SÄÄNTÖÄ! AINAKIN NETIKETTI KIELTÄÄ TÄLLAISEN!
*14 §* Kaikki rikollinen toiminta on kiellettyä. Myöskään
rikolliseen toimintaan yllyttämistä ei sallita.
Hessu52, lyhennelmä tuosta edellisestä:
...ei nimimerkin taakse kätkeytyneen haukkuminen ole laissa kielletty, vai voitko osoittaa sellaista lakipykälää...
TUO KUULOSTAA RIKOLLISEEN TOIMINTAAN YLLYTTÄMISELTÄ!
Mielestäni voidaan todeta: "Syyllinen"
Jos tämä on sallittua, voisin minäkin tietysti aina kun puhun Hessu52:sta ryhtyä käyttämään ilmaisua:
Tämä lapsenomainen patologinen valehtelija ja rikollinen Hessu52
Tämän sanon esimerkin vuoksi. Minun tyyliini ei kuulu käyttää tällaisia ilmaisuja normaalisti. Katsotaan nyt vielä eteenpäin, jatkuuko tuo? Toivon, että se loppuu!
===========================================
*2 §* Kaikki viestit on kirjoitettava oikealle, niille tarkoitetulle
alueelle.
Hessu52: Lähetetty: To Hel 12, 2009 8:29 am "Hypnoosi"
..... Kyllä nyt pitäisi ylläpidon jo herätä ja passittaa nimimerkki Sariola sinne mistä on tullutkin, koska tuollainen jatkuva provoilu ei ole sääntöjenne mukaista.
Vaikka tämä kuuluisikin "Lautamiehet" osastoon, niin uskallan silti bannia pelkäämättä sanoa, että keskustelun taso paranisi huomattavasti, jos tuo provokaattori saisi täältä lähtöpassit. .....
TÄSSÄ HESSU52 RIKKOO TIETOISESTI TÄTÄ SÄÄNTÖÄ! USKOO, ETTÄ HÄN VOI NIIN VAPAASTI TEHDÄ!
*7 §* Odotamme kaikkien kirjoittajien noudattavan yleistä netikettiä ja
ymmärtävän hyvän maun käsitteen. Mauttomuuksiin syyllistyneitä tullaan
rankaisemaan. Kirosanojen käyttö viesteissä on sallittua; olettaen että
viestissä on muutakin asiaa niiden lisäksi.
Hessu: To Hel 12, 2009 8:19 am "Lautamiehet":
TÄSSÄ HESSU52 RIKKOO TÄTÄ SÄÄNTÖÄ! AINAKIN NETIKETTI KIELTÄÄ TÄLLAISEN!
*14 §* Kaikki rikollinen toiminta on kiellettyä. Myöskään
rikolliseen toimintaan yllyttämistä ei sallita.
Hessu52, lyhennelmä tuosta edellisestä:
...ei nimimerkin taakse kätkeytyneen haukkuminen ole laissa kielletty, vai voitko osoittaa sellaista lakipykälää...
TUO KUULOSTAA RIKOLLISEEN TOIMINTAAN YLLYTTÄMISELTÄ!
Mielestäni voidaan todeta: "Syyllinen"
Jos tämä on sallittua, voisin minäkin tietysti aina kun puhun Hessu52:sta ryhtyä käyttämään ilmaisua:
Tämä lapsenomainen patologinen valehtelija ja rikollinen Hessu52
Tämän sanon esimerkin vuoksi. Minun tyyliini ei kuulu käyttää tällaisia ilmaisuja normaalisti. Katsotaan nyt vielä eteenpäin, jatkuuko tuo? Toivon, että se loppuu!
Nyt teit Sariola virheen, kun herjasit minua patologiseksi valehtelijaksi, sillä hekilöni nimimerkkini takana on kaikkien tiedossa, jopa itse olet kirjoitellut herjakirjoituksia minusta oikealla nimelläni.
Taidanpa huomenissa tallustella Nihtisiltaan tekemään sinusta rikosilmoituksen, joten katsotaan miten homma toimii, vai kuinka Sariola?
No enhän minä mikään pikkusielu ole, joten ole vain rauhassa ja käy vaihtamassa vaippasi kuiviin, en minä sinusta ja jutuistasi huoli, kuten olen jo monasti sanonut.
Että aikuisella ihmisellä on vieläkin vaipat, kuten Sariolalla, se tässä naurattaa.
Todista ettei ole, niin perun sanani, mutta älä lähetä postitse paskavaippojasi, sillä silloin lähtee "iso remmi pyörimään" !!!!!!
Taidanpa huomenissa tallustella Nihtisiltaan tekemään sinusta rikosilmoituksen, joten katsotaan miten homma toimii, vai kuinka Sariola?
No enhän minä mikään pikkusielu ole, joten ole vain rauhassa ja käy vaihtamassa vaippasi kuiviin, en minä sinusta ja jutuistasi huoli, kuten olen jo monasti sanonut.
Että aikuisella ihmisellä on vieläkin vaipat, kuten Sariolalla, se tässä naurattaa.
Todista ettei ole, niin perun sanani, mutta älä lähetä postitse paskavaippojasi, sillä silloin lähtee "iso remmi pyörimään" !!!!!!
-
papillon
- Perry Mason
Hessu52 kirjoitti:Nyt teit Sariola virheen, kun herjasit minua patologiseksi valehtelijaksi, sillä hekilöni nimimerkkini takana on kaikkien tiedossa, jopa itse olet kirjoitellut herjakirjoituksia minusta oikealla nimelläni.
Melko matalalla tasolla on tuo Hessukin nykyään.
Näin siis kirjoitti Hessu52 muutama päivä sitten aivan itse! Hessu tekee tuollaista usein, minä tein vain esimerkin vuoksi osoittaakseni, että se on väärin! Taisi mennä perille!
-
Nylonköysi
- Agentti Scully
Katsos papillon, se on niin, että kun Sariolan kanssa keskustelee, on laskeuduttava sille alimmalle tasolle ja silti Sariola sekään ei auta, sillä tuo "älykkö" ja "maailman kaikkein tietojen isä", ei ymmärrä minkään valtakunnan asioita.
Tuo juntti ei taua milloin ollaan tosissaan ja milloin heitetään legendaa, no tuo tolle ei ymmärrä joten mitä sitten pitäisi tehdä?
Jättää koko raukka huomiotta?
Niin se kait olisi helpompaa, mutta kun tuo rakki räksyttää aina vaan samoja valheitaan ja teorisoi päin Bodominiemen petäjää, niin jonkun on oiottava noita virheitä, kun sinä papillon et niihin ole milloinkaan puuttunut, vaikka minun erehdyksiini oletkin.
Mitä se nytkin minulle kirjoittaa, että olisin jotain hänen soopastaan oppinut ja vilttihousut, sanon minä.
Sariolalla ei ole kenellekään mitään annettavaa, saati sitten opetettavaa, sillä niin idolinsa pauloissa tuo tollo on, ettei osaa ilman saattajaa edes olohuoneesta keittiöön.
Sariolalla ei ole enää muuta tarkoitusta, kuin yrittää savustaa minut ulos täältä kirjoittamasta Bodomista totuuksia, joita tuo raukka pelkää joka päivä tulevan ilmi, ja kyllä se päivä lähestyy, kun jotakin paljastuukin, mutta siihen ei välttämättä tarvita Murhainfoa, jos täältä Sariolan ansiosta ikuisen bannin saan.
Tuo juntti ei taua milloin ollaan tosissaan ja milloin heitetään legendaa, no tuo tolle ei ymmärrä joten mitä sitten pitäisi tehdä?
Jättää koko raukka huomiotta?
Niin se kait olisi helpompaa, mutta kun tuo rakki räksyttää aina vaan samoja valheitaan ja teorisoi päin Bodominiemen petäjää, niin jonkun on oiottava noita virheitä, kun sinä papillon et niihin ole milloinkaan puuttunut, vaikka minun erehdyksiini oletkin.
Mitä se nytkin minulle kirjoittaa, että olisin jotain hänen soopastaan oppinut ja vilttihousut, sanon minä.
Sariolalla ei ole kenellekään mitään annettavaa, saati sitten opetettavaa, sillä niin idolinsa pauloissa tuo tollo on, ettei osaa ilman saattajaa edes olohuoneesta keittiöön.
Sariolalla ei ole enää muuta tarkoitusta, kuin yrittää savustaa minut ulos täältä kirjoittamasta Bodomista totuuksia, joita tuo raukka pelkää joka päivä tulevan ilmi, ja kyllä se päivä lähestyy, kun jotakin paljastuukin, mutta siihen ei välttämättä tarvita Murhainfoa, jos täältä Sariolan ansiosta ikuisen bannin saan.
Tuo pihatonttu kai pitäisi jättää rauhaan ja olla kommentoimatta sitä.papillon kirjoitti:^ Paskapuhetta, viimeksi laitoin Sariolan harhat ilmansuunnista kohdalleen.
Kirjoita toki mitä haluat, omapa on asiasi.![]()
Mutta saattaahan olla että niistä joku vetelee omia johtopäätöksiään, vapaaehtoista tekstiähän nuo vaippajutut ovat, ei kai sariola sinua niihin ole sentään pakottanut?
Ei nämä keskuestelut muuten siedettävinä pysy.
Wer hebt, er lebt; wer lebt, er hebt.
Kyllä täytyy ihmetellä tätä asiaa, että miten esim. ylläpito hyväksyy ja sallii Hessu52:n käyttävän jatkuvasti sellaista kieltä mitä hän käyttää. Se on tietysti törkeää ilmausta. Sitä voisi sanoa vaikka terrorisoimiseksi, koska tavallinen ihminen ei voi eikä kehtaa heittäytyä yhtä räävittömäksi ja holtittomaksi ilmaisunsa suhteen. Ja sitten hän loukkaantuu herkästi kuin hemmoteltu lapsi, jos hänestä sanotaan vastaavasti. Kyllä minun mielestäni ylläpidon pitäisi puuttua tuohon ärhäkämmin. Kyllä tulee mieleen hieman häiriytyneen ja häilyvän murrosikäisen sielunmaisema kaikkine itsekkäine oikkuineen. Missä se ylläpito luuraa?