Otus vs. muut

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

otus
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja otus »

loneliness kirjoitti:Keksi jotain uutta, sun 1976 viestistä varmaan 50 käsittelee mun viestimäärää.
Niin sitähän sä selvästi haluut, että jengi nylpyttäis täällä sun viestimäärääs, siihen se sun seksielämäs sitten jääkin...
Jos alkaa pännii, niin anna bannii..
loneliness
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Ei ei, mä katon dvd:ltä sex and the city, siin on seksii minfon lisäks.
Paavo Arhinmäki on äijä!
otus
Axel Foley

loneliness kirjoitti:Ei ei, mä katon dvd:ltä sex and the city, siin on seksii minfon lisäks.
Vittu sä oot kova, mut pidä varas runkkipoika, jos jäät kiinni, niin mutsis antaa kuitenkin taas selkään, niin et soi..
loneliness
Jessica Fletcher

Hei etsä tiedä kuka mä luulen olevani hei etsä tiedä kuka mä luulen olevani hei etsä tiedä kyl mä kyl mä tiedän. Mä diggaan sun tyylii, oot niin hiphop.
Paavo Arhinmäki on äijä!
otus
Axel Foley

loneliness kirjoitti:Hei etsä tiedä kuka mä luulen olevani hei etsä tiedä kuka mä luulen olevani hei etsä tiedä kyl mä kyl mä tiedän. Mä diggaan sun tyylii, oot niin hiphop.
Todella säälittävää, miltä tuntuu hävitä keskustelu?
loneliness
Jessica Fletcher

otus kirjoitti:
loneliness kirjoitti:Hei etsä tiedä kuka mä luulen olevani hei etsä tiedä kuka mä luulen olevani hei etsä tiedä kyl mä kyl mä tiedän. Mä diggaan sun tyylii, oot niin hiphop.
Vittu nyt mä tipuin täysi :lol: Mä lähen nyt muutamaks tunnikse veke, analysoi sillä aikaa rikoksia, tee pari alustusta. Tää on ku yläasteen röökiteinien vääntö sil erolla että sä revität iha kypällä ja mä läpällä. Koita pärjäillä.
Paavo Arhinmäki on äijä!
otus
Axel Foley

loneliness kirjoitti:
otus kirjoitti:
Vittu nyt mä tipuin täysi :lol: Mä lähen nyt muutamaks tunnikse veke, analysoi sillä aikaa rikoksia, tee pari alustusta.
Mene sinä analysoimaan anaalias ja varo, ettei tule selkään siitä salaa poltetusta röökistäkin.

Ps: Voin lyödä vetoo, että oon luonu enemmän ja laadukkaampia alustuksia(Ne vähät), kuin sinä mongeltava muuli, mutta siihen ei todellakaan paljoa tarvitakkaan, joten ei propseja siitä todellakaan mulle ne kuuluvat ihan muille.

Sirkukseen tollanen "läppää" heittävä muuli kuuluisi, niitä on kuitenkin loppupeleissä todella harvassa, onneksi..

Ps: Varo mutsias Läppämuuli.
loneliness
Jessica Fletcher

otus kirjoitti:
Ps: Voin lyödä vetoo, että oon luonu enemmän ja laadukkaampia alustuksia(Ne vähät), kuin sinä mongeltava muuli, mutta siihen ei todellakaan paljoa tarvitakkaan, joten ei propseja siitä todellakaan mulle ne kuuluvat ihan muille.

Sirkukseen tollanen "läppää" heittävä muuli kuuluisi, niitä on kuitenkin loppupeleissä todella harvassa, onneksi..

Ps: Varo mutsias Läppämuuli.
Missä ne sun tasokkaat alustukset on, voi vittu sun kanssas :lol: Alustus ei oo sellanen, että sä kopsaat iltalehdestä uutisen tänne. Se on copy-paste.

Missä sä viivyt? Sulla piti olla täällä 24/7 päivystys.
Paavo Arhinmäki on äijä!
otus
Axel Foley

loneliness kirjoitti:Missä ne sun tasokkaat alustukset on, voi vittu sun kanssas :lol: Alustus ei oo sellanen, että sä kopsaat iltalehdestä uutisen tänne. Se on copy-paste.
Heti alkuun, et ime synkkiksen sykkivää ja katsos sinäkö aivoton muuli määrität alustuksen tässä universumissa?, sulla taitaa olla "satelliitti" nyt jutuista päätellen hieman väärällä radalla.. toisin sanoen hissi ei nouse ylimpään kerrokseen, lepakoita tapulissa, iso hihna luistaa, sytytys jätättää, eikä ole edes terävimmät kynät penaalissa ja sitä samaa rataa noin sadan sivun verran.. ei jaksa kirjoittaa enempää vertauksia moisesta naudasta.
loneliness kirjoitti:Missä sä viivyt? Sulla piti olla täällä 24/7 päivystys.
Millä mä tänne enää 24/7 mahdun, kun sä oot täällä koko ajan näpyttämässä suu vaahdossa mongeltaen..

Ps: Miltä tuntuu hävitä keskustelu kerta toisensa jälkeen?
loneliness
Jessica Fletcher

Heheh. Ai siis sä et mahdu palstalle koska mä olen täällä vai? Ookoo. Etkös sä joskus häipännyt täältä kun Lecteri oli aktiivinen ja sait kuraa tai jotain, vai muistanko väärin? Lähetkö sä nyt kans pakoon sitten?

Mitä mä nyt olen hävinnyt? Minkä keskustelun olen hävinnyt ja missä olen pyrkinyt voittamaan?

Hehe..mä oon 24/7 suoltamassa paskaa. Piti nyt oikee tsekata, että kumpi palstan tukkii. About 45 viestii sulla perjantain aikana. Vrt. mun veikkaan about 5-7. Tää lautamies-osio on sulle just sopiva, voisit jättää nuo muut osat rauhaan. Varmaan vituttaa jengiä lukee sun shittii niin paljon.
Paavo Arhinmäki on äijä!
Chopper
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Chopper »

loneliness kirjoitti: Varmaan vituttaa jengiä lukee sun shittii niin paljon.
Osu ja uppos. En ymmärrä mitä iloa tuo Otuksen kuvatus saa kaikesta siitä paskasta mitä näppiksestään suoltaa :roll:
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
otus
Axel Foley

loneliness kirjoitti:Heheh. Ai siis sä et mahdu palstalle koska mä olen täällä vai? Ookoo. Etkös sä joskus häipännyt täältä kun Lecteri oli aktiivinen ja sait kuraa tai jotain, vai muistanko väärin? Lähetkö sä nyt kans pakoon sitten?
HAhaa! Just sen takia mua ei hetkeen näkynyt, mut ei kato, MULLA on ELÄMÄ, jota sulla munaton muuli ei olekkaan.
loneliness kirjoitti:Mitä mä nyt olen hävinnyt? Minkä keskustelun olen hävinnyt ja missä olen pyrkinyt voittamaan?
Luulet aika ajoin olevas jotenkin näppärä, mut ootkin vaan tollanen katkeraa tilitystä tekevä muuli.
loneliness kirjoitti:Hehe..mä oon 24/7 suoltamassa paskaa. Piti nyt oikee tsekata, että kumpi palstan tukkii. About 45 viestii sulla perjantain aikana. Vrt. mun veikkaan about 5-7. Tää lautamies-osio on sulle just sopiva, voisit jättää nuo muut osat rauhaan. Varmaan vituttaa jengiä lukee sun shittii niin paljon.
Voi voi pitiko sun oikein tsekata paljon mä oon jonain fucking perjantaina törkännyt viestiä tänne? Eikö mutsis ole vieläkään opetanut sulle miten lasketaan, taidat itse olla tällä kertaa kaiken tän "nerouden" takana. :lol: , Pyydäppä sitä äityliä taas laskeman tuo sun viestimääräs, kun et kerran itse osaa..

Ja kukas se lökäpöksy teini on? Jou jou Shittiä pukkaa :lol: , kyllä kirjoitus tyyli sen kertoo, shittiä läppää..
Kokki
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Kokki »

otus kirjoitti: Ja kukas se lökäpöksy teini on? Jou jou Shittiä pukkaa :lol: , kyllä kirjoitus tyyli sen kertoo, shittiä läppää..
Jep jep.
A man's got to do what a man's got to do.
loneliness
Jessica Fletcher

otus
Charlien Enkeli

Lähetetty: La Hel 14, 2009 12:38 am Viestin aihe:

--------------------------------------------------------------------------------

Hullu paikka tuo Leppävirta, 13-vuotias poika veti 16-vuotiasta poikaa käteen perjantaina.

En haluaisi asua siellä.

Vittu siinä on sun yks merkki neroudesta ja nokkeluudesta taas. Sä olet yli-ikäinen kakara, typerä pelle. Sä tiedät sen kyllä itekin, mutta yrität naamioida sitä omaa epävarmuuttas elämässä mukamas hauskoihin "vitseihin". Sä olet epäonnistuja, pelkkää paskaa.
Paavo Arhinmäki on äijä!
otus
Axel Foley

loneliness kirjoitti:otus
Charlien Enkeli

Lähetetty: La Hel 14, 2009 12:38 am Viestin aihe:

--------------------------------------------------------------------------------

Hullu paikka tuo Leppävirta, 13-vuotias poika veti 16-vuotiasta poikaa käteen perjantaina.

En haluaisi asua siellä.

Vittu siinä on sun yks merkki neroudesta ja nokkeluudesta taas. Sä olet yli-ikäinen kakara, typerä pelle. Sä tiedät sen kyllä itekin, mutta yrität naamioida sitä omaa epävarmuuttas elämässä mukamas hauskoihin "vitseihin". Sä olet epäonnistuja, pelkkää paskaa.

Hah, Muuli alkaa lämpenemään, tyhmyyden kiuas kihisee Muulin päässä, kun otus heittää hieman löylyä.. :lol:

Ps: Sitä se kato on se laskelmointi ja psyykkaus, kun se oikein osaa, mutta eihän Muuli sitä voi ymmärtää, sehän on vain pelkkä aivoton Muuli..
Viimeksi muokannut otus, La Helmi 14, 2009 4:29 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin