SKINIT (ketju 1)

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
seppoilmari
Martin Beck
Viestit: 776
Liittynyt: Pe Huhti 25, 2008 11:37 pm

Viesti Kirjoittaja seppoilmari »

Työperäinen maahanmuutto OK, elintasopakolaisuus ei ole OK.
otus
Axel Foley
Viestit: 2329
Liittynyt: Ke Tammi 02, 2008 7:00 pm
Paikkakunta: Youranus

Viesti Kirjoittaja otus »

Siellä ne taas vittu perkele somalit Mäkkärissä istu, oli jumalauta hampurilaisetkin kädessä oikeen tuplaversiona, vittuku alko vituttaa..
Jos alkaa pännii, niin anna bannii..
ns_
Sofia Karppi
Viestit: 430
Liittynyt: Ma Marras 10, 2008 1:27 pm
Paikkakunta: hki

Viesti Kirjoittaja ns_ »

Rezah kirjoitti:Ja kun täällä (ainkin odin) itketään niiden oikeiden skinien (ei natsien) olemassaoloon, niin laittakaa nyt hyvän tähden jotain matskua näistä piireistä, jos he olemassa ovat, vai onko se jokin myytti?
Noita kiljuskinejä, natsejä ja pikkuhitlereitä kyllä löytyy joka kunnasta.
Täällä ollaan, northern soul soi & paitaa silittelen.
seppoilmari
Martin Beck
Viestit: 776
Liittynyt: Pe Huhti 25, 2008 11:37 pm

Viesti Kirjoittaja seppoilmari »

guugeli
Alokas
Viestit: 4
Liittynyt: Ma Helmi 02, 2009 7:34 pm

Viesti Kirjoittaja guugeli »

Kai sen nyt lapsikin tajuaa, että suurin osa veteraaneista (kuten väestöstä muutenkin) pitää skinareita sun muita hihhuleita lähinnä säälittävinä pelleinä.
odin
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 106
Liittynyt: Pe Kesä 27, 2008 1:21 am

Viesti Kirjoittaja odin »

ai mä oon itkenyt oikeisen skinheadien puolesta???wtf!! skinheadi on skinheadi on se sit poliittinen tai ei poliittinen nahkapää... ja mitä tulee tohon et skinheadit tappelevat veteraanien nimissä kadulla niin on sun omaa paskapuhettas,sillä jos tappeluja on niin ne johtuvat kyllä ihan muista syistä!!!

lisäksi sä vaadit täällä et skinheadien pitäs mennä vanhainkoteihin yms..eiköhän ne kaljupäätkin siellä käy vaarejaan/mummojaan moikkaamassa ja juttelemassa kuulumisia!
ns_
Sofia Karppi
Viestit: 430
Liittynyt: Ma Marras 10, 2008 1:27 pm
Paikkakunta: hki

Viesti Kirjoittaja ns_ »

Kyllä. Juurikin näin. Vai eikö musiikkihistorian tuntemus ole kunnossa. Northern soulia, skinhead reggaeta & skata täällä kuunnellaan. :D
Rezah
Christopher Lorenzo
Viestit: 1581
Liittynyt: To Kesä 14, 2007 7:04 pm

Viesti Kirjoittaja Rezah »

odin kirjoitti:ai mä oon itkenyt oikeisen skinheadien puolesta???wtf!! skinheadi on skinheadi on se sit poliittinen tai ei poliittinen nahkapää... ja mitä tulee tohon et skinheadit tappelevat veteraanien nimissä kadulla niin on sun omaa paskapuhettas,sillä jos tappeluja on niin ne johtuvat kyllä ihan muista syistä!!!
lisäksi sä vaadit täällä et skinheadien pitäs mennä vanhainkoteihin yms..eiköhän ne kaljupäätkin siellä käy vaarejaan/mummojaan moikkaamassa ja juttelemassa kuulumisia!
Niin, tässähän tämä tulikin.
There are no crimes behind enemy lines
odin
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 106
Liittynyt: Pe Kesä 27, 2008 1:21 am

Viesti Kirjoittaja odin »

juu siinä tuli ja sun kirjoitukset rezah kertoo aikapaljon sun äö määrästä...sä sysäät sen skinheadien vastuulle et yhteiskunta ja jotkut omaiset ovat hylänneet veteraanit! mitä sä olet tehnyt heidän hyväkseen????
Rezah
Christopher Lorenzo
Viestit: 1581
Liittynyt: To Kesä 14, 2007 7:04 pm

Viesti Kirjoittaja Rezah »

Niin no, kertoo ja kertoo.
En sysää enkä vaadi mitään. Kunhan ehdotin, että JOS HE NIIN ARVOSTAVAT veteraaneja, niin miksi ei auttaa siten, kun se parhaiten heille TÄSSÄ TILASSA olisi sopivaa?
Eikä angstaamalla.

Ja olen itseasiassa tehnyt paljonkin. Mutta ei siitä sen enempää.

Ja ihan mielenkiinnosta. Onko sinusta jotenkin halventavaa tai ei-hyväksyttyä mennä hoitamaan vapaaehtoisesti vanhuksia/veteraaneja (vaikka et olisikaan heidän omaisensa)?


Kun siten varmaan saisi enemmän arvostusta ja kunnioitusta valtaväestöltä, mutta syökö se uskottavuutta piireissä?
There are no crimes behind enemy lines
ns_
Sofia Karppi
Viestit: 430
Liittynyt: Ma Marras 10, 2008 1:27 pm
Paikkakunta: hki

Viesti Kirjoittaja ns_ »

Noh, itse olen vanhusten kanssa työskennellyt, kuten myös lasten. Veteraaniasioihin en sano mitään. En myöskään pidä "natsi-skinejä" skinheadeina. Boneheadeja he ovat.
Rezah
Christopher Lorenzo
Viestit: 1581
Liittynyt: To Kesä 14, 2007 7:04 pm

Viesti Kirjoittaja Rezah »

Ei näytä kukaan skini pitävän itseään natsi-skinina, vaikka pukeutuisi kuinka, käyttäisi mitä tahansa käsimerkkejä tai ottaisi minkä muotoisia tatuointeja tahansa, tai ihannoisi mitä tahansa aatetta.

Kaikki nämä ovat vain "omia mielipiteitä", ei minkään aatteen kannattajia.


Noh, aikas turha tästä on mun täällä vääntää :lol:
There are no crimes behind enemy lines
NoControl
Alibin satunnaislukija
Viestit: 56
Liittynyt: Ma Marras 10, 2008 12:29 am

pellejä

Viesti Kirjoittaja NoControl »

Suomessa ainakin skinheadit eivät ole kuin pukeutumistyyliltään skinejä, siis muuten he ovat pelkkiä paska housuja. Sen sai todistaa jo nuorempana ku kaveri piirissä oli muka niin skinejä että. sit ku lähettiin pisteleen turpiin mutakuonoja nii kas kummaa, skini ystävät hävis jonnekkin aina. Jos Suomen kaikki NIIN SKINIT olevinaan pitäis järjestystä yllä niin eivätpä irakin hirviöt ja muut soskunpummi mamut hyppis niin hirveesti silmille. Mut ku ei nii ei. Itsehän en tykkää näistä pakolaisista jotka täällä tukien varassa notkuvat. Olenki joutunut monesti heidän kans ottaan yhteen, mut koskaan ei ole tullut mieleen että pitäis mikkihiiri kengät vetää jalkaan ja ajaa pää kaljuksi :)
odin
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 106
Liittynyt: Pe Kesä 27, 2008 1:21 am

Viesti Kirjoittaja odin »

rezahille sen verran et ns_ ei ole wp skini vaan sharppi ja jos lukisit tämänkin koko keskustelun läpi,niin huomaisit kyllä jotain oleellista kuka on suuntautunut mihinkin...ja nocontrolin kirjotuksista paistaa jo kilometrien läpi et sä et oo ollu todellakaan kaduilla tappelemas/kautta liikkunutkaan skiniporukoissa yhessäkään suuremmassa kaupungissa :lol:
harrir 1436
Alokas
Viestit: 1
Liittynyt: Pe Helmi 13, 2009 12:23 am

mistä ne tai me erotetaan somali muista mustista

Viesti Kirjoittaja harrir 1436 »

katupoika kirjoitti:
condemned kirjoitti: Samoin käyttäytyvät suomalaiset somaliassa olisi todennäköisesti hirtetty, kivitetty tai jotain muuta vastaavaa.
Kun kaikenmaailman puupäät ja luupäät tykkää kovasti yleistää, niin tosta ylläolevasta tuli mieleen se mitä moni mun afrikkalaistaustainen frendi usein puhuu. Vaikka ihonväri sattuu olemaan sama kuin somaleilla, niin ei jengi todellakaan pidä somaleista. Sen sijaan he vittuilevat somaleille aina tilaisuuden tullen, haluavat vetää niitä turpaan heti kun paikka tulee, ja puhuvat nimenomaan siitä miten somalit itse kohtelisivat ihmisiä, jotka tulisivat heidän maahansa sikailemaan kuten osa somaleista sikailee täällä.

Natsi-skinit laittavat aina kaikki afrikkalaiset samaan kategoriaan, vaikka erot ovat valtavia. Kaikki afrikkalaistaustaiset tyypit, jotka tiedän vihaavat (siis todellakin vihaavat) kaikkia somaleita. Oon ite monesti puhunut niille, että turha yleistää noin rankasti, mutta eihän kukaan niistä sellaista kuuntele. Heille somalit ovat täyttä paskasakkia, jotka pilaavat muiden samanväristen ihmisten maineen.

Kattokaapa huviksenne te, jotka Helsingin rautatieasemalla kuljette, että näettekö yhdenkään muun afrikkalaisen moikkaavan somaleille. Ette näe, vaikka muuten afrikkalaiset moikkailevat toisilleen ja pitävät yhtä.[/quote
Mistä me tai ne erottava somalit muista lakuista saman näkösiä kaikki
Lukittu