Tämän viestiketjun aihe on kopla-9. Jos ei ole mitään annettavaa tälle ketjulle, ei kannata kirjoittaakaan. Mitään kopla-9 nimistä jengiä ei tietenkään ollut, eikä ole. Nimen on antanut joku ulkopuolinen. Oli vain Arska, Risto ja noin 7 muuta poikaa, jotka viihtyivät porukassa. Joskus he telttailivat rannalla, metskasivat, saivat fisuja, seilasivat botskilla, ottivat ööliä ja flaidasivatkin. Ruumiita ei kuitenkaan tullut.Quorthon kirjoitti:Kopla-9 on satua, piste.
Kopla - 9
-
Pharaoh
- Martin Beck
Kopla-9 keskustelu alkoi sen jälkeen, kun Urho sitä pyysi.Urho kirjoitti:Milloin saan erityistunnustuksen siitä, että ennustin 100% oikein tämän Kopla-9 sadun ympärillä käytävän keskustelun, kun Maza ilmaantui forumille?
Seuraava ennustus: Poliisin Bodom-tutkimuksista vuotaa jotain uutta tietoa ulos lähimmän 2kk aikana.
-
Pharaoh
- Martin Beck
Totta. Ja alunperin me tulimme Klakiin, koska kavereitamme Arskaa ja Ristoa syytettiin siellä aiheettomasti.Maza kirjoitti:Kopla-9 keskustelu alkoi sen jälkeen, kun Urho sitä pyysi.Urho kirjoitti:Milloin saan erityistunnustuksen siitä, että ennustin 100% oikein tämän Kopla-9 sadun ympärillä käytävän keskustelun, kun Maza ilmaantui forumille?
Seuraava ennustus: Poliisin Bodom-tutkimuksista vuotaa jotain uutta tietoa ulos lähimmän 2kk aikana.
Kai te myös SEKSTASITTE, Z- aikaan telttaretkellä ?Quorthon kirjoitti:Laitanko mä nyt sitten tänne otsikon meidän työporukasta? Me flaidataan, dokataan, kesällä myös METSKATAAN ja joskus hengaillaan porukassa.
Totuus on faktojen tunnustamista.
http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I
http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA
http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw
"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I
http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA
http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw
"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
Onkos tällaista xxxxxxxxx olemassakaan? Onko tässä vain isompi porukka, joka ajankulukseen keksii érillaisia satuja nettiin, tai sitten vain yksi henkilö, joka näkee paljon vaivaa iipeiden kanssa, voidakseen pelata roolipeliä? Jotenkin viesteistä on pääteltävissä, että nuoret on asialla, tai lapselliset aikuiset.Quorthon kirjoitti:Ja mitä sillä on väliä, mitä Pharaoh ajattelee Arskasta? Täähän on sama kun joku perus murhakeissi missä jotain kilttinä pidettyä syytetään murhasta. Ei todellakaan ole Masan ja Pharaohin pääteltävissä, mitä arvon xxxxxxxx teki 5.6.1960 aamulla.
Siis Wagnerhan tuon tänne toi Hintriikan ohella aikanaan, ja Wagner ei kyllä ole mikään nuori nettihuijari, lisäksi tiedetään tuon henkilön olemassaolo. Uskon kyllä että he ovat tosissaan hänen suhteensa. Tämä kopla-9 Masoineen ja Peroineen taas on vaan vedätystä. Ehkä ne tuntee sen, ehkä ei, mutta ei niillä ole tähän asiaan mitään annettavaa. Mitä nyt ilmeisesti ovat sitä mieltä, että Arska oli niin mukava mies ettei Wagnerin jutut voi pitää paikkaansa. Masa itse minulle aikanaan sanoi nettikeskustelussa, että tämä Arska on aika korsto ja jos hän haluaa, että kirjoittelu loppuu, niin hän hoitaa kyllä asian. Jäi epäselväksi että miten.
Jos Arska olisi jotakin muuta, kuin satuhamo, tuo kirjoittelu olisi loppunut jo ajat sitten. Keskustelussa on paljastettu hänen oikea nimensä, suorilla syytöksissä varustttuna, max rangaistus 2 vuotta kuritushuonetta + korvaukset. Ja tätä tekee juristina esiintyvä henkilö, joka tuossa jokin aika sitten vaihtoi roolinsa kirurgiksi.
Okei, Wagner tietää joitakin asioita Bodomin seudulta, mutta tarinat ovat tarinoita, Hintriikan ja Wagnerin nimeien yhteydessä on molemissa ollut tuo RÖH, yli puolet jutuista on vedätystä.
Wagnerin tyypilliset sanamuodot löydettiin netistä - erään, oliko oululainen, seikkailuja roolipelejä järjestävän henkilön viesteistä.
En osaa sanoa mitään varmaa, mutta juttu vaikuttaa alusta loppuun vedätykseltä. Yhtäkään vahvistettavaa linkkiä ei ole koskaan asiaan saatu. Sinänsä hauska roolileikki netissä, mutta nyt se jo kyllästyttää.
Okei, Wagner tietää joitakin asioita Bodomin seudulta, mutta tarinat ovat tarinoita, Hintriikan ja Wagnerin nimeien yhteydessä on molemissa ollut tuo RÖH, yli puolet jutuista on vedätystä.
Wagnerin tyypilliset sanamuodot löydettiin netistä - erään, oliko oululainen, seikkailuja roolipelejä järjestävän henkilön viesteistä.
En osaa sanoa mitään varmaa, mutta juttu vaikuttaa alusta loppuun vedätykseltä. Yhtäkään vahvistettavaa linkkiä ei ole koskaan asiaan saatu. Sinänsä hauska roolileikki netissä, mutta nyt se jo kyllästyttää.
-
Kaskisaari
Minusta Arskan saaga on todella mielenkiintoinen. Wagnerin kertomana kaikki napsahtaa paikoilleen. Kun vertaa Arskasta kirjoitettuja juttuja siihen tolkuttomaan maaraan roskaa, jota Bodomista muuten taallakin kirjoitetaan, niin ei kannattaisi tuhlata energiaa Arskan satuolennoksi leimaamiseen.konsta kirjoitti:En osaa sanoa mitään varmaa, mutta juttu vaikuttaa alusta loppuun vedätykseltä. Yhtäkään vahvistettavaa linkkiä ei ole koskaan asiaan saatu. Sinänsä hauska roolileikki netissä, mutta nyt se jo kyllästyttää.
Mistä lähtien tällä palstalla on tullut luvallikseksi tiputella ihmisten nimiä?Quorthon kirjoitti:Ja mitä sillä on väliä, mitä Pharaoh ajattelee xxxxxx? Täähän on sama kun joku perus murhakeissi missä jotain kilttinä pidettyä syytetään murhasta. Ei todellakaan ole Masan ja Pharaohin pääteltävissä, mitä arvon xxxxxxx teki 5.6.1960 aamulla.
Voinko minä nyt laittaa tänne hieman tyylitellyssä muodossa esim. Quorthonin ja Urhon oikeat nimet?
Jos Masa meinaat tuon "Arskan" nimeä, joka on tullut klakissa, muuralassa, suur-tapiolassa ja sittemmin ties missä nettifoorumilla mainituksi useamman ihmisen toimesta kuulemma jo monesti, niin sitä en kokonaisuudessaan edes tiedä. En myöskään tiedä onko hän todellinen henkilö, mutta olen nähnyt niin todetun. Vaikea sanoa mitään varmaa?
Ja itse olen kyllä loppupeleissä samaa mieltä, että joku tässä legendassa on alusta loppuun asti ollut mätää. Wagner kuitenkin on aina pysyttäytynyt samoissa jutuissa melko asiallisesti, mikä tekee asian vaikeaksi arvioida.
Ja itse olen kyllä loppupeleissä samaa mieltä, että joku tässä legendassa on alusta loppuun asti ollut mätää. Wagner kuitenkin on aina pysyttäytynyt samoissa jutuissa melko asiallisesti, mikä tekee asian vaikeaksi arvioida.
Kaiken kaikkiaan tällä ei ole kyllä selkeästi paljoakaan tekemistä keskustelun aiheen, eli bodomjärven murhien kanssa. Ihmiset vaan keskustelee omiaan ja vastaavanlaisia epämääräisiä huhujahan on levitelty ties kenestä puutteellisesti kuvaillusta henkilöstä. "Arskojakin" on jo joka lähtöön, varmaan yksi kummallisena pidetty anonyymi "Arska" jokaista kuntaa kohden mutta viekö tämä meitä puusta pitkään? En ymmärrä kuinka jotkut voivat, mahdollisesti useammalla nimimerkillä kuten on väitetty, toistella samoja one-linereita nettifoorumeilla vuosikaudet.