Mallinnusketju

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
konsta
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja konsta »

Hessu52 kirjoitti:
Käypä selaamassa niitä vanhoja lehtiä, niin kyllä se siitä selviää, minä en niitä sinulle etsi.
Et siis pysty todistamaan väitteitäsi. Pysyt valheissa, jopa röyhkeän avoimesti. Melkeinpä rehentelet sillä, että heität tänne jatkuvasti paskaa.
kukkuu
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja kukkuu »

konsta kirjoitti:
Hessu52 kirjoitti:
Käypä selaamassa niitä vanhoja lehtiä, niin kyllä se siitä selviää, minä en niitä sinulle etsi.
Et siis pysty todistamaan väitteitäsi. Pysyt valheissa, jopa röyhkeän avoimesti. Melkeinpä rehentelet sillä, että heität tänne jatkuvasti paskaa.
Hessun rekisteriotteet ja Awan ambulanssimiesyhteydet. Haluaisin uskoa niihin, mutta taitaa kuitenkin olla puppua.
Hessu52
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Millä tavalla kukkuu, pidät sitä valheena, etteikö rekisteriotteita muka saisi AKE:sta.

Johan täällä on moni muukin jo sen kirjoittanut, että AKE lähettää kotiisi rekisteritiedot, kun käyt ne Fabianinkadulta AKE:sta tilaamassa.

Aikaa saattaa mennä pari kolme kuukautta ja rahaa muistaakseni
28 €/ote, joten siitä vaan tilaamaan.

Toki voit netinkin kautta tilata otteet, sillä netistä löytyy kaavake, mutta sitä konstia en ole kokeillut.

Mitä tulee tuohon awan ambulanssikuski juttuun, niin siitäkin olen sata varma, että asia on juuri niin, kuin awa sen on kertonut.

Tässä kohden ei kannata uskoa noihin panettelijoihin ja valehtelijoihin, sillä totuudet ovat juuri niin kuin ne kirjoitin.
Wagner
Adrian Monk
Viesti:

Voe tokkiinsa

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Hessu52 kirjoitti:Sinä Wagner et ymmärrä, ettei Arskateoriasi toimi ja kaikin keinoin yrität peittää sen, että et ymmärrä lopettaa syyttömän Arskan haukkumista täällä.

Minä tiedän, kuka tämä sinun syyttämäsi Arska on ja tiedän myös hänen isänsä, nyttemmin jo edesmenneen johtajan ja kauppaneuvoksen.

Kun olet syyttänyt, että tämä henkilö olisi lahjonut ylintä poliisijohtoa, ettei Arska olisi joutunut syytteeseen, niin tuollainen on kyllä puppua.

No ait siitä vielä käräjille joudut, joka onkin sinulle ihan oikein, väärien tietojen levittelystä.
Syyttömän Arskan ?!!!

Kukahan aikanaan kertoi Arskan osoitteen y.m Bodom-palstoilla ?

Mitenhän voit tietää ilman taustatietoja , kuka Suomen ehkä noin 45.000 Arskasta tai maailman ehkä noin 14.500.000 Arskasta voisi olla juuri tuo tarkoittamani Arska tuntematta henkilön mahdollisia liittymiä Bodom-kolmoissurmiin ?

Mitään Arskateoriaa ei ole, toistettakoon se nyt XXX:nnen kerran: on vain tieto tunnustuksestaan osuudestaan Bodomin(kin) surmiin eri asiamiehilleen 1990-luvulla ja lisänä tieto mukanaan olleen Riston osalta: "Arska oli siinä yksin" sekä varsin yksilöity tappohetkien kuvaus.

Arskan ulkonäkökin sopii lähes 100% hypnosien perusteella tehtyyn kasvopiirrokseen oletetusta tekijästä.

En ole voinut vaikuttaa itse siihen, että olen juuri sinulta, Hessu, saanut tietoa Arskan kauppaneuvosfaijan kestityksestä Bodomin tutkinnan poliisijohdon suuntaan ainakin erään aasin osalta: onko siis niin, että kun savolainen kirjoittaa, vastuu siirtyy lukijalle ? Jos olet antanut vääriä tietoja, mikäs siinä: mutta miksi sen vasta nyt kerrot ?

Antoiko vääriä tietoja myös tuon kauppaneuvoksen muistokirjoituksen laatija, joka totesi ko. kauppaneuvoksella olleen erinomaiset suhteen Suomen ylimpään poliisijohtoon ?
Mitä kestittävää bussien ja kuorma-autojen valmistajalla on poliisin suuntaan, kun eivät tämänlaatuisia ajoneuvoja ole toimissaan tarvinneet?

Miksi Arska asui 1960 kesästä alkaen ulkomailla aina 1970-luvulle saakka?
Miksi Arskan ja Kalifornian etsityimmän sarjamurhaajan, Zodiacin, käsialat ovat samoja ?

Miksi Arskan nukkumakaverina on lähes puhkiluettu Word Digest-aikakauslehti, joka itsestään avautuu Zodiac-teeman kohdalta ?

Hämmästyttäviä yhteensattumia ?

P.S Olen harkinnut patentoida pihatontun profiilin, jos se sinulle sopii.
Se epäitävästi toimisi karkoitteena mäkäristä joulupukkiin.
Motoroituna versiona se nostaa alahuulen niskaan ja nielaisee.
Älä kokeile sitä kotona. Tai jos, aivan omalla vastuullasi.

8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
Hessu52
Watson itse

*poistettu lautamiestekstiä ja nimimerkille varoitus.*tm
Wagner
Adrian Monk
Viesti:

Arskan renki ?

*poistettu lautamiestekstiä. Ylläpidosta voi käydä keskustelua omassa osiossa.*tm
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
kujala
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja kujala »

Telttapaikkakokeiluja osa 5

Olen tehnyt rekonstruktion telttapaikasta v. 1960 itärannan suuntaan yhdistämällä osia erilaisista valokuvista. Tämäntyyppisen tilkkutäkin ongelma on, että mittasuhteet ja maaston tarkat muodot eivät siinä täysin päde, koska eri valokuvia on otettu eri paikoista eri suuntiin. Tarkoitus on tässä kuitenkin ollut keskittyä telttapaikan luontoon, ja siinä mielessä mallinnuksesta voi olla jotakin hyötyä. Kuvat ovat melko isokokoisia, joten palvelin saattaa välillä takkuilla.

Peruskuvassa on näkyvillä koko maisema ja selitteet:
itaranta_selitteet.jpg

Toinen kuva on ns. cinemascope-versio ilman selitteitä:
itaranta_cinemascope.jpg

Kuvat toimivat siten, että mittasuhteet muuttuvat kahden osakuvan välillä, joten koko kuvan vasemmassa laidassa välimatkat ovat pienemmät kuin oikeassa laidassa. Olen tehnyt kolmannen version, jossa perspektiiviviivoilla on yritetty helpottaa kuvan tulkintaa mittasuhteiden kannalta. Tässä versiossa on mukana myös polku ja koivun jatkettu varjo:
itaranta_polku.jpg
Wagner
Adrian Monk
Viesti:

Re: Arskan renki ?

Wagner kirjoitti:*poistettu lautamiestekstiä. Ylläpidosta voi käydä keskustelua omassa osiossa.*tm
..................

*poistettu uutta llautamiestekstiä ja nimimerkki tuomioistuimeen*tm
karra
Sofia Karppi

Re: Arskan renki ?

Viesti Kirjoittaja karra »

Wagner kirjoitti:
Wagner kirjoitti:*poistettu lautamiestekstiä. Ylläpidosta voi käydä keskustelua omassa osiossa.*tm
..................

*poistettu uutta llautamiestekstiä ja nimimerkki tuomioistuimeen*tm

Turhaan sinä Richard pyrit itseäsi täältä poistamaan,sillä sen tekeee sinua ylemmät henkilöt siinä vaiheessa,kun kyllästyvät typerään huumoriisi!
teltta puukko ja viimeinen erhe.
Sariola
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Sariola »

Jaaha, mutta mitä mieltä "karra" on siitä, tekeekö polku jyrkän mutkan juuri ennen teltanpaikkaa, vaiko ei? :shock:
Hessu52
Watson itse

Vaikka en olekaan karra, niin vastaan, että polku kyllä tekee mutkan, vai olenko jossain väittänyt, että mutka olisi jyrkkä.

Sariola, sinulla on outo tapa alkaa vääristellä muiden kirjoituksia, kuten nyt tämän polun kohdalla.

Olet ilmeisesti huomannut olleesi väärässä ja nyt sitten haluat täydeltä katastrofilta välttyäksesi pehmentää väärässä oloasi, kirjoittamalla jyrkästä mutkasta.

Älä yritä alkaa venkoilla tuon polun suunnan kanssa, kuten venkoilet taas hypnoosin kanssa, sillä se polku on siellä niemessä edelleenkin kaikkien katsottavissa, jotka sinne vaivautuvat käymään, mutta jos ei osaa ilman opastusta perille, niin olen valmis näyttämään miten niemeen mennään ja samalla tuo polun suuntakin tulisi sinulle selväksi.

Mantereelta niemen kärkeen mentäessä, polku kääntyy ison kuusen kohtaan vasemmalle, josta jatkaa kutakuinkin suoraan, sen päässä olevan jyrkän töyrään yli, ohittaen sen ison männyn usean metrin päästä vasemmalta, eikä niin, kuin piirroksessasi olet esittänyt, ihan männyn vierestä.
yövuoro
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja yövuoro »

Kujalalta ja muiltakin kysyisin, että miten on hahmotettu KO ratkaisussa kuvattu tilanne, että kenkä on voinut jättää void alueen ja kengät on voineet olla joko tyttöjen tai Gustafssonin ja teltan liepeet jotenkin erikoisesti taittuneet. Miten kenkä on joutunut sinne teltan päälle ja Ko unohti pisaroiden suunnan yhteneväisyyden ym outoa.

Lisäksi ihmetytty sukkapuhe. Lainoppineiden mielestä kun on kenkä niin on myös sukka, tosin moni jätkä kesällä pistää kengän ilman sukkaakin jalkaan. Eli KO mielestä syyttömyyttä puoltaa puhdas sukka, jolla ei kävelty metsässä.
Mysteereitä ei ole. Ainakaan mun tietääkseni.
kukkuu
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja kukkuu »

yövuoro kirjoitti:Kujalalta ja muiltakin kysyisin, että miten on hahmotettu KO ratkaisussa kuvattu tilanne, että kenkä on voinut jättää void alueen ja kengät on voineet olla joko tyttöjen tai Gustafssonin ja teltan liepeet jotenkin erikoisesti taittuneet. Miten kenkä on joutunut sinne teltan päälle ja Ko unohti pisaroiden suunnan yhteneväisyyden ym outoa.

Lisäksi ihmetytty sukkapuhe. Lainoppineiden mielestä kun on kenkä niin on myös sukka, tosin moni jätkä kesällä pistää kengän ilman sukkaakin jalkaan. Eli KO mielestä syyttömyyttä puoltaa puhdas sukka, jolla ei kävelty metsässä.
Aikalaispoliisien piikkiin menee tuo, ettei NG:n vaatteita ole dokumentoitu. Kyllä niissä sukissa jotain jälkiä on ollut, verta ja havuja.

KO:sta ei löydy tarpeeksi pätevyyttä arvioimaan verijälkien syntymekanismia. Siksi lausumat ovat täysin ympäripyöreitä ja joissain kohdin KO puhuu itseään pussiin, kuten tuolla toisessa ketjussa annoit esimerkinkin.
yövuoro
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja yövuoro »

^
Aivan, useita kohtia jäi miettimään, tarkoitushakuista, puolueellistako jopa? Noin traagisen ja koko kansan mielenkiinnon alla oleva tutkimus ja oikeus on huolimaton. :evil:

Näin adrenaaleissa jäin pohtimaan Salosen havaintoa jaloista ja kengistä.

Pojat siis saapuvat paikalle ilmeisesti muina poikina, huomaavat teltan jolla jalat, sitten käydään kesustelua mennäkö katsomaan prätkiä lähempää, huomio pyörissä.
Nousiko sillävälin nuo jalat pystyyn ja syntyi tuo havainto rantaanmenijästä.
Eli oliko jalat ja mies havainto yks yhteen?
Mysteereitä ei ole. Ainakaan mun tietääkseni.
Hessu52
Watson itse

Se minua ihmmetyttää, kun lintupojat väittivät pitäneensä sen verran meteliä, että niemellä touhuavan hahmon on ollut pakko kuulla poikien lähestyminen.

Miksi tämä ei ottanut silloin Ritoloita niemen toista laitaa pitkin mantereelle, jolloin bongarit eivät olisi häntä nähneet?

Senkö takia tämä hahmo tahallaan näyttäytyi pojille, etteivät nämä olisi menneet lähemmäs telttaa, ja raaka verityö olisi paljastunut liian aikaisin?
Vastaa Viestiin