Ärsyttää Murha.infossa->
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja
Hei, hermot menee noihin sinisiin silmiin! Luulin monta päivää että koneessani tai omassa nettiyhteydessäni on vikaa, mutta jos tuo onkin tahallista, niin se on jo liikaa!
Eikä asiaa yhtään auta se, että kun sivua joutuu päivittämään jatkuvasti, tulee "et voi tehdä uutta hakua näin pian edellisen jälkeen, yritä hetken kuluttua uudelleen" liiankin tutuksi taas.
Ponnahdusikkunoiden esto on käytössä. Miten AdBlock laitetaan? Hjälp!
Eikä asiaa yhtään auta se, että kun sivua joutuu päivittämään jatkuvasti, tulee "et voi tehdä uutta hakua näin pian edellisen jälkeen, yritä hetken kuluttua uudelleen" liiankin tutuksi taas.
Ponnahdusikkunoiden esto on käytössä. Miten AdBlock laitetaan? Hjälp!
Ei se varmaan lähde ponnahdusikkunanestolla koska ei taida olla ponnahdusikkuna. Vaan joku mainos joka jumittaa sivun joka kerta niin että joutuu päivittämään. Ponnahdusikkuna aukeaa erilliseen ikkunaan jne.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
век живи, век учись.
IE:stä en tiedä onko sillä edes ko. ohjelmaa (joku vastaava ainakin on), mutta Firefoxissa AdBlockin saa seuraavasti:PaulaDrew kirjoitti:Miten AdBlock laitetaan? Hjälp!
Menet Mozillan lisäosat sivulle ja kilttinä laitoin tuohon linkkiin jo valmiiksi tuon AdBlockin
Jos ohjelman käytöstä tulee kysymistä niin yv:llä voi heittää, itsekään en ohjelmasta osaa kaikkea, mutta koitan auttaa jos vain yhtään osaan.
Re: Ärsyttää Murha.infossa->
Keskustelujen otsikot ovat etusivulla liian pienellä fontilla, vaan taidan marista liian aikaisin mikäli muutosten tekeminen on vielä kesken. Silmät eivät poistuneet uudistustenkaan myötä.
AdBlock on näköjään juu Firefoxille, itse käytän IE:ta, en tiedä löytyisikö jotain vastaavaa esto-ohjelmaa tällekin sitten.
Edit: Jaa, olinpa puusilmä. Fontin kokoa voi itse muokata kätevästi.
Edit: Jaa, olinpa puusilmä. Fontin kokoa voi itse muokata kätevästi.
Voi helvata!
En osaa käyttää tätä uutta. Menee varman aika pitkään ennen kun silmä tottuu. On tässä joitakin hyviäkin ominaisuuksia mutta kun on niin kaavoihinkangistunut, minkäs teet
En osaa käyttää tätä uutta. Menee varman aika pitkään ennen kun silmä tottuu. On tässä joitakin hyviäkin ominaisuuksia mutta kun on niin kaavoihinkangistunut, minkäs teet
век живи, век учись.
век живи, век учись.
Ainut, mikä itseä tässä uudessa tällä hetkellä ärsyttää, on se, että keskustelu foorumi näkyy ihan hyvin... Mutta kuvasuhteen ollessa tämä mitä käytän vakituisesti, tuonne oikealle puolelle jää pirusti mainoksia
(Joo, ongelma korjaantuu AdBlockilla, mutta esim. koulun koneilla on IE suurimmalla osalla eikä silloin AB paljoa lohduta).
-
loneliness
- Jessica Fletcher
Joo nostalgia hetkeksi kadonnut, mutta on aika meidän tottua high techiinrimma kirjoitti:Voi helvata!
Paavo Arhinmäki on äijä!
-
Raid
Kirjasin koko on jokaisen itsensa muokattavissa " > A < " Merkista... Loytyy oikeasta ylareunasta...
RAID
RAID
Tuo uudistus aiheutti selkeän ongelman ainakin tälläisellä miniläppärillä palstaa lukevalle, joku tuon sivun leiskassa aiheuttaa sen, ettei koko sivua saa skaalautumaan tämän näytölle mitenkään järkevästi, edes Operan "sovita ikkunan leveyteen"-toiminto ei jostain syystä tätä osaa. Ja koska nuo lähettäjän tiedot ovat sivun oikeassa reunassa, ainakin tätä kirjotettaessa, niin ne jäävät näkymättömiin ilman sivusuuntaista sivun vieritystä. ja se on todella häiritsevää.
kestää ehkä hetken tottua tähän uuteen ulkoasuun.. ei sillä, onhan tää astetta siistimpi kuin se edellinen. ihmetyttää nuo ystävä/vihamies-asetukset omassa profiilissa. ihanko tarkotuksella yritetään ajaa ihmisiä jonkinmoisiin kuppikuntiin? ja vaikka jonkun kirjottajan juttuja en allekirjoitakaan ni en silti halua niitä ignoorata. vihamies-asetus on varmaan tarkotettu joitain stokkereita varten, yksityisviesteillä piinaajia tai muita semmosia? tota en oikeen ymmärtäny.. meinaako tää nyt sitä et jos joku alkaa palstalla toista haukkua tai muuten mesota, ni ylläpito ei enää jakele banneja vaan jokainen joutuu itse erikseen merkitsemään tän nimimerkin vihamieheksi?
edit: ainii, melkeen unohin.. ärsyttää se et jos joku tsekkaa mun profiilia ni siel lukee et aktiivisimmin oon kirjotellu "mielialalääkkeet"-ketjuun. hämmästyin itsekin sen nähdessäni. eikös se nyt ole aika osoittelevaa? jos oisin about vuosi sitten kirjotellut kyseiseen ketjuun paljonkin ku asia on ollu ajankohtainen, ni nyt joku uusi palstalainen aattelee et "jaahas, tämmönen mentaalipotilas tämä esmes-.."
nyt alko kauhea hätä osallistua mihin tahansa muuhun ketjuun niin et saan ton "mielialalääkkeet" pois näkyvistä. ei oo kivaa. voin vaan kuvitella miltä tuntuu niistä jotka on joskus kirjottanu useamman viestin vaikka huumausaine-ketjuun. ei tarvitsisi tällä tavalla leimata ketään.
edit: ainii, melkeen unohin.. ärsyttää se et jos joku tsekkaa mun profiilia ni siel lukee et aktiivisimmin oon kirjotellu "mielialalääkkeet"-ketjuun. hämmästyin itsekin sen nähdessäni. eikös se nyt ole aika osoittelevaa? jos oisin about vuosi sitten kirjotellut kyseiseen ketjuun paljonkin ku asia on ollu ajankohtainen, ni nyt joku uusi palstalainen aattelee et "jaahas, tämmönen mentaalipotilas tämä esmes-.."
nyt alko kauhea hätä osallistua mihin tahansa muuhun ketjuun niin et saan ton "mielialalääkkeet" pois näkyvistä. ei oo kivaa. voin vaan kuvitella miltä tuntuu niistä jotka on joskus kirjottanu useamman viestin vaikka huumausaine-ketjuun. ei tarvitsisi tällä tavalla leimata ketään.
Viimeksi muokannut esmes-, Ke Helmi 18, 2009 5:27 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
- Juliet Jones
- Axel Foley
Re:
Se on käsittääkseni estotoiminto, eli nyt on mahdollista olla vastaanottamatta ei-toivotuilta kanssaminfoilijoilta postia.esmes- kirjoitti:kestää ehkä hetken tottua tähän uuteen ulkoasuun.. ei sillä, onhan tää astetta siistimpi kuin se edellinen. ihmetyttää nuo ystävä/vihamies-asetukset omassa profiilissa. ihanko tarkotuksella yritetään ajaa ihmisiä jonkinmoisiin kuppikuntiin? ja vaikka jonkun kirjottajan juttuja en allekirjoitakaan ni en silti halua niitä ignoorata. vihamies-asetus on varmaan tarkotettu joitain stokkereita varten, yksityisviesteillä piinaajia tai muita semmosia? tota en oikeen ymmärtäny.. meinaako tää nyt sitä et jos joku alkaa palstalla toista haukkua tai muuten mesota, ni ylläpito ei enää jakele banneja vaan jokainen joutuu itse erikseen merkitsemään tän nimimerkin vihamieheksi?
Re:
Joo itse huomasin saman. Olin aktiivisimpana "ärsyttää murha.infossa"-ketjussa.esmes- kirjoitti:ainii, melkeen unohin.. ärsyttää se et jos joku tsekkaa mun profiilia ni siel lukee et aktiivisimmin oon kirjotellu "mielialalääkkeet"-ketjuun. hämmästyin itsekin sen nähdessäni. eikös se nyt ole aika osoittelevaa? jos oisin about vuosi sitten kirjotellut kyseiseen ketjuun paljonkin ku asia on ollu ajankohtainen, ni nyt joku uusi palstalainen aattelee et "jaahas, tämmönen mentaalipotilas tämä esmes-.."
Tämä johtunee siitä että sillon aikoinaan tuli kinasteltua tässä topicissa jonkun kanssa(tyhmä kun olin) mutta silti tuli tavallaan hauska olo kun ajattelin että nyt minut voi virallisesti laittaa murha.infon valittajat-listaan
Tämä on oikeastaan aika siisti.
век живи, век учись.
век живи, век учись.