Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Matlock kirjoitti:Hessu katsoo jatkuvasti asiakseen haukkua Sariolaa milloin olmiksi, milloin pöljäksi. Itse hermostuu jos vähänkin heitän herjaa. Mikä ihmeen erivapaus Hessulla on täällä haukkua toisia?
Ehkäpä modet katsovat ettei voi kauhalla vaatia jos on lusikalla annettu.
Hyvin sanottu! Toivottavasti ymmärsin oikein -saatoin ymmärtää väärinkin! "Lusikalla annettu!". niin se varmaan on!
Matlock kirjoitti:Hessu katsoo jatkuvasti asiakseen haukkua Sariolaa milloin olmiksi, milloin pöljäksi. Itse hermostuu jos vähänkin heitän herjaa. Mikä ihmeen erivapaus Hessulla on täällä haukkua toisia?
Ehkäpä modet katsovat ettei voi kauhalla vaatia jos on lusikalla annettu.
Hyvin sanottu! Toivottavasti ymmärsin oikein -saatoin ymmärtää väärinkin! "Lusikalla annettu!". niin se varmaan on!
No, huumorin puolelle menee!
Joo hyvin sanottu, sillä se on ihan sama kumpaa teistä sillä tarkoitetaan, tilanne on juuri tuo.
Ainoska kirjoitti:Mä kyllä olen ymmärtänyt niin että itsemurha on rikos... Ei täällä Suomen maassa ole käsittääkseni oikeutta murhata ketään, ei edes itseään...
Itsemurha ei ole rikos
Muistaakseni itsemuran yrityskin poistetti rikoslaista 1900-luvun alussa, vain ja ainoastaan aktiivinen avustaminen on avunanto ja / tai murha, oikeuden harkinnan mukaan.
Eli jos joku haluaa lainata sinulta 5 metriä köyttä ja hän sitten päättääkin hirttäytyä siihen, et syyllisty rikokseen; MUTTA jos teet hänelle silmukan valmiiksi kattotuoliin ja autat häntä nousemaan tuolille, syylistyt rikokseen.
Anile kirjoitti:Tarkoitin siis että Hessulle on lusikalla annettu ja sen takia häneltä ei oikein voi odottaakaan kovin sivistynyttä käytöstä.
Hyvin ymmärretty!
Ei kai kukaan kunnon ihminen kehtaa levitellä jatkuvasti jostakin toisesta keskustelijasta perätöntä tietoa keskustelupalstalla. Näin muodostuu aivan väärä kuva tuosta henkilöstä. Tietysti se on myös tavattoman rumaa ja häikäilemätöntä käytöstä. No, joku kehtaa, mutta ei kai sitten ole "kunnon ihminen", vaan jotakin muuta. Halpamaista menettelyä. Eri asia jos joskus vähän lipsahtaa yli. Se on ymmärrettävää.
Ei kai kukaan kunnon ihminen kehtaa levitellä jatkuvasti jostakin toisesta keskustelijasta perätöntä tietoa keskustelupalstalla. Näin muodostuu aivan väärä kuva tuosta henkilöstä. Tietysti se on myös tavattoman rumaa ja häikäilemätöntä käytöstä. No, joku kehtaa, mutta ei kai sitten ole "kunnon ihminen", vaan jotakin muuta. Halpamaista menettelyä. Eri asia jos joskus vähän lipsahtaa yli. Se on ymmärrettävää.
Tuo ruman ja häikäilemättömän käytöksen ja yli lipsahtamisen ero on vähintäänkin kuin veteen piirretty viiva, riippuen luultavasti jälleen kerran siitä, kuka ottaa oikeuden käsiinsä tuon rajan määrittämiseksi.
Kun Anile niin itseriittoisasti tuolla väittää, että allekirjoittaneelle olisi silloin joskus lusikalla annettu, niin olen täysin tyytyväinen siihen lusikalliseenkin ja varsinkin, kun kyseessä näyttää olevan äly, koska näyttää siltä, etteivät jotkut ole saaneet kuin kauhan täydeltä tyhjää.
On aika arvaamaatonta lähteä arvostelemaan ihmistä, jota ei tunne.
Voin väittää etten tunne Sariolaa, mutta kun olen lukenut hänen kirjoituksiaan, josta suurin osa on pelkkää provoa ja loput tietämättömyyttä, niin ainakaan Bodomin tapauksesta tuo ei tiedä mitään.
Mitä sitten tulee tähän Anileen, niin hänestä en tiedä senkään vertaa, joten on paha sanoa, minkälainen hän on ihmisenä, kenties melko mukava kuitenkin.
Sariolakin voi olla vaikka kuinka mukava ihminen, mutta nuo provot meikäläistä ja kaikkia muitakin heitä kohtaan, jotka uskaltavat ja ovat eri mieltä hänen kanssaan Bodomin surmista, niin saavat tuta hänen "muka" pilkkakirveensä, joka on suoraan sanottuna tylsä.
Sitten Sariola itkaisee, kun pikkaisen saa takaisin typeristä väitteistään ja kirjoituksistaan, kun on veetuilut itse ensin aloittanut.
Sariolan on turha volista ylläpidolle ja vedota lakeihin, sillä ne eivät koske nimimerkkejä, mutta minun kohdallani asiat ovatkin toisin, jos niikseen mennään, koska henkilötietoni ovat kaikkien tiedossa, jotka ovat sivustoja seuranneet, joten olepa Sariola tarkkana kirjoituksiesi kanssa.
Voisit Sariola muuten laittaa jotain faktaa, jossa olen valehdellut, äläkä nyt kerro niitä inttijuttujasi, tai suunnistustaidottomuuttasi, joita olen vähätellyt, ne ovat olleet herjaa, joita yksniittinen ei oikein taida ymmärtää.
Hessu, se mikä minua sinun kirjoittelussasi ärsyttää, on tapasi jatkuvasti viedä keskustelu henkilökohtaiselle tasolle. Voisitko yrittää pysytellä ihan pelkässä asiatiedossa ja säästää henkilökohtaisuudet (enkä tarkoita pelkästää loukkauksia tai herjoja) vapaa keskustelu -osioon?
Sariolan on turha volista ylläpidolle ja vedota lakeihin, sillä ne eivät koske nimimerkkejä, mutta minun kohdallani asiat ovatkin toisin, jos niikseen mennään, koska henkilötietoni ovat kaikkien tiedossa, jotka ovat sivustoja seuranneet, joten olepa Sariola tarkkana kirjoituksiesi kanssa.
Voisit Sariola muuten laittaa jotain faktaa, jossa olen valehdellut, äläkä nyt kerro niitä inttijuttujasi, tai suunnistustaidottomuuttasi, joita olen vähätellyt, ne ovat olleet herjaa, joita yksniittinen ei oikein taida ymmärtää.
Kuvitteletko olevasi Hessu joku julkkis kun kuvittelet " kaikkien " sinut tuntevan? Niin ei ole asianlaita, suurin osa ei varmaan haluakaan moista öykkäriä ja valehtelijaa tuntea, joka jäädessään kiinni kertooo paskapuheittensa olevan herjaa ja huumoria.
Mistä tietää kuka olet? Ketä se edes kiinnostaa? Mutta kun nyt mainostat olevasi tunnettu - ihmettelen mistä - ja yrittäen vetäytyä sen turvin jonkinlaiseen suojaan josta voit sitten vittuilla muille muka suojassa, niin ota huomioon että mitalilla on se kääntöpuolensa:
Joku jolle auot päätäsi täällä kuten nyt sariolallekin, vaipoista ynnä muista, saattaa joskus ihan oikeassa elämässä kysäistä sinulta näistä asioista, eikä silloin sinulla ole tukenasi muuta kuin se oma suuri egosi, kaukana ovat silloin söpöttämäsi Nihtisillat ynnä muut. Oletko saletti että se olemuksesi silloin riittää?
Toivotaan, myös sitä ettet joudu tuollaiseen ahdinkoon. Ihan sen toisen osapuolen takia.
Ennen kuin kaadoit tuota paskaa niskaani papillon, niin ajattelitko, että itsekin voit olla joskus tuossa kuvatunlaisessa tilanteessa.
Itse kyllä löysit minut ja tietoni melko pian, ja aloitit vittuilusi.
En tiedä mitä pahaa olen sinulle tehnyt, että olen "ansainnut" mielenkiintosi henkilöäni kohtaan, mutta kovasti se tuntuu kiinnostavan, koska jatkuvasti auot turpaasi milloin milläkin palstalla.
En minä pidä itseäni minään julkkiksena, sillä kyllä sitäkin olen joskus aikoinaan saanut sen 15 minuuttisen, jonka kait jokainen joskus osaksensa saa.
Jos Sariola ei osaa, eli ei kykene puolustamaan itseään, niin onko sitten lauman joitakin tyyppejä heti kiirehdittävä auttamaan tuota onnetonta, joka käy taas loputonta taisteluaan viisaampiaan vastaan hypnoosiasioissa Bodomin sivustoilla.
Minä en hypnoosista niin kovin paljoa tiedä, mitä nyt ovat omakohtaiset kokemukset ja muutaman kirjan aiheesta lukenut, kuten Hannu Lauerman teoksen, joka olikin erittäin pätevän oloinen teos.
Haluan tässä nyt sanoa, että tietoisesti en ole yhtään ainuttakaan kirjoitusta niin kirjoittanut, että olisin niissä tietoiseti valehdellut.
Se, että Anile kokee, että minä haukun toisia kirjoittajia, niin ei sekään pitäne paikkaansa, kuin siltä osin, että annan takaisin sen, mitä minusta on sanottu, ts. haukuttu aiheetta valehtelijaksi.
Papillon voisi myös kertoa, milloin olen valehdellut ja mistä?
Nyt toivoisin, että emme puhuisi motukoiden rekisteriotteista, koska se, kuka ne on maksanut, ei kuulu muille, ainoastaan sillä on merkitystä, että rekisteriotteita, teidän kaikista vastaväitteistänne huolimatta, saa tilattua AKE:sta.
En osaa sanoa mistä ja missä kohden minä olin muka valehdellut.
Joku kirjoitti laiturin olleen 150 metriä pitkän, niin kait minä uskoin kirjoittajaan ja lainasin häntä, minä siis valehtelin, ei tuo aikaisempi kirjoittaja, joka on Sariolan hengenheimolainen.
Näitä tällaisia juttuja on paljon, mutta jostain syystä minä olen se, joka olen valehtelija ja suurin paskan puhuja, tämä ihan ilman kyyneleitä, mitä nyt nauruun purskahduksieni jälkeen, noita joudun pyyhkimään.
Tekeekö se minusta valehtelijan, kun en ole samaa mieltä Sariolan kanssa polun mutkittelusta, vaikka Sariola ei ole itse koskaan edes käynyt Bodomin niemellä?
Sariolalla on omituinen tapa, tai kenties tietoinen halu, johdattaa asioita aina pois itse aiheesta, kuten nyt tuo hypnoosikeskustelukin, kun kaiketi alunperin oli tarkoitus keskustella Gustafssonin hypnoosista, eikä hypnoosin eri asteista, syvyyksistä, tai hypnoosin jälkitiloista, sekä siitä, voiko hypnoosissa saada ihmisen unohtamaan kokonaan tiettyjä asioita.
Jokainen asiallinen alustus, joka on ollut Gustafssonia vastaan, on kariutunut siihen, kun tuo kestosönkkö aloittaa liturgiansa ja saa asiat, sekä keskustelut sekoamaan.
Kun Anile pyytää kauniisti minua viemään henkilökohtaiset veetuilut vapaa keskustelu osioon, niin uskon enemmän ylläpitoon, sillä he ovat halunneet, että tällaiset keskustelut käydään täällä lautamiehissä.
Hessu52 kirjoitti:Ennen kuin kaadoit tuota paskaa niskaani papillon, niin ajattelitko, että itsekin voit olla joskus tuossa kuvatunlaisessa tilanteessa.
Itse kyllä löysit minut ja tietoni melko pian, ja aloitit vittuilusi.
En tiedä mitä pahaa olen sinulle tehnyt, että olen "ansainnut" mielenkiintosi henkilöäni kohtaan, mutta kovasti se tuntuu kiinnostavan, koska jatkuvasti auot turpaasi milloin milläkin palstalla.
Hehe mitähän tuo parkuminen taas tarkoittaa, mitä paskanpuhumisiisi tulee ne on juuri noita laitureita ja vääriä hintoja mistä olen jo kyllästymiseen asti kertonut.
Mielestäni tuo että vetelet oikeaa henkilöllisyyttäsi - mikä se ieneekään - jonkunlaiseksi suojaksesi on perseestä ja sillä siisti.
Kirjoittaisit sitten oikealla nimelläsi jos sitä kanttia kerran on, mutta tuo lymyilysi on akkamaista.
Kun vihjailet omasta oikeasta nimestäsi syyllistyt mielestäni seuraavan pykälän rikkomiseen:
*10 §* Nimimerkin ja hänen oikean nimensä yhdistäminen tai aiheeseen
liittyvä vihjailu sekä arvuuttelu ovat poikkeuksetta äärimmäisen
rangaistavia. Modekeskustelut kuuluvat tähän piiriin myös.
Siis sinä papillon pidät minua valehtelijana, kun joku muu on ensin kirjoittanut laiturin pituudeksi 150 metriä, no joo, tuosta on tainnut jäädä pilkku pois, tai nolla on liikaa.
Mitä tekemistä sillä on, jos rekisteriotteita saa, maksaisivat ne sitten vaikka 1000€, sillä niitä saa silti, olenko valehtelija, jos kerron vahingossa vanhan hinnan, enkä sitä tämänvuotista.
Ihan vaan malliesimerkiksi, niin viitsitkö kertoa papillon, saako rekisteriotteita jostain ja paljonko otteet tänään maksavat?
Minä tiedän, että otteita saa, mutta hintaa en tiedä.
Jos tuollaiset asiat ovat mielestäsi valehteluja, niin mitä ovatkaan sitten eräiden muiden ihmisten jutut, kysyn vaan, no vastausta on kaiketi turha odottaa, ainakaan sellaista rehellistä.
Hessu52 kirjoitti:Siis sinä papillon pidät minua valehtelijana, kun joku muu on ensin kirjoittanut laiturin pituudeksi 150 metriä, no joo, tuosta on tainnut jäädä pilkku pois, tai nolla on liikaa.
Mitä tekemistä sillä on, jos rekisteriotteita saa, maksaisivat ne sitten vaikka 1000€, sillä niitä saa silti, olenko valehtelija, jos kerron vahingossa vanhan hinnan, enkä sitä tämänvuotista.
Ihan vaan malliesimerkiksi, niin viitsitkö kertoa papillon, saako rekisteriotteita jostain ja paljonko otteet tänään maksavat?
Minä tiedän, että otteita saa, mutta hintaa en tiedä.
Jos tuollaiset asiat ovat mielestäsi valehteluja, niin mitä ovatkaan sitten eräiden muiden ihmisten jutut, kysyn vaan, no vastausta on kaiketi turha odottaa, ainakaan sellaista rehellistä.
Eikö tuo rekisterijuttu ole tullut selväksi, näin käsitin kun yv. näkin sitä selvitit?
En ole koskaan sanonut etteikö niitä saa. Päinvastoin.
Mutta hintaa liioittelit ammoin ja raskaasti, siinä kaikki.
Mitä tulee tuon sariolan puolustautumiseen niin miksei se häneltäkin käy, mutta sitä marinaa ei kukaan jaksa kuunnella.
Mielestäni tuollaiset vaippapulinat on ala-arvoisia, sillä sipuli.
Kertoo ihan kenelle tahansa mikä törttö niiden kirjoittaja on.
Luettuani noita edellisiä kirjoituksia päätin nyt oikaista hieman!
* Hessu on väittänyt, että minä käytän vaippoja - VALETTA, olen varsin hyväkuntoinen
* Hessu on väittänyt, että minä ajelen kolmipyöräisellä, ilmeisesti viittaa invalidipyörään - VALETTA, ajelen joskus omalla autollani ja käyn lenkillä silloin tällöin. Kunto on hyvä.
* Hessu on väittänyt, että en ole käynyt armeijaa - VALETTA, olen käynyt armeijan, ja ollut arvoltani alikersantti
* Hessu on väittänyt, että en osaa lainkaan liikkua Helsingissä, VALETTA, olen opiskellutkin Helsingissä, olen suorittanut moottoripyöräkortin Helsingin katuvilinöissä, osaan mennä Helsingissä mihin tahansa kun tiedän osoitteen
* Hessu on väittänyt, että en osaa suunnistaa - VALETTA, olen harrastanut kilpasuunnistusta, ja on ollut jonkin tason menestystäkin, tosin siitä on jo aikaa.
* Hessu on väittänyt, että olen käynyt apukoulun - VALETTA, olen käynyt tavanomaisen peruskoulutuksen ja opiskellut yliopistossakin ja suorittanut tutkintoja
Tässä Hessu52 on ikäänkuin luonut minusta täydellisesti erilaisen, oman mielikuvituksensa mukaisen henkilön, joka suuresti poikkeaa totuudesta. Tässä on se vaara, että lukijat alkavat pitää noita totena. Todetaan nyt, että tuo on puhdasta Hessun mielikuvitusta. No, olen kyllä luottanut, että tuollaisen "hölöttäjän" puheita ei kukaan usko. Tietysti tuollainen on kiellettyä myös täällä. Tuo kaikki on tietysti VALEHTELUA ja lisäksi erittäin törkeää. Olen kyllä huomannut, että tällaisia selviä valheita hän on esittänyt muistakin kirjoittajista. Mieleen tulee esim. se, että hän on nimittänyt vaippojen käyttäjäksi mm. Konstaa. Moni on varmaan huomannut tämänkin. Sitten mies väittää, että hän ei ole koskaan valehdellut täällä palstalla. Hmm. ???
Jo on kumma, jos ei mies ymmärrä, kuinka törkeää ja rumaa tuollainen jatkuva valehteleminen on!
Jos et Sariola tajua, mitä vaippojen käytöllä tarkoitan, niin sitten olet melkoinen tosikko.
No sehän sinä näytät olevan joka tapauksessa.
Luuletko tosiaan, että joku pitäisi ja ottaisi tosissaan noita kirjoituksiani, häh?
Tuolla tyylillä teet itsestäsi tosi narrin, kun et kestä, jos sinusta jotain ei niin kamalan kivaa kirjoitetetakaan.
Aina maailmassa arvostelijoita on ollut ja aina niitä tulee olemaan, mikä on ihan myönteinen asia, kritiikki pitää vaan ottaa omalla tavallaan, mutta ei missään nimessä alkaa kitisemään ja pillittämään, kuin pikku vauva, jolla on vaipat märkänä.
Kenties meikäläinen on sitten sen verran kovanahkaisempi, että en ota noita minusta kirjoitettuja juttuja toissani, sillä kuten olen jo kirjoittanut, niin ihmistä on aika vaikea tuntea, kun ei ole koskaan joutunut kanssakäymisiin tämän kanssa.
Sitä en voi sietää, että joku on tasan väärässä jossain asiassa, eikä voi sitä myöntää, vaikka kaikki taivaanmerkit olisivat häntä vastaan, typeryys ottaa minua päähän.
Jokainen meistä on joskus typerä ja sen voi kyllä ihan hyvin tunnustaa, sillä täydellistä ihmistä ei olekaan, eli jos kaikki se tieto, mitä sinä Sariola et tiedä, mutta minä tietäisin, niin minä olisin maailman viisain ihminen.
Ehkäpä sinä ja minä voisimme olla mitä parhaimmat kaverit, jos voisimme tutustua siviilissä niin, että emme tietäisi kumpikaan, että toinen on Sariola ja toinen Hessu52.