Mikä ärsyttää tänään?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

esmes- kirjoitti:^exän kamat :twisted: ...
Tuli muuten tuostakin (OffTopicina itse topicia ajatellen, tietenkin) mieleen, että moniko ihminen jaksaa oikeasti raahailla perässään jotain tuon näköistä roskatunkiota ja ilmeisesti ihan tois arvoisia tavaroita... Onko se niin vaikeaa luopua jostain 10v. iän saavuttaneista nukkavieruista vanhoista romuista ja pakata esim. vaatteensa, saniteettitarpeensa jne. tarvetavarat isoon (esim. 85L) rinkaan ja kuljetella sillä sitä "elämäänsä" mukanaan sen sijaan, että raahaa omaksi ja muiden ihmisten riesaksi perässään jotain saatanan banaanilaatikoita ja jätesäkkejä...
Helvetin noloa.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Chopper
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Chopper »

^ Juu oli oli , heitin vaan kommentin ylipäätään mikä voisi olla syy kassaneidin tekemisiin.

Lämmitä ruisleipää mikrossa,kyllä se siitä pehmenee ;)
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Spider
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja Spider »

Älä prkl puolustele sitä hempukkaa, tahallaan teki kumminkin! :twisted:

Mikroon hmm... Löytyykö jotain käytännönläheistä vinkkiä miten ton homeen sais ensin uutettua pois?
Helvetti on toiset ihmiset. (Jean-Paul Sartre)
Chopper
Perry Mason

^ No siinä asiassa en osaa kyllä neuvoa :shock:
(en kyllä monessa muussakaan asiassa)
Chopper
Perry Mason

loneliness kirjoitti:Chopperin innoittamana voisin heittää kanssaminfolaisille vinkin: pistäkää se seuraava asiakas -kyltti tavaroidenne jälkeen. Joskus huonoina päivinä varmasti monia ärsyttää tuollaiset pikkujutut ja on hienoa olla huomaavainen kanssaihmisilleen. Pieni ele -> laittaa kyltti hihnalle, tuo hyvän mielen :lol:
:D tämäkin totta...Ikävä tunnustaa että joskus ite saatan paiskata (niin että se edessä oleva sen huomaa) seuraava asiakas -palikan ostosten väliin jos edessä oleva sen jättäny laittamatta,osaan joskus olla ikävä ihminen 8)
Valoviikate
Christopher Lorenzo
Viesti:

aiheaiheaiheaiheaihe

Viesti Kirjoittaja Valoviikate »

loneliness kirjoitti:pistäkää se seuraava asiakas -kyltti tavaroidenne jälkeen. Joskus huonoina päivinä varmasti monia ärsyttää tuollaiset pikkujutut ja on hienoa olla huomaavainen kanssaihmisilleen. Pieni ele -> laittaa kyltti hihnalle, tuo hyvän mielen :lol:

Ehdottomasti. En unohda sitä päivää, kun laitoin ostosteni jälkeen sen kyltin siihen ja takanani seissyt mummo totesi ääni käheänä "miten kiltti poika". (Olen parratomampaa ja munattomampaa sukupuolta.)

Tänään minua ärsyttää se, että Ylläpito laittaa keskusteluja väärille palstoille. http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?t=6893Tuo mielestäni aivan selkeästi kuuluisi Ajankohtaista tai Muut rikokset-osioon.
:x Ymmärrän, ettei tuolla mitään pahaa tarkoiteta, mutta kun on vain pakkomielteinen tapa tulla tänne päivittäin, kädet hikoaa ajatellessa huomista.
esmes-
Javier Pena

Re:

Viesti Kirjoittaja esmes- »

Mike Manner kirjoitti:
esmes- kirjoitti:^exän kamat :twisted: ...
Tuli muuten tuostakin (OffTopicina itse topicia ajatellen, tietenkin) mieleen, että moniko ihminen jaksaa oikeasti raahailla perässään jotain tuon näköistä roskatunkiota ja ilmeisesti ihan tois arvoisia tavaroita... Onko se niin vaikeaa luopua jostain 10v. iän saavuttaneista nukkavieruista vanhoista romuista ja pakata esim. vaatteensa, saniteettitarpeensa jne. tarvetavarat isoon (esim. 85L) rinkaan ja kuljetella sillä sitä "elämäänsä" mukanaan sen sijaan, että raahaa omaksi ja muiden ihmisten riesaksi perässään jotain saatanan banaanilaatikoita ja jätesäkkejä...
Helvetin noloa.
:D :D
no ei varmaan sen nolompaa ku muutkaan tän jätkän tempaukset.. saa mun puolesta raijata roskiaan vaikka maailman tappiin asti. nyt alkaa onneks pahin vitutus tän asian suhteen olla ohi. pääsin kamoista eroon ja join maanantaina pikaiset absintti-humalat pään nollaamiseksi. nyt on muutama valittu sana varattuna takataskussa ku kyseinen äijä seuraavan kerran maleksii kadulla vastaan. pikkasen viel vihastuttaa mut aika parantaa.

varmaan uudet vitutukset odottelee jo nurkan takana ni unohtuu tämmöset taas nopeesti.
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
Clyde
Axel Foley

Re: Mikä ärsyttää tänään?

Viesti Kirjoittaja Clyde »

Minä olen sitten nolo tapaus. Minulla on krääsää yli kaiken ja kun avopuolison kanssa muutettiin yhteen oli hänen ilmeensä jo melkein tuskastunut kysyessään että vieläkö sinulla on jotain tavaraa tänne :D Nytkin kellarissa hirveästi rojua mitä en ole edes kaivannut. Kaapeissakin on rojua enkä niitäkään kaipaa.
Mutta ei niistä vain osaa eroonkaan päästä :roll:
Nanika ga tooku matteiru to
MotiivitOn
Rico Tubbs

Re:

Viesti Kirjoittaja MotiivitOn »

Chopper kirjoitti:Tuli tästä mieleen oma ärsytykseni
Ärsyttää kassalla jos jollain on noin kolmen kassin ostokset hihnalle mätetty eikä viiti pakkailla niitä ennekuin kassaneiti vetänyt kassan ohi kaikki tavarat.Siinä se asiakas toljottaa sitä kassaneitiä tai kassakonetta vaikka saman ajan voisi käyttää ostosten pakkaamiseen ennen rahastamista.Pari tälläistä asiakasta peränjälkeen niin on kassan pakkauslinja tukkeessa.Ite pakkaan aina ostoksia sitä myöten kun ne kassalta tulee läpi rahastukseen asti.

Mulle käy aina niin, kun on kiva kassaneiti (tai edes kivan näköinen)! Sopivan hymyn jälkeen olenkin valmis unohtamaan kaikki ostokseni siihen kassalle!
Ja joskus joku silloinen tyttöystävä on saattanut ärsyyntyä jopa enemmän kuin Chopper, koska normaalisti itsekin pakkaan ostokset "vauhdista"..! :lol:
"Remember, the faint-hearted never fucked a pig!" -Brigadier Graeme Lamb (DSF)-
Clyde
Axel Foley

Tää uusi ulkoasu!
En edes löydä yksityisviestejä, onko ne syöty? Eipä sillä, en mä enää mitään yksityisviestejä edes saakaan :twisted: Loppuilta meneekin uudistuneessa pub prisonissa - tsättihuoneessa :D
Juliet Jones
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Juliet Jones »

Olen aina ollut iloinen ja ylpeäkin siitä, ettei ns. ikänäkö ole päässyt painamaan päälle. No, tällä nykyisellä foorumin kirjasinkoolla joudun tihrustamaan niin kovasti nähdäkseni, että päähän koskee :mrgreen:
Juliet Jones
Axel Foley

Clyde kirjoitti:Tää uusi ulkoasu!
En edes löydä yksityisviestejä, onko ne syöty? Eipä sillä, en mä enää mitään yksityisviestejä edes saakaan :twisted: Loppuilta meneekin uudistuneessa pub prisonissa - tsättihuoneessa :D
Ne viestit saat näkyville, kun klikkaat tuosta ( 0 uutta viestiä )- kohdasta, Omien asetusten vierestä.
HBIC
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja HBIC »

Juliet Jones kirjoitti:Olen aina ollut iloinen ja ylpeäkin siitä, ettei ns. ikänäkö ole päässyt painamaan päälle. No, tällä nykyisellä foorumin kirjasinkoolla joudun tihrustamaan niin kovasti nähdäkseni, että päähän koskee :mrgreen:
Fonttia voi suurentaa tuosta oikeassa yläkulmassa olevasta ^A^ -kohdasta. Itsellänikin meni tovi kauhistellessa etusivun pientä pränttiä.
Clyde
Axel Foley

Noniin tietenkin. Pitääkin olla sokea..
Tihrustamista tämä on, mutta saahan sen isommalle.. Eiköhän se tästä, meinaan itse vain klikkailla välillä mistä sattuu :mrgreen:
Juliet Jones
Axel Foley

Tattis, HBIC! Tuossahan se tosiaan oli tyrkyllä, mutta en erottanut vaaleaa vaaleasta :lol:
Lukittu