Aino - yhtyeen soittaja Rami Aalto tuomittiin pedofiliasta
Re: Suosikkiyhtyeen soittaja pidätettiin keikan jälkeen -
Näiden vaikeuksien jakamisessa ei tässä vaiheessa ole enää mitään mieltä - hyvä, että juttu on edes tässä vaiheessa. Nyt odotan, että tähän ketjuun - niin kuin moneen muuhunkin - ilmestyy henkilö, joka osaa kertoa enemmän. Kyseessä on jonkun sukulaisia, tuttavia, naapureita, työkavereita - joku tietää keitä he ovat.
Ellei kukaan uskalla nyt edes nimimerkin suojista uhrautua tähän tehtävään - ryhdyn tekemään omia johtopäätöksiä.
Lisäys: Nylonköysi kirjoittaa ed. sivulla:
"Niin, tämä ryhmäläisten suuri Totuus olisi hauska kuulla. Mikä se on? Siihen vihjaillaan, niin mikä se sitten on?
Ja miksi sitä ei voi kertoa?"
Onko tällä jotakin tekemistä asian kanssa? Muusikkohan syötettiin tiedotusvälineisiin tarkoituksella tunnistettavan kuvan kera, se on selvää.
Ellei kukaan uskalla nyt edes nimimerkin suojista uhrautua tähän tehtävään - ryhdyn tekemään omia johtopäätöksiä.
Lisäys: Nylonköysi kirjoittaa ed. sivulla:
"Niin, tämä ryhmäläisten suuri Totuus olisi hauska kuulla. Mikä se on? Siihen vihjaillaan, niin mikä se sitten on?
Ja miksi sitä ei voi kertoa?"
Onko tällä jotakin tekemistä asian kanssa? Muusikkohan syötettiin tiedotusvälineisiin tarkoituksella tunnistettavan kuvan kera, se on selvää.
Viimeksi muokannut Sirpa, Pe Helmi 20, 2009 7:37 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Alethes doksa meta logu
ajattelinpahan vain kun itse aloitit niistä puhumisen...
mäpä tiän, mut te ette lällällää....
mäpä tiän, mut te ette lällällää....
Alla olevassa ketjussa keskustelua näistä muista.Se että julkisuuteen ei kerrota kaikkea suojelee lapsiaSirpa kirjoitti:Juu, sen verran olen sairas yksilö, että haluan tietää myös näiden muiden nimet ja ammatit - minulle ei riitä räävittäväksi tämä yksi muusikko. Ja mikäli haluat tietää, että mitä näillä tiedoilla teen, niin minua kiinnostaa saada tietää, että minkälaisessa poliittisessa- tai virka-asemassa he ovat.
Ilmeisesti et ole perehtynyt niihin vaikeuksiin ennen kuin tähän tutkintaan edes päästiin - mikä vitannee siihen, että kyseessä ei ole mitkään liimahaistelijat nurkan takana.
joita on hyväksikäytetty.Mielummin minä olen tietämättä ketä he ovat olleet jos se turvaa hyväksikäytetyille
lapsille mahdollisimman normaalin loppuelämän.
http://www.murha.info/forum/viewtopic.p ... 83&start=0
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Ehkä nyt liikutaan sellaisella tasolla, että asioista olisi puhuttava KAIKKIEN LASTEN SUOJELEMISEKSI. Mutta tuolla kertomallasi näkemyksellä voidaan puolustella nyt kyllä sensuuria, jos halutaan. Ja voidaan suojella näitä ihmisiä paljastumasta.
Alethes doksa meta logu
Olisi mielenkiintoista tietää, että mitä mulli vihjaa tietävänsä, mitä me muut emme tiedä. Mutta ilmeisesti vihjailit minun lällättelevän teille - pois se minusta, ei kiinnosta. Totuus kiinnostaa enemmän kuin kehuskelu tiedoilla. Sellaisia tämänkin asian tiimoilta on kuka tahansa voinut hankkia tämänkin palstan puitteissa. Ei niiden kertaamisessa ole enää mieltä.
Olen näitä konnia jahdannut nyt pari vuotta, ja olisi kiva tietää keitä he todella ovat - ja ovatko he oikeat henkilöt - oikeat siis minun jahtaamakseni.
Olen näitä konnia jahdannut nyt pari vuotta, ja olisi kiva tietää keitä he todella ovat - ja ovatko he oikeat henkilöt - oikeat siis minun jahtaamakseni.
Viimeksi muokannut Sirpa, Pe Helmi 20, 2009 7:52 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Alethes doksa meta logu
Kukin ajatelkoot tavallaan,se suotakoon.
Oletan että osa nimistä julkistetaan siinä vaiheessa kun tuomiot saavat lainvoiman.Tosin epäilen että niiden vanhempien osalta jotka olleet osallisina omien lapsiensa "parituksessa" tai hyväksikäytössä jää nimet julkistamatta.Ja lähes poikkeuksetta oikeudenkäyntiaineisto määrätään salassa pidettäväksi 60 vuodeksi.
Oletan että osa nimistä julkistetaan siinä vaiheessa kun tuomiot saavat lainvoiman.Tosin epäilen että niiden vanhempien osalta jotka olleet osallisina omien lapsiensa "parituksessa" tai hyväksikäytössä jää nimet julkistamatta.Ja lähes poikkeuksetta oikeudenkäyntiaineisto määrätään salassa pidettäväksi 60 vuodeksi.
Korostan nyt edelleen, etteivät nimet ole se merkittävä asia - vaan asema, jossa he ovat yhteiskunnassa toimineet. Jos joku pystyy edes sen kertomaan, olisin kiitollinen. Nimiä ei tarvitse sanoa.
Alethes doksa meta logu
No tässä asiassa en pysty auttamaan,toivon todella etten tunne yhtäkään heistä.Eli ei käsitystäkään ketkä henkilöt olleet kyseessä tai missä asemassa yhteiskunnassa...Alla olevan lainauksen perusteella käsitin että haluaisit nimetkin tietää.Sirpa kirjoitti:Korostan nyt edelleen, etteivät nimet ole se merkittävä asia - vaan asema, jossa he ovat yhteiskunnassa toimineet. Jos joku pystyy edes sen kertomaan, olisin kiitollinen. Nimiä ei tarvitse sanoa.
Juu, sen verran olen sairas yksilö, että haluan tietää myös näiden muiden nimet ja ammatit - minulle ei riitä räävittäväksi tämä yksi muusikko. Ja mikäli haluat tietää, että mitä näillä tiedoilla teen, niin minua kiinnostaa saada tietää, että minkälaisessa poliittisessa- tai virka-asemassa he ovat.
Heh, täsmensin toiveitana ja tarkoitusperiäni tämän jälkeen, jotta ei synny väärinkäsitystä. Nimittäin nimienkin kautta olisi voinut päästä samaan johtopäätökseen yhteiskunnallisesta asemasta, eikö vain?
Alethes doksa meta logu
pari vuotta, kyselet asemasta... puhut jostain vaikeuksista tutkinnassa, ja ku kysyn niistä, niin...
ja jos oot tienny tälläsestä sen pari vuotta niin oot lähes kanssarikollinen...
ja jos oot tienny tälläsestä sen pari vuotta niin oot lähes kanssarikollinen...
Niin, tämä on kyllä tullut itsellekin mieleen. Mutta kerropa tällainen asia, että jos poliisi ei ota kiinni, ei tee mitään vaikka olisi todisteita, niin mitäpä tekisi tämä kanssarikollinen - kalauttaisi kalloon pimeällä kujalla vai? 
Alethes doksa meta logu
no jos poliisi ei ole tehnyt mtn vaikka ois ollu toditeet niin siellähän on syyllistytty virkarikokseen... taijat puhua pemmosia..Sirpa kirjoitti:Niin, tämä on kyllä tullut itsellekin mieleen. Mutta kerropa tällainen asia, että jos poliisi ei ota kiinni, ei tee mitään vaikka olisi todisteita, niin mitäpä tekisi tämä kanssarikollinen - kalauttaisi kalloon pimeällä kujalla vai?
No, nyt alkaa polttaa. Olisikohan tässä tämä kysymys virka asemasta, yhteiskunnallisesta asemasta, poliittisesta asemasta. Jos kyseessä on aivan tavikset ja liiman haistelijat nurkan takaa, olen silloin väärässä. Ymmärrätkö?
Alethes doksa meta logu
eihän täs oo mitään siihen viittaavaa et ois salaliittoa, ei oo muuta tullu esille...
no jos tutkinta on hajautettu jkl:n poliisi ja muu suomi krp niin vaikuttaa normi käytännöltä.. jos tutkintaa ois haitattu/estettu niin asia hoidettaisiin muutoin...
ja poliisi vuotaa tietoa aivan samalla lailla... että conspiracyt sikseen..
no jos tutkinta on hajautettu jkl:n poliisi ja muu suomi krp niin vaikuttaa normi käytännöltä.. jos tutkintaa ois haitattu/estettu niin asia hoidettaisiin muutoin...
ja poliisi vuotaa tietoa aivan samalla lailla... että conspiracyt sikseen..
Niin, tai sitten kyse voi olla poliisin huonosta englanninkielen taidosta, kun tästä jutusta on pystynyt lukemaan vain englanniksi. Sen nimi on operaatio Koala - kannattaa lukea nuo linkit.
Nimimerkki Tutkiskelija on kirjoittanut toisessa ketjussa 5.2.2009 näin:
Täysin ymmärtämätöntä että Interpol ja yhtä mahdotonta että Englannin poliisit olisivat osallistuneet Suomen poliisien pedofiilitutkintoihin. Eihän Suomi edes osallistu Europolin pedofiiliratsioihin, pedofiilien kartoitukseen ja takaa-ajoon. Suomi on EU:n jäsen maa ja jäsen myös Europolissa. Silti Suomen yleinen kanta on täysin sulkea silmänsä Europolille ja kieltäytyä yhetystyöstä Europolin kanssa. Mainehan siinä olisi mennyt jos Suomesta olisi löytynyt ryhmä pedofiilejä. Kauheaa.
Suomessa ei saa edes keskustella aiheesta Europol ja pedofiillit. Media ei Suomessa ole myöskään raportoinut Europolin pedofiiliratsioista. Sensuuri iskee heti. Lehtien keskutelufoorumeillakaan ei aiheesta saa keskustella. Kokeilkaapas tehdä keskustelunaloitus jossain lehdessä aiheesta Europol ja pedofiilit. Ei onnistu, tai ainakin hetken päästä keskustelu tullaan poistamaan. Suomi on Eurooopassa se maa jossa media- ja varsinkin internettisensuuri on ehkä maailman tiukinta laatua, Kiinaan verrattavaa.
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... d96119e16c
http://www.europol.europa.eu/index.asp? ... 071105.htm
Nimimerkki Tutkiskelija on kirjoittanut toisessa ketjussa 5.2.2009 näin:
Täysin ymmärtämätöntä että Interpol ja yhtä mahdotonta että Englannin poliisit olisivat osallistuneet Suomen poliisien pedofiilitutkintoihin. Eihän Suomi edes osallistu Europolin pedofiiliratsioihin, pedofiilien kartoitukseen ja takaa-ajoon. Suomi on EU:n jäsen maa ja jäsen myös Europolissa. Silti Suomen yleinen kanta on täysin sulkea silmänsä Europolille ja kieltäytyä yhetystyöstä Europolin kanssa. Mainehan siinä olisi mennyt jos Suomesta olisi löytynyt ryhmä pedofiilejä. Kauheaa.
Suomessa ei saa edes keskustella aiheesta Europol ja pedofiillit. Media ei Suomessa ole myöskään raportoinut Europolin pedofiiliratsioista. Sensuuri iskee heti. Lehtien keskutelufoorumeillakaan ei aiheesta saa keskustella. Kokeilkaapas tehdä keskustelunaloitus jossain lehdessä aiheesta Europol ja pedofiilit. Ei onnistu, tai ainakin hetken päästä keskustelu tullaan poistamaan. Suomi on Eurooopassa se maa jossa media- ja varsinkin internettisensuuri on ehkä maailman tiukinta laatua, Kiinaan verrattavaa.
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... d96119e16c
http://www.europol.europa.eu/index.asp? ... 071105.htm
Alethes doksa meta logu