Ärsyttää Murha.infossa->

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Chopper
Perry Mason

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Annie W kirjoitti:
Mutta se ärsyttää, että linkit ei avaudu uuteen ikkunaan. Korjautunee toivottavasti...?
Firefoxilla voi ainakin linkin päällä klikata hiiren oikealla ja sieltä valita avaa uuteen välilehteen tai uuteen ikkunaan (jos tästä apua siihen asti kunnes linkit avautuvat muuten uuteen ikkunaan).

edit. Näyttää sama kikka toimivan myös IE:ssä
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Kokki
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Kokki »

Chopper kirjoitti: Firefoxilla voi ainakin linkin päällä klikata hiiren oikealla ja sieltä valita avaa uuteen välilehteen tai uuteen ikkunaan (jos tästä apua siihen asti kunnes linkit avautuvat muuten uuteen ikkunaan).
Kiitos "Kopteri" vinkistä, itseänikin on tuo ärsyttänyt.
Ärsyttävää on myös se, että sivun skrollaus Firefoxilla on "tökkivää" nykyään. Ei siis sivut hiiren rullaalla pyörittäessä etene sujuvasti. Onko muilla samoja havaintoja?
A man's got to do what a man's got to do.
Nylonköysi
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Nylonköysi »

Chopper kirjoitti:
Annie W kirjoitti:
Mutta se ärsyttää, että linkit ei avaudu uuteen ikkunaan. Korjautunee toivottavasti...?
Firefoxilla voi ainakin linkin päällä klikata hiiren oikealla ja sieltä valita avaa uuteen välilehteen tai uuteen ikkunaan (jos tästä apua siihen asti kunnes linkit avautuvat muuten uuteen ikkunaan).

edit. Näyttää sama kikka toimivan myös IE:ssä
Minua ärsyttää muuten sama, vaikka olen ihan tietoinen siitä, miten sen voi kiertää. Ennen tätä ongelmaa ei ollut, joten voisiko ylläpito kiltti korjata asian?

On se nyt vaan helpompaa klikata kerran. :wink:
Annie W
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Annie W »

^ Joo tiedän mäkin tuon oikealla klikkaamisen, mutta kun on tottunut siihen, että murha.infossa linkit avautuu omaan ikkunaansa. Ja nyt kun eivät, niin meinaan aina sulkea koko netin kun oon tulossa linkistä takaisin tänne...Niin ja tosiaan tuo helppouskysymys (laiska kun olen :) ). Mutta eiköhän se siitä.
Misery is almost always the result of thinking.
apollo
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja apollo »

Ei nyt varsinaisesti ärsytä mikään, mutta mitä nuo Lisää Kaveriksi- tai Lisää Vihamieheksi -linkit käytännössä tarkoittaa? Onko tästä muodostumassa facebookin kaltainen yhteisö, jossa kerätään kavereita vai mitä helvettiä? Mikäs toi Vasikoi-linkki on?
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

apollo kirjoitti:Ei nyt varsinaisesti ärsytä mikään, mutta mitä nuo Lisää Kaveriksi- tai Lisää Vihamieheksi -linkit käytännössä tarkoittaa? Onko tästä muodostumassa facebookin kaltainen yhteisö, jossa kerätään kavereita vai mitä helvettiä? Mikäs toi Vasikoi-linkki on?
Noita kaveri/anti-kaveri toimintoja ei käytännössä kukaan käytä ja ne käsittää ainoastaan yv-laatikon toiminnan tms... Eli voit lisätä jonkun vihamieheksi ja et saa hänen suunnaltaan enää yv:tä... Tai näin olen asian tyhmän pääni sisässä antanut itseni käsittää.
"Vasikoi" = "Ilmoita asiattomasta viestistä".
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
apollo
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja apollo »

Mike Manner kirjoitti:Noita kaveri/anti-kaveri toimintoja ei käytännössä kukaan käytä ja ne käsittää ainoastaan yv-laatikon toiminnan tms... Eli voit lisätä jonkun vihamieheksi ja et saa hänen suunnaltaan enää yv:tä... Tai näin olen asian tyhmän pääni sisässä antanut itseni käsittää.
"Vasikoi" = "Ilmoita asiattomasta viestistä".
Haaa, tattis tiedosta. Ei tartte skitsoilla, että profiilissa näkyy 679 vihamiestä, 0 kaveria ja 999 vasikointia.

PS. Hieman skitsofreenistä, että omiakin viestejä voi vasikoida. 8)
Raid

Viesti Kirjoittaja Raid »

apollo kirjoitti:Ei nyt varsinaisesti ärsytä mikään, mutta mitä nuo Lisää Kaveriksi- tai Lisää Vihamieheksi -linkit käytännössä tarkoittaa? Onko tästä muodostumassa facebookin kaltainen yhteisö, jossa kerätään kavereita vai mitä helvettiä? Mikäs toi Vasikoi-linkki on?
Vasikoi=Ilmoita asiattomasta viestista...

Kyseista toimintoa kannattaa kayttaa aina kun haluat ilmoittaa moderaattoreille viestista joka mielestasi tarvitsee jonkinasteista toimenpidetta... ESIM.

1. Viestiketju tarvitsee sulke koska aiheesta on jo olemassaoleva viestiketju.
2. Viestiketju tarvitsee jakaa koska siina kasitellaan kahta toisistaan poikeeavaa asiaa.
3. Kyseisessa viestiketjussa on asiattomia viesteja.
4. Joku viestiketjun viesti (Jonka olet itse kirjoittanut) tarvitsee jastakinsyysta poistaa/Muokata.
5. Viestiketju tarvitsee tuomioistuimen kasittelya.

Yksinkertaisesti kaikki sellaiset viestit joihin haluat puututtavan suyysta taikka toisesta tai jos haluat viestittaa moderaattoreille yleisesti jotain liittyen kyseiseen viestiketjuun.

RAID
Tatum
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja Tatum »

Kokki kirjoitti: Kiitos "Kopteri" vinkistä, itseänikin on tuo ärsyttänyt.
Ärsyttävää on myös se, että sivun skrollaus Firefoxilla on "tökkivää" nykyään. Ei siis sivut hiiren rullaalla pyörittäessä etene sujuvasti. Onko muilla samoja havaintoja?
Joo sivu tökkii ja on todella häiritsevää. Pidin kyllä vanhasta enemmän.
What would Grissom do ?
Television has brought back murder into the home - where it belongs
- Alfred Hitchcock
Howler
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Howler »

Nyt tuo tekstin koon säätöjuttu ei toimi ollenkaan. Tälläkin hetkellä ruudun teksti on ihan hirveän isoa, jos sitten ei käy selaimen omista asetuksista säätämässä (se taas vaikuttaa muihin sivuihin) :evil:
miinushka
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja miinushka »

Mulla sama juttu, tekstin säätö ei toimi enää ja sivut tökkii

Muuten pidän kyllä muutoksista ja alkaa silmäkin jo pikkuhiljaa tottua
Quis custodiet ipsos custodes?
Chopper
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Tällä hetkellä lähes kaikki,uudet postauksetkin.Vain muutamia aiheita jaksaa enää seurata ja sekin riippuu kirjoittajasta/kommentoijasta :?
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Spider
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja Spider »

Mulla FF toimii ihan normisti.
Muuten uusi ulkoasu kyllä enimmäkseen ärsyttää, pelkään etten totu tähän ikinä. :oops: Avakuvat oikealla on mulle aivan uus juttu, vaikka kymmeniä muita foorumeita olen kolunnut. Samoin kahden peräkkäisen viestin erottaminen toisistaan on hankaloitunut - vielä kun on lainauksia välissä niin joutuu oikein keskittymään...
Helvetti on toiset ihmiset. (Jean-Paul Sartre)
Howler
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Howler »

Spider kirjoitti:Samoin kahden peräkkäisen viestin erottaminen toisistaan on hankaloitunut - vielä kun on lainauksia välissä niin joutuu oikein keskittymään...
Itse asiassa niissä on pieni ero, aina toinen viesti on toista haaleampi tai tummempi :) (Huonosti selitetty, toivottavasti joku tajusi)
rimma
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja rimma »

No jos totta puhutaan niin lähes kaikki tällä hetkellä. Voi voi.
Ennen luin useamman kerran päivässä mielenkiinnolla ketjuja ja kirjottelin itsekin välillä jos oli asiaa. Nyt en saa selvää mistä viesti loppuu ja mistä alkaa uusi ja muutenkin tämä on aikamoista hapuilua. Sanotaan näin ettei tämä ole nää mukavaa ajanvietettä mielenkiintoisen aiheen parissa vaan sekasotkuista etsiskelyä ja hukkaamista.
Taidan ottaa pienen loman koska niin ärsyttää tämä. Ehkä joskus sitten opin käyttämään ja huvittaa taas olla mukana.
Jos löytyisi joku vastaava ja helpompi olisi hyvä mutta kun ei ole. Muutenkin joittenkin uusien kirjoitustyyli on ärsyttänyt jo jonkin aikaa. Kukaan tosin ei ole täydellinen.
Että vali vali vaan tässä vaihteeksi :P
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
Lukittu