koe111
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Re: koe111
Voi olla, että ylläpidon on jo tarkoitus tehdä asialle jotain, mutta toteampahan vaan, että noi tekstit keskustelu alueiden etusivuilla jne. on aika hurjan pientä pränttiä...
edit- Aaa... Lääke löytyi tuolta oik.yläkulmasta tuon >A< kirjaimen muodossa...
edit- Aaa... Lääke löytyi tuolta oik.yläkulmasta tuon >A< kirjaimen muodossa...
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Hmm, miksi tuon käyttäjätietolaatikon pitää olla tuolla oikeassa reunassa?
Toki tottumiskysymyshän se on, mutta ainakin tälleen ensivaikutelmana tuntuu epäloogiselta paikalta.
Edit: mainitaan nyt kuitenkin jotain positiivistakin. Eli kyllähän tämä ulkoasu paljon nykyaikaisemmalta vaikuttaa, hiukan aikaa menee kyllä kun vanhaa koiraa taas opettaa uusille tavoille (tarkoitan itseni) mutta eiköhän se tästä.

Toki tottumiskysymyshän se on, mutta ainakin tälleen ensivaikutelmana tuntuu epäloogiselta paikalta.
Edit: mainitaan nyt kuitenkin jotain positiivistakin. Eli kyllähän tämä ulkoasu paljon nykyaikaisemmalta vaikuttaa, hiukan aikaa menee kyllä kun vanhaa koiraa taas opettaa uusille tavoille (tarkoitan itseni) mutta eiköhän se tästä.
"Yöperho on koteloitunut"
-
epäilys
- Nikke Knatterton
joo mutta fontin kun suurentaa ei sivu mahdukkaan ruudulle, tuli rilleille käyttöä.
Syytä epäillä.
Mie oon varmaan sitten lähemmäs sokea, kun en vaan keksi, että tuo teksti olisi pienempää kuin ennen...
Mä voin tehdä mitä vaan, mitä haluan mä saan, mitä haluan mä voin.
jaa tarttee kokeilla. kirjotin tonne yhteen triidiin ja se katos: se katos
Älä välitä virheistä, sillä olen antanut ne jo anteeksi itselleni.
Juice Leskinen
Juice Leskinen
-
miinushka
- Agentti Scully
Ootko koittanu haulla, jos on vaikka siirretty toiseen osioon?Alice Oz kirjoitti:jaa tarttee kokeilla. kirjotin tonne yhteen triidiin ja se katos: se katos
Quis custodiet ipsos custodes?
Tai sitten se ei ole edes mennyt mihinkaan. Saapi olla tarkkana, nottei verbaliikan helmet havia taivaan tuuliin, nimittain minul ainakin se laheta -nappi heittaa viela(kin) valilla esikatseluun.
Mä voin tehdä mitä vaan, mitä haluan mä saan, mitä haluan mä voin.
Testailen myös...tes kirjoitti:testi223222