loneliness kirjoitti:
Uutisoidaanko esim. 30-40 v kebab-yrittäjistä nuorisona vai? En mä nyt ihan usko tota. Itse en ole kyllä kebab-ravintoloissa nähnyt alaikäisiä juurikaan töissä, mutta lienee sitten kaupunkikohtaista. Lisäksi monet tietämäni kebab-hemmot ovat tulleet Suomeen miesporukoissa ilman perhettään ja asuvat jossain kimppakämpässä. Voi ihan hyvin olla kyseessä suomalaisten räppiä kuuntelevien teinien kähinä. Gangsta rappia kuunnellessa tullut angstia kun "wannabehopparit" kuuntelee Eminemiä.
Kyllä uutisoidaan. Mutta tarkoitus ei ollut aloittaa vänkää, tuli vaan heti mieleen kun nuo porilaiset pitseria yrittäjät on ennenkin ylittäneet uutiskynnyksen rautatangoin ja pesäpallo mailoin varustelluin joukkotappeluilla.
Mutta ei tosiaan ollut tarkoitus aiheuttaa sen enempää pahaa mieltä kelleen, joten sovitaan nyt että nää olikin tällä kertaa paikallisia angstisia teinejä jotka ovat kuunnelleet liikaa eminemiä.
(itse tappelusta mitä tarkoitan en löytänyt, oikeuden käynnistä löytyi tälläinen maininta:
Lähde
Ulvilan kebab-kahinaa puidaan oikeudessa
Porin käräjäoikeus pui tänään kaksi vuotta sitten Ulvilassa tapahtunutta joukkotappelua, johon osallistui ulvilalaisia ja porilaisia kebab-alan yrittäjiä. Syytettyjen penkillä on kuusi ulkomaalaissyntyistä miestä.
Välienselvittelyn takana oli miesten liikkeenharjoittamiseen liittyvät erimielisyydet. Porilaiset miehet halusivat laajentaa kebab- ja pitseriatoimintaansa Ulvilaan, mutta paikalliset liikkeenharjoittajat olivat sitä vastaan. Syntyi sanaharkkaa, joka äityi joukkotappeluksi.
Tappelussa käytettiin aseina rautaputkia ja veistä. Kaikille osallistuneille tuli lieviä vammoja.
Kovin samalle touhulle äkkiseltään kuulostaa, mutta kuten sanottu, voihan se olla tosiaan tuontimusiikin innoittamat koululaiset ja jonkun joiukkoon eksynyt isukkikin)