Mikä leimaa Gustafssonin tekijäksi?

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
Mikko82
Neuvoja-Jack

Re: Mikä leimaa Gustafssonin tekijäksi?

Viesti Kirjoittaja Mikko82 »

kukkuu kirjoitti:Ollut siellä missä tapahtuu? Kerro lisää.
Minun kantani on se, että poliisi suojelisi oikeata tekijää, joka olisi ollut joku sellainen taho jota tulisi suojella peitelläkseen. Eikä se ole ensimmäinen kerta Suomen muussakaan "normipolitiikassa"!

Kadonneitakin saatetaan olevinaan "etsiä", vaikka itse kadonnut on poliisille ilmoittanut olinpaikkansa ja kertonut samalla, ettei esimerkiksi lähiomaisille saa kertoa olinpaikkaa...jolloin poliisi ei saa kertoa kadonneen olinpaikkaa lähiomaisille tai kenellekään muulle sitä kysellessä?

Katseleppas nyt alustavasti vaikka Wikipediasta Hans Assmannista. Hänet on tavattu aina siellä lähistöllä kirkkoa maalaamassa, jossa on tapahtunut 1950-60-luvulla muitakin henkirikoksia Bodom surmien lisäksi esim. Kyllikki Saaren surma, Elli Immon surma, Tulilahden surmat, Sirkka-Liisa Waljuksen surma (kerrotaan että S-L:n poika Hannu Waljus olisi Hansin poika) yms.

HUOM! Kaikkea ei ole kerrottu kuitenkaan Wikipediassa.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Hans_Assmann

Fjalar jarva: "Aika ja olosuhteet olivat silloin sellaisia, että emme voineet muuta. Me kaikki tiedämme, mistä oli kysymys".
Lyhennetty: "Jokainen joka sunnuntaina tekee työtä, surmattakoon" (2. Moos. 35:2). Jari Tervo: "Ketkä tekee töitä sunnuntaina, PAPIT. Mä en
millään haluaisi tappaa ketään ihmisiä, mutta kai se on jostain aloitettava"
Mikko82
Neuvoja-Jack

Hessu52 kirjoitti:Jopas papillon vitsin murjaisit, vai koetan minä savustaa tulokkaita ulos, no en todellakaan ja te vanhat saatte kitistä mitä haluatte.
En keskustele henkilön kanssa, jolla lähteenä on pelkkä median pönkittäminen ja iltapäivälehtien kautta saama aivopesu. Sen verran minullakin on ihmistuntemusta, että se pönkitys olisi saattanut vaikuttaa tekijään vanhoilla päivinä mikäli tekijä olisi ollut elävien kirjoissa samoin kuin se sama pönkitys jota tehtiin NG:lle tutkintavankeudessaan.

alibin antamisiin tulisi kiinnittää huomiota ja mahdolliseen "todelliseen" motiviin!

Sillä Irmelin poikaystävälläkin (pirinen vai mikä lieneekään?) oli miltein samanlaiset motiivit kuvittelusi mukaan kuin NG:lläkin surmata Irmeli ja samoin ne muut. NG sattui olemaan paikalla ja hänestä on helppo vetää johtopäätökset tämän syyllistyneen kolminkertaiseen murhaan. Silloin varmasti ymmärrettiin naisten kuukautisten päälle, vaikka nykyisin saatetaankin päästä jo "punaisia päin". :D

Tutkisin Irmelin poikaystävän DNA:n ja vertaisin sitä teltasta tuntemattomaan DNA:han. Henkilöt, joilla on ollut kaverin tai isän antama alibi niin yleensä heitä ei syytetä lainkaan.
Lyhennetty: "Jokainen joka sunnuntaina tekee työtä, surmattakoon" (2. Moos. 35:2). Jari Tervo: "Ketkä tekee töitä sunnuntaina, PAPIT. Mä en
Sariola
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Sariola »

yövuoro kirjoitti:Ei tokikaan kukaan kansalainen pääse arkistoihin, mutta joskos arkistohenkilökunta olisi tarkkana järjestellessään arkistoja. Usein kuvat ovat syntymävuoden mukaan. 42 syntyneitä tai 60 tapauksia ei liene mahdotonta määrää lainkaan. Kiitosta tulisi kovasti, jos joku jotain löytäisi.
Tästä on keskusteltu monta kertaa aikaisemminkin. Ilmeisesti joku asiaa tunteva kertoi, että tuollaiset röntgenkuvat hävitetään aina, kun ne ovat olleet arkistossa yli 20 vuotta. Eli vuoden 1960 röntgenkuvat on hävitety noin v. 1981, eli lähes 30 vuotta sitten. Lienee turha enää haikailla niiden perään. Sensijaan on merkintä siitä, että röntgenkuvien perusteella korvaklinikan röntgenosaston lääkäri on havainnut ja merkinnyt kirjoihin kallonpohjan murtuman 27.7.1960. Se on faktatieto, joka mainitaan käräjäoikeuden tuomiossa. Se merkintä käsittääkseni löytyy edelleen, vaikka röntgenkuvat on jo hävitetty.
peltirumpu
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja peltirumpu »

Sariola kirjoitti:Ensi tapaamisessa NG ei ollut tuntenut omaa äitiään, vaan oli luullut tätä poliisiksi.
Olen tätä aikaisemminkin ihmetellyt, mutta pitää taas ihmetellä uudestaan. Jos lähdetään siitä, että Nisse ei feikannut, niin miksi ihmeessä hän luuli äitiään juuri poliisiksi? Kertomansa mukaan hän ei muistanut, eikä tiennyt tapahtumista mitään, mutta odotti silti poliisin tulevan juttusille. Aika outoa käytöstä...
Mikko82
Neuvoja-Jack

Hessu52 kirjoitti:Ainoastaan uusi oikeudenkäynti voisi olla sellainen tekiä, jolla noita tietoja joku voisi lähteä pekomaan.
Sinäkö siellä sitten syytettynä istuisit? :) Yhtä hyvin sinäkin voit olla tekijä...ihan sama kuka tekijä on KRP:lle, kunhan nyt JOKU saadaan telkien taakse, eikö!? :lol: ja sitten homma olisi selvitetty!?

näin toimii KRP selvitellessä vanhoja henkirikoksia. Ei oteta huomioon sitä, että tekijä voisi olla jo kuollut vaan sen on VÄKISIN oltava vielä elävien kirjoissa, jotta juttu saataisi vaikka VÄKISIN ratkaistua tms.
kukkuu
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja kukkuu »

Mikko82 kirjoitti: Katseleppas nyt alustavasti vaikka Wikipediasta Hans Assmannista. Hänet on tavattu aina siellä lähistöllä kirkkoa maalaamassa, jossa on tapahtunut 1950-60-luvulla muitakin henkirikoksia Bodom surmien lisäksi esim. Kyllikki Saaren surma, Elli Immon surma, Tulilahden surmat, Sirkka-Liisa Waljuksen surma (kerrotaan että S-L:n poika Hannu Waljus olisi Hansin poika) yms.
Nuo ovat urbaanistooreja, jotka ovat ammuttu alas jo moneen kertaan.
Mikko82
Neuvoja-Jack

kukkuu kirjoitti:Nuo ovat urbaanistooreja, jotka ovat ammuttu alas jo moneen kertaan.
Kaikki voi silti olla mahdollisia?
matkaaja
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja matkaaja »

Mikko82 kirjoitti:
Fjalar jarva: "Aika ja olosuhteet olivat silloin sellaisia, että emme voineet muuta. Me kaikki tiedämme, mistä oli kysymys".
Mistä tämä on peräisin? Liittyykö siis tähän Bodom-tutkintaan?
Mikko82
Neuvoja-Jack

matkaaja kirjoitti:Mistä tämä on peräisin? Liittyykö siis tähän Bodom-tutkintaan?
Sinne päin? Lue yllä oleva linkki Hans Assmannista. :)
peltirumpu
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja peltirumpu »

Mikko82 kirjoitti:Sinne päin? Lue yllä oleva linkki Hans Assmannista. :)
hymyillyttää nämä salaliittoteoriat :D
matkaaja
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja matkaaja »

Mikko82 kirjoitti:
matkaaja kirjoitti:Mistä tämä on peräisin? Liittyykö siis tähän Bodom-tutkintaan?
Sinne päin? Lue yllä oleva linkki Hans Assmannista. :)
Luin. Eli tyyppi olisi vaan riehunut, ja tiennyt ettei hänelle kukaan mitään voi. Jarva on asian todennut. Se vain voi olla näinkin.

Siksi Bodom-asialle olisi tehtävä päätös, todettava 'tuo aika', ja asia loppuun käsitelty. Voi siinä tietenkin vielä tutkia ne tutkimattomat verijäljet teltasta, ja asialle saisi myös varmuuden. Assmannin veriset vaatteet laittavat ajatteleman, että hänestä on sinne telttaan jälkiä jäänyt. 'Se ettei ole löytynyt ulkopuolista jälkeä', kävisi selityksesksi 'ajasta'. Uskon hyvin että asia olisi näin.

Miten olisi siis päätös Assmanin mukaan?
Hessu52
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Sen verran tälle "kuumapää" Mikko82:lle, että eipä tässä ole aikaakaan, kun eräs tänne kirjoittava (ken hän olikaan, ilmoittautukoon) oli ottanut selvää noista kirkkomaalausasioista silloin Kyyllikin ja muiden onnettomien tapausten aikaan, eikä Assmann sen enempää kuin Anttikaan, ole paikkakunnilla silloin olleet.

Tuskin edes lähellä.

Ennen kuin alat täällä palstalla riekkumaan, nikki Mikko, niin itse sain opetuksen aikoinaan, että ota asioista ensin selvää, kuten olen tehnytkin, joten nyt voin antaa sinulle saman neuvon.
strangelove
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja strangelove »

Hessu52 kirjoitti:Sen verran tälle "kuumapää" Mikko82:lle, että eipä tässä ole aikaakaan, kun eräs tänne kirjoittava (ken hän olikaan, ilmoittautukoon) oli ottanut selvää noista kirkkomaalausasioista silloin Kyyllikin ja muiden onnettomien tapausten aikaan, eikä Assmann sen enempää kuin Anttikaan, ole paikkakunnilla silloin olleet.

Tuskin edes lähellä.

Ennen kuin alat täällä palstalla riekkumaan, nikki Mikko, niin itse sain opetuksen aikoinaan, että ota asioista ensin selvää, kuten olen tehnytkin, joten nyt voin antaa sinulle saman neuvon.
Minähän se olin joka tuota asiaa selvitti. Tosiasia on, että Assmann ei ole maalannut kirkkoja Kyllikki Saaren murhan aikoihin. Ei ainakaan Isojoella eikä sen lähipitäjissä.
yövuoro
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja yövuoro »

Sariolalle oikaisu.
HUS alueen kuvat säilytetään mm. keskusarkistossa ja tallella on 60 luvun kuvia.
Kev. kuvathan voivat olla vaikka salanimellä Gustav Nilsson.
Mysteereitä ei ole. Ainakaan mun tietääkseni.
Sariola
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Sariola »

Hessu52 kirjoitti: .... oli ottanut selvää noista kirkkomaalausasioista silloin Kyyllikin ja muiden onnettomien tapausten aikaan, eikä Assmann sen enempää kuin Anttikaan, ole paikkakunnilla silloin olleet. ....
Tuossa Hessu52 taitaa puhua omiaan. Eikö se asia ollut niin, että HA ja maalausurakoitsija Antti eivät ole olleet siellä kirkkoja maalaamassa niihin aikoihin. Mikään olemassa oleva tieto ei tietääkseni estä, etteivätkö he olisi olleet kuitenkin sillä paikkakunnalla muissa puuhissa. Siitä ei taida olla muuta tietoa saatavissa. Se näyttää olevan mahdollista. Heinäveden tapahtuman tienoilla oli sopivan näköinen auto ja sopivan näköinen mies havaittu Heinäveden lähiseuduilla. Nähtyä miestä oli epäilty Assmaniksi.

Rikokseen syyllistyminen ei välttämättä liity kirkon maalaamiseen välittömästi.
Vastaa Viestiin