Hessu52 kirjoitti:No niin nikki Mikko 82, voit kohdaltasi lopettaa jo nuo provoyritelmäsi, sinut on paljastettu.
Sinä et siis tiedä mitään koko bodomista ja olet tainnut tulla tänne ainoastaan rähinöimään.
Olen lukenut iltapäivälehtiä niin kauan kun muistan, eikä niissä ole mitään pahaa, siinä on jos on kuin sellainen koo mikko, joka ei lue mitään, edes Aku Ankkaa, vaan heittelee kommentteja Bodomin tragediasta, että oikein hävettää hänen puolestaan.
Olen lukenut Palon kirjat, eivätkä ne paljon antaneet, no toisilla on tietenkin oma makunsa ja se maku voi tulla paljon alempaa, kuin esim. minulla. (vert. maku peukalossa ja peukalo perheessä)
En usko, että Gustafssonin röntgenkuvia enää on olemassa, ei edes missään salaisessa kassakaapissa, sillä mihinkään salaliittoteorioihin en ole koskaan uskonut.
Voisiko sinulla nikki mikko olla jotain faktaa siitä, että teltasta on tosiaan löytynyt vierasta DNA:ta, kun kukaan muu ei siitä ole kuullut, tunnistamatonta kylläkin, mutta se on voinut johtua uhrien verien sekoittumisesta toisiinsa, kuten melkoisella todennäköisyydellä onkin.
Siis missä todiste vieraasta DNA-jäljestä, sillä pianhan tuo surma olisi selvitetty, jos alettaisiin noita samoja DNA-jälkiä etsimään.
Eli nikke mikko on täällä vain provosoimassa tiettyja kirjoittajia, ei enempää.
Toivoisin hieman asiallisempaa keskustelua kanssani.
Etenkään en käsittele täällä sellaisia asioita, joita oikeus on hylännyt KRP:n tutkinnallisesta syistä (olen spekuloinut niistä joskus 4-5 vuotta sitten ja olin vahvasti NG:n puolella -Hans Assmannia ei ole täysin tarkastettu vai onko siltä otettu näytettä ja miksei ole?), koska sellainen joka menee vain "juupas-eipäs-juupas" -spekuloinniksi niin mielummin luovutan, koska vaikka alkaisin jotakin todistamaan niin vastapuoli laittaisi kuitenkin kakkosvaihteen päälle...en kaipaa myöskään sotaisaa keskustelua!
Ainoa mitä Bodomista saattaisin alkaa spekuloimaan on jokin muu kuin Nils Gustafssonin linja. NG:n linjausta on turha enää jankuttaa mielestäni enää MISSÄÄN muodossa, koska hän ei ole syyllinen varmaan monelle muullekaan täällä keskustelevista -en taida olla liioin ainut poikkeus mielipiteineni kanssa.
Jos kysyt että tuleeko minulle Alibi-lehti niin vastaan että tulee. NG voitti melkein jokaisen kohdan käsittelyssä mitä valotettiin ko. lehdessä, joten turhaa spekulointia.
Oletan, ettei poliisit keskustele täällä vaan täällä keskustelevat ASIALLISET Suomen kansalaiset asioista keskenään. Itte olet sitä mieltä hyvin painokkaasti, että kaikkien tulisi tulkita murhat NG:n syyksi ja toivot uutta oikeusistuntoa (mitä se hyödyttää ja sitten Suomen valtionkonttorista NG saa taas lisää rahaa?). On vain niin hitosti paljon näyttöä, jolla ei kyetä todistamaan NG:tä vastaan vaan enemmän hänen puolesta (mikäli olisi ollut näyttöä enemmän NG:tä vastaan niin hän olisi ollut kaiken järjen mukaan vankilassa?). Ainut jolla puhutaan vastaan on jossakin suhteessa vain DNA, muttei silläkään kyetä todistamaan ns. "kokonaisuutta" teon vaan osataan suoralta kädeltä lähteä syyttämisen tielle ilman pitäviä TODISTEITA!!
"Jos tädillä olis munat niin se ois setä" -spekulointi ei vain minusta etene koskaan mihinkään.
Lyhennetty: "Jokainen joka sunnuntaina tekee työtä, surmattakoon" (2. Moos. 35:2). Jari Tervo: "Ketkä tekee töitä sunnuntaina, PAPIT. Mä en
millään haluaisi tappaa ketään ihmisiä, mutta kai se on jostain aloitettava"