Hyvin samankaltaisia ajatuksia minullakin on herännyt... Lisäksi tämä nettiyhteys tuntuu hitaalta ja niin poispäin.Chopper kirjoitti:Oletko lukenut ajatuksenimaija turjukka kirjoitti:Samanlaiset tuntemukset minullakin on palstan suhteen. Ja sen omankin aktivoitumisen tämä tekniikan väliaikainen toimimattomuus estää tehokkaasti. Hyvä, kun edes viitsii lukea ne vähätkin postaukset läpi...Ilmeisesti ärsyttää se, että minfolle on uudistuksen myötä iskenyt hiljaisuus, eikä missään ole enää ketään koskaan, eikä uusia juttujakaan tule luettavaksi. Kenelläkään ei yksinkertaisesti tunnu olevan mitään todellista annettavaa tällä hetkellä.![]()
Lisäksi ärsyttää jo etukäteen se, että mulla on ensi viikonloppuna pitkä vapaa, mutta niillä ihmisillä, joita mä itse haluaisin silloin tavata, on muuta ohjelmaa
Vielä ärsyttää se, että oma nikki on alkanut näkyä tässä(-kin) ketjussa liian usein.![]()
???
Mikä ärsyttää tänään?
- Valoviikate
- Christopher Lorenzo
- Viesti:
Re: Mikä ärsyttää tänään?
^^OK, sitten kyseessä on kaksoisolento, koska en tunne mainitsemaasi TV-sarjaa. Hämmästyttävää silti! Toisaalta, Espanjassa elää ja asuu kuulemma oma täydellinen kaksoisolentoni, joten on näitä maailmassa.
Muuten ärsyttää tänään yhä jumissa oleva nenä ja kipeä kurkku, vaikka flunssaa on sairastettu jo kolmisen viikkoa välillä sairaslomalla, välillä töissä kituen. Huomenna pakko ostaa Echina-Sinkkiä.
Muuten ärsyttää tänään yhä jumissa oleva nenä ja kipeä kurkku, vaikka flunssaa on sairastettu jo kolmisen viikkoa välillä sairaslomalla, välillä töissä kituen. Huomenna pakko ostaa Echina-Sinkkiä.
Nothing is quite what it seems
Alan pikkuhiljaa ymmärtää tältä palstalta hävinneitä aktiiveja, mutta se ei ole se ärsyytymisen aihe vaan se, etten tiedä onko se hyvä vai huono juttu. Lisäksi ärsyttää, etten ole vielä saanut itseäni niskasta kiinni ja tehtyä yhtä mielenkiintoista tapausta käsittelevää materiaalia tänne. Lisäksi tajusin, että minullahan on yksi isompi urakka edelleen rästissä.
Mutta kaikkein eniten ärsyttää ja myöskin ahdistaa perhejutut. Se varmaan on sitten liikaa pyydetty oikeasti, että kun kerrankin olisi ehkä vähän helpompi olla, niin sitten jumalauta pitää keksiä taas jotain uutta. Helkkari, muutan kohta jonnekin eristäytyneeseen paikkaan ja ilman nettiä, puhelinta tai mitään.
Mutta kaikkein eniten ärsyttää ja myöskin ahdistaa perhejutut. Se varmaan on sitten liikaa pyydetty oikeasti, että kun kerrankin olisi ehkä vähän helpompi olla, niin sitten jumalauta pitää keksiä taas jotain uutta. Helkkari, muutan kohta jonnekin eristäytyneeseen paikkaan ja ilman nettiä, puhelinta tai mitään.
Ärsyttää tällä hetkellä että kun vihdoinkin ollut pitkät vapaat,tänään neljäs päivä,ja olisi viimeinkin aikaa tehdä jotain muuta kuin rästiinjääneitä kotitöitä niin posti ei ole vieläkään tuonut odottamiani paria vanhaa rikoslehteä
,huomenna taas töihin,eli niidenkin lukeminen tai niistä uusien aiheiden referointi jää hamaan tulevaisuuteen.
Seuraa pieni kysymys,monen aikaan Itella jaksaa tuoda päivänpostit teille? Meillä kun se tuntuu olevan tuossa klo 15 jälkeen *mur*.
Seuraa pieni kysymys,monen aikaan Itella jaksaa tuoda päivänpostit teille? Meillä kun se tuntuu olevan tuossa klo 15 jälkeen *mur*.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
^ Eipä tuont kusti sitä postia mitä ootin 
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Siinä 9-11 välillä tulee aamupäivällä itselle ns. päiväposti.Chopper kirjoitti: Seuraa pieni kysymys,monen aikaan Itella jaksaa tuoda päivänpostit teille? Meillä kun se tuntuu olevan tuossa klo 15 jälkeen *mur*.
"Yöperho on koteloitunut"
Just tuo ärsyttää tänään ja muinakin päivänä, että päiväitella tulee milloin sattuu! Aamuyöllä jaettava ilmais- ja paikallisitellakaan ei ole luukussa aamulla läheskään aina. 
Nothing is quite what it seems
Mies.
Tai no, 'ärsyttää' on lieveilmaus.
Hyvä kun pääsen paskasta eroon.
Tai no, 'ärsyttää' on lieveilmaus.
Hyvä kun pääsen paskasta eroon.
Helvetti on toiset ihmiset. (Jean-Paul Sartre)
Se, että Finnkinon sivuilta piti kaivamalla kaivaa tieto siitä, miksi just nyt näkyy vaan Helsinki, Vantaa ja Espoo lipun oston/lipun varauksen kohdalla. Perkele, onko se niin vaikea laittaa vaikka semmoiseen pieneen laatikkoon etusivulle? Ei edes viesi paljon tilaa, vaan "Ensi-iltaviikonloppuina liput tulevat myyntiin Helsinki, Vantaa, Espoo *tietty kellonaika* ja muille paikkakunnille *tietty kellonaika*". GRRRRR. 
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
Erittäin kiireinen päivä tiedossa. Huoh ja vitt*u. Enää kuukausi ja sitten loppuu. En hitto tee mitään seuraavaan 12 kuukauteen.
Taas joku keski-ikäinen mulkero etuilu minut. Ja kun tokaisin, että "oli varmaan kiva etuilla", niin haistatteli.
Kerran huvipuistossa muutama pikkupoika etuili minut ja sanoin heille, että: "älkääs pojat etuilko" ja aivan kiltisti ja häpeävinä siirtyivät jonon hännille. Ei haistattelua.
Missä iässä näistä ihmisistä, jotka lapsena ymmärtävät käyttäytyvänsä huonosti, tulee mulkeroita jotka luulevat, että heillä on oikeus käyttäytyä huonosti ?
Luin juuri lehdestä jostain lapsipsykologista jonka mielestä "Lasten täytyy opetella odottamaan vuoroaan. Ensin aikuiset ottavat pöydästä ja sitten vasta lapset."
Ja mitä tämä opettaa lapsille? Että vanhemmilla ihmisillä on aina oikeus ottaa ensin?
Jotenkin toivoin, että lapsille opetettaisiin, että ihmiset ovat tasa-arvoisia ja se, että joku ottaa ruokaa ensin johtuu siitä, että muut ovat niin kohteliaita, ei siitä, että hänellä on oikeus ottaa ensin.
Kerran huvipuistossa muutama pikkupoika etuili minut ja sanoin heille, että: "älkääs pojat etuilko" ja aivan kiltisti ja häpeävinä siirtyivät jonon hännille. Ei haistattelua.
Missä iässä näistä ihmisistä, jotka lapsena ymmärtävät käyttäytyvänsä huonosti, tulee mulkeroita jotka luulevat, että heillä on oikeus käyttäytyä huonosti ?
Luin juuri lehdestä jostain lapsipsykologista jonka mielestä "Lasten täytyy opetella odottamaan vuoroaan. Ensin aikuiset ottavat pöydästä ja sitten vasta lapset."
Ja mitä tämä opettaa lapsille? Että vanhemmilla ihmisillä on aina oikeus ottaa ensin?
Jotenkin toivoin, että lapsille opetettaisiin, että ihmiset ovat tasa-arvoisia ja se, että joku ottaa ruokaa ensin johtuu siitä, että muut ovat niin kohteliaita, ei siitä, että hänellä on oikeus ottaa ensin.
^ Itseänikin on monesti etuiltu, ja olen niistä sanonut jne.. mutta yksi tapaus parin vuoden takaa on jäänyt erityisesti mieleeni.. koska etuilijalla oli niin hyvä selitys.
Olin apteekissa (vuoronumerosysteemi) kuitenkin minun vuoron tullessa eräs mummo kävelykepillä jalkojani suunnilleen hakaten halusi mennä ennen minua. Ystävällisesti selitin että on minun vuoro jne, ajattelin että jos hän vaikka ei ole huomannut vuoronumeroa ottaa tai nähnyt/kuullut numeron väärin. Mutta ei, kyllähän ihan oikein oli numerot kuullut ja numerolapun ottanut.
Syy ja selitys miksi hän halusi minua ennen oli aika pysäyttävä "Kuules nyt nuorimies.. minulla ei ole kuin apteekkiasioita täällä!! , että voit kai nyt sen aikaa odottaa!".
Koitin selittää että no eikai mullakaan täällä apteekissa juuri muita asioita ole, maidot ostan kaupasta ja kirjat vien kirjastoon.. Mutta peli oli jo menettetty. Mummo oli syöksynyt jo sinne loossiin
Myönnän.. mummo vei voiton.
Olin apteekissa (vuoronumerosysteemi) kuitenkin minun vuoron tullessa eräs mummo kävelykepillä jalkojani suunnilleen hakaten halusi mennä ennen minua. Ystävällisesti selitin että on minun vuoro jne, ajattelin että jos hän vaikka ei ole huomannut vuoronumeroa ottaa tai nähnyt/kuullut numeron väärin. Mutta ei, kyllähän ihan oikein oli numerot kuullut ja numerolapun ottanut.
Syy ja selitys miksi hän halusi minua ennen oli aika pysäyttävä "Kuules nyt nuorimies.. minulla ei ole kuin apteekkiasioita täällä!! , että voit kai nyt sen aikaa odottaa!".
Koitin selittää että no eikai mullakaan täällä apteekissa juuri muita asioita ole, maidot ostan kaupasta ja kirjat vien kirjastoon.. Mutta peli oli jo menettetty. Mummo oli syöksynyt jo sinne loossiin
Myönnän.. mummo vei voiton.
"Yöperho on koteloitunut"
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
^Noissa tapauksissa se vanha kultainen ohjenuora, minkä mukaan vanhoja ihmisiä pitää kunnioittaa, on aika koetuksella...
Noin käydessä tyydyn yleensä vaan hymyilemään hiukan huvittuneesti ilman protestointia vanhempien ihmisten kohdalla
...Keski-ikäisiä paskijaiset, jotka tyhmyyttään tunkee ohi mistään paskat välittämättä yleensä aiheuttaa sen verran tunnekuohua jo, että yritän tehdä sen loppu asioinnin heille mahdollisimman painostavaksi ja kiusallisen tuntoiseksi.
Noin käydessä tyydyn yleensä vaan hymyilemään hiukan huvittuneesti ilman protestointia vanhempien ihmisten kohdalla
...Keski-ikäisiä paskijaiset, jotka tyhmyyttään tunkee ohi mistään paskat välittämättä yleensä aiheuttaa sen verran tunnekuohua jo, että yritän tehdä sen loppu asioinnin heille mahdollisimman painostavaksi ja kiusallisen tuntoiseksi.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
H e l v e t i l l i n e n, toispuoleinen niskasärky. Salitauon syytä. 
Every ship must sail a world.
Tästähän tulee kohta mun oma yksityinen ketju.
Joinakin päivinä ei vaan kannattaisi nousta sängystä ollenkaan.
Joinakin päivinä ei vaan kannattaisi nousta sängystä ollenkaan.
Every ship must sail a world.