Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Anteeksiantaminen on taakkansa pudottamista maahan. Armo on välttyä saamasta sitä varpailleen. Ymmärrys on huomata, ettei ollutkaan mitään anteeksiannettavaa. (Bertil Martinsson)
Olen oppinut kuuntelemalla pitämään Ramsteinista (eka kuuntelukertojen jälkeen ei sytyttänyt),parasta rentoutusmusiikkia kovaan vit***kseen eli pisteitä 9/10.
Teksti mulle mitäänsanomaton, mutta kiva ja melkein romanttinen melodia, laulaja yksi parhaita ja komppikitarassa toinen (Jorkka K.). Siitä ja siksi alle 9/10:stä ei voi mennä. Tuli tuosta Chopperin kappaleesta, jota en ehtinyt kommentoimaan, jostain syystä mieleen seuraava:
Anteeksiantaminen on taakkansa pudottamista maahan. Armo on välttyä saamasta sitä varpailleen. Ymmärrys on huomata, ettei ollutkaan mitään anteeksiannettavaa. (Bertil Martinsson)
Lähentelee täydellisyyttä... 9+
Klassikko, joka nostaa nostalgian pintaan ja herättää aina muistoja menneiltä ajoilta. Tässä edelliseen biisiin äänensä puolesta parempi laatuinen klippi, jossa sanat ikkunan oik.reunassahttp://www.youtube.com/watch?v=hwJqJTdT ... re=related
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Tämä kantaa sitten mun nuoruudestani paljon muistoja, hyviäkin , mutta ei varsinaisesti mikään suosikkiartisti. 8,5/10.
Iggyn habituksesta tulee mieleen seuraava artisti-ihanuus, klipillä vähän ylävartalon treenin tuloksiakin parhaimmilaan *huoh*....Tämä aivan loistava biisi vie mut aina Rooman syksyyn 2002..
Kirsi kirjoitti:
Iggyn habituksesta tulee mieleen seuraava artisti-ihanuus, klipillä vähän ylävartalon treenin tuloksiakin parhaimmilaan *huoh*....Tämä aivan loistava biisi vie mut aina Rooman syksyyn 2002..
Varmasti huonompiakin paikkoja on joutua kuin syksyinen Rooma Biisihän on tarttuva ja video on Peppers-tyyliin hyvä. Nykyään erilaisten hittiradioiden ja muiden musiikkimedioiden ristitulessa altistuu vähän liian usein suosittujen artistien kestosoittoon, vaikka yrittäisi kuinka vältellä. Tätäkin biisiä tuli kuultua vähän turhan paljon aikanaan, mikä ei toki ole bändin vika, sillä itsessään biisi on ihan jees ja Rooma on myös jees, joten 8/10
Seuraava pläjäys tulee kaikkien listojen ja arvosteluasteikoiden ulkopuolelta. Olisi helppo tuomita biisi pelkästään tiettyjen tuotannollisten heikkouksiensa takia niin äänen kuin videonkin osalta, mutta amatöörimäisen otteen alta paljastuu melko ok-biisi ja ainakin persoonallinen esiintyjä. Videon esittelykin jo valmistaa katsojansa todelliseen elämykseen... http://www.youtube.com/watch?v=87nkJquHnAU
Kataja kirjoitti:Seuraava pläjäys tulee kaikkien listojen ja arvosteluasteikoiden ulkopuolelta. Olisi helppo tuomita biisi pelkästään tiettyjen tuotannollisten heikkouksiensa takia niin äänen kuin videonkin osalta, mutta amatöörimäisen otteen alta paljastuu melko ok-biisi ja ainakin persoonallinen esiintyjä. Videon esittelykin jo valmistaa katsojansa todelliseen elämykseen... http://www.youtube.com/watch?v=87nkJquHnAU
Täytyy myöntää että kappaleen ja videon alunkaan perusteella en osannut odottaa noinkin persoonallista artistia....hieman huvitusta hän onnistui kyllä herättämään. Amatöörimäistä meininkiä tosiaan oli havaittavissa kun esimerkiksi laulajan persoonallisempi ääni tuntui aika-ajoin ikään kuin hukkuvan hieman mahtipontisemman musiikin alle. Kappale oli rakenteeltaan ihan ok vaikka ei mihinkään lempparikategoriaan kuulukaan tämä tyyli. Laulajan laulutaitokaan ei nyt pahemmin kyllä kirvoita mitään lisäpisteitä.
Kuunneltava biisi kyllä mutta enpä ottaisi ihan laajempaankin kulutukseen.
6/10
Seuraavaksi piipahdetaan 90-luvun pyörteisiin ja sieltä otetaan aikanaan hitiksikin noussut Coronan "rhythm of the night"-kappale jonka tässä esittää Hollantilaisen opiston opiskelijoista koostuva yhtye. Saa ainakin minua ihan pirteälle tuulelle tällainen iloinen meininki.
Virdon kirjoitti:
Seuraavaksi piipahdetaan 90-luvun pyörteisiin ja sieltä otetaan aikanaan hitiksikin noussut Coronan "rhythm of the night"-kappale jonka tässä esittää Hollantilaisen opiston opiskelijoista koostuva yhtye. Saa ainakin minua ihan pirteälle tuulelle tällainen iloinen meininki.
Lisää nostalgiaa...ainaki Cotton ja Kylli tykkää! http://www.youtube.com/watch?v=--aLmrpx034 Toi Dio oli kans kova sana jossain vaiheessa 8/10 Toi Nina tuli katsottua livenä tolla keikalla mistä toi pätkä on=Roskilde.
, ennustajan lahjojako? Kylli tykkäs kylli ja bongasipa vielä Johnin sieltä villin yleisön joukosta! Pisteitä ropisee kuitnekin "vain" 8/10 johon vaikuttaa iän mukanaantuoma tylsistyminen livetaltioinneille.
Ja kun äsken oli tuota naiskauneutta, jätän sen suosiolla väliin ja soitan teille biisin, jossa on ns. jokaiselle jotakin. On mieskauneutta (tosin aika staattisessa muodossa), nostalgiaa, punkhenkeä -discohileitä unohtamatta.
No johan on, olin jo unohtanut tuon kokonaan! Aika harvoin näitä saa antaa, mutta nyt menee täydet: 10/10. Ei se maine Beatlesin pojille ihan turhasta tullut.