Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Tästä olisi tarkoitus tulla eri kirjoittajien välinen taistelutanner, jotta jokainen asiaketju ei menisi siihen.
Jos ärsyttää joku kirjoittaja niin siitä saa vapaasti purkaa täällä.
Ärsyttääkö jonkun mielipiteet? Ottaako aivoon jonkun kirjoitustyyli? Onko joku muuten vaan mielestäsi täysi *piip*? Mitä? Häh?
Kiertely ei ole sallittua ja vain suora puhe tehoaa. Onko sinulla jotakin sanottavaa? Kuka sai veresi juuri kiehumaan?
Sana on vapaa! Kuka uskaltaa olla ensimmäinen?
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Mike Manner kirjoitti:Miksi sulla on metalliset hampaat?
Eikö äiti koskaan opettanut että on epäkohteliasta kaivaa nenää? Mahdatko myös syödä sanasi.. räkäsi?
Tiedä vaikka söisinkin.
Sun äiti ei ole opettanut sinua harjaamaan hampaita, kun on pitänyt turvautua tuollaisiin Itä-Saksan aikaisiin proteeseihin?
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Mike Manner kirjoitti:Miksi sulla on metalliset hampaat?
Eikö äiti koskaan opettanut että on epäkohteliasta kaivaa nenää? Mahdatko myös syödä sanasi.. räkäsi?
Tiedä vaikka söisinkin.
Sun äiti ei ole opettanut sinua harjaamaan hampaita, kun on pitänyt turvautua tuollaisiin Itä-Saksan aikaisiin proteeseihin?
Oletko nyt tosissaan sitä mieltä että tämä keskutelu on tärkeä ja tarvittava? Koska ei johda mihinkään on aivan turha jatkaa. Itselläni ei ainakaan riitä mielenkiinto. Etsi joku toinen joka jaksaa läheä mukaan Eikös niitä ollut jokunen.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
rimma kirjoitti:Oletko nyt tosissaan sitä mieltä että tämä keskutelu on tärkeä ja tarvittava? Koska ei johda mihinkään on aivan turha jatkaa. Itselläni ei ainakaan riitä mielenkiinto. Etsi joku toinen joka jaksaa läheä mukaan Eikös niitä ollut jokunen.
Itseasiassa sinä olit se joka alkoi soittamaan suutaan, minä kysyin vaan yksinkertaisen kysymyksen.
Ja minulla ei ole tarvetta kinata, osalla vaan taitaa mennä puurot ja vellit sekaisin siinä vaiheessa, kun aletaan hiukan kiristämään ilmapiiriä. Fiksumpaa olisi varmaan vaan puhua asioista asioina.
Lisäksi sinäkään et taida olla se ihan ihailluin hlö. tällä palstalla.
On kivaa, kun ei tarvitse olla yksin