Timo T.A Mikkosen ihmeellinen elämä
Re: T.A Mikkosen ihmeellinen elämä.
Ei kiinnosta Mikkosen ja Mikkoskan katseleminen lainkaan, joten voin luvata että yhtään kertaa en katso. En hyväksy myöskään lasten vetämistä mukaan. Vihaksi pistää.
Nothing is quite what it seems
Onhan tuos pieni ristiriita minusta. Lapsia ei ole hyvä laittaa päiväkotiin, mutta tosi-tv formaattiin kyllä.
Ja mitä tulee Nina Mikkosen "hitler-kortin"-esiintuomiseen lasten päivähoidon osalta.
Niin todettakoon että Aatullakin oli pelkkä kotikasvatus.
Itselläni ei ole omia lapsia, eli sinällään olen hieman jäävi kommentoimaan tuota lastenhoito-teemaa, mutta näin kylmiltään sanoisin että molemmissa hyvät ja huonot puolensa. Kumpaakaan en tyrmää.
Ja mitä tulee Nina Mikkosen "hitler-kortin"-esiintuomiseen lasten päivähoidon osalta.
Niin todettakoon että Aatullakin oli pelkkä kotikasvatus.
Itselläni ei ole omia lapsia, eli sinällään olen hieman jäävi kommentoimaan tuota lastenhoito-teemaa, mutta näin kylmiltään sanoisin että molemmissa hyvät ja huonot puolensa. Kumpaakaan en tyrmää.
"Yöperho on koteloitunut"
Olen muuten itsekkin hieman samaa mieltä,jompi kumpi on ehkä lähdössä mukaan politiikkaan ja mikäpä tämän parempi tapa mitata "kannatusta". Ans kattoo ny kuin käy,ohjelmaa en kuitenkaan alennu katsomaan.tulikukka kirjoitti: Mutta mun vankka mielipide on se, että siksi tämä perhe nyt tunkee mielipiteineen joka tuutista, että kohta jompikumpi halajaa Brysseliin eurovaaliehdokkaaksi. Uskokaa pois!
One,two,fuck you!
En sen paremmin olisi osannut sanoa! KiitosPorin kirjoitti:Tämähän olisi hauskaa viihdettä jos ne kaksi päänatsia saisivat keskenään huseerata. Mutta kun mukaan vedetään lapset, jotka tuossa perheessä jo muutenkin saavat eväät vakaviin persoonallisuushäiriöihin, niin en hyväksy.
kohtalo sekoittaa kortit ja me vain pelaamme
-
Arlene
- Christopher Lorenzo
Hyvä kun muistutit, pitääkin katsoa onko Timo T.A.:lla tähän asiaan jotain sanottavaa. Hänhän teki näitä omia tutkimuksiaan aiheesta, nythän on todettu että Lee Harvey Oswald toimi yksin, oli hyvä ampuja ja presidentin ampuminen ei ollut hänenlaiselleen ampujalle edes erityisen vaikeata.apollo kirjoitti:Tämä yli-ihminen Timo T.A. Mikkonen tietää lienee ainoana ihmisena maailmassa, ainakin suomessa, että kuka murhasi presidentti John F. Kennedyn.
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
Saleen äijä itse päivittää omaa wikisivuaan jatkuvasti. Voiko nolompaa enää olla? Ööö. Voi. Kirjoittaa itsestään juttuja lehtiin -voi siis olla.EuroJR kirjoitti:No kannattaa ensiksi varmaan lukaista tämä:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Timo_T.A._Mikkonen
Tuo Nina Mikkonen on aivan pipi, kattelin tyynysota-ohjelman sen päivähoitomallista joka nykyisellään johtaa kuulemma Hitlerin ajoista. Yhdenkään naisen ei tulisi lastaan päivähoitoon laittaa saati mennä itse töihin. Kuinkahan se käytännössä onnistuu ja mitähän se tekisi Suomen valtiolle?
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
apollo kirjoitti:Tämä yli-ihminen Timo T.A. Mikkonen tietää lienee ainoana ihmisena maailmassa, ainakin suomessa, että kuka murhasi presidentti John F. Kennedyn. Sääliksi käy poikia: Natsi-fatsi univormuun kasvattaa.

-
Arlene
- Christopher Lorenzo
Eikö Nina osannut sanoa näistä kotiinjäämisvaikutuksista mitään, kysyikö toimittaja niistä? En nimittäin nähnyt tuota ohjelmaa.Loka kirjoitti: Tuo Nina Mikkonen on aivan pipi, kattelin tyynysota-ohjelman sen päivähoitomallista joka nykyisellään johtaa kuulemma Hitlerin ajoista. Yhdenkään naisen ei tulisi lastaan päivähoitoon laittaa saati mennä itse töihin. Kuinkahan se käytännössä onnistuu ja mitähän se tekisi Suomen valtiolle?
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
^Ei siinä kukaan kysynyt yhtään mitään kun rouva vain huusi ja paatosti ilmeisen lääkityksessä. Ihan sekopää.
Ylen areenalla saattaisi vielä olla se pätkä.
Ylen areenalla saattaisi vielä olla se pätkä.
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Tää on niin nolo, että myötähäpeän määrä on edelleenkin ihan uskomaton tuota katkelmaa lukiessa tuosta wikipedista...Vuonna 2008 61-vuotias ja siten jo reservin yläikärajan ylittänyt Timo T. A. Mikkonen sai julkisuutta ilmestyttyään maastopuvussa kutsumatta puolustusvoimien pääsotaharjoituksen tiedotuskeskukseen ja vaadittuaan itseään puhuteltavan herra majuriksi.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Aika lässähtänyt ohjelma oli. Pojat olis, kyllä saanut jättää ohjelman ulkopuolelle.
Muuten oli taattua Timoa ja Ninaa.
En pystynyt katsomaan ohjelmaa. Myötähäpeä on itselleni niin sietämätön tunne...
Ainoa asia mikä tosiaan sylettää, on tuo lasten mukana olo. Vanhempien toimintaa en enää ihmettele, mutta nelonen olisi voinut näyttää vähän selkärankaa asian suhteen.
Kuinkahan moni ihan oikeasti viitsii pistää rahojaan likoon ja äänestää?
Ainoa asia mikä tosiaan sylettää, on tuo lasten mukana olo. Vanhempien toimintaa en enää ihmettele, mutta nelonen olisi voinut näyttää vähän selkärankaa asian suhteen.
Kuinkahan moni ihan oikeasti viitsii pistää rahojaan likoon ja äänestää?
-
Arlene
- Christopher Lorenzo
Äääh.. ihan MAITOILUA!Mickey kirjoitti:Aika lässähtänyt ohjelma oli. Pojat olis, kyllä saanut jättää ohjelman ulkopuolelle.
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
On muuten alusta loppuun photoshopattu kuva...
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Ei kummoinen kuvankäsittelijä lienee kyseessä.Mike Manner kirjoitti:On muuten alusta loppuun photoshopattu kuva...
LOKA: en saanut unta ja tulin hengailemaan tänne palstalle hetkeksi. Ja sinä olit mennyt laittamaan tuon kuvan. Kiitti vaan unettomasta yöstä