Onko sinulle koskaan tapahtunut mitään yliluonnollista?

Parapsykologia, PSI, rajatieto, kummitukset, salaliitot.

Onko sinulle tapahtunut koskaan mitään yliluonnollista?

Kyllä
254
63%
Ei
147
37%

Ääniä yhteensä: 401

ABC
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja ABC »

Meillä asuu eräänlainen Murjottava Myrtti, joka tykkää vedellä vessaa itsekseen. Olen ristinyt hänet "Reiskaksi". Talvellahan putkistoihin kertyy usein ilmaa, joka aiheuttaa kaikenlaista mulinaa, mutta Reiska vetelee vessannupista kesät talvet. 8)
Every ship must sail a world.
Cotton
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Cotton »

Meillä taas on viimeaikoina alkanut sterkat heräilemään ihan itsekseen. Jollain taisi samanmoisia kokemuksia jostain tietystä merkistä. Philipsit nämä täällä olevat. Pari kertaa on radio alkanut soittamaan keskellä yötä ja eilis aamuna CD kajautti Motörheadit ilmoille.

Voi johtua myös siitä, että hyllyssä sterkkojen päällä lepää kirjahyllyllä pahamaineinen Necronomicon :shock:
Alussa on rakkaus, lopussa on naru. (K. Palsa)
A Laza
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja A Laza »

Olen aika skeptikko yliluonnollisten asioiden suhteen, mutta en voi kieltää asiaa jota en voi myöskään todistaa. Olen nähnyt unessa tulevia asioita. Mutta ne eivät edes olleet mitään suuria asioita. Paitsi minulle. Olen esim. unessa nähnyt lempiartistini tulevan levyn kannen. Se oli aivan sama kuin unessa. Mitenkään en voinut etukäteen tietää. Ja myös näin unta, että tuli kova ukkosmyrsky ja juoksin kaduilla peloissani. Seuraavana iltana oli kova ukkonen ja juoksin kotiin katuja pitkin.
Minulla on myös pelottava kokemus, mutta sen yliluonnollisuudesta en tiedä. Ennen joulua heräsin yöllä siihen että ovi aukesi ja joku tuli sisään. Koira kävi haukkuu ja nappasin lähimmän esineen käteen. Vaimo nousi ylös ja kysyi mitä nyt?
Kävelin ulko ovea kohti pitäen koiraa pannasta kiinni, joka murisi koko ajan. Ovi oli kuitenkin kiinni ja tutkin asunnon eikä siellä ollut ketään. Mutta ääni oli niin selkeä. Olen ajatellut että sen oli pakko olla naapuri joka meni kotiin. Mutta se oli niin selkeästi meidän ovi! Ja olemme asuneet tässä jo monta vuotta eikä koskaan aiemmin ole kuulunut samanlaista ääntä.
Valoviikate
Christopher Lorenzo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Valoviikate »

Ufoja olen nähnyt ja onnistunut melkein kommunikoimaan näiden kanssa. Sukulaisilla on ollut paljon enneunia ym...
R.aven

Viesti Kirjoittaja R.aven »

Onhan noita sattunut.

Eräänä iltana n. 2kk sitten oltiin poikaystävän kanssa iltaa viettämässä lähipubissa ja kotiin tultuamme huomasimme että tiskirätti oli läpimärkä, eikä molemmat meistä olleet käyttäneet sitä hetkeen. Menimme nukkumaan enempää asiaa ihmeteltyämme ja aamulla n. klo 7.00 heräsimme molemmat kun tietokoneesta alkoi soimaan vanha iskelmäbiisi jota molemmat meistä ei ollut kuullut, eikä sitä kyllä löytynyt winampistakaan.. no poikaystävä kävi sammuttamassa näytön, joka siis oli ollut kyllä aiemminkin sammuksissa mutta oli nyt päällä, lopulta saimme nukuttua rauhassa.

Makuuhuoneessakin tuuletusventtiili aukeaa aina yön aikana itsestään, vaikka sen kuinka laittaa kiinni iltaisin. hrr.
Cotton
Martin Beck

Re: Onko sinulle koskaan tapahtunut mitään yliluonnollista?

Viesti Kirjoittaja Cotton »

Sterkat elävät yhä kiihkeämpää omaa elämää :shock: Kaukosäädin ei enää yhtäkkiä toimi vaan musiikin pauhu on tukahdutettava manuaalisesti. Tänään olivat heränneet kahdesti päivällä- kertoo jälkipolvi. Seuraavaksi vetäsen töpselin seinästä ja jos elämää laitteistossa vielä esiintyy niin sitten kyllä!

Mikä tällaiseen voisi olla selityksenä? Muu kuin se Necronomicon... :shock:
Alussa on rakkaus, lopussa on naru. (K. Palsa)
BloodSucker
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja BloodSucker »

Minulle sattuu harvasa päivä näitä yliluonnollisuuksia.
mm. Lamppu löystyy itsekseen, tai sit välkkyy mut ei ole palamas, tavarat tippuu keskeltä pöytää, mankka rallattaa jotain omaansa, näkee peilistä tumman hattupäisen hahmon kulkevan ohitse,astiat kolisee kaapissa, tavarat siirtyy paikasta A paikkaan B ym.

Itse harrastan magiaa, sekä mustaa että valkoista.

Mun mieheni ei usko ollenkaan yliluonnolliseen (mikä on aika ikävä asia sinäänsä) koska nämä henget voivat sit herkemmin alkaa kiusaa mun miestä.
Mut kerran kävi mun kotona sellain homma ku en ollenkaan kertonu et mun kämppä on suurin piirtein henkien pesä niin juttelin hänen kanssaan olohuoneessa niin vessasta kuului kun joku olisi koputtanut vessan lattiaan tavaral mikä on muovipussin sisällä.No päätin mennä katsomaan sitten et mikäs juttu se oli ja jätkäkaveri tuli mukaan niin se kalahti hieman valkeaksi mun mun pesuaineet ja muovipussi ja roskis oli KESKELLÄ kylpyhuoneen lattiaa.

Sitten minulle välillä tulee mustelmia sellaisia, mistä en tiedä edes et oisin kolauttanu niin niistä mustelmista koostuu kirjaimia. nyt on tullut S kirjain ja vähän aika sitten oli tullu kunnon mustelma niin siehen oli tullut jonkun pitkähiuksisen naisen kasvot, joka hymyili ja viereen oli tullut kirjain R.
Ja siitä mustelmasta selvästi erotti et se oli ihminen sillä siin oli niin tarkkaa kulmakarvat,nenä,silmät,silmäluomet,suu,korvat,pitkät hiukset ym.

Sitten on minun tämä rakas enneuni hommeliini. Näen kaiken maailman unia mutta pystyn erottamaan todet sekä väärät.Yks päivä oli aika kamala olo ku näin unta äidistäni et hänellä oli aamusta kiire ja hän oli ajamassa kovaa kyytiä autolla ja ABC:lta tuli punainen Ford vastaan ja näin äitini silmin koko tapahtuman kuinka he rysähtivät yhteen ja äiti kuoli.No heti herättyäni soitin äidilleni ja varoitin häntä kyseisestä tapahtumasta.No, kuinka ollakkaan äidillä oli helvetin moinen kiire sairaalaan ja oli myöhässä ja oli just menos rattiin ku soitin.Puhuin hänen kanssaan ja sanoin että menee toista kautta et kiertää koulun läheltä.No äiti teki työtä käskettyä ja kiersi (ONNEKSI) ku tuli liikenne ympyrään, hän näki tuon kyseisen ajoneuvon jonka minä näin unessa.
sit on näitä muutamia muitakin mitä on tapahtunu.

Ja muutenkin tuntuu et mie vedän näitä henkiä puoleeni kuin imuri.Aina minne menen niin jotain tapahtuu.Yhelle ystävättärelleni kun menin niin hänel ei koskaan ole käyny mitään yliluonnollista niin mieku menin käymään niin samantien alkoikin.Ovi rupes hakkaamaan itsestään ja vaikutti kuin joku olisi yrittäny ulkopuolelta repiä sitä auki ym.

Että näin... :twisted:
~ Some crimes are so brutal. That if you survive, your only option is revenge. ~
Frankenstain
Jack Taylor

Viesti Kirjoittaja Frankenstain »

Minulla on monenmonta muistoa lapsena mummolassa vietetyistä ajoista jolloin mummon omituiset aavistukset ovat ilmentyneet.

Eräänä aamuna kun heräsin alkoi mummo leipomaan, ja kun tiedustelin syytä mummo sanoi että jos vaikka vieraita tulee.
Sitten kun kysyin, että kuka on tulossa sain vastauksen ettei hän tiedä.
Päivän mittaan mummo alkoi juttelemaan Maunosta joka 30vuotta takaperin ajoi kauppa-autoa mummolan nurkilla ja että mitähän Maunolle kuuluu nykysin.
Sitten samaisena iltana tupsahti kauppa-auto Mauno vierailulle, vaikka eivät olleet mummon kanssa 30v pitäneet mitään yhteyttä ja Maunokin asui 300km päässä, ja oli ohiajaessaan saanut päähänpiston ajella vanhaa reittiä pitkin.

Lapsena tuli samottua mummolan metsissä vuodenajoista huolimatta. Eräänä talvisena iltapäivänä mummo ei antanut mennä metsään. Ja sitten kun kapina ja napina alkoi, mummo sanoi että sudet syö lapset metsässä. Kielto oli ehdoton ja mummo vahti tarkasti että kieltoa noudatettiin.
Seuraavana päivänä mentiin mummon kanssa metsään tutulle leikkipaikalle ja sieltä löytyi suden jälkiä, ja useamman kuin yhden.

Lapsena kävin lähellä kuolemaa oman typeryyteni tähden ja minut pelasti mummon koira. Mummo jos ei itse lähtenyt mukaan ulos niin koiran kanssa piti mennä.

Isovaarini jäämistöstä löytyi kuva vaarin sota-ajoilta. Kuvassa oli monenmonta sotilasta ja osan pään päälle oli piirretty risti. Tämä itsessään ei ole millään asteella yliluonnollista, mutta kuvaa katsoessa tuli kylmät väreet ja suuri tarve piirtää isovaarinkin pään päälle risti.

En tiedä uskonko henkiin tms mutta mummollani on selkeästi taipumus aistia asioita mitä muut eivät aisti. Hänen kuulonsakin on pelottavan hyvä. Kaikkien sukulaistenkin mielestä meidän mummo vaan on erikoislaatuinen persoona jolla on kykyjä mitä muilla ei ole. Meille se on tavallista. Kaverit ovat aina olleet kauhuissaan ja jopa pelänneet meidän mummoa.

Itse olen muutaman vuoden ajan kokenut tunteita ja aavistuksia, ja myöhemmin huomannut olleeni oikeassa. Mutta en usko että siinä mitään ihmeellistä on. Näitä on meillä jokaisella.
Tosin kerran eräänä kesäyönä ratsastin yksin tiellä joka meni suuren metsäisen mäen kupeessa. Hevonen kävi yhtäkkiä aivan rauhattomaksi ja tuntui, että joku tuijottaa. Katselin ympärille kesäyön hämärässä, enkä nähnyt ketään. Tunne seuraavasta katseesta jatkui vaan. Sitten katsoin mäen päälle. Puiden lomassa seisoi ihmishahmo. Järkeilin että ei siellä ole ketään ja kun tulin samaa tietä takaisin päin noin 20min kuluttua en nähnyt paikassa enää ketään. Sitten taas tuli tunne että joku katsoo ja hahmo oli jälleen samalla paikalla vaikka hetki ennen sitä ei ollut.
Nostin laukan, ratsastin kiireisesti takaisin kotiin, enkä puhunut kellekään asiasta. Seuraavana päivänä ratsastin samasta kohdasta kaverin kanssa ohi, ja vaistomaisesti katsoin päivänvalossa mäenharjannetta. Kohta jossa hahmo oli seissyt ei ollut mitään.
Pidän tapausta hämärän, vilkkaan mielikuvituksen ja väsymyksen aiheuttamana näkynä.
Tosin kaverini tiesi kertoa, että lähitalon isäntä oli löytynyt kyseiseltä mäeltä henkensä riistäneenä vuosikymmeniä sitten.
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

Minusta on jotenkin.. krhm, merkittävää, että muillakin on vastaavanlaisia kokemuksia kuin itselläni. Siis tuosta, että tietynlaiset taidot tavallaan periytyvät, tai kulkevat suvuttain.

Ja eikös shamaanitkin valittu suvuttain?
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

Mietin muuten eräänä unettomana yönä tätä ns. kuudetta aistia ja tulin jonkinnäköiseen, minut ainakin totaalisesti tyydyttävään lopputulemaan.

Täällä on sanottu asia aika hyvin, tuossa kohdassa missä puhutaan sirkkojen psykologiasta: http://www.heimot.com/wiki/index.php/Sirkat

Puhun siis parvimielestä. "Kuudes aisti" on teoriani mukaan jäänne parvimielestä ja aiheuttaa sen, että jotkut ovat erityisen hyviä tulkitsemaan sekä ihmisiä että eläimiä, ja että tuo tulkintakyky ei ole riippuvainen siitä, onko tulkittava fyysisesti läsnä. Tämä selittää kaikki mahdolliset etiäisetkin. Sen, että parvimielikyky on säilynyt joissakin ihmisissä näihin päiviin saakka, selittyy minusta sillä, että onhan se kiistatta näppärä taito silloinkin, kun selviytyminen on menneinä vuosituhansina ollut kiinni fyysisestä kestokyvystä.

Kommentteja?
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Entä se, että katseen tuntee. Lähes yhtä selvästi kuin joku koskettaisi. Minulla ei ole yliluonnollisia kokemuksia, mutta katseen tuntuminen vaikuttaa joskus lähes yliluonnolliselta. Paitsi että en usko mihinkään yliluonnolliseen, koska uskon että kaikelle on selitys, jota emme tunne vielä (tai ehkä koskaan).
Nothing is quite what it seems
BloodSucker
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja BloodSucker »

no ei kaikki usko yliluonnolliseen ja välillä pitävät niitä ketkä uskoo/tietää, että yliluonnollisuutta on, niin pöpeinä.se on aikas totta tuo että ne periytyy... Mun äitini äiti oli noita ja äitini on ennustaja.
Oon jutellu muutamien ystävieni kans ketkä tietää että yliluonnolisuutta on niin kaikki on tullu siihen tulokseen että olen "Portti tuonpuoleiseen" että minun kautta yritetään ottaa yhteys tavalla jos toisella mikä vaikuttaa olevan todella totta sillä olen itsekkin miettinyt moista.
Näin yleisesti, oletteko koskaan tuntenut sitä jännää tunnetta kun "Joku valtaa sisäisesi"?
Eli siis asettuu ruumiiseesi ja näet ja tunnet hänet peilin kautta?
Mulla on muutamankin otteeseen ollut sellain et kotona ollu yksin niin olen mennyt peilin ääreen jotain säätämään ja sit katon peiliin, näen että mun silmät on samat kuin siskolla ja kasvot ihan samat (Sisko kuollut) ja luonnostaan, me ollaan täysin eri näköiset.Ja samaten olen ns."Saanut" isäni kasvot näkymään.
Ja kerran katsoin tarkkaan niin huomasin kuinka silmieni väri alkoi muuttua keltaiseksi (Iirikset) (Luonnostaan silmieni väri on siniviherharmaa.
Että onko mm. tuollaisia kokemuksia? Vai olenko ainoa friikki? :twisted:
~ Some crimes are so brutal. That if you survive, your only option is revenge. ~
kid

Viesti Kirjoittaja kid »

Tuolla sivulla 15 mietittiin sitä, että kun äidit aavistavat koska synnyttävät ja ihmiset kun he kuolevat - no mäkin aavistin tässä influenssaan sairastuttuani että mulle tulee lisäksi korvatulehdus, ja eiköhän se sitten tullutkin :D Viimeksi korvatulehdus on ollut ihan pienenä, josta en muista enää mitään.

Eli ei se nyt niin iso homma ole tajuta, että luoja soikoon minähä synnytän. Taikka kuolen.
Mariacka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

Maybrick kirjoitti:Entä se, että katseen tuntee. Lähes yhtä selvästi kuin joku koskettaisi. Minulla ei ole yliluonnollisia kokemuksia, mutta katseen tuntuminen vaikuttaa joskus lähes yliluonnolliselta. Paitsi että en usko mihinkään yliluonnolliseen, koska uskon että kaikelle on selitys, jota emme tunne vielä (tai ehkä koskaan).
Minä tunnen myös kun minua katsotaan, ja varsinkin jos katsotaan "sillä silmällä". Yliluonnolliseen en usko, selittämättömään kyllä. Kuudes aisti on mielestäni olemassa olevien, tunnistettujen aistien yhdistelmä tyyliin "kokonaisuus on enemmän kuin osiensa summa".
lankiss

Viesti Kirjoittaja lankiss »

Asuin lapsuuden talossa joka on rakennettu 1900-luvun alussa. Täys remontti tehty+laajennukset sun muut. Lapsena en voinu mennä yksin yläkertaan, eikä mene muutkaan lapset mielellään sinne. Sieltä kun lähti pois niin tuntui että joku seuraa.. Ulkona ollessa sisältä kuuluu kuin keittiön kaapin ovia laitettaisiin kiinni.

Öisin kuulin kuin joku olisi käännellyt lehteä keittiössä sekä rämpännyt ulko-oven ripaa. Nyt aikuis iällä ei enää pelota olla siellä, paitsi joskus :lol: n. pari vuotta sitten olin alakerrassa ja ylhäältä alkoi kuulua kovaa kopinaa. Juoksin äkkiä ulos ja en mennyt yksin enää sisään.

Meillä on aina ollut paljon eläimiä, koirat ja kissat ovat katselleet tyhjää ihmeissään.

Suurin osa kokemuksistani saattaa olla lapsen mielikuvitusta, mutta kädestä ennustaja kertoi että minulla on yliluonollisia kykyjä...sehän se vasta säikäyttikin..!
Vastaa Viestiin