Ärsyttää Murha.infossa->

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Ärsyttää, kun olen niin koukussa tään palstan elämään. Nytkin olisi vapaapäivälle vaikka mitä tekemistä, mutta täällä vaan pitää roikkua.

Tämä minfo näkyy tarjoavan ajanvietettä silloinkin, kun kunnon asiaketjuja ei ole pinnassa. Aika kuluu ihmeen hyvin jo siinä, kun yrittää perehtyä käynnissä olevien Lautamies-keskustelujen taustoihin :shock:

(nytkin on meneillään jo kolme kiistanpoikasta mielenkiintoisten nimimerkkien kesken: Sirpa vs Mike Manner, Nylonköysi vs. loneliness ja Kirsi vs. Kylli)

EDIT. Sekin ärsyttää, kun tään palstauudistuksen jälkeen ei enää ole tullut ilmoituksia yyvee-posteistakaan :evil: Pitää aina kirjautua sisään palstalle, ennenkuin tietää, onko kukaan tavoitellut.
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
PaulaDrew
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja PaulaDrew »

maija turjukka kirjoitti:EDIT. Sekin ärsyttää, kun tään palstauudistuksen jälkeen ei enää ole tullut ilmoituksia yyvee-posteistakaan :evil: Pitää aina kirjautua sisään palstalle, ennenkuin tietää, onko kukaan tavoitellut.
Sama vähän ärsyttää. Huomasin, että asetuksista kohdasta "ilmoita sähköpostilla uusista yksityisviesteistä" oli uudistuksen aikana lähtenyt ruksi pois, mutta toisaalta eipä sen uudelleen sinne laittaminen auttanut asiaa kuitenkaan. Lisäksi yksäreitä joutuu nyt poistelemaan itse saadakseen uutta tilaa, kun ennen ne poistuivat automaattisesti vanhimmasta päästä. Mutta toisaalta tästä voi olla hyötyäkin, koska aiemmin moni tärkeä juttu katosi kun ei muistanut ottaa niitä talteen.

Ja jotta tulisi kaikki ärsytyksen aiheet samaan syssyyn, niin avatarit näkyvät nykyään mielestäni liian pieninä, mikä vaikuttaa useaan kuvaan aika epäedullisesti. (Mm. omaani, Reginan kasvot vääristyvät ihan omituisiksi näin pienessä koossa. Seuraavan etsiminen onkin työn alla.)

Muuten olen kyllä tottunut jo uuteen minfoon. Hyvä tää on. <3
loneliness
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja loneliness »

maija turjukka kirjoitti:
EDIT. Sekin ärsyttää, kun tään palstauudistuksen jälkeen ei enää ole tullut ilmoituksia yyvee-posteistakaan :evil: Pitää aina kirjautua sisään palstalle, ennenkuin tietää, onko kukaan tavoitellut.
Pistä kirjaudu automaattisesti sisään, niin ei tarvi joka kerta näpytellä. Tietenkin vähän eri juttu jos sulla on sen ikäisiä lapsia kotona ettet halua heidän kirjoittelevan m.turjukkana :lol:
Paavo Arhinmäki on äijä!
loneliness
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Nylonköysi kirjoitti:
luokkaa "hauska ellei hauskempi kuin markja". Se ei ole kovin hyvä status. Aivan kuten markja, olet noissa analyyseissäsi ja raivonpurkauksissasi niin ylitseampuva ettet edes onnistu ärsyttämään.

Ota taas nenäliina, älä poraa liikaa ettei tule silmätulehdus.

PS. Lihavoin tekstistä jotain hyvin olennaista. Olet nyt itkenyt useissa viesteissä sitä, kuinka yhden nimimerkin olemassaolo ärsyttää sinua. Jos netti alkaa ahdistaa liikaa, mieleltään terveet ihmiset yleensä ymmärtävät viettäneensä liikaa aikaa netissä ja sulkevat netin. Myös nore on keksitty. En mitenkään olisi osannut kuvitella, että nimimerkkini olisi tuollaisen raivoreaktion saanut jossakussa aikaan, mutta ilmeisesti meitä tosiaan on useampaan junaan. :roll:
En ole minkään statuksen perässä liikkeellä, enkä kilpaile markjan kanssa mistään titteleistä. Minulla ja markjalla lienee jotain samoja ominaisuuksia, joista yksi on asioiden kärjistäminen toisinaan. Joskus ne naurattavat ihmisiä ja joskus saavat ihmiset ajattelemaan asioita toiselta näkökantilta. Sinä lienet järjestelmälle menetetty tapaus, joka ei kykene näkemään asioita muilta kanteilta kuin omaltasi, mikä on vähän valitettavaa, mutta se siitä.

Eikä netti minua ahdista, eikä se, että sinä olet mitä olet (tai luulet olevasi) saa minua nyyhkyttämään niin kuin oletit. Se, ettet osaa odottaa että joku voisi vähän katsoa kieroon kirjoituksiasi osoittaa itsekritiikin puutetta ja narsismia, jota esiintyy joillakin muilla kirjoittajilla myöskin, se ei ole pelkästään sinun paheesi.
Paavo Arhinmäki on äijä!
Nylonköysi
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Nylonköysi »

^ Toivottavasti tuli hyvä mieli, kun saat viimeisen sanan. 8)
Anile
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Anile »

Vittu mää en jaksa teit.
Anile
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Anile »

Mutta huomaatteko mikä on muuttanut paremmaksi softan vaihdon jälkeen?

Muistatteko vielä?

Ei enää sitä ärsyttävää viestiä joka ilmestyi jos siirtyi liian nopeasti hakuun tai yritti lähettää viestinsä liian pian editin jälkeen.
rimma
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja rimma »

Jos ei tästä meno parane niin minun aktiivisin ketju on edelleen tämän ärsyttää murha.infossa :P
Että jos... Nokitelkaa ketjuissa jotka on sitä varten.
Kyllästyyköhän tätä pyytämään koskaan? :roll:
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
skoone
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja skoone »

Anile kirjoitti:Vittu mää en jaksa teit.
Veit jalat suustani:))
Muista lähdekritiikki!
PaulaDrew
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja PaulaDrew »

Kysytään nyt täällä koska sattuneesta syystä sopivamman topicin löytäminen on vähän hankalaa.

Toimiiko teillä haku? Kun minä laitan sinne sanan, jonka varmasti tiedän olevan palstalla, laitetaan nyt vaikka jammu, saan vastauksen: Hausta jätettiin pois seuraavat sanat: jammu. Ei kovin hyödyllistä. Eikä auta, vaikka laittaisin plussan sanan eteen.

Toinen asia: miksen saa pitkää linkkiä pistettyä nätisti tekstin alle? Siis käyttäen [url= jne. koodia? Voiko linkki olla liian pitkä? Käytin linkkiä tinyurlissa, jonka jälkeen se alkoikin näkyä sinisenä tekstinä tarkoittamallani tavalla, mutta vei vain page not foundiin. Miten sitä tinyurliakin sitten oikeasti käytetään?

Ärsyttää siis murha.infossa kun sen käyttö vaatii liian korkeatasoista ATK-ymmärrystä.
MotiivitOn
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja MotiivitOn »

¨Hell yeah" mulla on varsin sama ongelma tuon haun kanssa. Niin pitkää linkkiä ei multa löydy (onko tässä joku seksuaalinen vihje), että se tuottaisi ongelmia, mutta haku tosissaan takkuaa. Ei löydä sanoja jotka 100% varmuudella on foorumilla..? Joten haluaisin itsekin kuulla joltain tietokoneiden kanssa samaa kieltä puhuvalta, onko taas kyseessä käyttäjäperäinen häiriö, vai tökkiikö softa?
"Remember, the faint-hearted never fucked a pig!" -Brigadier Graeme Lamb (DSF)-
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

^Jos se yhtään lohduttaa, niin voin kertoa, että pahasti tökkii vielä täälläkin :( Taitaa olla niin, että tämä Suuri Uudistus on vieläkin vaiheessa, vaikka alunperin luultiin, että homma on hoidettu viikossa...

Tässä Raidilta saamani vastaus 27/2 (kysyin fontin pienentämislinkin toimimattomuudesta ja sivujen merkillisen "pompahtelevasta" avautumisesta)

"Tekniikka hoitaa viela ns. hienosaatoja samalla palsta on saavuttanut sen tason etta tekniikka pyrkii uudistamaan palstaa ja siihen liityvaa portaalia. Kehitystyosta tehdaan tulevana vuotena tiuhempaan tahtiin kuin aiemmin. Tarkkoja tietoja ja suunnitelmia en tieda koska se ei ole minun toimialaa..."

Pitäisi varmaan laittaa vielä kyselyä tuonne Testit ja Kyselyt-osioon, josko ne tekniikan pojat ja tytöt kiireiltään ehtisivät vastaamaan.

BTW: Eikä muuten edelleenkään tule ilmoitusta saapuneista yksityisviesteistä, vaikka omien asetusten ruksit on tarkistettu ja päivitetty useammankin kerran.
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Blues
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Blues »

Ärsyttää, ihan vitusti se, että joku kyselee jostain jotain, ja kun siihen kamalalla vaivalla kaivat jotain, niin eipä näy alkuperäistä kyselijää. Eikä kyllä muitakaan kiinnosta...
Kiinnostaa kyllä jonkun perkeleen Tenkulan hengenheitto, muttei mikään muu.
Öh...Joo kai se kuoli....
Mikä helvetti siitäkin niin mielenkiintoisen tekee?
Kuoli, kun kuoli...
Mä voin tehdä mitä vaan, mitä haluan mä saan, mitä haluan mä voin.
buracee
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja buracee »

Hmm, vieläkin tästä udistuksesta vähän kitinää.. Puhelimen selaimella (Opera Mini, Opera Mobilella en oo kokeillut kun ton N95:n akku alkaa olla vähän tiensä päässä) koko minfo on nykyään lähestulkoon lukukelvoton ilman melkoista virittelyä ja toinen juttu, enhän mä oikeasti voi olla ainoa kenen koneen suojaukset on sen verran paranoideja että se vetää herneet nekkuun noista evästeistä jotka vanhenee vasta YLI vuoden päästä? Tosin ekat cookiet uudistuksen jälkeen oli voimassa vuoteen 2099, mut se on jo fiksattu ja tais olla muutenkin vaan unohdus forum-softan conffissa.
Chopper
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Paussin paikka :arrow:
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Lukittu