Minkähän vitun takia sun mutsis ei oo tajunnu tehdä aborttia?markja kirjoitti: Vinkki: Jos ei halua välittää lapsen tulevaisuudesta, ei kannata hankkiutua raskaaksi tai tehdä abortti jos vahingossa tulee raskaaksi.
Markja vs. naiset
Re: Markja vs. naiset
One,two,fuck you!
Niin ja sitten vielä joutuu elämään selibaatissa kun pihtarinaiset ei anna pillua.Mike Manner kirjoitti:Epäonnistumiset elämässä.serialist kirjoitti:Mikä sinusta on tehnyt noin vihaisen pienen miehen?
Siinä on aika vittumaista luistella, kun vanhemmatkin on sitä mieltä, että pojasta ei ole tullut mitään ja kyseessä on jo kumminkin aikamiespoika.
Siihen kun lisää sen, että koskaan ei ole kukaan tykännyt töissäkään, niin sepä on sitten siinä.
Luulenpa, että hän ymmärtää siitä, kuin sika ilmapallosta. Hän sopii naisen kanssa yhteen, kuin ketsuppi silakan kanssa.ketsku kirjoitti: Niin ja sitten vielä joutuu elämään selibaatissa kun pihtarinaiset ei anna pillua.
A man's got to do what a man's got to do.
Jengillä on taas helvetin hyvin itse asiaan liittyviä kommentteja täällä. Voisitte talipäät vastata vaikkapa tuohon aikanne kuluksi:
Sinusta siis tasa-arvoon kuuluu, että nainen saa vahingoittaa toista ihmistä? Sinusta siis naisella ei tule olla vastuuta itse tekemistään valinnoista (raskaaksi tuleminen)? Mielenkiintoista tosiaankin. Vinkki: Jos ei halua välittää lapsen tulevaisuudesta, ei kannata hankkiutua raskaaksi tai tehdä abortti jos vahingossa tulee raskaaksi.
Mutta kun ette osaa, niin ette osaa. Pellet.
Sinusta siis tasa-arvoon kuuluu, että nainen saa vahingoittaa toista ihmistä? Sinusta siis naisella ei tule olla vastuuta itse tekemistään valinnoista (raskaaksi tuleminen)? Mielenkiintoista tosiaankin. Vinkki: Jos ei halua välittää lapsen tulevaisuudesta, ei kannata hankkiutua raskaaksi tai tehdä abortti jos vahingossa tulee raskaaksi.
Mutta kun ette osaa, niin ette osaa. Pellet.
Kotisivu: http://www.markusjansson.net
Blogi: http://markusjansson.blogspot.com
PGP: 6E9E375EC50A27FDB9DA1672A78C27BF735ADADA
PGP2: 9966C10DDC7F0DEDEC480A75FE952445F24D55DD
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Kuka vittu näihin päähän potkitun elämässään epäonnistuneen tulevaisuuden isänmaantoivon paskan jauhamisia täällä jaksaa seurailla sen tarkemmin, varsinkin kun tämä itsestään imbesillin tehnyt yksilö katsoo asiakseen vaan sättiä ja haukkua kanssa keskustelijoitaan sen minkä kerkeää.markja kirjoitti:Jengillä on taas helvetin hyvin itse asiaan liittyviä kommentteja täällä.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Mikä sinusta tuossa on paskan jauhamista ja millä perusteella, vai oletko vain niin vitun tyhmä, ettet osaa vastata siihen mitään järkevää?Mike Manner kirjoitti:Kuka vittu näihin päähän potkitun elämässään epäonnistuneen tulevaisuuden isänmaantoivon paskan jauhamisia täällä jaksaa seurailla sen tarkemmin, varsinkin kun tämä itsestään imbesillin tehnyt yksilö katsoo asiakseen vaan sättiä ja haukkua kanssa keskustelijoitaan sen minkä kerkeää.
"Sinusta siis tasa-arvoon kuuluu, että nainen saa vahingoittaa toista ihmistä? Sinusta siis naisella ei tule olla vastuuta itse tekemistään valinnoista (raskaaksi tuleminen)? Mielenkiintoista tosiaankin. Vinkki: Jos ei halua välittää lapsen tulevaisuudesta, ei kannata hankkiutua raskaaksi tai tehdä abortti jos vahingossa tulee raskaaksi."
EI. Kyllä naisen pitäisi kantaa vastuunsa lapsestaan kerta sellaisia on alkanut tekemäänkin. MUTTA muutama tupakka silloin tällöin ei riitä vahingoittamaan sikiötä. Vedät hieman äärimmäisyyksiin näitä muiden vastauksia, vääristelet hieman sanoja.markja kirjoitti: "Sinusta siis tasa-arvoon kuuluu, että nainen saa vahingoittaa toista ihmistä? Sinusta siis naisella ei tule olla vastuuta itse tekemistään valinnoista (raskaaksi tuleminen)? Mielenkiintoista tosiaankin. Vinkki: Jos ei halua välittää lapsen tulevaisuudesta, ei kannata hankkiutua raskaaksi tai tehdä abortti jos vahingossa tulee raskaaksi."
Kukaan ei saa vahingoittaa toista ihmistä, ei fyysisesti eikä henkisesti. Näin silti tapahtuu, kuten sanoin, kaikkialla kaikki ei ole täydellisiä ja kaikkialta löytyy näitä ns. pilaantuneita yksilöitä. Jos yksi raskaana oleva nainen örveltää humalassa ja huumepäissään kadulla, ei se tarkoita, että kaikki raskaana olevat tekevät näin.
A good way to threaten somebody is to light a stick of dynamite. Then you call the guy and hold the burning fuse up to the phone. "Hear that?" you say.
"That's dynamite, baby.".
- Jack Handy -
- Jack Handy -
No niin, mikset voinut tätä heti myöntää suoraan?serialist kirjoitti:EI. Kyllä naisen pitäisi kantaa vastuunsa lapsestaan kerta sellaisia on alkanut tekemäänkin.
Väitinkö minä, että muutama tupakka vahingoittaisi sikiötä?MUTTA muutama tupakka silloin tällöin ei riitä vahingoittamaan sikiötä. Vedät hieman äärimmäisyyksiin näitä muiden vastauksia, vääristelet hieman sanoja.
Siksi raskaana olevat naiset, jotka toimivat sikiötä vahingoittavasti, pitäisi laittaa pakkohoitoon ja lapsi ottaa huostaan heti syntymän jälkeen, jos on vaarana, että lapsen kehitys vaarantuu. Tämän pitäisi olla automaatti.Kukaan ei saa vahingoittaa toista ihmistä, ei fyysisesti eikä henkisesti. Näin silti tapahtuu, kuten sanoin, kaikkialla kaikki ei ole täydellisiä ja kaikkialta löytyy näitä ns. pilaantuneita yksilöitä.
Väitinkö minä, että kaikki raskaana olevat naiset tekevät noin?Jos yksi raskaana oleva nainen örveltää humalassa ja huumepäissään kadulla, ei se tarkoita, että kaikki raskaana olevat tekevät näin.
^enhän minä missään vaiheessa sanonut, ettei nainen ole vastuussa kantamastaan lapsesta.
Kerroppas nyt, markja, kaikki asiat, jotka koet lapselle vahingolliseksi raskauden aikana (ja missä määrin)? Kun ei sinusta ota selvää onko pari tupakka tai lasi punaviiniä aivan kuolemaksi. Näin jatkossa ehkä ymmärretäänkin toisiamme paremmin kun selvennät hieman?
Oma äitini poltti vakituisesti minua odottaessaan eikä minussa ole mitään sen kummempaa vikaa henkisesti eikä fyysisesti. En käytä huumeita, alkoholiakin fiksusti ja yllättävän harvoin, ei ole rikosrekisteriä edes, menestyn koulussa tälläkin hetkellä kiitettävällä keskiarvolla, elän tasapainoista elämää ja osaan ottaa vastuuta muista. En ole tunnevammanen, liian ujo vaan ulospäinsuuntautunut ja yllättävää kyllä, nautin tällä hetkellä elämästäni. Tottakai se on yksilöllistä kuinka vakituinen tupakointi vaikuttaa sikiöön, mutta en minä enkä siskoni ole mitenkään omituisia vaikka äitini polttikin meitä odottaessaan.
Kerroppas nyt, markja, kaikki asiat, jotka koet lapselle vahingolliseksi raskauden aikana (ja missä määrin)? Kun ei sinusta ota selvää onko pari tupakka tai lasi punaviiniä aivan kuolemaksi. Näin jatkossa ehkä ymmärretäänkin toisiamme paremmin kun selvennät hieman?
Oma äitini poltti vakituisesti minua odottaessaan eikä minussa ole mitään sen kummempaa vikaa henkisesti eikä fyysisesti. En käytä huumeita, alkoholiakin fiksusti ja yllättävän harvoin, ei ole rikosrekisteriä edes, menestyn koulussa tälläkin hetkellä kiitettävällä keskiarvolla, elän tasapainoista elämää ja osaan ottaa vastuuta muista. En ole tunnevammanen, liian ujo vaan ulospäinsuuntautunut ja yllättävää kyllä, nautin tällä hetkellä elämästäni. Tottakai se on yksilöllistä kuinka vakituinen tupakointi vaikuttaa sikiöön, mutta en minä enkä siskoni ole mitenkään omituisia vaikka äitini polttikin meitä odottaessaan.
A good way to threaten somebody is to light a stick of dynamite. Then you call the guy and hold the burning fuse up to the phone. "Hear that?" you say.
- Jack Handy -
- Jack Handy -
-
Porin
Tästä saa sellaisen käsityksen että Marja on katkera koska:
- hänen äitinsä joi ja poltti raskauden aikana
- Jansson on sen vuoksi lievästi kehitysvammainen
- hän toivoo että hänen äitinsä olisi tehnyt abortin
- hänen äitinsä joi ja poltti raskauden aikana
- Jansson on sen vuoksi lievästi kehitysvammainen
- hän toivoo että hänen äitinsä olisi tehnyt abortin
Mutta jos päätösvalta olisi sinulla voisit laittaa kaikki naiset armeijaan vaikka suurinosa kansalaisista olisi toista mieltä. Se varmasti tuota virkamiesten, poliitikkojen ja hallituksen päätöksistä riippumatonta elämää? Sillä hetkellä kun sinä saisit päätösvaltaa niin paljon että voisit puuttua asioihin niin sinulla nousisi paska päähän(siis vielä lisää sitä)ja sinä olisit yksi noista vittupää päättäjistä joista tuossa "keskeisessä ajatuksessa" puhut.Janssonin keskeisenä ajatuksena on, että jokaisella ihmisellä on oltava vapaus elää omaa elämäänsä ja pyrkiä onnellisuuteen itse valitsemallaan tavalla, niin kauan kuin se ei loukkaa muiden vastaavaa vapautta. Ihmiset ovat itse oman elämänsä parhaita asiantuntijoita ja vain he voivat tietää mitä he tarvitsevat ja haluavat. Ei yksikään virkamies, poliitikko tai hallitus.
Mielestäsi naisille tulisi langettaa pakollinen hurapalvelus ja sinä todellakin vertaat sitä armeijan käymiseen? 11vuottako olet? Sinua siis vituttaa suunnattomasti(siis sen lisäksi ette saa naista) kun suomen laki on mielestäsi epäoikeudenmukainen ja haluat purkaa sen meihin naisiin. Hyvä idea, tulet pääsemään pitkälle. Eikö sinun tulisi nyt siis kaiken jären mukaan alkaa hyppiä suomen lakia, sen kirjoittajia ja päättäjiä vastaan? Eikä junttina idioottina miehenä naisia vastaan. Yksikään nainen ei tee vasten lakia kun ei lähde armeijaan ja niin kauan kun niin on niin sinä olet heikoilla hangilla. Ja vaikka ei ole pakko, jotkut jopa menevät sinne. Mitä mieltä olet sivareista?
Ei vittu en oo ihan hetkeen törmännyt noin hataralla pohjalla olevaan järkensä menettäneeseen junttiin. Huh
Niinhän se on että kun on tyhjiö elämässä sitä pitää alkaa jotakin kautta täyttämään. Jos ihmiset oikeesti puoltaisivat sinua ja jutuissasi olisi jotakin ideaa olisit varmaan jo äänestetty sisään. Tuo teksti on niin katkeruutta täynnä olevaa. Voi poika parkaa. No niin, iske kiinni vaan minulla ei ole paljoakaan enempää asiaan sanottavaa. Hyvää hupia sinun kotisivujesi lukeminen.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
век живи, век учись.
- Juliet Jones
- Axel Foley
En ymmärtänyt lausetta. Siis jos tulee vahingossa raskaaksi, niin eikö kannata tehdä aborttia vai kannattaako? Eli kumpi olisi lapsesta välittämistä ja kumpi ei olisi? Pikkuisen täsmennystä tuohon, niin ymmärrän tarkoituksesi.markja kirjoitti: Vinkki: Jos ei halua välittää lapsen tulevaisuudesta, ei kannata hankkiutua raskaaksi tai tehdä abortti jos vahingossa tulee raskaaksi.
- Juliet Jones
- Axel Foley
Sama täällä, äitini poltti kaikkien muiden, paitsi ensimmäisen aikaan kun ei silloin vielä "osannut" tupakoida. Opetteli sen sitten vasta yli kaksikymppisenä. Meissä ei ole mitään muuta kuin persoonakohtaisia, sekä temperamenttieroja. Minä olen vähiten koulutettu, mutta tuskin siitä äidin sauhuttelua voi syyttääserialist kirjoitti:
Olen joskus miettinyt sitä, kuinka paljon 60- ja 70-luvuilla tupakoitiin. Naiset polttivat runsaasti raskaina ja ilman, lisäski tupakoitiin passiivisesti autoissa, kodeissa, kahviloissa ym., röökit paloivat kaikkialla eikä siinä ollut mitään terveydellisesti huolestuttavaa.
80- luvulla terveysvalistus parani ja 90- luvulla tupakointiin, erityisesti raskausajan tupakointiin alettiin kiinnittää erityistä huomiota. Äidin tupakoinnin on sanottu vaikuttavan lapsen oppimiskykyyn myöhemmin ym. ja voivan aiheuttaa hyperaktiivisuutta ja tarkkaavaisuushäiriöitä. Miksi minusta tuntuu, etteivät 60- ja 70- luvun lapset olleet lähellekään niin käytöshäiriöisiä kuin nykylapset? Jos ennen oli jokaisessa alakoulun luokassa yksi hyper ja kaksi heikkolahjaista, niin nykyisin tuntuu olevan viisi hyperiä ja neljä heikkolahjaista.
Tämä taas osoittaa, ettet tiedä mistään mitään, etkä vaivaudu edes ottamaan selvää.rimma kirjoitti:Mutta jos päätösvalta olisi sinulla voisit laittaa kaikki naiset armeijaan vaikka suurinosa kansalaisista olisi toista mieltä. Se varmasti tuota virkamiesten, poliitikkojen ja hallituksen päätöksistä riippumatonta elämää?
Minä olen joka käänteessä sanonut, että oikeudenmukainen järjestelmä olisi palkka-armeija, MUTTA, JOS miehillä on (syystä tai toisesta tai kolmannesta) asevelvollisuus, sen pitäisi myös olla naisilla tasa-arvon vuoksi. Kaltaisesi idiootti ei tietenkään kykene tajuamaan tälläistä.
Sinusta siis on "hataralla pohjalla olemista" vaikkapa todeta, että kun toinen sukupuoli pakotetaan lain voimalla tekemään jotain, mitä toista sukupuolta ei pakoteta, niin että siinä on jotain sukupuolisesti syrjivää? Mielenkiintoista. Perusteluja kaipaan...Ei vittu en oo ihan hetkeen törmännyt noin hataralla pohjalla olevaan järkensä menettäneeseen junttiin. Huh![]()
Ihmiset ovat usein idiootteja, kuten sinäkin taas kirjoituksellasi hyvin todistat. Toiseksi, kannattajien määrä ei kerro argumenttien pätevyydestä yhtään mitään. Sinusta siis kaikki nykyiset poliitikot ovat fiksuja ja tietävät miten asioiden laita on ja heidän jutuissa on idea...LOL.Jos ihmiset oikeesti puoltaisivat sinua ja jutuissasi olisi jotakin ideaa olisit varmaan jo äänestetty sisään.
Lainasin tärkeimmät kohdat tekstistäsi muillekkin nähtäväksi.markja kirjoitti:LOL.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
век живи, век учись.