Nyt olisi jo korkea aika että näytät mustaa valkoisella väitttämäsi pitävyyden. Mitään kertomaasi tietoa ei löydy. Eiköhän tuo hourintasi olisi parasta lopettaa. Minäkin voisin keksiä mitä vaan ja liitellä kaikki yhteen ja laittaa mappiin Madeleine.Sirpa kirjoitti:
"Selvitätkö, että miten on mahdollista, että Madeleinen katoamistutkimuksiin liittyen on pyydetty Suomesta tunnistetietoja, joista informoi KRP papereiden aukaisun jälkeen, myös papereiden aukaisun jälkeen Interpol ilmoittaa odottavansa Suomesta raporttia liittyen Madeleinen katoamisasiaan, jos tapaus on mielestäsi "hyllytetty" jo ennen tätä? Ja tämän jälkeen Suomessa kävi vielä ainakin kahdesti Englantilaiset poliisit."
Nyt sinun on kyettävä selvittämään tämä kohta, jotta voin uskoa olevani väärässä, ellet siihen pysty, olen oikeassa.
Sinä voisit lopettaa tuon hakoteille johtamisen. Harva sinua uskoo ja vaikka hokisit toisen tuhat kertaa samaa niin se ei siitä miksikään muutu. Sinulla on valtava pätemsien tarve ja se teettää sinulle tepposiaan. Minulla ei ole tarvetta edes olla oikeassa, saatikka pätevä. Minulla ei ole mitään suuria luuloja itsestäni. Haluan vain keskutella ja pähkäillä ja mielelläni tutkia että mitä tapahtui Madeleinelle. Mitään muuta motiivia ei minulla ole. Henkilökohtaisesti minulle on aivan saman tekevä että kuka teki ja mitä kunhan vaan saataisiin selville että mitä Madeleinelle tapahtui ja syyllinen tai syylliset saataisiin vastuuseen teoistaan. Minä henkilönä en ole tämän keskustelun aihe joten ei kannata kiristää mitään tietoja minusta. Kerron jos haluan ja omilla ehdoillani, sinä et ehtoja siihen aseta.
Keksutelijat tältä palstalta ovat häipyneet ja ei ihmekkään.