Saako toisesta kirjoittajasta esittää perättömiä tietoja?

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

papillon
Perry Mason

Re: Saako toisesta kirjoittajasta esittää perättömiä tietoja?

Viesti Kirjoittaja papillon »

Matlock kirjoitti:
papillon kirjoitti:^ No eikö se tuolla pääpaikalla tule selväksi kun sanon että sariola on trolli mikä trolli.

Se vaan on niin että tämä saa vaan jatkaa aivan imbesillejä jorinoitaan tavoitteenaan tukehduttaa palsta ja saada osa kirjoittajista vaikenemaan.
Se on selvää.

Onnistuukin siinä, näillä näkymin, ei juuri huvita kaltaistensa paskiaisten vuoksi duunata yhtään mitään, ei kuvan kuvaa eikä muutakaan. Olkoon.

Joko hän on todella pimeä päästään, tai sitten tekee tuon tahallaan, tai molemmat vaihtoehdot.
On nostanut tuon pulunsa elämää suuremmaksi jorinaksi, ollen sittenkin siinä väärässä.
Silti olen edelleen sitä mieltä että jokainen on teksteistään vastuussa, vaikkakin sariolan kaltainen polunnussija ärsyttää kuinka ja tahallaan.
Mutta ei voi kuin odottaa että ylläpito sen havaitsee, ja toimii.
:lol:
Tällainen teksti ei kuulu tälle palstalle ja kertoo aika paljon kirjoittajastaan.

Jos et pysty enää asiasta keskustelemaan, suksi kuuseen tältä palstalta!
Samat sanat, Vara-Sariola. :lol:
- Sanos muuta ja älä muuta sano!
papillon
Perry Mason

Sariola kirjoitti:
papillon kirjoitti:
Sariola kirjoitti:

Papillion taisi olla alussa sitä mieltä, että polku menee lähes pystysuoraan, ja minä olin ainut, jonka mielestä polku on siinä uhrikuvassa selvästi oikealle - siis se vaihtoehto B. On käynyt selväksi, että tuo minun arvioni oli se oikea. Varmaan tätä minun kantaani oli moni muu alusta lähtien, vaikka ei ilmoittanut sitä alussa.
Varsinainen nuija, vai että pystysuoraan.
Esitäpäs paskanjauhaja kyseinen kohta jossa sanon polun menevän pystysuoraan.

Se on kuule sariola sillä tavalaa että et ota sitä huomioon että tuota lapsellista peliäsi voi pelata muutkin kuin sinä, etkä sinä silloin pärjää et vaikka siellä ukkokodissasi perustaisit viisasten kerhon tueksesi, kysymys on vain siitä että viitsiikö mokomaan ryhtyä moisen mitättömyyden takia.

Sinä et tiedä bodomista juuri mitään, ilmansuunnat on sekaisin, välillä väität keskiniemeä murhaniemeksi ja niin edelleen, pitkiä puuduttavia postauksia sellaisista teksteistä joista käsität yhtä paljon kuin sika tuulimyllystä.

Loppuajan sitten yrität nuoleskella matiasta vaikket tajua tämänkään esityksistä yhtään mitään.

En vamma- enkä hypnoosijuttuja ole kunnolla seurannut, mutta sen mitä olen seurannut olen saanut käsityksen että olet kussut sielläkin omille koivillesi, kallistamalla päätäsi.

Hessu on mikä on ja sai bannia, ehkä aiheesta, mutta sinä hänet siihen härnäsit pitemmällä aikavälillä, peli vain on sellaista että kaltaisesi trollaaja selviää ilman sanktiota mutta siitä provosoituva sitten saa jäähyn.

No, uskon että Hessukin voisi tehdä samoin sinulle, mutta siinä on se että kun et käsitä bodomista mitään niin on vaikeaa esittää laillasi perätöntä tietoa kun et siihen tyhmyyttäsi osaa reagoida.

Joten palaa sinä vaan zoomaamaan syylää mäkärän munassa, olet just yhtä merkityksellinen koko äijä.
Papillon taitaa muistaa väärin! Luepas seuraava!

PAPILLON: "Varsinainen nuija, vai että pystysuoraan.
Esitäpäs paskanjauhaja kyseinen kohta jossa sanon polun menevän pystysuoraan."

Esitän siis nuija papillonille, joka on siis paskanjauhaja ja lisäksi valehtelija sen päälle

_________________________________________________________________________________________________

Kirjoittaja papillon päivämäärä Su Tammi 25, 2009 2:27 am
kujala kirjoitti: Olen huomannut papillon tuon ristiriidan, jonka tuot esille vaihtoehdosta A. Se polku menee nyt kuitenkin ihan samaan suuntaan kuin tässä kuvassa, eikä polku tässä näytä päätyvän järveen:
polku A

En ole vielä pystynyt selvittämään ristiriitaa, miksi uhrikuvassa järvi näyttää lähentyvän niin nopeasti polkua mallissa A, mutta lavastuskuvassa se menee ihan OK.

Lisäsin vielä vaihtoehdon C, olisiko tässä tarpeeksi?

Kuva

Jaa, a mahtuisihan siihen pari kolme ainakin vielä, no jossain A: ja C;n valillä se on, tuskin sentään B:n.

Tuo suoruus siinä vaan hämää, kurviahan se polku hieman tekee, mutta käsitän että ettei sillä ole tuon koivun kohdalla merkitystä.
_____________________________________________________________________________________________________

No niin. Tuossa papillon esitti kysymyksen, että missä hän on esittänyt, että uhrikuvassa polun suunta on lähes suoraan ylös siinä kuvassa. Se tapahtuu juuri tässä. Tässä papillon kaipaa lisämalleja tuohon A:n ja C:n välille. Ne olisivat hänen näkemyksensä mukaan todennäköinen polun suunta. Siis tuossa kuvassa suunnilleen pystyyn, kuten sanoin tuossa aikaisemmin. Juuri niinhän papillon tässä itse toteaa! No, ei siinä mitään, mutta kyllä täytyy jälkeen päin todeta, että tuo minun arvaukseni oli osunut oikeaan ja papillonin arvaus väärään. Näinhän se on totuus! Joskus käy näin, joskus toisinpäin, pääasia että ei heittäydy erehtymättömäksi. Kumma, että papillon oli tämän unohtanut - olisiko aivan tahallaan. papillon toteaa: "Tuskin sentään B". Mutta se oli juuri B joka oli lähimpänä totuutta. Minä esitin ratkaisuksi vaihtoehto B:n. Mitä tästä opimme: Papillonkin muistaa väärin. Muuten, minä en edes tunne Matiasta, enkä tiedä sen nimistä. Kuka se onkaan paskanpuhuja, papillon? Vilkaisepas peiliin!
Missään en ole kirjoittanut että polku menisi " pystysuoraan " kuten väitit, paskanpuhuja.

Ja jollet tiedä että kujala on esiintynyt myös matiaksena, olet jo supernuija.

Onneksi olkoon.
awa
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja awa »

kujala kirjoitti: Olen huomannut papillon tuon ristiriidan, jonka tuot esille vaihtoehdosta A. Se polku menee nyt kuitenkin ihan samaan suuntaan kuin tässä kuvassa, eikä polku tässä näytä päätyvän järveen:
polku A

En ole vielä pystynyt selvittämään ristiriitaa, miksi uhrikuvassa järvi näyttää lähentyvän niin nopeasti polkua mallissa A, mutta lavastuskuvassa se menee ihan OK.

Lisäsin vielä vaihtoehdon C, olisiko tässä tarpeeksi?

Kuva
Jepulis, polku A on oikea vastaus.

- ei pääty järveen ei - kulkee itäistä harjannetta mantereelle. Piste.
- awa -
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
Sariola
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Sariola »

No niin, molemmat antoivat yhtä viisaat vastaukset. Kummallekin 2 pistettä.

Tietysti jos sanoo, että polku on mallien A ja C välissä, samalla ilmaisee, että on sitä mieltä, että tuossa kuvassa "polku menee käytännössä pystysuoraan". Sitähän se tarkoittaa. Ymmärretty on!

Myös awa on ilmaissut omat kantansa. Sekin on ymmärretty!

Hyvä! :x
Se on tasapeli!
Matlock
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja Matlock »

papillon kirjoitti: Missään en ole kirjoittanut että polku menisi " pystysuoraan " kuten väitit, paskanpuhuja.

Ja jollet tiedä että kujala on esiintynyt myös matiaksena, olet jo supernuija.

Onneksi olkoon.
Milloinkahan tämä idioottimaisesti räyhäävä pelle saadaan ulostettua palstalta?
Pasilan mies.
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Matlock kirjoitti:Milloinkahan tämä idioottimaisesti räyhäävä pelle saadaan ulostettua palstalta?
On täällä muitakin palikoita riehumassa muilla alueilla, et ole ongelmasi kanssa yksin.

Tosin voi olla, että he räyhäävät tai muuten vaan sotkeevat keskusteluja, mutta totuus kumminkin taitaa olla aika raadollinen ja se, että noin saadaan väriä menoon ja porukka pääsee päästelemään hiukan vittuspäissään sitten höyryjä ja siitä taas seuraa vaan keskustelua...
Surulliseksi sen tekee se, että noi hälyn aiheuttajat saattaa välillä tuntea, että he ovat joutuneet kolhituksi ihan aiheetta ja osa topiceista suistuu ihan täysin raiteiltaan siinä menon tiimellyksessä.

Jatketaan.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
rimma
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja rimma »

Mike Manner kirjoitti: Jatketaan.
Hyvä idea. Tätä onkin niin suuri ilo seurata että.
(noniin, piti taas saada sanoa jotakin)
Tämä ketju taas yksi esimerkki siitä miten keskustelu lähtee useasti lapasesta jos näin voisi sanoa.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
papillon
Perry Mason

Matlock kirjoitti:

Milloinkahan tämä idioottimaisesti räyhäävä pelle saadaan ulostettua palstalta?
Jaa mutta tuohon on vaikea ottaa kantaa, kas kun se ei edes rivikirjoittajille kuulu.
Mutta minun puolestani voit räyhätä ja nimitellä toisia edelleenkin täällä lautamiehissä, se on oikea paikka, mitäs sinua nyt ulostamaankaan, kun joku on sen erehdyksen joskus mennyt jo tekemään.

Itse asiapuolellahan sinulla ei ole mitään asiaa eikä tekemistä, mitä nyt jotakuta viisaampaasi peesailet ja nuoleskelet. :lol:
Matlock
Christopher Lorenzo

papillon kirjoitti:viisaampaasi peesailet ja nuoleskelet. :lol:
Ihmeen hyvin tajuat, miksi en peesaa ainakaan sinua!
Pasilan mies.
papillon
Perry Mason

Matlock kirjoitti:
papillon kirjoitti:viisaampaasi peesailet ja nuoleskelet. :lol:
Ihmeen hyvin tajuat, miksi en peesaa ainakaan sinua!
Loistavaa, pidä siitä kiinni, ei moisen luuserin peesailuja kukaan haluaisikaan.
Naurattaa tuo narinasi,kun ilmoitit ryhtyvsi sariolan nettitukihenkilöksi, sen selittää vain se että teillä on yhteinen kiikkutuoli.
Vointeja vaan ja sillee.
Matlock
Christopher Lorenzo

papillon kirjoitti:Vointeja vaan ja sillee.
Vointeja sinnekin.

Kutsun sinua tästä lähtien ytimekkäästi paskilloniksi, koska olet ylivoimaisesti p*skin tyyppi täällä, vaikka eräs toinen pa-alkuinen nikkikin on aika p*ska tyyppi.
Pasilan mies.
papillon
Perry Mason

Matlock kirjoitti:
papillon kirjoitti:Vointeja vaan ja sillee.
Vointeja sinnekin.

Kutsun sinua tästä lähtien ytimekkäästi paskilloniksi, koska olet ylivoimaisesti p*skin tyyppi täällä, vaikka eräs toinen pa-alkuinen nikkikin on aika p*ska tyyppi.
Mainiota että hallitset suomen kielen noinkin sujuvasti, en kyllä silti käsitä mitä noilla rukseilla tarkoitat, onko tarkoituksenasi selittää että olen paska tyyppi?
Sanoisit sitten niin etkä niiskuttaisi kuin mikäkin akka.

Mikäs siinä, paska-asiantuntijan sana lämmittää mieltä. Mielenkiintoista sinussa on se että alat yleensä soittamaan turpaasi siinäkin tapauksessa, että kukaan ei ole juuri sinulle mitään tehnyt, koet olevasi siis jonkun sortin palstan robinhoodi tai sen sellainen vähäväkisten puolustaja kuten olet esittänyt?

Onnea vaan, kyllä reppanaroppanalla duunia riittää.

Toi oli kliffa toi paskilloni, ja lupauksesi siitä että pidät sen, myös jos eksyt tuonne asiapuolelle peesailemaan.
Muuten olet paskanpuhuja. :lol: :lol:
Sariola
Horatio Caine

Varsinainen valehtelija ja perättömien puhuja on ollut kyllä Hessu52. Lisäksi hän käyttää ja on käyttänyt myös tuolla varsinaisella puolella häikäilemättömästi kaikkia keksimiään haukkumanimiä estoitta. Minä luulen, että Hessua pidetään vähän vajaana, eikä oteta niin tosissaan hänen hökellyksiään - ikäänkuin kaikki tietäisivät, että hän valehtelee.

Ihmetellä täytyy sitä, että "papillon" asettuu puolustelemaan tuollaista patologista valehtelijaa ja tyhjän hölöttäjää, joka sen lisäksi välittömästi ryhtyy nimittelemään estottomasti toisia kirjoittajia, jotka pitävät oman mielipiteensä. Hessuhan on tyhjän hölöttäjä, ei mitään kontrollia omiin puheisiinsa, ei koskaan tiedä, milloin hän valehtelee ja milloin puhuu totta. Tosin tätä jälkimmäistä taitaa olla vähemmän.

Katsotaan nyt, joko tilanne rauhoittuu, ja myös Hessu52 samoin kuin papillon alkaa pysyä asiassa, puhuu asiasta, eikä ryhdy nimittelemään ja puhumaan henkilöstä ja henkilöistä. Kyllä itse kullakin on muodostunut käsityksiä toisesta kirjoittajasta, mutta ei sitä aina kannata laukoa ilmoille milloin tahansa, missä tahansa, ja käyttäen millaista kieltä tahansa.
papillon
Perry Mason

Sariola kirjoitti:Varsinainen valehtelija ja perättömien puhuja on ollut kyllä Hessu52. Lisäksi hän käyttää ja on käyttänyt myös tuolla varsinaisella puolella häikäilemättömästi kaikkia keksimiään haukkumanimiä estoitta. Minä luulen, että Hessua pidetään vähän vajaana, eikä oteta niin tosissaan hänen hökellyksiään - ikäänkuin kaikki tietäisivät, että hän valehtelee.

Ihmetellä täytyy sitä, että "papillon" asettuu puolustelemaan tuollaista patologista valehtelijaa ja tyhjän hölöttäjää, joka sen lisäksi välittömästi ryhtyy nimittelemään estottomasti toisia kirjoittajia, jotka pitävät oman mielipiteensä. Hessuhan on tyhjän hölöttäjä, ei mitään kontrollia omiin puheisiinsa, ei koskaan tiedä, milloin hän valehtelee ja milloin puhuu totta. Tosin tätä jälkimmäistä taitaa olla vähemmän.

Katsotaan nyt, joko tilanne rauhoittuu, ja myös Hessu52 samoin kuin papillon alkaa pysyä asiassa, puhuu asiasta, eikä ryhdy nimittelemään ja puhumaan henkilöstä ja henkilöistä. Kyllä itse kullakin on muodostunut käsityksiä toisesta kirjoittajasta, mutta ei sitä aina kannata laukoa ilmoille milloin tahansa, missä tahansa, ja käyttäen millaista kieltä tahansa.

Olen sen verran Hessua puolustanut, että olen sanonut sanatarkasti että :

" Hessu on mikä on ja sai bannia, ehkä aiheesta, mutta sinä hänet siihen härnäsit pitemmällä aikavälillä, peli vain on sellaista että kaltaisesi trollaaja selviää ilman sanktiota mutta siitä provosoituva sitten saa jäähyn."

Ja näin se on, Hessu töräyttelee mitä töräyttelee, kirjoittaa välillä omiaan mutta pääosin se on tahatonta kohellusta.

Tuo sinun typeräksi tekeytymisesi valtavine postauksineen ja vääristelyineen ja pöpötyksineen on taas trollausta joka on ihan eri juttu kuin Hessun höpinät.

Sanon että tekeydyt typeräksi, sillä toivottavasti sen on niin, silloin sen voit korjata, jollei, niin sori vaan.
Sariola
Horatio Caine

papillon kirjoitti: ......

Tuo sinun typeräksi tekeytymisesi valtavine postauksineen ja vääristelyineen ja pöpötyksineen on taas trollausta joka on ihan eri juttu kuin Hessun höpinät.

Sanon että tekeydyt typeräksi, sillä toivottavasti sen on niin, silloin sen voit korjata, jollei, niin sori vaan.
Ei se niin ole - sinä papillon olet hyväksynyt Hessu52:n taholta niin törkeän käytöksen, että oksettaa. Ei sellaista pidä hyväksyä. Jatkuva nimittely vaihtelevilla haukkumanimillä - sinä sanot niitä Hessun höpinöiksi. Eikö tule mieleen sellaista vaihtoehtoa, että se provosoija on nimenomaan Hessu52. Ja papillon säestää siellä taustalla. Se se on provosointia, jos mikään. Jos minä kirjoitan jotakin sitä sanotaan trollaukseksi. Monta vertaa pahempaa trollausta tulee sieltä toisesta suunnasta. Ei häikäilenmättömyys ole samaa kuin älykkyys. Keskustelupalstoilla se pyrkii näin olemaan, valitettavasti.

Jonkun ei tarvitse edes tekeytyä typeräksi - hän on jo valmiiksi. Parempi sanoa, vähemmän viisas. Lopeta se Hessun ruokkiminen, sillä Hessu haukkuu ja nimittelee lähes joka lauseessa. Ei se ole oikein - eikä hyväksyttävää. Älä ruoki rääväsuuta!
Vastaa Viestiin