Tyhmiä kysymyksiä

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Chopper
Perry Mason

Re: Tyhmiä kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Mistä johtuu "elohiiri"? Silmä nykiny jo kohta pari viikkoa päivittäin (parin minuutin verran),pitäisikö alkaa jo huolestua? :shock:
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Chopper kirjoitti:Mistä johtuu "elohiiri"? Silmä nykiny jo kohta pari viikkoa päivittäin (parin minuutin verran),pitäisikö alkaa jo huolestua? :shock:
Sulla on steressi.
Itselläni oli muutama vuosi sitten sellainen elämäntilanne, että kun alkoi miettiä erästä stressaavaa asiaa, niin vasemmassa silmäkulmassa alkoi välittömästi nykiä elohiiri ja se lakkasi aina sillä hetkellä kun lopetti sen asian kelaamisen...
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Chopper
Perry Mason

^ Paljon mahdollista,vaikka olen parhaani mukaan yrittänyt vältellä ajatusta stressistä tai siis että sellainen kausi olisi menossa.
Juliet Jones
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Juliet Jones »

<--- Minulla oli joskus jatkuvasti nykimistä silmien seudulla, saattoi kestää jopa kolme viikkoa. Nykyisin ei juuri koskaan tule, mutta jos alkaa nykiä niin vedän tavallista reippaammin vettä. Se auttaa. Toinen apu, jos haluaa käyttää lääkettä, on aspiriinin puolikas päivittäin lyhyenä kuurina.
Chopper
Perry Mason

^ Thanks,täytyy testata.
Mike Manner
Jessica Fletcher

^ :mrgreen:
Rauno Repomies kirjoitti:Vanhan miehen neuvo: Rakkaus on sokea. Lisäksi se kuulee huonosti, ja sillä on kihti ja reuma. Nivelissä on reuma ja tämän tästä on mentävä makuulle. Tyynyjä vaan pään alle ja peitto korviin ja lepoa. LEPOA! Miksen minä jo viimein saa levätä?! HAUDAN POHJALLA! JUMALAUTA-ha-ha-aaaaaa... LÄÄKKEEEET!!!!!
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Juliet Jones
Axel Foley

<--- Niistä siis akuuttiapu voisi löytyä. Tulipa äsken mieleen myös sellainen aine kuin magnesium. Olen nappaillut sitä nyt viikon päivät lihassärkyihin ja lukaisin tuossa purkin kyljessä olevan esitteen, siinä kerrotaan magnesiumin parantavan myös hermosolujen toimintaa, voisiko siinäkin olla kokeilun arvoinen aine, jos oikein vaivaa? Minä en vielä ole huomannut liikkuessa erityistä vetristymistä, vatsaa nipistelee, mutta Emgesanin ohjeissa olikin että vatsan toiminta voi alkuun häiriintyä.
Mike Manner
Jessica Fletcher

^ :shock: :lol:
:roll: Noita ohjeita lukiessa tulee mieleen meidän mummo...
Jotain rajaa tuohon lääkitykseen ja kaiken maailman troppien vetämiseen.
Juliet Jones
Axel Foley

Mike Manner kirjoitti:^ :shock: :lol:
:roll: Noita ohjeita lukiessa tulee mieleen meidän mummo...
Jotain rajaa tuohon lääkitykseen ja kaiken maailman troppien vetämiseen.
Minähän olenkin kuin teidän mummo.. ai niin, ja villasukat kannattaa pitää öisin jaloissa :lol:
MEG
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja MEG »

T kysymys : Mikä on typerin minfokeskustelu tällä hetkellä?
(Oma ehdotukseni : Lautamiesten Supernova vastaan Maza)
apollo
Christopher Lorenzo

Google [bot] ja Yahoo [bot]

Viesti Kirjoittaja apollo »

Mitäs robotteja nuo on? Ovat koko ajan rekisteröidyissä käyttäjissä näkyvissä. Kerääkö ne jotain tietoa ja jos kerää, niin mitä?
Chopper
Perry Mason

Re: Google [bot] ja Yahoo [bot]

apollo kirjoitti:Mitäs robotteja nuo on? Ovat koko ajan rekisteröidyissä käyttäjissä näkyvissä. Kerääkö ne jotain tietoa ja jos kerää, niin mitä?
Googlebot esim. on hakukoneen tietokoneohjelma, joka tutkii foorumin aiheita ja lisäävät niitä hakutietokantoihinsa.
apollo
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja apollo »

^ Kiittää ja kumartaa. Lieneekö nykyään sitten oltava nuo esissä. Kyllähän nuo hakukoneet kaivavat tietoa netistä ilman, että niiden olemassaoloa huomaa.
Solmu
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Solmu »

Miksi kaupassa ei huolita 1sentin rahoja, vaikka kaiken järjen mukaan nekin on ihan käypää valuuttaa, meneehän hinnatkin yhden sentin tarkkuudella?

Suomalaisia 1sentin rahoja mulla ei ole ollut (en tiedä edes onko sellaisia olemassakaan?) mutta ulkomaalaisia on kertynyt.

Tapaus meni näin.. ostin ostoksia joiden loppusummaksi tuli XX.58 e . Kassa kysyi maksutapaani, sanoin että käteisellä. Ahaa, siinä kohtaa hinta pompsahtikin lukemaan XX.60e. Sanoin "mulla olis kyllä ihan tasarahakin tuolle summalle" ja tarjosin kolmea sentin kolikkoa jotta summa ei pyöristyisi 60sentiin.
Kassa sanoi että viiden sentin pyöristyssääntö käteismaksuissa heillä on jne..

No, en jäänyt asiaa sen enempää ihmettelemään siinä. Mutta näin jälkeenpäin ihmettelne, ja siksi kysymykseni.

(ja kyllä, olen pitänyt senttejä lompakossa juuri tuollaista tilannetta varten.. ja varmaan jatkossakin niitä tilaisuuden tullen tarjoan)
"Yöperho on koteloitunut"
rapier
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja rapier »

http://www.aijaa.com/img/b/00297/3818208.jpg
En ole yrittänyt maksaa niillä.

edit.
http://www.suomenpankki.fi/fi/setelit_j ... /index.htm
"Suomessa noudatetaan pyöristyssääntöä, jonka mukaan maksettava summa pyöristetään lähimpään viiteen senttiin. Pyöristyssäännön vuoksi 1 ja 2 sentin kolikot eivät ole laajassa käytössä Suomessa. Nämä pikkusentit ovat Suomessakin virallisia maksuvälineitä, mutta kaupan ei tarvitse ottaa niitä vastaan, jos tästä ilmoitetaan erikseen."

Voi niillä siis maksaa, sen pyöristetyn summan.
Paskanen tukka
Lukittu