Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Nyt joutuu ateistikin kiittämään jumalaa arkkienkeli Mikael Mannerin lähettämisestä maanpäälle!
Jos lusikkani ei olisi ollut niin tylsä, olisinkin jo ehtinyt vetelemään brittiliput ranteisiini, kylpyammekin oli jo täynnä kunnes sinä tulit ja pelastit. Halleluja! Sirpakin uskoi kun se Iltapäivälehdessä luki!
Nyt hävettää kun haukuin toimittajan paskaksi, vaikka en itse ollut lukenut koko juttua. Tosin jos johonkin iltapäivälehdessä voi luottaa, niin siihen että toimittaja tekee virheen sitten jossain toisessa jutussa.
"Remember, the faint-hearted never fucked a pig!" -Brigadier Graeme Lamb (DSF)-
Heh, kivoja nämä arkkienkelit. Erään sellaisen kengänpohjia (onko enkeleillä kenkiä?) voisin suudella tuolta Madeleine-ketjun oivalluksesta, jonka hän minun ymmärrykselleni soi!
Mike Manner kirjoitta: "Niin. Ja jos jokainen keskittyisi siihen ajatteluunsa ja luetunymmärtämiseen, niin tuollaisia uutisartikkeleja ei tarvitsisi porukalla tavata, että ne saataisiin luettua oikein."
Tai jos saataisiin asiallista, selväsanaista uutisointia, jonka perään MotiiviTonkin tuossa edellä hihkuu - mielestäni noin yleisesti ottaen kyllä aiheesta - jotta ei tarvitse tonkia, penkoa, pohtia, vatvoa, ihmetellä, linkitellä, että kukahan nyt olikin kuka.
Vai mitä?
Niin, tietysti, minun täytyy myös parantaa luetun ymmärtämistä, varsinkin tuon Seminkin jutun kohdalla, koska ensin ymmärsin, että häntä oli uhkailtu, mutta sitten poliisiylijohtaja Paatero täsmensi ennen Semin lomautusta, että asia ei ollut näin, vaan jostakin syystä Semi oli kokenut vain tulleensa uhkailluksi.
Tällaista se on - niin minulla kuin Semilläkin tuntuu olevan yhteinen ongelma - tuo kuullun, luetun ja tutkitun ymmärtämisessä.
"Jos joku osoittaa ajattelutapani vääräksi, olen ilomielin valmis muuttamaan sen; etsin vain totuutta, ja se ei ole vielä koskaan ketään vahingoittanut."
Omat pohdintani näistä sanoista: ei ole koskaan vahingoittanut ketään? Totuus vaiko tuo etsintä?
^Onneksi lusikka ei vielä ole teräaseeksi luokiteltava vahingoittamisväline. Saan edelleen siis kantaa lusikkahaarukkaa tarpeen vaatiessa mukanani, ilman että esimerkiksi järjestyslaki tähän puuttuisi. Eiköhän tähänkin saada vielä muutos, onhan lusikalla kuulemma tapettukin Suomessa ja haarukalla ainakin tökitty.
"Remember, the faint-hearted never fucked a pig!" -Brigadier Graeme Lamb (DSF)-
Sirpa kirjoitti:
Nyt sanotaan, että KRP:stä sai syyteen kaksi, ja kolme vapautui epäilystä, on yhteensä siis viisi miestä.
Miksi KRP:n johto on edelleen tehtävissään? Ihmettelen kovasti.
Sirpahan sen varmasti tietää...
Ja jos syyte nimikkeet ei ole sen laatuisia, että ne vaatisivat välitöntä hyllyttämistä, niin mikäs siinä työskennellessä. Syytön kunnes toisin todistetaan.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Sirpa kirjoitti:
Nyt sanotaan, että KRP:stä sai syyteen kaksi, ja kolme vapautui epäilystä, on yhteensä siis viisi miestä.
Miksi KRP:n johto on edelleen tehtävissään? Ihmettelen kovasti.
Sirpahan sen varmasti tietää...
Ja jos syyte nimikkeet ei ole sen laatuisia, että ne vaatisivat välitöntä hyllyttämistä, niin mikäs siinä työskennellessä. Syytön kunnes toisin todistetaan.
No joo. On sitä kyllä aivan vähemmästäkin, ja vaan epäilyistä jossain joutunut eromaan noin suuren epäluottamuksen jälkeen mitä esille on tullut. Ja eikös nyt innokaita rehellisisä nuoria poliiseja olisi tulossa varmaan niinkuin tilalle?
Se että jo nuo rikoksen tehneet ovat vielä viroissaan, on jo melko ihmeteltävää. Ja se, etteikö muka aivan korkeikin johto ole tiennyt vääryyksistä, niin en usko että olisivat olleet epätietoisia väärinkäytöksistä. Ministeriön virkamies kuitenkin on tehnyt itsemurhan vuoksiensa mm. hm.
matkaaja kirjoitti:Ministeriön virkamies kuitenkin on tehnyt itsemurhan vuoksiensa mm. hm.
Aaaa... Tässä taas mennään tälle linjalle...
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
matkaaja kirjoitti:Ministeriön virkamies kuitenkin on tehnyt itsemurhan vuoksiensa mm. hm.
No mille linjalle? Eikös sinua MIke kiinnosta oikeus ja oikeudenmukaisuus? Ja onko tosiaan niin, ettei mm. tuolla KPR:n porukalla ole valvojaa? Minua kiinnostaa, ja pirusti kiinnostaakin.
No mille linjalle?
Kenenkä tähän tutkintaan liittyvästä itsemurhasta tässä nyt puhutaan?
Eikös sinua MIke kiinnosta oikeus ja oikeudenmukaisuus?
Kiinnostaa kyllä.
Ja onko tosiaan niin, ettei mm. tuolla KPR:n porukalla ole valvojaa?
Ei ole niin.
Valvova instanssi kyllä on.
Minua kiinnostaa, ja pirusti kiinnostaakin.
KVG ennen kuin saat sydäriä asian takia turhaan.
matkaaja kirjoitti:No Välkkihän (sis.as. ministeriön pol.osaston kantelu-osaston päällikkö) se teki itsemurhan; jätti viestinkin, että kenen vuoksi.
No kenen vuoksi?
matkaaja kirjoitti:No Välkkihän (sis.as. ministeriön pol.osaston kantelu-osaston päällikkö) se teki itsemurhan; jätti viestinkin, että kenen vuoksi.
No kenen vuoksi?
Lainasin tähän tuolta POLIISIEN ITSEMURHAT-keltjusta Sirpan kommentin.
Niin, kaikki on suhteellista, mutta jos "hyvävelijärjestelmän" jälkeen on siirrytty johonkin sellaiseen, mitä poliisiylitarkastaja kuvaa tässä lauseessa ennen tekemäänsä itsemurhaa - ollaan kyllä aika pahassa tilanteessa.
"Näin suurta korruptiota ei voi selvittää julkisesti, etenkin kun asiaan on sotkeutunut korkea-arvoisia poliisiviranomaisia.".
Ja kyllä minä uskon MIke että sinä tiedät nämä asiat, mutta minä nyt sitten palvelen sinua.
Huomasitko, että henkilöit tuon korruption tuosta Välkin viestistä?
Välkki on ilmeisesti kertonut itsemurhaviestissään (en ole nähnyt ko. viestiä missään muuaalla, kuin Sirpan viesteissä), että ylin poliisijohto on sekaantunut korruptioon ja sitten otti ja ampui itsensä. Well done!
Oisikohan pitänyt kertoa jotain ehkä tarkemminkin, tai vaikka antaa tuolle väitteelle jotkin todisteet.
Mike Manner kirjoitti:Huomasitko, että henkilöit tuon korruption tuosta Välkin viestistä?
Välkki on ilmeisesti kertonut itsemurhaviestissään (en ole nähnyt ko. viestiä missään muuaalla, kuin Sirpan viesteissä), että ylin poliisijohto on sekaantunut korruptioon ja sitten otti ja ampui itsensä. Well done!
Oisikohan pitänyt kertoa jotain ehkä tarkemminkin, tai vaikka antaa tuolle väitteelle jotkin todisteet.
Nyt sitten aivan seinähullu Sirpa (joo, kyllä Sirpa, hankkiudu hoitoon, sinulla on ongelma) riehuu tällä foorumilla yhditelemässä venäjän mafian rahanpesua, Madelinen katoamista ja maailman laajuista pedofiili toimintaa tämän suomen ylimmän poliisijohdon kanssa samaan pakettiin perusteenaan ja todisteinaan ammattitaitoisen keltaisenlehdistön ammattitaidolla laaditut uutiset ja Välkin itsemurhaviesti, jota en ainakaan minä ole nähnyt muualla kuin Sirpan tänne postaamissa jupinoissa.
Hah. miten tuo viestisi nyt koski tätä mitä kysyit? Ei mitenkään. Mutta aina on tilaa yhdelle, täytyy sanoa. Onneksi paljastuvat näin.
Ja hyvä että kyselet mm. sinä Mike Manner; sillä tavalla nämä asiat tulevat jokaisen ulottuville tiedoksi, ja näihin epäkohtin voidaan puuttua, ja saada mm. korkein poliisijohto sellaiseksi kuin sen pitää olla. Rehellinen ja avoin.