Helsingin huumepoliisin virkarikokset

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
Mike Manner
Jessica Fletcher

Re: Helsingin huumepoliisia epäillään törkeistä virkarikoksista.

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

matkaaja kirjoitti:Hah. miten tuo viestisi nyt koski tätä mitä kysyit?
No kenen vuoksi se Välkki teki sen itsemurhan?

Sanoin vaan, että henkilöit tuon Välkin mainitseman korruption kirjoittaessasi, että -
jätti viestinkin, että kenen vuoksi.
- niin kerro nyt, että kenen vuoksi kun tunnut tietävän?

Ja oletko sinä nähnyt tuota Välkin itsemurhaviestiä missään muualla, kuin tällä palstalla Sirpan postaamana?

Ai-niin, edit -
Nyt kun te itkitte valvonnan puutetta jne, niin tässä nyt muutama kommentti Välkiltä hänen viimeisestä haastattelustaan:
...Välkin mukaan Suomessa on järjestelmä, jossa kaikki yksiköt ovat valvonnan alaisina.
- Meidän virallinen kantamme ja omakin kantani on, että normaali, suunnitelmallinen tarkastus- ja valvontatoiminta on sinänsä riittävää. Jos halutaan jotain muuta, niin meillä ei ole sitä vastaan mitään.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
matkaaja
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja matkaaja »

^Kerropa Mike Manner vaikka sinä, että miksi poliisit tekevät rikoksia, ja miksi heitä ei niistä rangaista? Esim. nyt näistä Korkeiden poliisivirkamiesten rikoksista; miksi rangaistuksia ei tule? Miksi 'valvojat' tekevät itsemurhia sen sijaan?

Ja kerro totuus; älä saivartele.
matkaaja
Christopher Lorenzo

^Hauskojahan nuo sinun vastaukset ovat. :mrgreen:
Mike Manner
Jessica Fletcher

matkaaja kirjoitti:^Hauskojahan nuo sinun vastaukset ovat. :mrgreen:
Tyhjästä kun on vähän huono nyhjäistä.
Jos sinä kirjoittelet ihan persetaskusta revittyjä settejä, niin vaikee niihin on vastata, kun ei edes tiedä, että mistä puhutaan.
matkaaja kirjoitti:miksi poliisit tekevät rikoksia, ja miksi heitä ei niistä rangaista? Esim. nyt näistä Korkeiden poliisivirkamiesten rikoksista
Kuka poliisimies on tehnyt rikosen ja jäänyt ilman rangaistusta?
Mistä korkeiden poliisivirkamiesten rikoksista?
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
matkaaja
Christopher Lorenzo

^Aina vaan hauskemmaksi käyvät nuo sinun vastaukset. Mutta et tiedä, ymmärrän.

Mutta tuossa sinäkin ilmineeraat sitä tapaa millä nuo tekijät suhtautuvat tekemiinsä rikoksiin. Ei olisi uskonut että palstallekkin tulee tuollainen paljastaja.

Eli on hyvä että kirjoittelet, ja juuri noin. Teet palveluksen yhteiskunnalle. Jatkatko? :P
Sirpa
James Bond (George Lazenby)

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Mitäh! Eikö Mike Manner ole nähnyt Välkin juttua kuin minun viesteissäni! Kas tässä, kannattaa aina tutustua alkuperäiseen aineistoon.

Kannus kirjoittaa 5.2.2009

http://www.promerit.net/forum/index.php ... c=1113.new

Linkki on kirjoituksen kera tässä ketjussa sivulla 4.

Edit. Korjasin linkin toimivaksi.
Alethes doksa meta logu
Sirpa

Ja sitten Miken näyte kaksinaismoraalista:

"Välkki on ilmeisesti kertonut itsemurhaviestissään (en ole nähnyt ko. viestiä missään muuaalla, kuin Sirpan viesteissä), että ylin poliisijohto on sekaantunut korruptioon ja sitten otti ja ampui itsensä. Well done!
Oisikohan pitänyt kertoa jotain ehkä tarkemminkin, tai vaikka antaa tuolle väitteelle jotkin todisteet.

Nyt sitten aivan seinähullu Sirpa (joo, kyllä Sirpa, hankkiudu hoitoon, sinulla on ongelma) riehuu tällä foorumilla yhditelemässä venäjän mafian rahanpesua, Madelinen katoamista ja maailman laajuista pedofiili toimintaa tämän suomen ylimmän poliisijohdon kanssa samaan pakettiin perusteenaan ja todisteinaan ammattitaitoisen keltaisenlehdistön ammattitaidolla laaditut uutiset ja Välkin itsemurhaviesti, jota en ainakaan minä ole nähnyt muualla kuin Sirpan tänne postaamissa jupinoissa."

Ehdota siis Sirpalle samaa toimenpidettä kuin Välkki teki - kuula kalloon - sen sijaan, että selvittelen näitä asioita, niinkö, jotta pääset sitten sanomaan, että ei se Sirpakaan ollut sen kummempi kuin tuo Välkkikään, meni vittu ja tempas kuulan kalloon, eikä edes yrittänyt selvitellä mitään, niinkö?

Kukahan tässä hoitoa tarvitsee?

Syytä epäillä: Mike Manner on poliisi, mutta minkälainen poliisi, se jää nähtäväksi.
Viimeksi muokannut Sirpa, Ma Maalis 16, 2009 5:20 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Alethes doksa meta logu
Mike Manner
Jessica Fletcher

Sirpa kirjoitti:Ehdota siis Sirpalle samaa toimenpidettä kuin Välkki teki - kuula kalloon - sen sijaan, että selvittelen näitä asioita, niinkö, jotta pääset sitten sanomaan, että ei se Sirpakaan ollut sen kummempi kuin tuo Välkkikään, meni vittu ja tempas kuulan kalloon, eikä edes yrittänyt selvitellä mitään, niinkö?

Kukahan tässä hoitoa tarvitsee?
Sinä sanoit tuon^, en minä.
Mike Manner
Jessica Fletcher

Sirpa kirjoitti:Mitäh! Eikö Mike Manner ole nähnyt Välkin juttua kuin minun viesteissäni! Kas tässä, kannattaa aina tutustua alkuperäiseen aineistoon.

Kannus kirjoittaa 5.2.2009

http://www.promerit.net/forum/index.php ... c=1113.new

Linkki on kirjoituksen kera tässä ketjussa sivulla 4.

Edit. Korjasin linkin toimivaksi.
Sivuja tuossa linkissä on yksi, mutta sen viestissä nro.4 käsitellään Salmisen tekemää petosta.

Ja tuolla promerit.net sivulla "alkuperäisessä aineestossa" ei ole linkkiä, mistä tuo -
Viimeisessä yhteydenotossa Välkin viesti oli hänen omin sanoin:
"Näin suurta korruptiota ei voi selvittää julkisesti, etenkin kun asiaan on sotkeutunut korkea-arvoisia poliisiviranomaisia.".
"Asia on pyrittävä selvittämään poliisin sisäisen laillisuusvalvonnan kautta, vaikka tilanne olisi kuinka vakava."
"Salaiseksi luokiteltavat asiakirjat, jotka koski jättimäistä rahanpesua ajanjaksolla 1999-2007 olisi nyt toimitettava sisäministeriöön.". Sisäministeriö päättäisi asiasta koskevasta lehdistötilaisuudesta.
- on peräisin. Mistä se on peräisin?
Sirpa

Joo, näistähän tapauksista juuri laitoin linkin, että pelkkiä nettihäiriköitä, joista joku totesikin, ettei tuon asian toteamiseen mitään tutkimusta olisi tarvittu.

Olen, kuule Mike tehnyt elämäntyöni väärinymmärrettyjen ja tämän vuoksi sorrettuiksi tulleiden pienien rämäpää poikien kanssa, jotka osoittavat omaa herkkyyttään varsin häiriköivällä tavalla.

Tiedän, että se on huomionhakua - aivan kuten sinulla - mutta tällaisillekin ipanoille säälin sijasta asetetaan rajoja.

Menehän vaihtamaan vaippasi. Osaatko jo itse?

Mistä peräisin? Siinähän sinulla hyvä sauma ryhtyä tutkimaan - sitähän minäkin teen.
Alethes doksa meta logu
Mike Manner
Jessica Fletcher

Sirpa kirjoitti:Joo, näistähän tapauksista juuri laitoin linkin, että pelkkiä nettihäiriköitä, joista joku totesikin, ettei tuon asian toteamiseen mitään tutkimusta olisi tarvittu.
Minä puolestaan kirjoitin eilen -
Mike Manner Maalis 15, 2009 9:16 pm kirjoitti:
Matlock kirjoitti:Milloinkahan tämä idioottimaisesti räyhäävä pelle saadaan ulostettua palstalta?
On täällä muitakin palikoita riehumassa muilla alueilla, et ole ongelmasi kanssa yksin.

Tosin voi olla, että he räyhäävät tai muuten vaan sotkeevat keskusteluja, mutta totuus kumminkin taitaa olla aika raadollinen ja se, että noin saadaan väriä menoon ja porukka pääsee päästelemään hiukan vittuspäissään sitten höyryjä ja siitä taas seuraa vaan keskustelua...
Surulliseksi sen tekee se, että noi hälyn aiheuttajat saattaa välillä tuntea, että he ovat joutuneet kolhituksi ihan aiheetta ja osa topiceista suistuu ihan täysin raiteiltaan siinä menon tiimellyksessä.

Jatketaan.
Olen, kuule Mike tehnyt elämäntyöni väärinymmärrettyjen ja tämän vuoksi sorrettuiksi tulleiden pienien rämäpää poikien kanssa, jotka osoittavat omaa herkkyyttään varsin häiriköivällä tavalla.
Omien huomioideni mukaan ihmisellä on taipumus aloittaa tämä "Kuule, minä tiedän nämä jutut..." vinkuminen silloin, kun huomaa tyrineensä ja alkaa olla heikoilla.
Sirpa

Mike Manner kirjoittaa: "....käsitellään Salmisen tekemää petosta."

Mitäh.... onko poliisiylijohtaja Salminen tehnyt petoksenkin!!!

Niin, että mahtaisiko olla valvonta vähän puutteellista? Vai mistä matkaaja tuossa edellä juuri huomautteli, että tarttis tehdä jotakin, jota sinä niin innokkaasti vastusti.
Alethes doksa meta logu
Sirpa

Onko teillä muilla ollut tietoa tällaisesta asiasta, että ennen itsemurhaansa poliisiylijohtaja Salmista oli epäilty petoksestakin, josta Mike Manner tuossa edellä kirjoittaa?

Mitä muuta, Mike Manner, tutkimuksesi ovat paljastaneet? Olen erittäin kiinnostunut.
Alethes doksa meta logu
Mike Manner
Jessica Fletcher

Sirpa kirjoitti:Mitä muuta, Mike Manner, tutkimuksesi ovat paljastaneet? Olen erittäin kiinnostunut.
No joo - Minun "tutkimuksissa" on selvinnyt mm. tälläinen väite:
Sisäasiainministeriön mukaan Salminen laskutti perusteettomasti auton käyttöön liittyviä kuluja noin 42.000 euron edestä.
- Tosin väitteessä ei oltu annettu mitään linkkiä tms. tietoa, että mistä tuo em. tieto olisi varmistettavissa.

Tuo asia "selvisi" minulle, kun kun luin tuota sinun hetki sitten postaamaa linkkiä ( http://www.promerit.net/forum/index.php ... c=1113.new ).
Minulla herää tässä väkisinkin ajatus, että pitäisikö sinun keskittyä nyt johonkin muuhun, kuin näihin "tutkimuksiin" kun et itsekkään enää näytä tajuavan, että mitä touhuilet ja postailet kaiken maailman linkkejä ilman, että itsekkään tiedät mitä ne sisältää...?

edit -

Lisäksi minä en ole ollut yhtään mitään mieltä valvonnan riittävyydestä, vaan vain totesin, että Välkki oli tätä mieltä viimeisessä haastattelussaan maikkarin aamu-tv:ssä -
...Välkin mukaan Suomessa on järjestelmä, jossa kaikki yksiköt ovat valvonnan alaisina.
- Meidän virallinen kantamme ja omakin kantani on, että normaali, suunnitelmallinen tarkastus- ja valvontatoiminta on sinänsä riittävää. Jos halutaan jotain muuta, niin meillä ei ole sitä vastaan mitään.
Sirpa

Tuon "autopetosjutun" olinkin jo kuullut, mutta tästä en ollut vielä kuullut, joka siellä oli, ja näkyi olevan jonkin lehden etusivukin.

6.2.2009 iltalehti, sivulla 21.

Salmista epäillään myös muista veropetoksista!

Tässähän sitä saalista kerrakseen yhdelle päivälle, poliisiylitarkastaja Välkki tekee itsemurhan peitellyn/peittelemänsä jättimäisen rahanpesusotkun vuoksi. Ja poliisiylijohtaja on sotkeutunut useampaankin petosjuttuun ennen itsemurhaansa.

Täytyykin katsoa, onko tuolla sivustolla jotakin muuta mielenkiintoista.

Mihinkäs arvoasteikkoon menevät nyt nämä kaksi syytteisiin asetettu KRP-kaveria. Täytyykin tarkistaa, että olisiko siinä näiden jälkeen sitten se seuraava porras.

Lisäystä:

Virkanimikkeet tässä: rikostarkastaja ja rikoskomisario

Nyt sitten jää nähtäväksi, että missä oikeudenkäynneissä saamme ilon tutustua ihan näihin rivipoliiseihinkin.
Alethes doksa meta logu
Vastaa Viestiin