Sirpa vs. Mike Manner - salaliittoteoriat

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Tinilii
Remington Steele

Re: Sirpa vs. Mike Manner - salaliittoteoriat

Viesti Kirjoittaja Tinilii »

Joo vilkaseppas nyt tota AMY-ketjua. Niitä viestejä ei ole kolmea, vaan kolme sivua!

Lisäys: En halua millään tapaa loukata sinua Sirpa. Pointti on nimenomaan siinä että tyyli menee jo vähän sääntöjenkin rajoilla ja nämä säännöt on tehty varmaan siksi, että foorumi miellyttäisi ihmisiä. Huomaan sinun laittaneen aloituksen nettikiusaamisaiheesta. Koetko itsesi kiusatuksi? Tämä ei ainakaan ole minun tavoitteeni, enkä usko että muidenkaan. Kyllähän täällä moni saa palautetta, eikä kritiikki ole kiusaamista. Varsinkin, kun tässä tilanteessa se on MONEN mielestä aiheellista kritiikkiä.
Sirpa
James Bond (George Lazenby)

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

AMY-ketjusta poimittua näiden uutislinkitysten jälkeen.

"Sirpa kiitos siitä, että jaksat pähkäillä ja kaivaa tietoa foorumilaisille. Se rupeaa tosiaan näyttämään siltä, että näissä jutuissa taitaa olla kytköksiä toisiinsa. Alkaa jutut mennä hyvinkin mielenkiintoisiksi."
Alethes doksa meta logu
Tinilii
Remington Steele

Huomasin tuon, yksi samanhenkinen. Mitä jos kumminkin suuri osa niistä jutuista olisi tuolla huuhaa-palstalla? Tosin jo aikaisemmin mietin, että mahtaako tuo tyyppi olla nimimerkki Sirpan alterego...

Ja tosiaan otit tuon JR:n roolin tuossa touhussa... Toivottavasti JR jaksaa kuitenkin vielä päivitellä asiatietoa, kun sitä tulee.
Sirpa

No, koita selvitä, kyllä varmaan JR vielä päivittää ketjuun asiatietoakin - toivotaan näin. Minä jo ihmettelin, että mitä tämä juttu tekee "salaliittoteoria"-ketjussa, mutta selvisihän se.

"Tosin jo aikaisemmin mietin, että mahtaako tuo tyyppi olla nimimerkki Sirpan alterego...".

Niin, meitä on monen henkisiä, kuten tuossa edellä totesin, ja sehän se elämisen rikkaus onkin - että meitä on niin monenlaisia, ja tämäkin hiekkalaatikko tarjoaa yhdellä yhtä ja toiselle toista - kuten kuuluukin.

Lisäystä vielä - oletko ajatellut, että Sinäkin voisit yrittää etsiä tuota asiatietoa esim. tuohon Amy-ketjuun vaikkapa JR:n avuksi?
Alethes doksa meta logu
Kirsi
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Sirpa kirjoitti:No, koita selvitä, kyllä varmaan JR vielä päivittää ketjuun asiatietoakin - toivotaan näin. Minä jo ihmettelin, että mitä tämä juttu tekee "salaliittoteoria"-ketjussa, mutta selvisihän se.

"Tosin jo aikaisemmin mietin, että mahtaako tuo tyyppi olla nimimerkki Sirpan alterego...".
Juuri näin :). En jostain kumman syystä näe aiheelliseksi perehtyä tämän tiniliin tuotantoon foorumilla tässä ketjussa esittämäänsä enempää, mutta jos 33 viestissä ainakin 4:ssä on keskitytty nyt suhteellisen ankarasti arvostelemaan toisen kirjoittajan tekstejä ilman mitään varsinaisia asiaperusteita, niin selvempi homma tällä elämänkokemuksella. Niin ja juu, minäkinhän olen toki Sirpan alterego, kuten täällä syksyllä heti kohta ensimmäiset jutut kirjoitettuani yleisesti osattiin päätellä ;)
Anteeksiantaminen on taakkansa pudottamista maahan. Armo on välttyä saamasta sitä varpailleen. Ymmärrys on huomata, ettei ollutkaan mitään anteeksiannettavaa. (Bertil Martinsson)
Sirpa

Näitä alteregoja on ollut paljon liikkeellä tämän palstan historian aikana - ellet tiedä - niin myös nimimerkki Marsalka on minun alteregoni - tuo oli kuuma puheenaihe pitkään.

Toinen asia mikä piti vielä Tiniliille sanomani, oli tällainen: onko hän miettinyt, että nuo Amy-ketjuun linkittämäni viimeiset uutiset (McCannien puhemies on ottanut Amyn asian hoitaakseen avustaakseen katoamistutkimuksissa, Amyn serkku on löydetty 24-vuotiaana kuolleena vain muutama tunti ennen kuin hänellä oli neuvottelu Amyn katoamistutkimusasiassa ja että Amyn isäpuoli on pidätetty Malagan lentokentältä) ovat ne uutiset, jotka ovat olemassa - että ei ole olemassakaan mitään muuta "asiatietoa", joita hän voisi nyt odottaa JR:n linkittävän?

Ainakaan ennen kuin näistä tulee tuota "asiatietoa".
Alethes doksa meta logu
Sirpa

Kirsille vielä:

Tuo alteregoidea on mielenkiintoinen, siksi koska jotkut henkilöt tuntuvat olevan niin vakuuttuneita omasta ajattelutavastaan ja ymmärryskyvystään, että ei pysty olemaan korkeintaan kuin yksi muu, joka voisi ajatella eritavalla kuin hän - tämä yksihän on pakko hyväksyä - kaikki muut ovatkin sitten hänen mielestään vain tuon yhden alteregoja, jotka ajattelevat samalla tavalla.

En jaksa lakata ihmettelemästä tällaista ajatusta ja sitä varmuutta, joka tällaisella henkilöllä on omasta ajattelutavastaan.

Mistä ihmeestä tuo varmuus tulee?
Alethes doksa meta logu
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Näissä Sirpoissa ja matkaajissa jne. taitaa olla se yksi yhteinen piirre, että kaikki on jättäneet ne samat lääkkeet syömättä, tai sitten eivät ole alkujaankaan tajunneet hakeutua hoitoon...
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Sirpa

Kuulepas, Mike Manner, minä odotan sitä aikaa kun joku ensimmäisenä ryhtyy väittämään, että myös sinä olet minun alteregoni. Se aika ei ole kaukana. :D

(Viittaan tällä filosofi Kierkegaardin ideaan - ne ymmärtää mitä tarkoitan kenen on tarvis ymmärtää.)
Alethes doksa meta logu
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Sirpa kirjoitti:Kuulepas, Mike Manner, minä odotan sitä aikaa kun joku ensimmäisenä ryhtyy väittämään, että myös sinä olet minun alteregoni. Se aika ei ole kaukana. :D
Menis jo hiukan sairaaksi.

Minä otan omatoimisen aikalisän (ilman mitään painostusta tai salaliittoa) ja jätän sinut tänne riehumana ihan itsekseen...
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Tinilii
Remington Steele

Nojoo taitaa juuri siksi nuo asiat käydä ärsyttämään, että olen sitä lukijasorttia täällä enemmänkin. Itseasiassa alusta asti lukenut kaikki tulevat tekstit, mutta vasta vähän aikaa sitten itse rekisteröitynyt sisään.

Voisinkin hakea tietoa, mutta mun kielitaito on älyttömän huono ja siksi olen äärettömän iloinen, että on tämä palsta :)

Tarkoitin muuten sitä, että JR pääsee antamaan tietoja ja päivityksiä käytännönläheisesti, kun on koko ajan liki ja kuulee/näkee sitä juttua mitä me ei mistään voida edes löytää.

Lisäys Kirsille: En tarkoittanut alteregolla sinua, vaan sitä joka yhtenään kulkee joka teksteissä samaan aikaan Sirpan kanssa ja komppaa aina ja tektin tuotanto on myös ihan samankaltaista.
Sirpa

Tinilii: Oletko aivan varma, ettei JR ole minun alteregoni?
Alethes doksa meta logu
Tinilii
Remington Steele

Voithan sä ollakkin :)

Mua ei muuten missään nimessä, missään mielessä häiritse ihmisten eriävät mielipiteet. Olisi melko tylsää jos ihmiset ajatteli kaikki samoin. Kyse oli nimenomaan noista toistoista ja muusta häiritsevästä. Itseasiassa olen Sirpa sun kanssa monesta asiasta samaa mieltä ja symboliikka-asioista voisin itsekin keskustella pitkään, mutta omassa osiossaan.

Pointti on nyt taas mennyt hukkaan.
Sirpa

Mistä toistosta puhut - mielestäni nuo uutiset on likitetty vain kerran sinne - tuona päivänä kuin ne löytyi, joista nyt sanot, että olen liikaa linkittänyt yhteen menoon?

(Lisäys: siis tässähän on se pointti josta aloitit tämän keskustelun.)
Alethes doksa meta logu
Tinilii
Remington Steele

Olenko sanonut sinun niin tehneen? Olenko puhunut jotain uutisista? Äläpä laita sanoja suuhun. Jos et nyt vielä huomaa mitä tarkoitan, niin tämä on pään hakkaamista seinään.
Vastaa Viestiin