TEORIA JA TODISTEET ULKOPUOLISESTA TEKIJÄSTÄ

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
awa
Angus MacGyver

Re: TEORIA JA TODISTEET ULKOPUOLISESTA TEKIJÄSTÄ

Viesti Kirjoittaja awa »

matkaaja kirjoitti:Laitanpa lisää infoa, murhaajasta:

Käännyttäessä Bodom-järvelle johtavalle tielle näki Croiset, että murhaaja oli usein liikkunut siellä.
Mielenkiintoista, olisiko murhaaja joskus aiemmin käynyt siellä esim. polkupyörällä?

Tai sitten käynyt siellä, ihan siinä murhaniemessä jälkeenpäin - kyllä se varmasti on hiljaseks vetänyt. Näkikö Croiset mitään tällaista?

Taitaa olla demonin riivaama tapaus - niin näkijä kuin kokiakin :o . Kev.
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
matkaaja
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja matkaaja »

No awa, ja muutkin.. , 'otteet kovenee'.., ei mahda mitään, mutta alkaa jo ihmetyttää ettei poliisi mm. kiinnitä huomiota TOSIASIOIHIN! :evil:

Gerard Croiset näytti Kallion suuntaan, piirsi rakennuksia ja sanoi murhaajan liikkuneen paljon siellä. Myöhemmin paikka saatettiin todeta Kallion kirkon välittömäksi ympäristöksi. Croiset totesi Kallion seurakunnan omistaman talon juuri siksi, missä murhaaja oli usein ollut, mahdollisesti hän oli kuulunut johonkin talossa toimivista kerhoista.

Varsin usein Croisetin sormi pysähtyi kartalla myös Pakilan tienoille ja hän haki korkeaa, lähellä rautatieylikäytävää olevaa rakennusta.Murhat aiheutuivat kahden nuorisoryhmän äärimmilleen kiristyneestä kilpailusta. Surmansa saaneet olivat aivan sivullisia.

Palloiluhalli Pakila
Hessu52
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Kaikella kunnioituksella, matkaaja, minusta tuntuu, että olet antanut nyt tunteillesi liikaa valtaa, tai sitten nuo "höpötyksesi" ovat ihan fuulaa.

En ymmärrä, miksi tämä Croisant on kaiveltu nyt esiin ja annettu hänelle pääosa tässä jutussa, joka ei ole mitään leikkiä, vaan kaikkein karmivinta totta.

Tuollaiset väitteet jonkun "ihmenäkijän" muka "näkemisistä", olivat sellaisia silmänkääntötemppuiluja, joita on harrastettu kautta aikain, niin kauan kun ihminen on ollut ajatteleva yksilö ja toinen höynäytettävä hölmö.

Samaan kastiin voidaan lukea myös Asser Stenbäckin hypnoosi Gussen kanssa.

Haluamatta mitenkään Stenbäckiä loukata tai hänen osaamistaan aliarvioida, niin uskoisin tuon hypnoosin Gustafssonin kanssa menneen silloin ns. persiilleen ja ne pari "alustavaa istuntoa" , ovat näyttäneet suuntaa hypnotisoitavalle, millainen tila hypnoosi on.

Hypnoosissa ihminen voi puhua sumeilematta hypnotisoijalle ihan mitä haluaa, mutta hypnotisoija ei saa tehdä hypnotisoidulle moraalisesti mitään sellaista arvelluttavaa, joka sotisi tämän periaatteita vastaan, tai altistaisi hypnotisoitua mihinkään vaaraan.

Tämä on tietääkseni tutkittu juttu, vaikka Sariola muuta väittäisikin.

Omakohtaisena kokemuksenani, voin sanoa, että olisin voinut kertoa hypnotisoijalle ihan mitä tarinaa vaan ja uskoisin, ettei tuo olisi millään keinoin voinut tietää, mikä on totta ja mikä valhetta, tai niiden sekoitusta.
awa
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja awa »

Jahas matkaaja, vai niin, että varsin usein Croisetin sormi pysähtyi kartalla myös Pakilan tienoille. Sormi siis pyöri ja piirteli kartalla ympäri pääkaupunkiseutua ja pysähteli milloin millekin pysäkille. Ettet vain matkaaja ole siinä kyydissä vieläkin Heh.

Tiedätkö matkaaja, kävikö Croisetin sormi kartalla kertaakaan Espoon keskuksen tienoilla?

Mennyttä ja tulevaa on näkijänkin mahdoton tietää - sitä kun on niin monenlaista menneisyyttä kuin on tulevaisuuttakin. :shock: kev.
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
matkaaja
Christopher Lorenzo

Joko laitan tänne nimen? Voin kai minä senkin tehä. Otteet kovenee; murhaaja kiinni!
Hessu52
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Laita ihmeessä nimi, kuka se sitten lieneekään, niin aletaanpa tutkia asioita sitten siltä kantilta.
groot
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja groot »

Vierailimme murhapaikalla. Matkalla sinne voimistuivat Croisetin kuvat murhaajasta. Käännyttäessä Bodom-järvelle johtavalle tielle näki Croiset, että murhaaja oli usein liikkunut siellä.
Hohhoijaa. Tätä selvännäkijäsoopaa sitä jaksetaan vilkkaan mielikuvituksen kanssa levitellä. Kuka tähän soopaan uskoo? Vain hölmöt.

Oikea tekijä oli KRPllä haavissa, mutta aika teki tehtävänsä sekä aikalaispoliisien hutilointi pilasi loput.
---------
Allekirjoitus.
matkaaja
Christopher Lorenzo

groot kirjoitti:

Vierailimme murhapaikalla. Matkalla sinne voimistuivat Croisetin kuvat murhaajasta. Käännyttäessä Bodom-järvelle johtavalle tielle näki Croiset, että murhaaja oli usein liikkunut siellä.
Hohhoijaa. Tätä selvännäkijäsoopaa sitä jaksetaan vilkkaan mielikuvituksen kanssa levitellä. Kuka tähän soopaan uskoo? Vain hölmöt.

Oikea tekijä oli KRPllä haavissa, mutta aika teki tehtävänsä sekä aikalaispoliisien hutilointi pilasi loput.
Niin ja aikalaispoliisi oli hölmö kun kutsui selvänäkijän, vai kuinka? Kääntyvätkö..

Tuon tekijän minkä OLEN nyt saanut selville, sain näiden Croisetin tietojen kautta, ja todisteet voi sitten näyttää tästä realisesta maailmasta. Kiinnostaako?
Mariacka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

Hannu Lauerma kirjoittaa (Usko, toivo ja huijaus, s.82) tähän tapaan:
--- Huomattavan moni kansalainen näyttää tehneen elämästään mielenkiintoisempaa kehittelemälllä teorioita tuntemattomaksi jääneestä kolmoismurhasta, ja onhan näin dramaattisten tietojen luottamuksellinen välittäminen muille myös keino nostaa statusta keskiolutkuppilassa. Olen itsekin vankeinhoitourani aikana tavannut muutamia eksentrikkoja, jotka hieman innokkaaseen, joskus vakavaan sävyyn olivat kertoneet tietävänsä murhaajan, mutta pitävänsä asian tietonaan. Kysymys oli yleensä ollut helposti tunnistettavasta ilmiöstä, jossa hauras ja itsetunto-ongelmainen, omista rikoksistaan nolosti kiinni jäänyt mies uskottelee hieman itselleenkin pitävänsä hallussaan koko kansakuntaa kohahduttanutta tietoa, jota tyhmät ja surkuteltavat poliisit eivät kyenneet saamaan ---
No, täällähän ei kukaan noin halpaan temppuun lankea?
matkaaja
Christopher Lorenzo

Mariacka kirjoitti:Hannu Lauerma kirjoittaa (Usko, toivo ja huijaus, s.82) tähän tapaan:
--- Huomattavan moni kansalainen näyttää tehneen elämästään mielenkiintoisempaa kehittelemälllä teorioita tuntemattomaksi jääneestä kolmoismurhasta, ja onhan näin dramaattisten tietojen luottamuksellinen välittäminen muille myös keino nostaa statusta keskiolutkuppilassa. Olen itsekin vankeinhoitourani aikana tavannut muutamia eksentrikkoja, jotka hieman innokkaaseen, joskus vakavaan sävyyn olivat kertoneet tietävänsä murhaajan, mutta pitävänsä asian tietonaan. Kysymys oli yleensä ollut helposti tunnistettavasta ilmiöstä, jossa hauras ja itsetunto-ongelmainen, omista rikoksistaan nolosti kiinni jäänyt mies uskottelee hieman itselleenkin pitävänsä hallussaan koko kansakuntaa kohahduttanutta tietoa, jota tyhmät ja surkuteltavat poliisit eivät kyenneet saamaan ---
No, täällähän ei kukaan noin halpaan temppuun lankea?

Niin mitä tarkoitat tuolla tempulla? :lol: Tekstihän on hyvä kuvaus mm. vankilassa olleista, joten miten liittyy keskusteluun?
matkaaja
Christopher Lorenzo

^Sinänsä surkea kuvaus vankilassa olevista ihmisistä; eikö vankila kasvata eikä paranna?

Mutta odotan vieläkin vastausta; mihin tuosa viittasit Mariacka?
Mariacka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

Viittaan ainoastaan siihen, että jos jollakin on todellista tietoa murhan tekijästä, niin oikea osoite näille syytöksille ja vihjailuille olisi poliisi, ei keskustelupalsta. Ellei ole ns. kättä pidempää, pitää miettiä "tietämisen" ja sillä brassailun motiiveja. Itse kenenkin.
Matlock
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja Matlock »

Mariacka kirjoitti:Viittaan ainoastaan siihen, että jos jollakin on todellista tietoa murhan tekijästä, niin oikea osoite näille syytöksille ja vihjailuille olisi poliisi, ei keskustelupalsta. Ellei ole ns. kättä pidempää, pitää miettiä "tietämisen" ja sillä brassailun motiiveja. Itse kenenkin.
Samaa mieltä ja toivoisin tämän toteutuvan myös Nils Gustafssonin kohdalla.
Pasilan mies.
Sariola
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Sariola »

Tuossapa oli mielenkiintoisia näkökohtia. Itse en tiedä varmuudella tekijää. Toisaalta en ole ketään vapauttanutkaan omista epäilyistäni. En ole kenenkään palveluksessa tässä mielessä, enkä kenenkään puolella liioin. Minulla on omia epäiltyjä, mutta riittäviä perustietoja puuttuu, taitaa puuttua poliisiltakin.

Pitää olla turhan varovainen arveluissaan vähän pakostakin.

Se nyt näkyy, että en pidä Gustafssonia todennäköisenä tekijänä. Miksi? Minusta hän ei ole riittävän etevä siihen rooliin, se vaatisi valtavat voimavarat, enkä oikein usko hänellä sellaisia olleen. Uhrin asema on todennäköisempi minun mielestäni. Ja oikeus on todennut hänet syyttömäksi.
papillon
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja papillon »

Matlock kirjoitti:
Mariacka kirjoitti:Viittaan ainoastaan siihen, että jos jollakin on todellista tietoa murhan tekijästä, niin oikea osoite näille syytöksille ja vihjailuille olisi poliisi, ei keskustelupalsta. Ellei ole ns. kättä pidempää, pitää miettiä "tietämisen" ja sillä brassailun motiiveja. Itse kenenkin.
Samaa mieltä ja toivoisin tämän toteutuvan myös Nils Gustafssonin kohdalla.
Sinänsä sujuvasti peesailtu, mutta hieman jää epäselväksi tarkoittaako kirjoittaja tai lainaaja tässä sitä, että Nils Gustafssonin pitäisi " miettiä "tietämisen" ja sillä brassailun motiiveja" vai sitten Nils Gustafssonin tapauksesta kirjoittelevien?

Arvelen jälkimmäistä mutta ehkäpä pieni tarkennus ei olisi pahitteeksi? :lol:
- Sanos muuta ja älä muuta sano!
Vastaa Viestiin